Światy 199 i 200

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.988
Drodzy Gracze,

parametry nowych światów się jeszcze ustalają (przy Waszym aktywnym udziale w postaci otwartej dyskusji dotyczącej świata 200 oraz kilku ankiet dotyczących konkretnych ustawień), ale póki co mamy dla Was gorący news:

ponieważ rok 2024 jest wyjątkowy, to nie mogliśmy się powstrzymać i znaleźć lepszej daty dla startu jubileuszowego świata niż 29 lutego!
Niezapomniana data na (mamy nadzieję) niezapomnianą okazję :)

Wasz Plemiona Team
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
12.988
Zaczynamy stopniowo zdradzać poszczególne parametry... puste wartości będą uzupełniane na bieżąco, gdy staną się ustalone.


ObszarParametrŚwiat 199Świat 200
PrędkośćŚwiat1,251,6
Jednostki0,80,625
Funkcje PremiumKonto PremiumTakTak
Menedżer KontaTakTak
Asystent FarmeraTakTak
Giełda PremiumTakNie
Handlarz na rynkuTakNie
Bonus produkcjiTakNie
Skracanie czasu budowyTakNie
Obniżka kosztów budowyTakNie
JednostkiRycerzTak, system wieluTak, system wielu
ŁucznicyTakTak
ChłopiTakNie
Technologia jednostekProsta (zbadane/niezbadane)Prosta (zbadane/niezbadane)
BudynkiKościółNieNie
Wieża strażniczaTakNie
TwierdzaNieNie
Wysyłanie wojskRabowanie surowcówNieograniczoneOgraniczone, wg wzoru:
(dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 200, jednak nie więcej niż 200.000 na ostatnie 24h
MilisekundyTakTak, +-20 (czas wysłanej komendy będzie zmodyfikowany o losową wartość z przedziału <-20ms;+20ms>)
Min. odstęp między komendami250200
ZbieractwoTakNie
Fake limit1%1%
SzlachcicRekrutacjaZłote monetyZłote monety
Maksymalny dystans70200
PlemięLimit członków50100
Wsparcie tylko do plemieniaTak, weryfikacja w momencie wysyłki wojskTak, weryfikacja w momencie wysyłki wojsk
W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie wsparcia możliwe po 5 dniach spędzonych w plemieniu
Ataki na członków plemieniaOdbywają się normalnieOdbywają się normalnie
System poziomów plemieniaTakTak
Ochrona graczyOchrona początkowa5 dni5 dni
Ochrona stosunkiem punktów10:1 - 60 dni10:1 - 30 dni
MoraleTak, oparte na punktach+czasie gryBrak
Noc23-8 (bonus obrony +200%)23-8 (bonus obrony +100%)
WioskiPoziom rozwoju wiosek barbarzyńskich15002000
Burzenie się większych do tego poziomuTakTak
Wioski bonusoweTakNie
InneFlagiTak (możliwość zdobywania przez 180 dni)Nie
HandelTylko wymiany rynkowe 1:1 + po pewnym czasie wolne wysyłki w obrębie plemieniaTylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioskiTakNie
Przedmiot do przenosinTakNie
ZastępstwoWłączone po 7 dniachWłączone po 30 dniach
Inne- Podwojona produkcja bazowa
- Brak systemu zadań/samouczka
- Wioska startowa licząca 200pkt (Ratusz - 10, Kopalnie - 10, Zagroda - 5, Spichlerz - 3, Koszary - 1, Schowek - 6, Mur - 1, Plac - 1)
- Znacznie zwiększona liczba wiosek barbarzyńskich na mapie (średnio 2 na gracza)
- Brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 180 dniach
- Brak opcji "Zacznij od nowa" w menu Ustawienia
ZwycięstwoSystemWielkie oblężenieDominacja
Warunek400.000 pkt.75%
Start świataWstępne logowanie22 lutego 202422 lutego 2024
Początek gry29 lutego 2024 godziny okołopołudniowe29 lutego 2024 godziny okołopołudniowe
 
Ostatnia edycja:
Do góry