Świat bez synchro i klinów.

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser67422
  • Data rozpoczęcia

Jestem


  • W sumie głosujących
    206
Status
Zamknięty.

DeletedUser67422

Guest
Witam :)
Moja propozycja, to stworzenie na próbe świata, bez konieczności uciążliwego wysyłania ataków na milisekundy, czy obrony klinami. Do ataku służyłby nam planer, w którym organizowalibyśmy sobie akcję.
Nastepnym krokiem byłoby już tylko zatwierdzenie tego przez OK.

Przykład:

1.Atak - off + tarany na godzine 12:00:00
2,3,4,5 Atak itd. - szlachcic na godzine 12:00:00

Gra wysyłałaby je tak, aby wchodziły w rządanej przez nas kolejności. Czyli to samo, co mamy obecnie na światach z milisekundami, z tą roznicą, że nie musimy sie martwic np. że jeden lag zepsuje nam zabawę.
Dodatkową zaletą byłoby to, że nie musielibysmy czekać czasem pół dnia lub wstawać w srodku nocy aby puscić kolejne ataki.
Aby gra nie grała za nas sama, planer możnaby ustawić jedynie na 12/24 godziny do przodu.
Za łatwo ? Nie, każdy miałby równe szanse, a gra polegałaby głównie na myśleniu, nie umiejetności korzystania np. z opery ;)
Obrona polegałaby wówczas na zgromadzeniu odpowiedniej ilosci deffa przed pierwszym atakiem, lub odbijaniu wiosek.
Czyli czymś podobnym do gry na poczatku plemion, gdy jeszcze nikt nie słyszal ani nie myslał o klinach/synchro.
Zaznaczam, że mowie jedynie o wypuszczeniu jednego takiego świata, lub szybkiej rundy na próbę :)
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
świat 'botów'
ale tych fajniejszych bo wbudowanych już w grę

mi się to bardzo podoba
100% strategia
serio- to jeden z najciekawszych pomysłów jakie można wprowadzić - choćby- na próbę:)

--------
ps. opcja nr 3- no ja też nie ;)
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser159480

Guest
Podoba mi się ten pomysł, na pewno ciekawie by to wyglądało :)
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
ciekawie to mało powiedziane:)
mi się pomysł "zbotowania" [ w sensie pozytywnym= planowania] podobał już chyba z dwa lata temu
takie plemiona to świetna sprawa, wówczas nie trzeba by się skupiać na klepaniu jako takim

trzeba wyprzedzać działania innych, nie jedno , nie dwa - znacznie więcej
w grupie..miodzio! :)
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
ale trzeba umieć liczyć - to raz
dwa że wówczas trzeba działać wyprzedzająco:)
 

DeletedUser

Guest
Jakiś czas temu pisałem o tym tylko trochę inaczej to brzmiało. Nie chodzi tu o automatyzacje gry, tylko przy większej ilości ofów np 200-300+ , to masakra jest zrobić z nich synchro żeby wbijały mniej więcej o tej samej godzinie, już nawet nie chodzi o sekundy. Może warto by było pomyśleć na takim narzędziem czy to w KP czy MK, coś na styl menadżera handlu, że się ustawia o której godzinie do jakiej wioski mają być wysyłane surowce.
Wyglądałoby to tak, żę jest narzędzie, w którym się wpisuje:
==wioska atakująca==wioska atakowana==godzina wyjścia wojsk==ilość wojska==

Jak się ma wioski rozwalone na dwóch i więcej kontynentach, to żeby wysłać nawet synchro ofów, żeby wchodziły w jednej godzinie to trzeba przez ponad 24h przy kompie siedzieć i pilnować godzin i klikac napad/ok. Strasznie przydatne byłoby to narzędzie nawet dla MK, co by na pewno zwiększyło popyt na niego.

Od razu info dla tych co będą skomleć o zbotowaniu gry i automatyzacji - otóż to byłoby zwiększenie czynnika planowania i strategii w walce. Każdy by sobie mógł wyznaczyć godzinę ataku, wyliczyć godziny wyjścia wojsk i ustawić i wyjść na piwko:)
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
chodzi o to by każdy mógł to robić- nie mając premki nawet
można by wówczas jakoś ograniczyć funkcjonalność [ różna postać instrukcji wejściowej] dla kont bez KP

oprócz tego ograniczyć wprowadzanie rozkazów dla jednej wioski np do 5-10 dziennie max
+ ograniczyć takie słanie np do wydawania komend max 24h-48h przed wyjściem armii z wioski/ek
i gitara , super świat :)
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Guest
Dostrzegam jedną lukę.

Twój pomysł wymaga dużej ilości pracy, ale nie widzę zarobku dla InnoGames.
Jeśli zaś ów pomysł zostanie tak przerobiony, by zarobek był... to trochę stracimy idee.

Pamiętaj, że oni są nastawieni na zysk. Nikt nie będzie tworzył rozbudowanych narzędzi dla jednego świata i to jeszcze za darmo.
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
ale co gracza ma obchodzić zarobek firmy ? :]

to wprowadzanie danych może wyglądać tak że mając KP można cały szablon wgrać
a nie mając KP trzeba by wklepywać jeden po drugim

ustawić jakiś rozsądny limit dla jednej osady i po sprawie
przecież właśnie takie zmiany zrobią z tej gry porządną strategię
 

DeletedUser

Guest
a w ogóle ktoś kompetentny czyta te tematy? czy to tylko taka wesoła twórczość??

Co to tego narzędzia do wysyłania wojsk - to moim zdaniem jedynie, jak już by takie coś mogło wejść w życie to dodadzą do MK. Do darmochy nic nie dodadzą bo i po co im to?? Po co ułatwiać grę graczowi, który nic nie płaci firmie? Przecież inno to nie fundacja tylko normalna firma z produktem, na którym chce zarabiać.

Aż dziw bierze, że przez tyle lat plemion nikt nie dodał tego do gry. Skoro plemiona nie mają być grą zręcznościową, tylko strategiczną to taki dodatek byłby super.
Można sobie opracować plan ataków, godziny wejścia ofów i szlachty, wklepać wszystko w plemiona i odejść od kompa, a nie siedzieć godzinami i obciążać bezproduktywnie serwer.
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
akurat dodanie tego do płatnego dodatku [tylko] załatwi plemiona na cacy
za duże dysproporcje szans i sił by były

więc jeśli już wprowadzać- [sam pomysł nie jest wcale nowy ;)] - to raczej dla wszystkich
po prostu zróżnicować użyteczność
bez kp - gracze wprowadzają rekord po rekordzie dane
KP- jakieś ułatwienie ...MK- jeszcze lepszy mechanizm
 

DeletedUser67422

Guest
Sorry ale tym razem moj post bedzie bez polskich liter.
Nie gram z Polski, w dodatku siedze w pracy :p a tu nie wolno mi niczego instalowac.

Tak wiec zaczne od tego, ze swiatow jest juz cala masa.
Taki planer dzialalby tylko na jednym, na probe jak to w ogole sie sprawdzi.
Przedstawilem jedynie schemat, bardzo uproszczony. Jezeli temat by zalapal,
moznaby wtedy myslec nad nim dalej. Chodzi tu glownie o szlachte i klinowanie ,
wiec planer moznaby ustawiac powiedzmy na max 10 atakow - szlachta plus jakies offki.
Umowmy sie , ze synchro i kliny sa "modne" na poczatku gry.
Posiadajac 100 wiosek i wiecej, raczej malo kto sie juz w to bawi ;)
Ataki leca na ilosc a nie na jakosc.

Jezeli chodzi o dochod Innogames, mogloby to byc dla nich milym zaskoczeniem :)
Plemiona to ponoc gra strategiczna, a nie zrecznosciowa ;)
Nowy gracz, ktory wejdzie na dzisiejsze plemiona, nie bardzo spodziewa sie co go czeka jak dojdzie do przejmowania wioski ;)
A bez dobrego synchro czy umiejetnosci klinowania, raczej daleko nie zajdzie.
Obecnie tez wielu graczy, nawet tych bardzo dobrych, konczy po nieudanym ataku.
Zbieral offka przez miesiac, a jeden lag zepsul mu cala zabawe.
Rowniez nocne wstawanie, albo wyjscie do szkoly uniemozliwiajace puszczenie ataku to nic fajnego.

Itd itp. Temat zalozylem nie wierzac szczerze , ze cos sie zmieni ;)
Ale moze kolejny i kolejny temat... i kiedys doczekamy sie znow czasow, ze plemiona bedziemy mogli nazwac gra strategiczna :)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
gdyby istniała możliwość wysyłania zaprogramowanych wcześniej ataków- to tym bardziej powinna być możliwość wysyłania pomocy
i dobrze by było też by tych ataków już nie można było odwołać [no-powiedzmy można by przez 10-30 min, potem nie]
+ opcja powiadamiania obrońcy [ikonka] o planowanym ataku/atakach na wioskę [bez informacji- rzecz jasna- o czasiei i liczbie ataków- po prostu informacja że "coś się święci"]
i właśnie nie 10 - duuuużo takich ataków/ pomocy
 

DeletedUser

Guest
Gwoli ścisłości. Twój pomysł jest świetny i chętnie bym go zobaczył w praktyce. Zapewne z przyjemnością, by się grało.

Ale problemem jest to, że Innogames nie jest po to by robić nam dobrze, a po to by wyciągać z nas kasę. Porównajcie sobie zwykłego klienta, a premium i menadżera.
Taka modyfikacja jeśli ma być zrobiona dobrze to zabawa w programowanie na poziomie złożoności całego premium, zatem sporo roboty którą magiczny "ktoś" musi wykonać. Na pewno nikt nie będzie się w to bawił dla jednego świata (zwłaszcza jeśli dodatek będzie za darmo)

Aby było to realne musisz uwzględnić zarobek dla Innogames, bo obecnie go nie widzę. Jeśli dasz takie narzędzie jako płatny dodatek to hmm... no powiem tylko, że stworzymy przepaść między graczami z dodatkiem, a tymi bez.
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
nie nie, wow wow easy :)
jako pomysłodawcy w ogóle nie myślcie o producencie gry- ten sam wie co może zrobić, a czego nie zrobić tak czy siak

fakty są takie
1. taki "bot" wbudowany w grę to faktycznie rewolucja - coś co tzw elementy zręcznościowe zastępuje planowaniem
2. temat jest trochę mylący - bo planowanie to idealne synchro/a - atakujący może walić jak chce- obrońca[y] może też podkładać armie tuż pod ataki
3. taka modyfikacja z całą pewnością zmieniłaby oblicze gry "grupowej"
wtedy autentycznie współpraca dobrych graczy to coś co może rozwalić w pył całą hordę

a jeśli chodzi o KP czy nie- można zróżnicować samą formę wprowadzania rozkazów
no nie przesadzajcie- to się da zrobić
 

DeletedUser

Guest
A gdyby to było ograniczone powiedzmy, że blokujemy pomoc i wysłanie ataków trzeba planować na 24 godziny do przodu?
Wtedy mogłoby przejść jako "dodatek" do gry i usuniemy możliwość automatycznego klinowania.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Kijkowaty, bardzo płytko postrzegasz kwestię zysku InnoGames. Wprowadzanie modyfikacji cale nie musi oznaczać dodatkowych sposobów na to, by obecni gracze płacili więcej, ale też np. przyciągnięcie lub zatrzymanie przy grze innych graczy, którym obecna specyfika światów nie odpowiada lub znudziła się. Ponadto wprowadzając światy bez synchro, klinów, a może i też bez farmienia, gracze mają więcej czasu na to by grać np. na dwóch światach zamiast na jednym. Korzyść jest, myślę, bardzo widoczna.
 

DeletedUser

Guest
Dostrzegam jedną lukę.

Twój pomysł wymaga dużej ilości pracy, ale nie widzę zarobku dla InnoGames.
Jeśli zaś ów pomysł zostanie tak przerobiony, by zarobek był... to trochę stracimy idee.

Pamiętaj, że oni są nastawieni na zysk. Nikt nie będzie tworzył rozbudowanych narzędzi dla jednego świata i to jeszcze za darmo.

Kto się nie bije o klientów, ten przegrywa, podoba mi się ten pomysł Kraku ;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry