Świat bez synchro i klinów.

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser67422
  • Data rozpoczęcia

Jestem


  • W sumie głosujących
    206
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Kijkowaty Ty chyba działasz w imieniu firmy, co działa, na Twoją niekorzyść, może przybliż sobie troche prawa handlowego.
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
A gdyby to było ograniczone powiedzmy, że blokujemy pomoc i wysłanie ataków trzeba planować na 24 godziny do przodu?
Wtedy mogłoby przejść jako "dodatek" do gry i usuniemy możliwość automatycznego klinowania.
nie nie- automatyczny atak bez automatycznej obrony to coś nie hallo
jeśli wprowadzać tylko jeden rodzaj rozkazu- to prędzej 'pomoc' <atak jest najpierw, jest zaskoczeniem przeważnie>
właśnie chodzi o to by liczyć zarówno wysyłając ataki jak i wsparcia
czyli mamy idealne synchro- ale wówczas elementy "wyższe" strategii muszą działać
takie jak pomysłowość, dobra współpraca, etc

tu nie ma się co łudzić- tak jak napisałem- paru dobrych graczy potrafiących zrobić dobry plan zmiecie całe plemię którego tego nie potrafi
i jeśli już - to właśnie tak mniej więcej powinno działać to wszystko
 

DeletedUser160709

Guest
no nareszcie ktoś wymyślił coś żeby nie siedzieć całymi nocami tylko dla jednego grubego
 

DeletedUser159480

Guest
no nareszcie ktoś wymyślił coś żeby nie siedzieć całymi nocami tylko dla jednego grubego

Dziwne. Jak się chce wysłać jednego grubasa to się ewentualnie wstaje kilka minut przed jego wysłaniem, a nie czeka się całą noc. Tak mi się wydaje na zdrowy rozum. Chociaż i tak nie popieram specjalnego wstawania w nocy w celu zrobienia czegoś na Plemionach :)
 

DeletedUser

Guest
ZAKAZ UDZIWNIEŃ!!
świat w którym grają boty, co najwyżej byłby dla posiadaczy KP, bo za darmo to nawet w twarz nie dostaniesz, gdyż trzeba sobie na to zasłużyć..
dodatkowo blokada klinowania to wielka glupota, która rozwali grę i wszyscy mądrzy gracze odejdą.. osobiście stawiam klin pomiędzy 2 a 3 atakiem bądź 3 a 4 a nie tuż przed offem z tarami, który wchodzi kilka sekund przed szlachtą..
Proponuję zamknąć temat i zakończyć chorą dyskusję!!!!
 

DeletedUser

Guest
ZAKAZ UDZIWNIEŃ!!
świat w którym grają boty, co najwyżej byłby dla posiadaczy KP, bo za darmo to nawet w twarz nie dostaniesz, gdyż trzeba sobie na to zasłużyć..
dodatkowo blokada klinowania to wielka glupota, która rozwali grę i wszyscy mądrzy gracze odejdą.. osobiście stawiam klin pomiędzy 2 a 3 atakiem bądź 3 a 4 a nie tuż przed offem z tarami, który wchodzi kilka sekund przed szlachtą..
Proponuję zamknąć temat i zakończyć chorą dyskusję!!!!

Sam jesteś chory a nie dyskusja, pewnie jesteś graczem 10 - wioskowym z 2 ofami i nie masz problemu z wysyłaniem ataków, to jesteś przeciw.
Co do tego, że grają boty - otóż nie - chodzi właśnie o stworzenie narzędzia do planowania ataków. Wpisujesz np. o której ma wyjśc atak na daną wioskę, żeby np nie musieć wstawać o 4 rano, żeby zrobić dobre synchro.
 

DeletedUser67422

Guest
Tymbardziej, ze sa juz swiaty, gdzie nie mozna klinowac ;)
Tyle, ze zamiast programem zaoferowanym przez sama gre, trzeba umiec poslugiwac sie opera,albo nauczyc szybko klikac w karty :p

Mam nadzieje, ze wypowie sie tutaj wiecej ludzi myslacych.
Nie chodzi przeciez o to, zeby zaglosowac na tak lub na nie, tylko dlatego
zeby sie przypodobac autorowi lub zatrollowac temat :p
Idea jest taka, zebysmy wspolnie , kto ma na to czas i ochote,
sprobowali wymyslic taki planer, ktory zrobi z plemion strategie a nie meczarnie ;)

Kto lubi synchro, kliny, farmienie, milisekundy itd. nie musi czytac tematow idacych w innym kierunku.
Zawsze moze wybrac odpowiedni dla niego swiat.
Innogames powinno jednak zadbac o wszystkich graczy,
takze tych ktorzy nie lubia siedzenia tu godzinami zeby zrobic jakas akcje ;)
Dopuki im tego nie powiemy, mozemy sie nigdy nie doczekac .
 

DeletedUser

Guest
Raczej beznadzieja choc mozna by bylo pograc nowym stylem. ZA!
 

DeletedUser156889

Guest
Widzę, że pomysł doczekał się w końcu głębszego zrozumienia, jak w momencie gdy podałem go tutaj :)

Jest to skuteczne rozwiązanie eliminujące boty, zręcznościówkę oraz problem no lajfienia :) Dodatkowo, zwłaszcza na bardziej zaawansowanym etapie gry zapobiega wypalaniu się graczy - przy 150+ wioskach gdy musimy wysłać 100+ ataków, do tego kilkadziesiąt wsparć i czasem surowce. Przecież oczywiste jest że takie ataki się planuje i nie chodzi tutaj o to by wchodziły w tej samej sekundzie, liczy się głównie zachowanie kolejności wchodzenia ataków i wsparć.

Zostaje nam tylko czysta taktyka, a przecież admini od dawna mówią że dążą do wyeliminowania zręcznościówki z gry. Siadamy o tej godzinie o której nam pasuje i planujemy posunięcia na następny dzień, dwa. Myślę, że na dłuższą mete będzie to coś co pozwoli zwiększyć przychody firmie, utrzymać dłużej graczy i zachęcić tych myślących strategicznie, a nie koniecznie siedzących online 24/7. Argumenty co do zbytniego "zautomatyzowania" gry są śmieszne. Żaden generał nie wydaje rozkazów nie planując ich na przód, to właśnie brak tego typu możliwości był przyczyną wymyślania klinów, synchrów itp.

By nie powstała zbyt wielka przepaść proponuje dla graczy bez kp jedną możliwą akcje (wsparcie/atak), a z kp np 5. Poza tym tak jak w przypadku MK, opcja mogłaby być dostępna od np 100 wiosek oraz zakaz cofania tak zdefiniowanego ataku po np upływie połowy czasu oczekiwania.
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
no nie wiem czy zrozumienia
zarówno ty adrb, jak i autor tego wątku sądzicie że planer wyeliminuje kliny
a z definicji taki planer (+wykonanie akcji automatycznie ) wręcz pozwala na ciągłe klinowanie

żeby nie było tego - można wprowadzić jakiś element losowy [teraz już istnieje coś takiego]
z tym że w wersji automatycznej to wcale nie likwiduje klinowania
też daje pewność trafienia w jakiś przedział czasu [może nie w dokładnie RRRR:MM: DD:gg:mm:~ss ale mimo wszystko rozrzut jest minimalny]

automat likwiduje tylko potrzebę siedzenia [jeśli tak wynika z planu] przed kompem
(i to jest niewątpliwy plus)
bez dwóch zdań taki "bocik" zdystansuje graczy, którzy wiedzą po co są kalkulatory i jak efektywnie z nich korzystać, od reszty
(a to jest jeszcze większy plus)
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser67422

Guest
Jak nie wyeliminuje, jak wyeliminuje :) tylko trzeba bedzie dobrze akcje ustawic.
Jak spaprasz, to Ci wbija klina ;) i o to chodzi. Wystarczy zrobic 4 szlachty w tej samej
wiosce, i juz nikt Ci wtedy go nie wbije . Dzialaloby to tak, jak na s55, gdzie nie ma milisekund. Do tej pory jeszcze nie widzialem , zeby ktos tam wbil klina miedzy szlachty idace na ta sama sekunde ;) nawet z roznych wiosek. A tylko puszczajac z roznych wiosek, po np. 1 szlachcicu , jest mozliwosc wbicia klina.Za to ryzykujesz, ze Twoj deff wejdzie np. pod full offa ze szlachcicem na zerowym murku :p

adrb - dopiero teraz przeczytalem Twoja propozycje ;)
Generalnie sens jest bardzo zblizony, trzeba tylko pokazac jak to ma dzialac,
zeby wiecej graczy zrozumialo sens takiego planera.
Swiat 55, bez milisekund, wyszedl po Twoim poscie, i jak widac da sie wyeliminowac kliny :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser156889

Guest
55 eliminuje kliny poprzez wchodzenie ataków w kolejności w jakiej zostały wysłane. Jest to jakiś krok do przodu, ale sam w sobie nie powoduje że wysłanie synchra na jedną sekundę traci sens. Zręcznościówka dalej jest i ma się dobrze a nawet lepiej: jak widzisz, że ktoś próbuje wysłać synchro to możesz próbować wysyłać swoje synchro pomocy w tym samym czasie, i w ten sposób wbijać klina. Można również po prostu nie bronić wioski i ustawić swoje synchro z odbitką i pomocą. Pomoc zwykle idzie szybciej, więc agresor musi odczekać czasem kilka godzin zanim wyśle ją na tą samą sekundę. Czyli znowu gra promuje no lajfów + wchodzi na zaawansowany poziom zręcznościówki. Jest to tylko utrudnienie które daje przewagę osobom bardziej zaawansowanym technicznie i z mnóstwem wolnego czasu. Chyba dalej nie o to chodzi, prawda?
 

DeletedUser

Guest
Można też wprowadzić "ukryty element losowy".
Do czasu podróży wojska dodajemy +- 10 sekund które jest ukryte przed nami. O tym kiedy wojsko dojdzie dowiadujemy się po fakcie, zaś w odliczaniu widzimy średnią.
Dzięki temu eliminujemy aż 2 problemy.
1. Klinowanie.
2. Off +3-4szlachciców w sekundzie.

Podniesiemy poprzeczkę w zdobyciu wioski. Aby zdobyć wioskę wysyłalibyśmy 4 szlachciców z różnych wiosek wraz z armiami (Którzy i tak wejdą w podobnym przedziale czasowym dzięki automatyzacji ataków)

Bez elementów losowych będziemy mieć 200 ataków w jednej sekundzie w których liczy się kolejność wysłania i to samo z obroną.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser67422

Guest
adrb - nie dokonca sie zgodze. Jak mozesz przewidziec kiedy wysle na Ciebie synchro z jednej wioski i sklinowac taki atak ? :rolleyes: To jest po prostu niemozliwe, trzeba by jasnowidza zatrudnic ;)
Pisalem o tym post wyzej, jedynie gdy agresor sle szlachte z kilku wiosek , mozesz przewidziec nastepny jego ruch i sklinowac taki atak, ale to jak narazie tylko teoria. Swiat 55 trwa juz niecale 2 miesiace, a jeszcze nie bylo takiej akcji.
Dodatkowo jest duze ryzyko, ze stracisz mase deffa, bo murka juz byc nie powinno. Zamiast tak kombinowac, bardziej oplaca sie odbic wioske.

Zrecznosciowke wlasnie myslimy wyeliminowac. Robilaby to za Ciebie gra. Sam nie musial bys klikac jak najety , uzywac opery albo wylaczac komputera zeby odswierzac karty .

Jesli chodzi o odbijanie wiosek, to juz jest element strategii.
Nie zauwazylem, zeby przez wyeliminowanie milisekund i wprowadzenie pomocy jedynie w obrebie plemienia,nolafy mialy wieksza przewage na s55 niz na innych swiatach.

Kijkowaty - pisalismy wczesniej, ze planer moznaby ustawic jedynie na kilka atakow, nie na kilkaset. Tu chodzi glownie o szlachte, a nie slanie taranow.
 

DeletedUser

Guest
Hmm... wybacz nie doczytałem ;)
Mimo to automat bardziej przydałby się właśnie przy tych większych kontach.
Tam człowieka może szlag jasny trafić jak masz do wysłania 200-400+ ataków, a robiąc automat można, by to ograniczyć do kilku kliknięć. Ot zaznaczam sobie wioski z których ma iść wojsko, podaje ilość (np wszystko), wstawiam godzinę przybycia i klikam "zaplanuj".

W większych kontach dodatek tych kilku ataków tak naprawdę niewiele daje.
A w małych służyłby głównie do eliminacji mocnych graczy z fazy 1-2 wiosek.
Nec Hercules contra plures
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
oczywiście że na dużych kontach
ale jak już robić bocika- to do wszystkiego
do ataku , do pomocy
do szlachty, maszyn, piechoty...

zresztą co to za przyjemność mieć np. 1000 osad i parę możliwości posłania tylko ataków ?
jednostronne działanie [atak/ obrona] nie jest fair
 

DeletedUser156889

Guest
adrb - nie dokonca sie zgodze. Jak mozesz przewidziec kiedy wysle na Ciebie synchro z jednej wioski i sklinowac taki atak ? :rolleyes: To jest po prostu niemozliwe, trzeba by jasnowidza zatrudnic ;)

Chodziło mi o sytuacje w której ktoś cofa nieudane synchro. Nie twierdze, że to proste, ale jestem w stanie wyobrazić sobie bota który byłby w stanie zrobić tutaj klina. Być może ktoś rozpracuje to za niedługo i z klawiatury ;)
 

DeletedUser67422

Guest
Temat jak widac jest zbyt obszerny, zeby sprowadzic go do jednego timerka/planerka ;) Ehh te plemiona, cale szczescie, ze ida w lepszym kierunku i sa juz swiaty z limitem punktow , ktore gwarantuja zwyciestwo.
Dla mnie osobiscie gra jest ciekawa do kilkudziesieciu wiosek. Przezylem kilkuletnia gre na s15. i za zadne skarby nie chcialbym tego powtarzac :p
To jest niewolnictwo a nie gra.

