Światy 107 i 108 - dyskusja przedstartowa

Status
Zamknięty.

DeletedUser185378

Guest
Słabe światy dla słabych plemion :)

Yaqbc zaciekawiłes mnie, które to plemie ?
 

DeletedUser175597

Guest
limitu farmyBarbarki w mojeje koncepcji nie rozwijalyby sie szybciej niz sami gracze, lecz powiedzmi o wiele szybciej niz teraz.

Idac tym tokiem myslenia ze mechanika nie ma wplywu na liczbe graczy jak udowodnisz to, ze na 99% na swiecie 108 ruszy blisko dwa razy wiecej osob niz na 107. Za kazdym razem gdy powstaje swiat bez limitu farmy army oraz z ograniczonym farmieniem na tym pierwszym startuje duzo wiecej osob niz na swiecie z ograniczonym farmieniem. Po pierwsze wplywa na to mechanika swiata z farmieniem oraz jego duzo wieksza powiechrznia gdzie licza sie bardziej indywidualne umiejetnosci. Wieksza ilosc barbarek zmniejszylaby takze ilosc wystepujacych darm przez co gra stalaby sie mniej randomowa.
 

BHAK

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
546
limitu farmyBarbarki w mojeje koncepcji nie rozwijalyby sie szybciej niz sami gracze, lecz powiedzmi o wiele szybciej niz teraz.

Idac tym tokiem myslenia ze mechanika nie ma wplywu na liczbe graczy jak udowodnisz to, ze na 99% na swiecie 108 ruszy blisko dwa razy wiecej osob niz na 107. Za kazdym razem gdy powstaje swiat bez limitu farmy army oraz z ograniczonym farmieniem na tym pierwszym startuje duzo wiecej osob niz na swiecie z ograniczonym farmieniem. Po pierwsze wplywa na to mechanika swiata z farmieniem oraz jego duzo wieksza powiechrznia gdzie licza sie bardziej indywidualne umiejetnosci. Wieksza ilosc barbarek zmniejszylaby takze ilosc wystepujacych darm przez co gra stalaby sie mniej randomowa.

Ostatnio jak grałem na sw. Parzystym (nie liczac 100) w kwadracie 9x9 mialem z 3-4 blokady za multi, natomiast na sw.105mialem 1 blokade w kwadracie 9x9 za multi. Także giełda premium zacheca do multi kont = wiekszej ilosci kont na sw z "farma-gielda", kolejna sprawa to zalogowanie sie aby zebrac troche pp, dla graczy co graja juz na innym swiecie i potrzebują premki. Ilość darm na św. z farma i bez farmy jest podobna. Także dlatego na sw " parzystych" jest 2x wiecej kont niz na sw. "Nieparzystych"

A co do indywidualnosci na sw. z farma.
Czesc graczy nie ma tyle czasu by siedziec i klikac w afa, wiec nollaifienie lub dobry bot, daje duza przewage nad graczami z mala/srednia iloscia czasu.
 

DeletedUser129697

Guest
Przecież bardzo duża ilość graczy czerpie największą przyjemność z gry do kilku/kilkunastu wiosek, kiedy gra jest najbardziej dynamiczna i każde potkniecie, strata wojsk jest na wagę złota. Gdybym miał na starcie same barbarki wokół, gra byłaby po prostu nudna :)

Jak kolega wspomniał, na światach parzystych jest więcej osób, bo logują się by pp zarabiać. Na takich światach jest też zawsze o wiele niższy poziom, więc dla dobrych graczy takie światy nie są zbyt atrakcyjne. Farmienia też się to tyczy, większość wyjadaczy zaloguje się tam gdzie jest ograniczone/nie ma wcale.
 

DeletedUser162290

Guest
Trzeba otwarcie powiedzieć, że jubileuszowy świat "namber" 100, jest ostatnim który był tak bogaty w graczy jak i naprawdę porządne ekipy. Tak jak było wyżej napisane, z każdym rokiem widać coraz mniej osób logujących się na nowe światy. Może być to spowodowane tym, że tak naprawdę reklamowana jest nowsza wersja gry(na różnej maści stronach, wcześniej nawet w TV widziałem Tribal Wars 2)
Tutaj nie przybywa nowych graczy, bo Ci nowi traktują to jako starszą wersję - gorszą, a szkoda..

Jedynie poziom jeszcze przez jakiś czas będą trzymały światy bez farmienia, aczkolwiek nie ma co ukrywać - że za rok i na tych światach będzie widać jeszcze mniejszy zbiór ekip.

Nastała era(już jakiś czas temu) gdzie kreska na wykresie idzie drastycznie w dół i tego nie da się już zatrzymać.
 

DeletedUser193219

Guest
Co do tego dlaczego gra traci na popularności to myślę, że dobrym przykładem jest zmiana stylu gry.

Nowi gracze NIE są mile widziani, dlaczego? Gdy np. ktoś nowy zaczyna grę samotnie, załóżmy że jest ogarnięty, przeczytał poradniki itp, to dzisiejsze doświadczone ekipy go NIE zrekrutują bo nie ma "doświadczenia", a co za tym idzie gracz musi iść do słabego plemienia i jego przygoda kończy się dosyć szybko.

Cała zabawa w rekrutowanie, tworzenie plemienia od zera się skończyła, jak załóżmy zaczynasz grę z 10 znajomych i próbujecie coś fajnego stworzyć to okazuje się, że jesteś otoczony już od 1 dnia plemionami, które potrafią mieć 2 dodatkowe człony samych darm/defówek. WIem to z doświadczenia na świecie 101 gdzie stworzyłem właśnie ze znajomymi małe plemię, poznałem nowych graczy i walczyliśmy z Najemnikami, zabawa była super, zarywaliśmy nocki, wydzwanialiśmy do siebie bo grubego trzeba było dograć itp no ale po jakims czasie przewaga Najemników była już zbyt duża i zabawa się skończyła...
 

DeletedUser175597

Guest
IMO plemiona potrzebują jakiegoś nowego urozmaicenia, a gra ma na tyle duży potencjał, że praktycznie tylko jedynym ograniczeniem silnika plemion jest ludzka pomysłowość.


Na chwilę obecną wychodzą kolejno świat z farmą + z ograniczeniem i z farmą + bez farmy. I tak wkółko od kilku lat, więc jak tutaj się nie nudzić. Wiadomo - światy różnią sie od siebie wieloma parametrami (morale, technologie, kościoły) jednak za każdym razem np w świecie z ograniczeniem farmy to samo. A może fajnym pomysłem byłoby dodać ten nowy system rozwoju rycerza nie tylko do światów na zasadzie P2W ale także do świata bez dodatkowych funkcji premium, to samo tyczy się flag.

Aby zmniejszyć liczbę uciekających graczy trzeba w jakiś sposób urozmaicić rozgrywkę. Czy to przez wprowadzenie systemu barb o ktorym pisalem powiedzmy na co 4-5 swiatow czy to nie wiem, podzieleniu graczy randomowo na 10 kolorów zamiast plemion i niech tak walczą ze sobą. Plemionom potrzeba rewolucji a nie ewolucji.

Tak jak hubu wcześniej napisał, IG robi wszystko aby przyciągnąć graczy do TW2. W TW2 gracz otrzymuje urozmaiconą rozgrywke w porównaniu do TW1 więc po co ma kisić się tutaj na ,,przestarzałej wersji gry". I co tu się dziwić że statystyki lecą na łeb i szyje.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser10848

Guest
Nowi gracze NIE są mile widziani, dlaczego? Gdy np. ktoś nowy zaczyna grę samotnie, załóżmy że jest ogarnięty, przeczytał poradniki itp, to dzisiejsze doświadczone ekipy go NIE zrekrutują bo nie ma "doświadczenia", a co za tym idzie gracz musi iść do słabego plemienia i jego przygoda kończy się dosyć szybko.

Cała zabawa w rekrutowanie, tworzenie plemienia od zera się skończyła, jak załóżmy zaczynasz grę z 10 znajomych i próbujecie coś fajnego stworzyć to okazuje się, że jesteś otoczony już od 1 dnia plemionami, które potrafią mieć 2 dodatkowe człony samych darm/defówek. WIem to z doświadczenia na świecie 101 gdzie stworzyłem właśnie ze znajomymi małe plemię, poznałem nowych graczy i walczyliśmy z Najemnikami, zabawa była super, zarywaliśmy nocki, wydzwanialiśmy do siebie bo grubego trzeba było dograć itp no ale po jakims czasie przewaga Najemników była już zbyt duża i zabawa się skończyła...

Zgadzam się - dla mnie to też problem. To jest problem dla nowych graczy jak i dla bardziej doświadczonych osób, którzy bez ekipy chcą gdzieś zagrać. Przez wstępne logowanie na nowy świat przychodzą całe ekipy w których nie ma często miejsca ani dla nowych ani dla doświadczonych 'samotnych' graczy. Jak nie było wstępnego logowania, to przez to, że graczy rozrzucało trzeba było tworzyć nowe plemiona. A wydaje mi się, że dużo zabawy to było właśnie tworzenie plemienia, poznawanie się itp. Teraz człowiek może próbować stworzyć takie plemię, ale jak jest otoczony przez wyjadaczy to ma problem...
//Żeby nie było, rozumiem tez plusy wstępnego logowania i to że ekipy chcą grać razem..tylko że to ma też swoje wady, więc nie wiem czy powinno być na każdym świecie...
 

West

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
647
Wielki + dla administracji za ustawienia 107 świata mam tylko jedno ale 60% to mało jeśli chodzi o dominację nad światem :) według mnie 75% posiadanych wiosek przez plemię na świecie oznacza dominację ;)

No ale nic najwyżej świat nie potrwa aż tak długo jak inne :) powodzenia i do zobaczenia :)
 

DeletedUser98354

Guest
Nie chodzi o Mroczną doline harnasi, a Harnasie Nocni Łowcy to robi różnice zapewne.
 

DeletedUser181427

Guest
107 fajne ustawienia. Odnosząc się do postów nad moim, myślę, że plemiona tracą graczy, poprzez brak ciekawych ustawień, mimo gamy opcji, patrząc na ustawienia nie ma takiego efektu wow, takie ustawienia to coś fajnego, innego trochę niż standard. Można też spróbować dodawać nowe elementy / dać drugą szansę pomysłom, które kiedyś nie ucieszyły się zainteresowałem, jak choćby wspominane już przeze mnie obozy wojskowe - czasy się zmieniły, gracze się zmienili w podejściu i zaangażowaniu i to co kiedyś było niewypałem dziś może okazać się hitem
 

DeletedUser181427

Guest
HNŁ to takie =NY= z paroma innymi graczami i jarkiem jako wodzem. Pierwszy świat gdzie coś pokazują to 97. Ale - z całym dla jarek zamosc szacunkiem - nie jest to plemie na takim poziomie jak większość znanych topowych ekip. Nawet to co na 97 zawdzieczaja głównie sojusznikom i słabo grającym przeciwnikom.
 

DeletedUser161822

Guest
Na świecie nie ma możliwości wyboru kierunku? Wyszło to już całkowicie z gry?
 

DeletedUser184138

Guest
Teraz juz raczej zawsze jest, w dodatku masz ten przedmiot, ktorym i tak mozna wybrac kierunek.

---------------------------------------

Wymarcie totalne widze na plemionach :D kiedys w dyskusjach na temat nowych swiatow bylo po +kilkanascie stron, a tu sie ledwo trzecia zaczyna...
 

DeletedUser193582

Guest
Gracze odchodzą i to jest normalne.Nie którym sie znudzi gra innym natomiast czas nie pozwala.

Problem polega an tym że nowi gracze nie dochodzą
 

Lady Loka

Pikinier
Wynik reakcji
9
Co do tego dlaczego gra traci na popularności to myślę, że dobrym przykładem jest zmiana stylu gry.

Nowi gracze NIE są mile widziani, dlaczego? Gdy np. ktoś nowy zaczyna grę samotnie, załóżmy że jest ogarnięty, przeczytał poradniki itp, to dzisiejsze doświadczone ekipy go NIE zrekrutują bo nie ma "doświadczenia", a co za tym idzie gracz musi iść do słabego plemienia i jego przygoda kończy się dosyć szybko.

Cała zabawa w rekrutowanie, tworzenie plemienia od zera się skończyła, jak załóżmy zaczynasz grę z 10 znajomych i próbujecie coś fajnego stworzyć to okazuje się, że jesteś otoczony już od 1 dnia plemionami, które potrafią mieć 2 dodatkowe człony samych darm/defówek. WIem to z doświadczenia na świecie 101 gdzie stworzyłem właśnie ze znajomymi małe plemię, poznałem nowych graczy i walczyliśmy z Najemnikami, zabawa była super, zarywaliśmy nocki, wydzwanialiśmy do siebie bo grubego trzeba było dograć itp no ale po jakims czasie przewaga Najemników była już zbyt duża i zabawa się skończyła...

A ja się z tym nie zgadzam. Zaczęłam grać rok temu, jakoś w listopadzie i gram do tej pory, wprawdzie już nie na koncie, na którym startowałam, ale nawet wtedy praktycznie każdy, z kim rozmawiałam chciał mi w jakiś sposób pomóc. Nikt nigdy nie zostawił mnie na lodzie, nie kazał sobie iść, nie stwierdził, że nie mam doświadczenia, wręcz odwrotnie, każdy w jakiś sposób chciał mi pomóc, nawet, jeżeli na początku wiązało się to z kilkoma godzinami spędzonymi na rozmowach o tym, co, gdzie i kiedy mam kliknąć, żeby zadziałało tak, jak chcę. Dalej jestem bardzo świeżym graczem, ale wychodzę z założenia, że każdy kiedyś się uczył.

Chociaż mnie mówili, że to dlatego, że kobieta ;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry