iqaz
Chłop
- Wynik reakcji
- 50
Misji pt. ,,Skuteczne pozbywanie się liczby graczy plemion" ciąg dalszy ..
Ludzie czekali pół roku na świat bez farmy i dostali go całkowicie niegrywalnego..
Ja rozumiem te ograniczanie darmiarzy i masówkarzy, całkiem spoko pomysł ale nadal do dopracowania, bo na 100% znajdą się obejścia, rozumiem też jakieś ograniczanie wychodzeń z plemienia, aby nie można było non stop skakać, ale pomysł z brakiem JAKIEJKOLWIEK możliwości usunięcia kogoś z plemienia po 90 DNIACH gry to jest jakaś parodia tej gry. W dupę można sobie wsadzić ostre polityki plemienia, które miały skutecznie selekcjonować graczy, nie mówiąc już tutaj o znalezieniu kreta, który z automatu powoduje upadek takiego plemienia. Pomiędzy 90 a 365 dniem jest 275 dni, gdzie powinna odbywać się stała selekcja najsłabszych kont i tych którym nagle coś wypadło i nie mogą grać, a tutaj w 90 dniu trzeba wybierac zwycięski xDDD
Kmic pisze: ,, To słabe jakieś to plemię, skoro nie potrafi sobie poradzić z jednym "trollem", oraz ,, Bo to ma być walka PLEMION ". Z tego co mi się wydaje, to gdy w jakiejkolwiek armi znajdowany był zdrajca, lub osoba która nie angażuje się w wojnę, to była rozstrzeliwana lub wyrzucana, a nie głaskana po główce
I jeszcze raz powtórzę. Pomysł z ograniczaniem masówek jak najbardziej okej. Zwycięski skład z 40 osób również, ale do cholery jasnej nie można w 90 dniu gry na etapie 10 wiosek wybrać zwycięskiego składu.... To ustawienie kasuje jakiekolwiek selekcje i pozbywanie się najsłabszych ogniw, co w tej grze było jedną z kluczowych rzeczy. Nie wiem, można było zrobić dynamiczny limit członków plemienia, zrobić ograniczone rotacje żeby nie można było skakać między członami, zrobić cokolwiek, co nie wykluczałoby możliwości jakiejkolwiek ingerencji rady plemienia w jego skład po 90!!! dniu.
Ludzie czekali pół roku na świat bez farmy i dostali go całkowicie niegrywalnego..
Ja rozumiem te ograniczanie darmiarzy i masówkarzy, całkiem spoko pomysł ale nadal do dopracowania, bo na 100% znajdą się obejścia, rozumiem też jakieś ograniczanie wychodzeń z plemienia, aby nie można było non stop skakać, ale pomysł z brakiem JAKIEJKOLWIEK możliwości usunięcia kogoś z plemienia po 90 DNIACH gry to jest jakaś parodia tej gry. W dupę można sobie wsadzić ostre polityki plemienia, które miały skutecznie selekcjonować graczy, nie mówiąc już tutaj o znalezieniu kreta, który z automatu powoduje upadek takiego plemienia. Pomiędzy 90 a 365 dniem jest 275 dni, gdzie powinna odbywać się stała selekcja najsłabszych kont i tych którym nagle coś wypadło i nie mogą grać, a tutaj w 90 dniu trzeba wybierac zwycięski xDDD
Kmic pisze: ,, To słabe jakieś to plemię, skoro nie potrafi sobie poradzić z jednym "trollem", oraz ,, Bo to ma być walka PLEMION ". Z tego co mi się wydaje, to gdy w jakiejkolwiek armi znajdowany był zdrajca, lub osoba która nie angażuje się w wojnę, to była rozstrzeliwana lub wyrzucana, a nie głaskana po główce
I jeszcze raz powtórzę. Pomysł z ograniczaniem masówek jak najbardziej okej. Zwycięski skład z 40 osób również, ale do cholery jasnej nie można w 90 dniu gry na etapie 10 wiosek wybrać zwycięskiego składu.... To ustawienie kasuje jakiekolwiek selekcje i pozbywanie się najsłabszych ogniw, co w tej grze było jedną z kluczowych rzeczy. Nie wiem, można było zrobić dynamiczny limit członków plemienia, zrobić ograniczone rotacje żeby nie można było skakać między członami, zrobić cokolwiek, co nie wykluczałoby możliwości jakiejkolwiek ingerencji rady plemienia w jego skład po 90!!! dniu.