Ale trzymajac sie tematu, bede uparcie probowal to jakos opracowac, chyba ze mi sie w koncu znudzi ;)
Mysle, ze solidnie moznaby to zrobic dopiero w praktyce.
Grac , wyciagac wnioski i poprawiac mankamenty.
Niestety nie znam sie na tyle na programowaniu zeby sobie cos takiego zrobic :p

Tak wiec, moznaby wprowadzic planer, ktory z czasem zwiekszalby ilosc mozliwych do wyslania przez niego komend. Powiedzmy ze liczba ta roslaby tak jak limit farmienia - liczba wiosek razy "x" komend. Dodatkowo moznaby wprowadzic zwiekszona ilosc wojska, idacego bez szlachty, ktora moznaby do niego wprowadzac. Tak aby planer nie wysylal za nas straszakow, a moznaby je jedynie puszczac "recznie" jak do tej pory.

Narazie tyle, nie chce wszystkiego na raz pisac, bo nikomu nie bedzie sie chcialo tego czytac ;)
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
a dlaczego nie straszaków? w ogóle nie rozumiem jak można rozpoczynać wątek botów z ograniczeniem formacji

jak bot- to wszystko
 

DeletedUser121776

Guest
Sorry ale tym razem moj post bedzie bez polskich liter.
Nie gram z Polski, w dodatku siedze w pracy :p a tu nie wolno mi niczego instalowac.

Tak wiec zaczne od tego, ze swiatow jest juz cala masa.
Taki planer dzialalby tylko na jednym, na probe jak to w ogole sie sprawdzi.
Przedstawilem jedynie schemat, bardzo uproszczony. Jezeli temat by zalapal,
moznaby wtedy myslec nad nim dalej. Chodzi tu glownie o szlachte i klinowanie ,
wiec planer moznaby ustawiac powiedzmy na max 10 atakow - szlachta plus jakies offki.
Umowmy sie , ze synchro i kliny sa "modne" na poczatku gry.
Posiadajac 100 wiosek i wiecej, raczej malo kto sie juz w to bawi ;)
Ataki leca na ilosc a nie na jakosc.


Jezeli chodzi o dochod Innogames, mogloby to byc dla nich milym zaskoczeniem :)
Plemiona to ponoc gra strategiczna, a nie zrecznosciowa ;)
Nowy gracz, ktory wejdzie na dzisiejsze plemiona, nie bardzo spodziewa sie co go czeka jak dojdzie do przejmowania wioski ;)
A bez dobrego synchro czy umiejetnosci klinowania, raczej daleko nie zajdzie.
Obecnie tez wielu graczy, nawet tych bardzo dobrych, konczy po nieudanym ataku.
Zbieral offka przez miesiac, a jeden lag zepsul mu cala zabawe.
Rowniez nocne wstawanie, albo wyjscie do szkoly uniemozliwiajace puszczenie ataku to nic fajnego.

Itd itp. Temat zalozylem nie wierzac szczerze , ze cos sie zmieni ;)
Ale moze kolejny i kolejny temat... i kiedys doczekamy sie znow czasow, ze plemiona bedziemy mogli nazwac gra strategiczna :)

Widzisz, nie do konca jest to prawda, bo kliny jak i synchro sa elementem aktywnej obrony. Jezeli jestes w duzej mierze na froncie i nie masz mozliwosci zabunkrowania wszystkich wiosek to korzystasz z tych sztuczek zeby utrzymac wichurke;]

Co do automatu do slania atakow. W sumie jestem na tak, ale tez i na nie, bo wtedy bardzo mocno faworyzujemy agresorow.
Po kilku falach atakow na jakiegos tam gracza udaje nam sie wyczaic kiedy ma slaba aktywnosc i tak ustawiamy automat. Obronca jest bez szans, a tak zawsze pozostaje nadzieja, ze rywal nie moze nas zaatakowac na "slaba" godzine, bo np. pracuje/jest na zajeciach. Jest pat;]
Skoro mialoby to byc to moze jakis dodatek dla obroncy?
 
Status
Zamknięty.
Do góry