Światy 157 i 158 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

Lateralis

Opiekun Projektu
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Opiekun ModTeamu
Wynik reakcji
1.278
A zlikwidujecie ruszanie obok siebie z zaproszenia na wstepnym nie bedac w plemieniu? Przeciez to pozwala na 100 dsrm i 5 czlonow, via miski z 150... odpiszesz?:)

Miskom to chyba niewiele pomogło <oczy>

Tu jest własnie jeden problem, chyba że czegoś nie doczytałem. Po 90 dniach nie można zaprosić kogoś, kto jest już w plemieniu. A pozostawienie swoich ludzi na pastwę losu bez plemienia jest dosyć słabym pomysłem. Więc w przypadku wyszarzeniu jakiegoś gracza, ma się marginalną szansę na uzupełnienie tego ów miejsca innym graczem.
Po 90 dniach to jest już niemożliwe, Gracz nie będzie mógł opuścić plemienia, nie będzie mógł zostać wyproszony.


Jakiemu sojusznikowi? Przy tych ustawieniach świata nie będzie sojuszników, a sami wrogowie, jedni do zjechania szybciej drudzy później :)
Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia ;>

3. A niby kim mamy uzupełnić miejsce po wyszarzałym graczu? Z drugiego członu nie przejdzie przez ustawienia a nie wiem jak miałby przetrwać grając sam, taką szansę będą miały jedynie wspomniane w pkt.2 konta widma których dorobek wiosek będzie na poziome 1-2 gdzie reszta ma już grubo kilkaset pkt czyli wzmocni swoje plemię spamem w karczmie co najwyżej.
Miałam na myśli pierwsze trzy miesiące serwa, gdy pojawia się najwięcej blokad na kontach (to Ci Gracze najczęściej przecież szarzeją).
Niskomoralowe konta świetnie sprawdzają się nie tylko w karczmie ;)
 

Doktor Hałs312

Szlachcic
Wynik reakcji
8.745
Ty na prawdę doktor hałas nie kumasz tych parametrów. Ani darmy z vpn ani darmy na start nie znikają bo w łatwy sposób można to obejść i dalej robić.
Jasne jak ktoś zdradzi i pojawia się wioski w środku plemienia to jest kłopot ale szybko normalnie taka osoba padnie bo go podbija tutaj tego nie będzie w nieskończoność będzie stał. Odda do wroga wioske on ostro zadefuje i może z nic odbijać. Kret może w każdej chwili odbic taka wioske i bawić się w nieskończoność i mu nic nie zrobią i deff aby się utrzymać nie jest potrzebny.
Chcę wierzyć że tym razem te darmy zostaną zablokowane skutecznie. A nawet jeśl nie, to przynajmniej start na 4 do 8 członów bo tego nie będzie się dało zamknąć w 1 człon w 3 miechy.
Jeśli uważacie że wsadzenie kreta w 40-osobową ekipę jest tak samo proste jak wsadzenie go w ośmioczłonowego molocha to gratuluję, macie słabe ekipy. Im większa masówka, tym łatwiej o kreta a tu każdy prowadzący szanujące się plemię będzie kilka razy weryfikował ostateczny skład. Nie mówię że kretów nie będzie, ale będzie ich znacznie mniej, znacznie trudniej będzie ich wsadzić i nie będzie skoczków-spadochroniarzy uciekających z plemienia po pierwszych trudnościach, tego się obejśc nie będzie dało ;)
 

Deleted User - 8687748

Guest
Chcę wierzyć że tym razem te darmy zostaną zablokowane skutecznie. A nawet jeśl nie, to przynajmniej start na 4 do 8 członów bo tego nie będzie się dało zamknąć w 1 człon w 3 miechy.
Jeśli uważacie że wsadzenie kreta w 40-osobową ekipę jest tak samo proste jak wsadzenie go w ośmioczłonowego molocha to gratuluję, macie słabe ekipy. Im większa masówka, tym łatwiej o kreta a tu każdy prowadzący szanujące się plemię będzie kilka razy weryfikował ostateczny skład. Nie mówię że kretów nie będzie, ale będzie ich znacznie mniej, znacznie trudniej będzie ich wsadzić i nie będzie skoczków-spadochroniarzy uciekających z plemienia po pierwszych trudnościach, tego się obejśc nie będzie dało ;)

