Światy 157 i 158 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

Manahir

Topornik
Wynik reakcji
975
Innogames to taki trochę przeglądarkowy Gameforge XDDD

Niby chcą tylko zarobić, ale wszystko co robią sprawia że gówno zarobią XDDD
 

Clara Kaminari

Szlachcic
Wynik reakcji
8.519
Twierdzicie, że ekipy zbierały się od pół roku i teraz rezygnują. Rozumiem, że przez te sześć miesięcy nie było wystarczająco dużo czasu, by zebrać ekipę ZAUFANYCH ludzi i pewnych, takich którzy dotrwają do końca? Trochę słabo.

nie, zbieraliśmy i UZBIERALIŚMY, a dzięki wam po pół roku rezygnujemy. nie będziemy naszych graczy dzielić na "zaufanych, i tych bardziej zaufanych"
 

BambusKFC

Szlachcic
Wynik reakcji
1.029
Przez te dodatkowe opcje nie można tej gry już nazywać "pemiona". Coraz więcej śmiesznych blokad dla graczy.
 

izidev

Łucznik
Wynik reakcji
741
Bardzo dobrze, sam wyszedłem z propozycja blokady opuszczania plemienia juz jakis czas temu :) @kmic nie wiem czy wpadliscie na to samo czy sami wpadliscie na to samo ale brawo :D Czekalem na taki swiat, w koncu sie okaze, ktora z kozaczacych ekip, potrafi na prawde skonczyc swiat jednym skladem, bez podbierania graczy i kosowania :D Co prawda maja na to 3miesiace, ale i tak jest ok. Jedynie liczbe czlonkow plemienia mogliscie troche zwiekszyc.
A bólu dupska i płaczków powyżej kompletnie nie rozumiem, co 2 miesiace 2 nowe swiaty, a oni beda plakac o ustawienia na jednym :) Nie podoba sie, to grajcie na innych.

ps. w sumie kosowac dalej bd mozna, ale ze swiadomoscia ze i tak nie wygrasz <rotfl>
ps2. no i w sumie tez jestem ciekaw jak rozwiazliscie problem ludzi dzialajacych na szkode plemienia gdy nie mozna nic z nimi zrobic wg opisu :p

Powtorka blokady darmiarstwa z s150 tez spoko, pod warunkiem ze naprawiliscie ten syf ze znajomych spawni obok siebie ;)
 
Ostatnia edycja:

Never Lucky

Topornik
Wynik reakcji
619
Otóż wyobraź sobie, że mam za sobą 15 lat gry w plemiona. Wiem co znaczy prowadzić plemię, wiem co oznacza bawić się w dyplomację, wiem co oznacza gra na froncie.
Wydaje Ci się, że ustawienia świata opierane są na zgłoszeniach Graczy? Otóż nie.
Chcielibyście, by wszystko było na Waszą modłę, każdy ogłaszany świat krytykujecie, oblewacie wiadrami pomyj, chcecie bojkotować ankietami, a powinniście spojrzeć na samych siebie i posypać głowę popiołem.
Na każdy świat ściągacie ogrom darm, bo po co się gimnastykować na starcie skoro można na pewniaka łyknąć kilka wiosek bez większego wysiłku. Na każdym świecie sztucznie zagęszczacie tworząc wyspy randmomowych kont. Na każdym świecie wbijane są kosy, wojny na bany, dyplomacja układana na 3 miesiące przed startem serwa, pushing etc.
Twierdzicie, że ekipy zbierały się od pół roku i teraz rezygnują. Rozumiem, że przez te sześć miesięcy nie było wystarczająco dużo czasu, by zebrać ekipę ZAUFANYCH ludzi i pewnych, takich którzy dotrwają do końca? Trochę słabo.

Ale przecież nikt nie mówi, że nie zebrali by takiej ekipy tylko że jak ktoś ma teraz 150 osób to musiałby 110 podziękować bo na dłuższą metę taka gra pod wspólnym szyldem nie ma sensu.
A nawet jeżeli ktoś się na to zdecyduje to wypada ruszyć z jednym członem wypchanym gwiazdami żeby nie martwić się o to, że później ciężko będzie rotować graczami, co jest krzywdzące dla pozostałych członów.

Chyba każdy rozumie w co ma uderzać taki system i sam jestem przeciwnym takim patologiom jak gra na 10 członów jak kartony na 152, czy rekrutacja 300 ludzi jak sabaty, ale na litość boską dlaczego ten limit członków jest na 40 osób a nie na 80 czy 100?

Tak naprawdę każdy te ustawienia akceptuje a jedyne logiczne zarzuty są co do ilości ludzi w plemieniu.
 
Ostatnia edycja:

Angeltam

Miecznik
Wynik reakcji
400
Ciekawe te ustawienia i faktycznie mają swoje plusy, ale chyba nie można zlekceważyć tych rażących problemów o których wszyscy krzyczą od (już :O) 8 stron forum.

Teoretycznie jak jest kret w plemieniu to można ograniczyć mu dostęp do forum przez fora zaufane i ukryte - co nie sprawia, że problem znika tylko jest jakaś szansa na rozgrywkę w której kret nie ma co robić na forum i czego przeklejać.

Nie zmienia to faktu, że kret na forum to tylko wierzchołek góry lodowej sprawy kreta w plemieniu i aż się boje myśleć na ile sposobów można faktycznie plemię zniszczyć od środka kilkoma sposobami (a pewnie po chwili czaszkowania będzie ich duuużo więcej) które opisał @Świetlisty Władca i @Ksoks .

Właściwie to jedyną sensowną opcją żeby sobie poradzić z tym przyjacielskim modelem plemion bez wyrzucania z plemienia nie ważne co jest zrobienie drugiego członu i ściągnięcia tam paru osób (albo multasów) na założenie plutonu egzekucyjnego który nie gra żeby cokolwiek na świecie ugrać tylko pomaga przynajmniej przejąć wioski graczy których trzeba wyrzucić a się nie da - co nadal jest strasznie naciągane i jak ktoś chce może zaczynać od nowa w nieskończoność, ale powiedzmy, że w przypadku kiedy ktoś po prostu kończy grę ze względów losowych to da się w jakikolwiek sposób przekazać wioski plemieniu.

Współpraca plemion na zasadzie "rozbieramy sobie nawzajem kretów" to chyba najbardziej abstrakcyjny koncept o jakim słyszałem.

Czemu nikt z supportu nie odpowie co zrobić w powyżej opisywanych sytuacjach które są jak najbardziej realne? Być może są tu ekipy które zbiorą 40 dobrych znajomych od XX światów z czego połowa zna się z reala i utrzymuje w miarę solidny kontakt, ale dla większości graczy takie plemię to mrzonka i selekcja jest niezbędna (dodatkowo problem działa też w drugą stronę czyli więcej niż 40 potencjalnie solidnych osób które nie raz już dogrywały światy i są "zaufane") - nie wydaje mi się żeby istniało kiedykolwiek plemię które rozpoczęło i zamknęło świat choćby w 80% w tym samym składzie.
 
Ostatnia edycja:

Zyklon

Miecznik
Wynik reakcji
90
Innogames to taki trochę przeglądarkowy Gameforge XDDD

Niby chcą tylko zarobić, ale wszystko co robią sprawia że gówno zarobią XDDD
W innogames również są przegrywami robiącymi jako wolontariusze?
Co jak co ale GF bardziej sabotuje swój projekt oraz z wieloletniego doświadczenia powiem, że obsługa na ogame to większy syf.
 

Morfus

Topornik
Wynik reakcji
375
Otóż wyobraź sobie, że mam za sobą 15 lat gry w plemiona. Wiem co znaczy prowadzić plemię, wiem co oznacza bawić się w dyplomację, wiem co oznacza gra na froncie.
Wydaje Ci się, że ustawienia świata opierane są na zgłoszeniach Graczy? Otóż nie.
Chcielibyście, by wszystko było na Waszą modłę, każdy ogłaszany świat krytykujecie, oblewacie wiadrami pomyj, chcecie bojkotować ankietami, a powinniście spojrzeć na samych siebie i posypać głowę popiołem.
Na każdy świat ściągacie ogrom darm, bo po co się gimnastykować na starcie skoro można na pewniaka łyknąć kilka wiosek bez większego wysiłku. Na każdym świecie sztucznie zagęszczacie tworząc wyspy randmomowych kont. Na każdym świecie wbijane są kosy, wojny na bany, dyplomacja układana na 3 miesiące przed startem serwa, pushing etc.
Twierdzicie, że ekipy zbierały się od pół roku i teraz rezygnują. Rozumiem, że przez te sześć miesięcy nie było wystarczająco dużo czasu, by zebrać ekipę ZAUFANYCH ludzi i pewnych, takich którzy dotrwają do końca? Trochę słabo.

Dobrze im powiedziałeś ziomek. W końcu przeciętne plemiona będą miały szansę w starciu z gigantami - SVERami dowodzonymi przez wielkiego geniusza, wyśmienitego stratega, filantropa, altruistę - ŚWIETLISTEGO WŁADCĘ, który wygrywa każdy świat, na którym się pojawi, pozostawiając w tyle całą konkurencję.
 

Manahir

Topornik
Wynik reakcji
975
No to jestem ciekaw co nam odpisze Jaśnie nam panujący pan @kmic na to jak pozbyć się kreta który działa na szkodę plemienia kiedy nie można go ani wyrzucić ani podbić XDDDDDDDDDDDDDDDDD to może być ciekawe
 

Deleted User - 8687748

Guest
No to jestem ciekaw co nam odpisze Jaśnie nam panujący pan @kmic na to jak pozbyć się kreta który działa na szkodę plemienia kiedy nie można go ani wyrzucić ani podbić XDDDDDDDDDDDDDDDDD to może być ciekawe

było go nie zapraszać nioch nioch nioch. Poza tym ponoć jedna osoba rozwali tylko słabe plemię xd
 

Krajt

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.622
Cześć!
Człowiek sobie idzie spać o 3, nie odświeża forum, po czym śpi 9h i po pobudce widzi takie kwiatki. Może warto pójść spać jeszcze raz i upewnić się, że to nie jest dalej sen? ;|

Powiem tak.
1. Droga @Lateralis , jeżeli sądzisz, że na tym świecie nie będzie wbijania kos, wojen na bany, pushingu, to możesz się strasznie zawieść. Poczekaj do 89ego dnia serwera i ranka dnia 90ego, zobaczysz zwłaszcza to pierwsze na skale, jakiej jeszcze prawdopodobnie w swoim supportowym życiu nie widziałaś.

2. O ile same ustawienia prędkości, jednostek, budynków, msów itd. są fajne, o tyle limit 40 i brak możliwości wyrzucania z plemienia, dla mnie jako kogoś, kto chce spróbować zbudowania własnego projektu od zera, strasznie zniechęcają i na dzień dobry rzucają kłody pod nogi.

3. Argument "u Niemców działa" (o ile w ogóle faktycznie działa - nie wiem), pokazuje, że bylibyście świetnymi polskimi politykami. "Wszystko co na zachodzie jest super!".
Otóż nie.
Polskie plemiona to inna mentalność, inni ludzie, inne światy. Całe community się różni i może Wam się to podobać lub nie, ale faktu dokonanego nie zmienicie. No chyba, że wszystkich nas skutecznie zniechęcicie do gry i polskie community przestanie istnieć. Może wtedy będzie tak fajne jak to niemieckie.

