DeletedUser
Guest
Kijkowaty Ty chyba działasz w imieniu firmy, co działa, na Twoją niekorzyść, może przybliż sobie troche prawa handlowego.
nie nie- automatyczny atak bez automatycznej obrony to coś nie halloA gdyby to było ograniczone powiedzmy, że blokujemy pomoc i wysłanie ataków trzeba planować na 24 godziny do przodu?
Wtedy mogłoby przejść jako "dodatek" do gry i usuniemy możliwość automatycznego klinowania.
no nareszcie ktoś wymyślił coś żeby nie siedzieć całymi nocami tylko dla jednego grubego
ZAKAZ UDZIWNIEŃ!!
świat w którym grają boty, co najwyżej byłby dla posiadaczy KP, bo za darmo to nawet w twarz nie dostaniesz, gdyż trzeba sobie na to zasłużyć..
dodatkowo blokada klinowania to wielka glupota, która rozwali grę i wszyscy mądrzy gracze odejdą.. osobiście stawiam klin pomiędzy 2 a 3 atakiem bądź 3 a 4 a nie tuż przed offem z tarami, który wchodzi kilka sekund przed szlachtą..
Proponuję zamknąć temat i zakończyć chorą dyskusję!!!!
adrb - nie dokonca sie zgodze. Jak mozesz przewidziec kiedy wysle na Ciebie synchro z jednej wioski i sklinowac taki atak ? To jest po prostu niemozliwe, trzeba by jasnowidza zatrudnic
Sorry ale tym razem moj post bedzie bez polskich liter.
Nie gram z Polski, w dodatku siedze w pracy a tu nie wolno mi niczego instalowac.
Tak wiec zaczne od tego, ze swiatow jest juz cala masa.
Taki planer dzialalby tylko na jednym, na probe jak to w ogole sie sprawdzi.
Przedstawilem jedynie schemat, bardzo uproszczony. Jezeli temat by zalapal,
moznaby wtedy myslec nad nim dalej. Chodzi tu glownie o szlachte i klinowanie ,
wiec planer moznaby ustawiac powiedzmy na max 10 atakow - szlachta plus jakies offki.
Umowmy sie , ze synchro i kliny sa "modne" na poczatku gry.
Posiadajac 100 wiosek i wiecej, raczej malo kto sie juz w to bawi
Ataki leca na ilosc a nie na jakosc.
Jezeli chodzi o dochod Innogames, mogloby to byc dla nich milym zaskoczeniem
Plemiona to ponoc gra strategiczna, a nie zrecznosciowa
Nowy gracz, ktory wejdzie na dzisiejsze plemiona, nie bardzo spodziewa sie co go czeka jak dojdzie do przejmowania wioski
A bez dobrego synchro czy umiejetnosci klinowania, raczej daleko nie zajdzie.
Obecnie tez wielu graczy, nawet tych bardzo dobrych, konczy po nieudanym ataku.
Zbieral offka przez miesiac, a jeden lag zepsul mu cala zabawe.
Rowniez nocne wstawanie, albo wyjscie do szkoly uniemozliwiajace puszczenie ataku to nic fajnego.
Itd itp. Temat zalozylem nie wierzac szczerze , ze cos sie zmieni
Ale moze kolejny i kolejny temat... i kiedys doczekamy sie znow czasow, ze plemiona bedziemy mogli nazwac gra strategiczna