A kto powiedział, że kreta trzeba wsadzić? Znajdzie się jakiś królewicz co pojawi mu się front, nie dostanie 10000000000 zagród deffa i zacznie cyrki odwalać xD
 

Doktor Hałs312

Szlachcic
Wynik reakcji
8.745
A kto powiedział, że kreta trzeba wsadzić? Znajdzie się jakiś królewicz co pojawi mu się front, nie dostanie 10000000000 zagród deffa i zacznie cyrki odwalać xD
Po 1, takie królewicze najczęsciej się pojawiają w nadziei przejścia do wroga, co tu się nie może zdarzyć.
Po 2 to kolejny powód do potrójnego prześwietlenia składu. Czyżby te wszystkie ekipy startujące na 200-300 graczy nie były w stanie znaleźć nawet 40 w 100% zaufanych? Przykre :)
 

Deleted User - 1121182

Guest
[...]
A co do tego że będzie mniej krętaczy i blaszki dostaną osoby które zasłużyły. Rozumiem że bardziej zasłuży na blachę gościu co przez 3 pierwsze miesiące będzie intensywnie klikać a potem wyłoży lache i będzie się logować raz na tydzień przez rok, dwa, a może nawet trzy ? Skoro dominacja będzie na poziome 75% to szybko się ten świat nie skończy.

Start ma ogromne przełożenie na to, co dzieje się dalej. Jeśli dany gracz (z kilkuczłonowego plemienia) został wybrany do składu top40 po tych 3 miesiącach, to znaczy, że zasłużył na to bardziej niż inni + pokładane są w nim nadzieję, że nie skończy. Jeśli skiepści swoją grę lub skończy, to będzie miało to przełożenie na grę całego plemienia. Co za tym idzie: jeśli wygra plemię z ilością warzyw większą niż 2-3, max 5, to ogromny szacun, że reszta jest w stanie to uciągnąć. Chociaż większe szanse ma trafniej dobrany po 90 dniach skład.
 

Gniewny Sarissa

Zwiadowca
Wynik reakcji
923
Otóż wyobraź sobie, że mam za sobą 15 lat gry w plemiona. Wiem co znaczy prowadzić plemię, wiem co oznacza bawić się w dyplomację, wiem co oznacza gra na froncie.
Wydaje Ci się, że ustawienia świata opierane są na zgłoszeniach Graczy? Otóż nie.
Chcielibyście, by wszystko było na Waszą modłę, każdy ogłaszany świat krytykujecie, oblewacie wiadrami pomyj, chcecie bojkotować ankietami, a powinniście spojrzeć na samych siebie i posypać głowę popiołem.
Na każdy świat ściągacie ogrom darm, bo po co się gimnastykować na starcie skoro można na pewniaka łyknąć kilka wiosek bez większego wysiłku. Na każdym świecie sztucznie zagęszczacie tworząc wyspy randmomowych kont. Na każdym świecie wbijane są kosy, wojny na bany, dyplomacja układana na 3 miesiące przed startem serwa, pushing etc.
Twierdzicie, że ekipy zbierały się od pół roku i teraz rezygnują. Rozumiem, że przez te sześć miesięcy nie było wystarczająco dużo czasu, by zebrać ekipę ZAUFANYCH ludzi i pewnych, takich którzy dotrwają do końca? Trochę słabo.

Czyli wszystkich wrzucasz do jednego worka teraz fajnie...
Ludzie wam zgłaszają takie problemy wysyłając tickety a support często gęsto nic z tym nie robi więc co Ty mi tu piszesz za głupoty...

Skoro jesteście takimi rycerzami na białych koniach to po prostu to tępcie, a nie odpowiedzialność zbiorowa, to najgorsze co można wymyśleć. Wszyscy się mają teraz męczyć bo inni nie uczciwie grają.

Akurat w tym wypadku tak nie jest, że wszyscy są głupi, support jeden jedyny mądry bo to się ciągnie już jakiś czas.
 

Deleted User - 8687748

Guest
Po 1, takie królewicze najczęsciej się pojawiają w nadziei przejścia do wroga, co tu się nie może zdarzyć.
Po 2 to kolejny powód do potrójnego prześwietlenia składu. Czyżby te wszystkie ekipy startujące na 200-300 graczy nie były w stanie znaleźć nawet 40 w 100% zaufanych? Przykre :)

ad. 1 - nie, tacy królewicze pojawiają się po to, aby na froncie zassać deffa i robić akcje pod niego. A kosa to na złość plemieniu, bo jak to możliwe, że plemię nie wysłało 80% swojego potencjału do niego.
ad. 2 - zaufanie zaufaniem, ale żeby grać na prędkości 2 z takimi ustawieniami przez co najmniej rok, gdzie na dyplo nie masz co liczyć jest przejawem masochizmu. Oj będzie psycha ludkom siadać. Tu nie będzie jak na 150 świecie, gdzie 80% gry spędzasz na FO, a 20%, czyli obronę spędzasz na cudzym deffie xd
 

-=zimi=-

Zwiadowca
Wynik reakcji
311
Po 90 dniach to jest już niemożliwe, Gracz nie będzie mógł opuścić plemienia, nie będzie mógł zostać wyproszony.
Czy od tego support rozważa jakieś wyjątki w końcowej fazie gry ? W głowie mi sie narodził pomysł jakby można usprawnić końcowy etap gry ,gdzie faktycznie może dojść do sytuacji gdzie 10-15 graczy będzie musiało 75% dominacji zdobyć.
Np. jest 10 miesiąc gry , Plemię A ma 10 członków ,Plemię B ma 20. Plemię A chce przejść do plemienia B aby mieć realną szansę powalczyć o wygranie świata.
Wtedy plemię B pisze ticket do supportu o możliwość udzielenia możliwości zaproszenia graczy z plemienia A.
Ustalić zasadę że raz na czas trwania serwera możliwy jest taki ruch dla plemienia od jakiegoś konkretnego miesiąca (coś jak tańsze monety o połowę).
Kolejnym wymogiem może być np. że suma graczy w obu plemionach nie może przekroczyć maksymalnego limitu członków plemienia i mamy kolejny pomysł na grę który urozmaici dyplomację na tym świecie tak że warto będzie posiadać 1 konkret sojusznika do końca serwera :p
Oczywiście o ile mechanicznie coś takiego jest możliwe :p
 

Gniewny Sarissa

Zwiadowca
Wynik reakcji
923
Po 1, takie królewicze najczęsciej się pojawiają w nadziei przejścia do wroga, co tu się nie może zdarzyć.
Po 2 to kolejny powód do potrójnego prześwietlenia składu. Czyżby te wszystkie ekipy startujące na 200-300 graczy nie były w stanie znaleźć nawet 40 w 100% zaufanych? Przykre :)

No nie do końca, wystartujesz na 2 człony swoich ludzi to już masz lipę, bo na starcie ten drugi człon wie, że nie będzie w zwycięskim składzie, żeby nie wiem co to. To co małe ekipiki może wystartują ale nie maja takich struktur. Duże poważne ekipy tego nie chcą robić, bo co mają powiedzieć, macie na nas zapieprzać ale o blaszce to zapomnijcie xD
 

Doktor Hałs312

Szlachcic
Wynik reakcji
8.745
Czy od tego support rozważa jakieś wyjątki w końcowej fazie gry ? W głowie mi sie narodził pomysł jakby można usprawnić końcowy etap gry ,gdzie faktycznie może dojść do sytuacji gdzie 10-15 graczy będzie musiało 75% dominacji zdobyć.
Np. jest 10 miesiąc gry , Plemię A ma 10 członków ,Plemię B ma 20. Plemię A chce przejść do plemienia B aby mieć realną szansę powalczyć o wygranie świata.
Wtedy plemię B pisze ticket do supportu o możliwość udzielenia możliwości zaproszenia graczy z plemienia A.
Ustalić zasadę że raz na czas trwania serwera możliwy jest taki ruch dla plemienia od jakiegoś konkretnego miesiąca (coś jak tańsze monety o połowę).
Kolejnym wymogiem może być np. że suma graczy w obu plemionach nie może przekroczyć maksymalnego limitu członków plemienia i mamy kolejny pomysł na grę który urozmaici dyplomację na tym świecie tak że warto będzie posiadać 1 konkret sojusznika do końca serwera :p
Oczywiście o ile mechanicznie coś takiego jest możliwe :p
Za dużo kombinowania, niech już zostawią jak jest.
No nie do końca, wystartujesz na 2 człony swoich ludzi to już masz lipę, bo na starcie ten drugi człon wie, że nie będzie w zwycięskim składzie, żeby nie wiem co to. To co małe ekipiki może wystartują ale nie maja takich struktur. Duże poważne ekipy tego nie chcą robić, bo co mają powiedzieć, macie na nas zapieprzać ale o blaszce to zapomnijcie xD
No tak, Niszczyciele musza móc wystartować w 6 członów + rekru żeby ostatecznie móc zejśc w 3 miechy do jednego i na koniec zfuzjować z wrogiem po zebraniu batów prawda? :) 3 miesiące to dość czasu żeby połowa składu się odsiała (w przypadku Niszczycieli 80%), na 80-100 grajków spokojnie można startować jeśli znowu się okaże że brak możliwości zaproszenia znajomego do gry obok to ściema albo zrobić fuzję z sojusznikiem przed zamknięciem składów, ale tobie nie chodzi o 2 człony a o 4 do 6 + akademie, tak samo większości tu marudzacych a na to szans nie będzie. I dobrze, niech cieniasy startują na światach z giełdami.
 