4. Droga @Lateralis , skoro mówisz, że jesteś doświadczona w prowadzeniu plemion, może udzielisz rady mniej doświadczonemu koledze (mnie) i zdradzisz sekret utrzymania dyscypliny w plemieniu przez radę, która nie ma żadnej formy wywierania presji na graczach? I nie, nie mów proszę, że jako założyciel powinienem mieć 39 zaufanych graczy.
Grałem na świecie 75, 95, 101. Potem zrobiłem przerwę i zagrałem dopiero na 145. Po tym świecie mam garstkę zaufanych osób, stare kontakty się pourywały. Rozumiem, że z punktu widzenia supportu nie mam prawa do prowadzenia plemienia złożonego w gruncie rzeczy ze znajomych znajomych albo jestem słabym graczem, bo nie umiem znaleźć 39 zaufanych?

5. Mam taką czarną myśl, mam nadzieję, że się nie spełni.
Mam nadzieję, że nie powstanie plemie zbierające na dzień dobry adresy zamieszkania od swoich graczy, którego rada w razie kretowania/rozbiórki/słabej gry podjeżdża pod dom takiego delikwenta i wywiera "pozaplemienne" formy nacisku przekonujące do zakończenia gry.
Obym się mylił, ale jestem w stanie w coś takiego uwierzyć.

6. Jeżeli sądzicie, że będzie to świat bez brutalnej dyplomacji, to grubo się mylicie. Dyplomaci będą mieli jeszcze większe pole do popisu niż mieli dotychczas. Choćby dlatego, że ciężej będzie przekonać inne plemie do współpracy, bo na start wiemy, że nie da się zrobić łączonego plemienia zwycięskiego.
Plus trzeba będzie ugadywać się z wrogiem/PONem, żeby wzajemnie rozbierać niechcianych graczy. To będzie jedyny sposób na pozbycie się graczy po upływie 90 dni serwera, nie licząc sposobu z punktu 5ego i włamania na konto.

Podsumowując:
- Najpewniej właśnie straciłem kilkanaście minut pisania, bo nikt z supka tego nawet nie przeczyta (poza Tobą modku <3 ), a nawet jak to zrobi, to będzie to miało gdzieś.
- Moim zdaniem zwiększenie limitu graczy do przynajmniej 60 i udostępnienie wyłącznie założycielom opcji wyrzucania graczy z plemienia rozwiąże wszystkie problemy, które zostały wspomniane na tym forum. No może większość. Nie wiem na ile operatorom gry by chciało się grzebać w kilkunastoletnim core plemion i to zmieniać, ale serio, imo to jest jedyne wyjście z tej patowej sytuacji.
- Zacznijcie w końcu słuchać graczy, błagam.

tl;dr ten świat to będzie niezły burdel
 
Ostatnia edycja:

Death of Darkness

Lekki Kawalerzysta
Wynik reakcji
1.034
XDD Teraz nawet sojusze nie będę miały większego sensu skoro na koniec i tak będą się musieli bić. A świat będzie się zawsze dzielił 50/50 aby zbić tego silniejszego. Chyba że ulepszą tą dyplomację i ataki na sojusznika będą traktowane jako odwiedziny ,a po zerwaniu sojuszu obowiązuje jeszcze okres wypowiedzenia ustalony przez obje strony co da czas na przygotowanie się ,a nie ciągłe kosy na zasadzie "takie zasady gry" bo wygrać może tylko jeden xD
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
Jezeli @kmic wywalisz mozliwosc startowania kilku czlonow obok siebie, to pisze sie na to ^^ swiat moze byc fajny, bo lubie wbrew pozorom grac w waskim gronie, ale poki co to mozna ruszyc w masowce tak czy siak :)

Jeszcze troche bedzie 20 osob na plemie i od wstepnego nie mozna wyjsc xD
 

Manahir

Topornik
Wynik reakcji
975
No i kolejnym problemem jest to, że nowi gracze mogą zapomnieć o grze na tym świecie XD Brawo

Na każdym innym zawsze jest szansa, że nowy gracz może dołączyć do jakiegoś porządnego plemienia i mieć szanse na wygraną. Teraz kto normalny weźmie jakiegoś randoma nawet mimo tego, że będzie top1 ? XDD
 
Wynik reakcji
319
Po przespaniu się z ustawieniami 158 naszła mnie jeszcze jedna myśl. W jaki sposób po 90 dniach plemiona mają przerzucać graczy na inny front? Przecież to trochę logiczne, że kończy się jeden front, kasuje do zera wroga i frontowcy są przenoszeni w inną stronę świata. Jak to zrobić teraz? Mają latać co akcję grubasami po kilkadziesiąt godzin i liczyć, że przypadkiem uda się przejąć jakąś wioskę? Kolejny powód by znudzić gracza na takim świecie tak by skończył grę.
 

poxop

Szlachcic
Wynik reakcji
3.117
Po przespaniu się z ustawieniami 158 naszła mnie jeszcze jedna myśl. W jaki sposób po 90 dniach plemiona mają przerzucać graczy na inny front? Przecież to trochę logiczne, że kończy się jeden front, kasuje do zera wroga i frontowcy są przenoszeni w inną stronę świata. Jak to zrobić teraz? Mają latać co akcję grubasami po kilkadziesiąt godzin i liczyć, że przypadkiem uda się przejąć jakąś wioskę? Kolejny powód by znudzić gracza na takim świecie tak by skończył grę.

Nie da sie :) tak samo jak nie da sie rozebrac zoltej kropki, czy nie da sie odbic wioski. Jedyna opcja na star to bedzie jakas barba, a jak znikna to latanie po 80h xD
 

Deleted User - 2291781

Guest
Na początku - gratulacje @kmic. Nareszcie jakaś zmiana do walki z masówkarzami i darmiarzami. Zmiana oczywiście na plus. Kto najbardziej płacze? Osoby, które startowały z kilkoma darmami i na kilka członów. Które masą zżerały mniejszych graczy. Szkoda tylko, że po 90 dniach dopiero nastąpi blokada, moim zdaniem powinniśmy skrócić ten czas do 60, to byłoby takie optymalne bardziej.

Ja bojkotuje te beznadziejne ustawienia i na 90% SPEED nie rusza na tym swiecie a tylko przpominam ze wielu ludzi juz nie gra w plemiona ze wzgledu na gre tylko na własnie naszą ekipe, mysle ze w wielu ekipach jest podobnie, ciekawe jak ciekawe bedą swiaty bez ekip na jeden kontynent a do tego dążycie:)

Wódz głównego masówkowego plemienia już płacze, coś pięknego. Nie startujcie, nikt Was nie zaprasza. Idźcie porobić kont gdzie indziej. Speed, playerboys, jakieś Furie czy inne - to są główni współodpowiedzialni za fatalny stan gry. Za dawnych czasów mogłeś przyjść do plemienia z ósmej dziesiątki w rankingu i dobrze się bawiło, mogłeś nawet coś osiągnąć. Obecnie jak od początku nie załapiesz się do masówek z TOP10, to nie masz szans na przetrwanie. Nareszcie postanowiono powiedzieć temu stop.

a Ty kmic jak jeszcze raz bedziesz robil na zlość graczom bo cie zwyzywali po fatalnych ustawieniach takze 156 swiata i odwalisz szopke na 160 to zaręczam że plemienia SPEED na plemionach juz nie zobaczymy, będe ci musial podziekowac bo wreszcie cos mnie wyciagnie z nałogu:D

Jaka groźba. XD Idźcie stąd w końcu, bo jesteście rakiem polskich plemion, masówkarze.

Mam znajomego w supporcie

To akurat każdy wie, Speed zawsze było faworyzowane przez support.
 

Szari.

Rycerz
Wynik reakcji
4.279
@kmic Napisałeś, że na niemieckich się sprawdziły takie metody... to ja mam takie pytanie: ilu teraz graczy startuje na niemieckich? No właśnie XD
Przykład nr 2:
Rodzi mi się dziecko/umiera bliska osoba/łamię obie ręce/zabija mnie wypadek samochodowy/cokolwiek co nie pozwoli mi na grę. Takich wypadków jest OD GROMA w tej grze. Przez mój wypadek gracze nie mają szans dograć świata, bo zajmuję się kluczowymi elementami zarządzania zasobami w plemieniu, a nie ma żadnych rezerwowych osób chętnych do gry w zarządzie. Plemię ostatecznie upada, bo założyciel leży w gipsie, nie można go rozebrać, nie można przejść do innego plemienia, nic XD

Przykład nr 3 (chyba najbardziej powszechny!):
Graczowi odechciewa się grać. Ma wrzuconego wisielca (oczywiście obowiązek WPROWADZONY POD STOŁEM BO SUPPORT ZABRONIŁ TEGO MECHANIZMU), no to przestaje się logować. Gracz ma konto frontowe. 30 dni mogę go bronić. 31 dnia wchodzi blokada. Przeciwnik rozdiodowuje konto, bo nie można było go rozebrać.

To bedzie zmuszalo rady plemienia do BRANIE PASOW czyli lamania regulaminu zeby mozna bylo grac na tych ustawieniach. Zmusicie ludzi do oszukiwania przez swoj debilizm i buble.

A czekajcie jest jeszcze jeden sposob sojusznik moze podbic wioske takiego gracza i dac nam odbic. ALE jaki sojusznik to zrobi skoro wie ze na koniec z nami nie wygra i po co ma nam ulatwiac gre? Bedzie trzeba trzymac 3-4 konta poza plemieniem do robienia dokladnie takich rzeczy jak rozbiorki i zamiane wioske na froncie xD. Najczesciej beda to pewnie multi na vpn - kolejne lamanie regulaminu.
 

iqaz

Chłop
Wynik reakcji
50
[...]Wydaje Ci się, że ustawienia świata opierane są na zgłoszeniach Graczy? Otóż nie.
Chcielibyście, by wszystko było na Waszą modłę, każdy ogłaszany świat krytykujecie, oblewacie wiadrami pomyj, chcecie bojkotować ankietami, a powinniście spojrzeć na samych siebie i posypać głowę popiołem.[...]

A ja głupi myślałem że support jest dla graczy, a gracze są klientami firmy InnoGames i ta firma powinna stosując powiedzenie ,,nasz klient, nasz Pan" robić wszystko by tych graczy przyciągać do siebie <sciana>

[...]Twierdzicie, że ekipy zbierały się od pół roku i teraz rezygnują. Rozumiem, że przez te sześć miesięcy nie było wystarczająco dużo czasu, by zebrać ekipę ZAUFANYCH ludzi i pewnych, takich którzy dotrwają do końca? Trochę słabo.[...]

Rozumiem, że mam być pewny 39 osób, że w przeciągu 275 dni nie wydarzy sie w ich życiu nic, co mogłoby spowodować zakończenie gry na świecie, bo przecież skoro już się zadeklarowali, to nawet jak stracą pracę, urodzi im się niepełnosprawne dziecko i umrze matka, to wypadałoby żeby dograli świat do końca, bo przecież nie mamy ławki rezerwowych...

Zrozumcie, że to ustawienie zabija naturalną selekcję, która odbywała się w tej grze od samego początku jej powstania. Naturalną rzeczą było, że najsłabsi gracze wypadali z gry, gdy zaczynali odstawać, natomiast Ci lepsi z pomniejszych okolicznych plemion byli rekrutowani do większych lub łączeni w jedno plemię. Ten limit mógłby być po 300 dniach gry, a nie po 90..., a obejść te chore rotacje graczy między plemionami, gdzie na czas akcji następował skok 30 osób pomiędzy członami można było na 100 różnych sposobów, trzeba było tylko ruszyć głową, lub jak już naprawdę w tym InnoGames nie chce się nikomu pracować, to zapytać graczy o pomysły...
 
Status
Zamknięty.
Do góry