DeletedUser185378
Guest
Słabe światy dla słabych plemion
Yaqbc zaciekawiłes mnie, które to plemie ?
Yaqbc zaciekawiłes mnie, które to plemie ?
limitu farmyBarbarki w mojeje koncepcji nie rozwijalyby sie szybciej niz sami gracze, lecz powiedzmi o wiele szybciej niz teraz.
Idac tym tokiem myslenia ze mechanika nie ma wplywu na liczbe graczy jak udowodnisz to, ze na 99% na swiecie 108 ruszy blisko dwa razy wiecej osob niz na 107. Za kazdym razem gdy powstaje swiat bez limitu farmy army oraz z ograniczonym farmieniem na tym pierwszym startuje duzo wiecej osob niz na swiecie z ograniczonym farmieniem. Po pierwsze wplywa na to mechanika swiata z farmieniem oraz jego duzo wieksza powiechrznia gdzie licza sie bardziej indywidualne umiejetnosci. Wieksza ilosc barbarek zmniejszylaby takze ilosc wystepujacych darm przez co gra stalaby sie mniej randomowa.
Nowi gracze NIE są mile widziani, dlaczego? Gdy np. ktoś nowy zaczyna grę samotnie, załóżmy że jest ogarnięty, przeczytał poradniki itp, to dzisiejsze doświadczone ekipy go NIE zrekrutują bo nie ma "doświadczenia", a co za tym idzie gracz musi iść do słabego plemienia i jego przygoda kończy się dosyć szybko.
Cała zabawa w rekrutowanie, tworzenie plemienia od zera się skończyła, jak załóżmy zaczynasz grę z 10 znajomych i próbujecie coś fajnego stworzyć to okazuje się, że jesteś otoczony już od 1 dnia plemionami, które potrafią mieć 2 dodatkowe człony samych darm/defówek. WIem to z doświadczenia na świecie 101 gdzie stworzyłem właśnie ze znajomymi małe plemię, poznałem nowych graczy i walczyliśmy z Najemnikami, zabawa była super, zarywaliśmy nocki, wydzwanialiśmy do siebie bo grubego trzeba było dograć itp no ale po jakims czasie przewaga Najemników była już zbyt duża i zabawa się skończyła...
Chyba że tak w wersji mobilnej forum nie widać sygnaturNie chodzi o Mroczną doline harnasi, a Harnasie Nocni Łowcy to robi różnice zapewne.
Co do tego dlaczego gra traci na popularności to myślę, że dobrym przykładem jest zmiana stylu gry.
Nowi gracze NIE są mile widziani, dlaczego? Gdy np. ktoś nowy zaczyna grę samotnie, załóżmy że jest ogarnięty, przeczytał poradniki itp, to dzisiejsze doświadczone ekipy go NIE zrekrutują bo nie ma "doświadczenia", a co za tym idzie gracz musi iść do słabego plemienia i jego przygoda kończy się dosyć szybko.
Cała zabawa w rekrutowanie, tworzenie plemienia od zera się skończyła, jak załóżmy zaczynasz grę z 10 znajomych i próbujecie coś fajnego stworzyć to okazuje się, że jesteś otoczony już od 1 dnia plemionami, które potrafią mieć 2 dodatkowe człony samych darm/defówek. WIem to z doświadczenia na świecie 101 gdzie stworzyłem właśnie ze znajomymi małe plemię, poznałem nowych graczy i walczyliśmy z Najemnikami, zabawa była super, zarywaliśmy nocki, wydzwanialiśmy do siebie bo grubego trzeba było dograć itp no ale po jakims czasie przewaga Najemników była już zbyt duża i zabawa się skończyła...