Światy 117 i 118

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Drodzy Gracze,

jest taki jeden dzień w roku, w którym każdy - bez względu na płeć, wiek, religię, status rodzinny itp - ma prawo do świętowania. Oczywiście jest to Dzień Dziecka, bo każdy z nas - czy ma lat 10 czy 90 jest dzieckiem i zasługuje tego dnia na jakiś prezent. Dlatego to nie przypadek, że specjalnie na ten dzień mamy dla Was niespodziankę w postaci dwóch nowych światów!

Ze szczegółami dotyczącymi ich parametrów możecie się zapoznać poniżej, więc nie będziemy o nich opowiadać. Podkreślmy jedynie jedną rzecz - światy te będą stanowić Polski debiut funkcji "Umiejętności plemienia", o której więcej dowiecie się tutaj:

Zapraszamy do lektury!

Świat 117

Warunek zwycięstwa: dominacja plemienia nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Nowe funkcje Premium: nie
Flagi: nie
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: nie
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości: nie
Rycerz: nie
Łucznicy: nie
Technologia: 3 poziomy badań (max 15 razem w wiosce)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: brak
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: brak (ataki nie przynoszą surowców)
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 90
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Umiejętności plemienia: tak
Noc: tak, w godzinach 0-7
Zastępstwo: zostanie włączone 14 dni po starcie świata

Świat 118

Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 1
Prędkość jednostek: 1
Nowe funkcje Premium: tak
Flagi: tak
Morale: tak, oparte na punktach graczy
Handel: tylko oferty rynkowe 1:1
Giełda Premium: tak
Komendy: milisekundy, odstęp 250ms
Ochrona początkowa: 7 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1x10: 30 dni
Rycerz: tak, z możliwością rozwoju
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: tak
Wieża strażnicza: tak
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2500pkt, większe będą się burzyć do okolic tego poziomu
Wioski bonusowe: tak, "nowe"
Farmienie: nieograniczone
Chłopi: tak
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 90
Ataki na członków własnego plemienia: odbywają się normalnie
Umiejętności plemienia: tak
Noc: tak, w godzinach 0-8
Zastępstwo: zostanie włączone 7 dni po starcie świata

Harmonogram startu:
Noc 27/28 maja - rozpoczęcie wstępnego logowania
(podpowiedź: kolejność dołączenia do świata w czasie wstępnego logowania nie ma wpływu na nic, więc nie ma potrzeby czekania w nocy by koniecznie zapisać się na świat przed innymi)
1 czerwca (przed południem - proszę nie sugerować się godziną widniejącą po zalogowaniu się w czasie wstępnej rejestracji) - zakończenie wstępnego logowania i start światów (najpierw 117, po krótkiej przerwie 11<cfaniak>

Zapraszamy do dyskusji przedstartowej na temat światów --> klik!, a także na naszym fanpage'u na Facebooku.
Poszukującym ekip przypominamy, że istnieje specjalny dział do tego przeznaczony --> klik!

Pozdrawiamy!
Wasz Plemiona Team
 
Ostatnio edytowane przez moderatora: