1. Drodzy Użytkownicy! Ważne zmiany na Forum: >KLIK<
    Dismiss Notice

Światy 143 i 144

Dyskusja w 'Ogłoszenia dotyczące gry' rozpoczęta przez użytkownika kmic, 12. Lip 2019 o 14:52.

Poleć tę stronę

  1. kmic

    kmic Mamuś Plemion (III) Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    7. Sty 2007
    Wiadomości:
    4.568
    Docenione treści:
    288
    Drodzy Gracze!

    Co to za wakacje bez nowych światów? Oczywiście: niemożliwe!
    Ostatnim razem uszczęśliwiliśmy miłośników światów bez farmienia, a teraz - zgodnie z harmonogramem - wyjątkowa gratka dla wszystkich proszących o "stary dobry świat z farmieniem". Sporo takich "starych" elementów znajdziecie na świecie 143.
    Świat 144 to standardowe ustawienia, tym razem bez żadnej debiutującej funkcji. Wyjątkowo :)

    Zapraszamy do lektury!

    Świat 143

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1,25
    Prędkość jednostek: 0,8
    Nowe funkcje Premium: nie
    Flagi: nie
    Morale: tak, oparte na punktach graczy
    Handel: bez ograniczeń
    Giełda Premium: nie
    Komendy: milisekundy, odstęp 50ms
    Ochrona początkowa: 5 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
    Rycerz: brak
    Łucznicy: brak
    Technologia: 3 poziomy (max 15 w wiosce)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: nie
    Twierdza: nie
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt
    Wioski bonusowe: nie
    Farmienie: nieograniczone
    Chłopi: brak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 100 pól
    Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
    Limit członków plemienia: 50, aktywny system poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
    Noc: tak, w godzinach 0-7
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Świat 144

    Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
    Prędkość: 1
    Prędkość jednostek: 1
    Nowe funkcje Premium: tak
    Flagi: tak
    Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia
    Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
    Giełda Premium: tak - z ograniczeniami ogłoszonymi parę miesięcy temu
    Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
    Ochrona początkowa: 7 dni
    Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
    Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
    Łucznicy: tak
    Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
    Kościół: nie
    Wieża strażnicza: tak
    Twierdza: tak
    Fake limit: tak, 1%
    Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
    Wioski bonusowe: tak
    Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
    Chłopi: tak
    Szlachta: złote monety
    Max. dystans szlachcica: 200 pól
    Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
    Limit członków plemienia: 60, aktywny system poziomów plemienia
    Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
    Noc: tak, w godzinach 0-8
    Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

    Harmonogram startu:
    12 lipca wieczór/noc - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba na siłę czekać by dołączyć w czołówce)
    17 lipca koło południa - zakończenie wstępnego logowania i start światów


    Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
    Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

    Pozdrawiamy!
    Wasz Plemiona Team
     
    Mardduk i Oski 1234 lubią to.