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.116
@Doktor Hałs312 jak zwykle z rigczem, miałem pisać prawie to co on ale mnie uprzedził

Wy jesteście takimi dzbanami czy udajecie? Analizujecie miliony tylko i wyłącznie teoretycznych sytuacji żeby usprawiedliwić to, że nie pasują wam takie i takie ustawienia, a każdy wie, że po prostu każda startująca ekipa przygotowywała się na klasyczny gównoświat bez farmy, gdzie po 2 miesiącach mamy 2/3 koalicje gdzie jedna ma widoczną przewagę. Macie w zasadzie najlepsze jakie są ustawienia jeżeli chodzi o rozgrywkę od kiedy pamiętam - prędkość, msy (mogłoby być 50, ale whatev to też jest fajne), łucznicy, monety itd. i te wszystkie wspaniałe ekipy mają nie wystartować, bo nie da się grać w gównoplemiona? XDDDD

Praktycznie każde oprócz początkowego sztucznego zagęszczania terenu tutaj nie będzie obowiązywało, darmy? no na start ale za to później nie będzie można ich tak zżerać bezkarnie. Na tym świecie to głównie zarządzanie plemieniem, dobieranie ludzi i mądra dyplomacja wiedząc, że każdy jest każdego wrogiem będzie stanowiła o wygranej i to jest o wiele bardziej skillowe niż zwykle. Na pewno na takich ustawieniach skorzystają plemienia takie jak night, które mają mocny trzon, ale też tendencje do rekrutowania warzywniaka żeby nadrobić stratę do wielkich masówek, co zawsze przegrywa im grę. Według mnie to tutaj moglibyśmy się przekonać kto jest najlepszym plemieniem, dowódcą itd., bo co miały zrobić takie nighty na 152 jak ich dwie wielkie masy z dwóch stron biły? XD

Te ustawienia likwidują 90% patologii tej gry tworząc może jakieś 10% nowych, dla mnie najlepsze ustawienia jakie widziałem w życiu
No ale zaraz przyjdą jakieś bileciki co przyszłyby na świat skasować się po jednej akcji na nich i będą płakać że gównogry nie można uprawiać, bardzo mi przykro :(
 

Gniewny Sarissa

Zwiadowca
Wynik reakcji
923
Za dużo kombinowania, niech już zostawią jak jest.

No tak, Niszczyciele musza móc wystartować w 6 członów + rekru żeby ostatecznie móc zejśc w 3 miechy do jednego i na koniec zfuzjować z wrogiem po zebraniu batów prawda? :) 3 miesiące to dość czasu żeby połowa składu się odsiała (w przypadku Niszczycieli 80%), na 80-100 grajków spokojnie można startować jeśli znowu się okaże że brak możliwości zaproszenia znajomego do gry obok to ściema albo zrobić fuzję z sojusznikiem przed zamknięciem składów, ale tobie nie chodzi o 2 człony a o 4 do 6 + akademie, tak samo większości tu marudzacych a na to szans nie będzie. I dobrze, niech cieniasy startują na światach z giełdami.

Serio dyskutujemy tu na temat ustawień, a Ty jakieś przytyki wrzucasz, i uogólniasz serio... ?
 

Doktor Hałs312

Szlachcic
Wynik reakcji
8.745
Serio dyskutujemy tu na temat ustawień, a Ty jakieś przytyki wrzucasz, i uogólniasz serio... ?
Stricte bez wycieczek personalnych, startując na 2 człony nikogo nie skazujesz bo wszyscy doskonale wiedzą że połowa składu nie wytrzymuje trzech miesięcy gry, start w 80 osób powinien być jak najbardziej możliwy ;) Dlatego dodałem komentarz o większej ilości planowanych członów, bo realnie patrząc dwa to jeszcze nie problem.
 
Ostatnia edycja:

byczos

Miecznik
Wynik reakcji
139
Miałem nie zakładać spowrotem konta ale jednak coś napiszę.

Super ustawienia. Świat będzie trwać dużo dłużej niż dotychczasowe, a wiecie czemu? Bo nic się nie zmieni po za utrudnieniem z przeżucaniem graczy między członami, ustawianiem frontu i wykorzystywaniem kretów. Nadal będą plemiona po 10 członów, Nadal będą sojusze na pół świata. A czy drogi support wie jak zostanie rozwiązany problem blaszek? Z tych plemion zostaną wybrani gracze do blaszek, usunął oni konta i założa ponownie po czym przez Bóg wie ile czasu będą wybijać monety i przejmować wioski aby wbić dominacje, może co mądrzejsi z tych co nie dostaną blaszek sami pousuwają też by wioski zszarzały by szybciej świat zamknąć. Tak czy siak gratuluje sztucznego wydłużania trwania świata, Bo o to chodziło, prawda?
 

Doktor Hałs312

Szlachcic
Wynik reakcji
8.745
Miałem nie zakładać spowrotem konta ale jednak coś napiszę.

Super ustawienia. Świat będzie trwać dużo dłużej niż dotychczasowe, a wiecie czemu? Bo nic się nie zmieni po za utrudnieniem z przeżucaniem graczy między członami, ustawianiem frontu i wykorzystywaniem kretów. Nadal będą plemiona po 10 członów, Nadal będą sojusze na pół świata. A czy drogi support wie jak zostanie rozwiązany problem blaszek? Z tych plemion zostaną wybrani gracze do blaszek, usunął oni konta i założa ponownie po czym przez Bóg wie ile czasu będą wybijać monety i przejmować wioski aby wbić dominacje, może co mądrzejsi z tych co nie dostaną blaszek sami pousuwają też by wioski zszarzały by szybciej świat zamknąć. Tak czy siak gratuluje sztucznego wydłużania trwania świata, Bo o to chodziło, prawda?
cyk, wyłączone restarty... ups.
 

byczos

Miecznik
Wynik reakcji
139
Cyk, gracze odmówią zamknięcia świata. :D Dzięki za pomysł, porusze go na zbiórce by może jednak wystartować, zebrać ludzi z plemion które ten świat bojkotują czekając na 160, wystartujemy na 20 członów 15 ukrytych, wpakujemy ile się da kretów do innych, po czym będziemy trzymać świat wiecznie otwarty, Moze to da nauczke kmicowi za robienie na zlosc graczom za to ze go zwyzywali za zepsucie 156 itd... :)
 

byczos

Miecznik
Wynik reakcji
139
Sprostowanie, bo chyba się nie zrozumieliśmy. Napisałem jedynie, że pomysł takiego ustawienia został wymyślony przez kolegów z innych krajów i stosowany jest z powodzeniem na ich wersjach, my zaś - po zapoznaniu się z ich opiniami - zdecydowaliśmy się na jego adaptację. I tyle. Zdecydowanie nie został on nam narzucony, ja zaś jak najbardziej się pod nim podpisuję.



Różnie. Na najnowszym niemieckim świecie (notabene bardzo zbliżonym pod względem parametrów do naszego 15<cfaniak> liczba członków plemienia wynosi 25 osób. Też uważam, że 40 to może być nieco za dużo, pożyjemy zobaczymy.

Zapoznaniu się z opiniami, ale nie statystykami? xD Nasze światy z ograniczoną/nieograniczoną farmą mają podobne ilości graczy co w najlepszym wypadku(niemcy) na tym swoim super podobnym do tego nieszczęsnego 158, może porównamy o ilość mieszkańców ich kraju do naszego, albo jak bardzo znane są plemiona tam, a jak u nas? Tą gre trzymają "starzy" grazce którzy chcą sobie pograć z ekipą. Jeśli chciałeś uśmiercić tą grę to świetne ustawienia po zapoznaniu się z opiniami od kolegów z innych krajów wprowadzasz.
 
Status
Zamknięty.
Do góry