Świat 38 - ankieta dotycząca stylu

Jaki styl powinien mieć świat 38?

  • "Stary" styl (bez rycerza, monet, łuczników itd.)

    Głosy: 368 16,6%
  • "Nowy" styl 3.0 (rycerz, monety, łucznicy itd.)

    Głosy: 173 7,8%
  • "Nowy" styl 4.0 (rycerz, monety, łucznicy + zbrojownia, wioski koczownicze)

    Głosy: 186 8,4%
  • Styl 5.0 (nowe wioski koczownicze, monety, zbrojownia, łucznicy, kościół)

    Głosy: 323 14,6%
  • Styl 5.0 (nowe wioski koczownicze, monety, zbrojownia, łucznicy, bez kościoła)

    Głosy: 1.162 52,5%

  • W sumie głosujących
    2.212
  • Głosowanie zakończone .
Status
Zamknięty.

DeletedUser106372

Guest
Ludziki, narzekacie na małą atakcyjność.

Do tej pory wyszły może z 3 światy z kościołem...


JESTEM ZA NOWYM STYLEM I KOŚCIOŁEM.
daje to naprawdę fajne dogodności.
Prędkość standart ok, wszyscy chcieliby już szybkie... Jak chcecie szybkie plemiona to wejdźcie z raz na SP i pograjcie :) życzę powodzonka.
 

DeletedUser

Guest
Poorany taki świat jest na 34 po co ci teraz ? heh widze misie wybraleś ja odszedlem z ZUO ;]
 

DeletedUser

Guest
Oddałem głos na
Styl 5.0 (nowe wioski koczownicze, monety, zbrojownia, łucznicy, bez kościoła).
Zastanawiałem się też nad stylem 4.0, ale generalnie różnica polega tylko na wioskach koczowniczych.
Najlepiej pasuje mi prędkość 1.6 ;)
 

DeletedUser126638

Guest
Styl 5.0

Prędkość: 1.6
Prędkość jednostek:poruszają się one w "zwykłym" tempie
Technologia: uproszczona, (niezbadane/zbadane)
Kościół: tak
Wioski bonusowe: tak
Ochrona początkowa: 5 dni
Noc: 24 - 7
Rycerz: tak, z przedmiotami
Zwiad: można wyszpiegować jednostki, budynki, surowce oraz jednostki stacjonujące w innych wioskach
Wybór kierunku: tak
Rozwój wiosek barbarzyńskich: tak, do około 3000 punktów


Tak jak S36 :)


EDIT:
I jeszcze by zacząć z rozbudowaną wioską do 116 pkt ;)
 

DeletedUser

Guest
Styl 5.0

Prędkość: 1.6
Prędkość jednostek:poruszają się one w "zwykłym" tempie
Technologia: uproszczona, (niezbadane/zbadane)
Kościół: tak
Wioski bonusowe: tak
Ochrona początkowa: 5 dni
Noc: 24 - 7
Rycerz: tak, z przedmiotami
Zwiad: można wyszpiegować jednostki, budynki, surowce oraz jednostki stacjonujące w innych wioskach
Wybór kierunku: tak
Rozwój wiosek barbarzyńskich: tak, do około 3000 punktów


Tak jak S36 :)


EDIT:
I jeszcze by zacząć z rozbudowaną wioską do 116 pkt ;)





wszystko dobrze tylko predkość na 3 albo 2.6
 

DeletedUser

Guest
Styl 5.0 (nowe wioski koczownicze, monety, zbrojownia, łucznicy, bez kościoła)
Może powtórka ze świata 25:)
 

DeletedUser68964

Guest
ja to chce zeby ten swiat był jak swiat 32. predkosc x2
 

DeletedUser128883

Guest
Świat 38

Jestem za prędkością 2.0 bez kościoła, wiecej bajerów w wioskach, barbarzyńskie rozwijają sie bez ograniczeń:) pozdrawiam:D
 

DeletedUser128174

Guest
Głos oddałem na...

Styl 5.0 (nowe wioski koczownicze, monety, zbrojownia, łucznicy, bez kościoła). Miło również byłoby się spotkać z prędkością 2, czyli taka jak była np. na ś32 czy ś10.
 

DeletedUser108329

Guest
Stary styl. Gdyby nie monety to może bym głosował na nowy. :p
Prędkość najlepiej 1.6.
 

DeletedUser88045

Guest
prędkość powyżej 1
wybór kierunku
broń boże bez kościoła, a najlepiej stary styl.
a może by tak włączyć zasadę zagrody?
dziekuję.
 

DeletedUser103191

Guest
Styl 5.0 (nowe wioski koczownicze, monety, zbrojownia, łucznicy, bez kościoła)

prędkość 2 zero pograł bym sobie dłużej na zwiększonej prędkości :)


no i też mile widziane jakieś inne inności jak już ktoś napisał u góry :rolleyes:

Podzielam ... loguję się od razu na takim świecie ... KP też kupuję od razu bo ja bez niego nie umiem :(
 

DeletedUser88959

Guest
5.0 bez kościoła...
Wybór kontynentu przydał by się :)
 

DeletedUser126046

Guest
ss

"Nowy" styl 3.0 bez wiosek koczowniczym i samych się rozbudowujących. Na tym świecie wyeliminowało by się nOObów , bo wioski się nie rozwijają. Tu wtedy najważniejsze jet wojsko :)
 

DeletedUser99102

Guest
Najlepszy świat to Styl 5.0 (nowe wioski koczownicze, monety, zbrojownia, łucznicy, bez kościoła)
 

DeletedUser128900

Guest
Podzielam ... loguję się od razu na takim świecie ... KP też kupuję od razu bo ja bez niego nie umiem :(

Bo noby nie umieją Romku :D

Prosze o to by ten świat nie był tandemowy w stosunku do świata 37...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

adrianh3

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
177
double

Inne informacje
Ustawienia
Speed Game 1
Prędkość jednostek 1
Rozbiórkę budynków aktywowany
Moral aktywny (nie opartych na czasie)
Zasada non gospodarstwa aktywowane
Obrona bazy 20
Zwód Limit 1 pkt% na wsi
Szukaj System System 3 poziomy

Kościół nie aktywowany
Barbarian wsi na własny budynek aktywowane (do 2000 punktów)
Gmina Gmina bonus bonus wzmocnionej
Anulowanie ataków w okresie 10 minut
Anulowanie Okres handlowców 5 minut
Noc Bonus nie aktywowany
Początkujących Protection 5 dni
max stosunek. Atakujący: obrońca 20: 1 dla pierwszej 60 dni
Jednostki
Łucznicy nie aktywowany
Szpiegostwo systemu w razie potrzeby mogą szpiegować harcerzy,
budynki, zasoby i obcej
Paladyn nie jest włączony
Noble
Najniższa cena szlachetnego włączona, wzrost kosztów z 2. szlachetne
Replikacja szlachetny tanie aktywowany
Maksymalny zasięg szlachty w 1000 przypadkach (co odpowiada około 583 godzin trwania)
Utrata lojalność szlachetne 20-35
Zwiększenie lojalności za godzinę 1
Konfiguracja
Klasyfikacja przeciwników pokonał aktywacji zależy od punktów
Siedząc aktywacji konta
Limit posiedzenia posiedzenia do rozpatrzenia długo aktywna okresie 60 dni od posiedzenia w ciągu 120 dni
Wolny handel aktywny, termin na podstawie wpisu każdego gracza
Mapy systemu kontynentalnych 1 000 x 1 000
Nowa karta graficzna Tak
Wybór wskazówek aktywowany
Data rozpoczęcia 03/10/09
Wersja 6040 5,6

taki jest świat na 4 francuskich barbary rosną do 2 tys nie ma bonusu nocnego
reguła zagrody jest oraz 3 poziomy technologi handel na rynku ograniczony od stosunku 0.5 do 2 wiec ogranicza pole oszustom surowcowym i multikonciarzom myśle ,że mogłoby być ciekawie bo takiego świata u nas nie było jeszcze no jedyne to bym właczyl rycka z przedmotami a odnośnie nocy walka p nocach była by Ciekawa jeden m czas grać wiecej po nocach inny za dnia a to by wyrównywało szanse wszystkim zniesienie bonusa nocnego a odnosnie reguły zagrody ile raz rto sie czlowiek spotykal z bunkrami po pare setek tysiecy deffa co ani rusz a opcja reguly dodaje strategi tej grze a nie tylko glupkowate bunkrowanie ile wlezie co wiadomo zezaden off tego nie ruszy
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry