Światy 143 i 144

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Drodzy Gracze!

Co to za wakacje bez nowych światów? Oczywiście: niemożliwe!
Ostatnim razem uszczęśliwiliśmy miłośników światów bez farmienia, a teraz - zgodnie z harmonogramem - wyjątkowa gratka dla wszystkich proszących o "stary dobry świat z farmieniem". Sporo takich "starych" elementów znajdziecie na świecie 143.
Świat 144 to standardowe ustawienia, tym razem bez żadnej debiutującej funkcji. Wyjątkowo :)

Zapraszamy do lektury!

Świat 143

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1,25
Prędkość jednostek: 0,8
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: bez ograniczeń
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 50ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów: brak
Rycerz: brak
Łucznicy: brak
Technologia: 3 poziomy (max 15 w wiosce)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: brak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: bez ograniczeń
Limit członków plemienia: 50, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 144

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 75% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy + czasie ich dołączenia
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak - z ograniczeniami ogłoszonymi parę miesięcy temu
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: tak
Twierdza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 2500pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: tak
Farmienie: nieograniczone + Zbieractwo
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 200 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 60, aktywny system poziomów plemienia
Ataki na członków własnego plemienia: traktowane jak odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
12 lipca wieczór/noc - rozpoczęcie wstępnego logowania (podpowiadamy: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma znaczenia, więc nie trzeba na siłę czekać by dołączyć w czołówce)
17 lipca koło południa - zakończenie wstępnego logowania i start światów


Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team