Świat 200 nadchodzi!

Status
Zamknięty.

Opu Nui

Chłop
Wynik reakcji
77
brak limitow ?
to jak bedzie 500 graczy na koniec w członie to maja rozdac 500 blach ?xd
Kiedyś tak właśnie było i na pierwszych światach limitu liczby członków plemienia nie było. Tzn. z tego co pamiętam to były inne warunki zwycięstwa niż obecnie (a światy dłuższe i liczniejsze). Zdaje sobie trochę sprawę iż być może ta propozycja jest mało realna do spełnienia więc alternatywnie zaproponuję po prostu bardzo wysoki limit członków np. 300. Wiele plemion i tak ma po kilka członów i trochę nie widzę sensu utrzymywać fikcji, że każdy człon to osobne plemię. Niskie limity liczby członków w plemieniu tylko sztucznie zwiększają liczbę członów moim zdaniem.
 
Ostatnia edycja:

snip0r

Ciężki Kawalerzysta
Wynik reakcji
211
ta XD
ktoś tu już pisał jak malutko światów ekipy z 99 wygrały w porównaniu do 100, przepaść skillowo
Faktem jest, że po S99 żadna ekipa z S99 nie wygrała żadnego serwera, za to w momencie startu tamtego serwera ekipy z S99 miały dużo więcej wygranych serwerów niż ekipy z s100. Jeśli mnie pamięć nie myli to w chwili startu S99 wygrane serwery miały - Piska-1, Brawo-1, Ojki -2, ekipa Male (ekipa Bojara, dawna Elita-2), Office-2, Shadow-1 lub 2 serwery, do tego HEG-3 serwery ( świat z farma, świat z ograniczonym serwerem i świat bez farmy).
To daje 12 lub 13 serwerów. Sądzę że jeszcze tam były jakieś ekipy które miały wygrane światy- grały tam również HGH, Espada, Kartony, Arryn i wiele innych plemion.

Z perspektywy czasu - S99 pod względem intensywności, dostępności 24 na dobe na prawie każdym koncie frontowym, zabił psychicznie prawie wszystkich grających tam graczy.

I światy z ograniczonymi farmieniem z chwili obecnej są chyba lepszym rozwiązaniem, niż serwery bez farmiemia, ale z prędkością 2.

Wojsen
 

Kolorowe Kredki

Topornik
Wynik reakcji
345
Jak będzie 3 świat pod rząd z farma to niezła taktyka żeby jeszcze więcej graczy oddalić od tej gierki. Ograniczona czy nie ograniczona to nadal jest farmienie, tak samo zbierak na swój sposób tez jest „małym farmieniem”. Kiedy ostatnio był świat bez farmy i bez zbieraka? Prostemu człowiekowi co by se chciał pograć na bez farmieniu i bez zbieraka palec w D od dłuższego czasu jest wkładany.
 

bartezFCB

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
2.414
o nie znowu klikanie od schematu budynków i robienie mulciakow na bezfarmie ale frajda
 

Kins and Fabcio

Magiczny Mag
Wynik reakcji
3.055
Ej, to nie fair że znasz ustawienia przede mną! Ja chciałem ogłosić :(

Nie, nic w tej kwestii jeszcze nie jest ustalone, dlatego też powstał ten temat. I tak jak zazwyczaj kolejne światy wychodzą na zasadzie by różniły się od swoich poprzedników, tak 200 nie będzie to dotyczyło - on będzie konstruowany w zupełnym oderwaniu, bez oglądania się na kształt poprzednich światów. Więc to co jest na 196 czy 198 nie ma tu najmniejszego znaczenia.

Z tego co czytam to oprócz tradycyjnych obozów 'oczywiście że z farmieniem' i 'podstawa to brak farmienia' coraz więcej jest zwolenników wariantu pośredniego czyli ograniczonego farmienia i chyba to się rysuje jako całkiem rozsądny kompromis, który pozwala w jakimś stopniu pogodzić oba te obozy i umożliwić grę zarówno tym, którzy nie wyobrażają sobie rywalizacji zarówno z farmieniem jak i bez niego.

Póki co wiadome jest jednak jedno: na pewno na tym świecie nie pojawi się rycerz z przedmiotami. Zdaję sobie sprawę, że jest to jedna z częściej pojawiających się propozycji, dlatego dopytałem naszych deweloperów czy może jednak jakimś cudem... Ale nie... od wielu lat pozycja 'rycerz' przy konfiguracji ma 3 możliwe wartości: brak/jeden bez przedmiotów/system wielu rycerzy. To nie przypadek, że ostatni świat z tym system wystartował w 2016 roku (107 jeśli się nie mylę). Od tego czasu mechanizm ten został oznaczony jako 'wyłączony z użycia' i wszelkie prace nad nim (oraz zapewnieniem jego kompatybilności z aktualną wersją gry) zostały dezaktywowane. Ponad 7 lat temu i ponad 300 aktualizacji gry temu. Co oznacza, że gdyby ktoś wpadł na szalony pomysł i przywrócił skądś ten fragment kodu, to np. dostępu do tej funkcji nie byłoby z poziomu aplikacji mobilnej, która - w obecnej wersji - powstała w roku 2020 i nie słyszała nawet o takim mechanizmie.
To może jak już to zamiast farmy to zbieractwo.
Minusem nawet ograniczonej farmy na start jest to, że obrzeza zawsze beda miec wiecej farmy przez ilosc barb( przykład sw 150), gdzie obrzeza po paru godzinach mieli już farme do limitu, gdzie w centrum gracze po calym dniu nawet 1/10 nie mieli zrobionej, a ze zbieractwem każdy ma ten sam poziom startu.
 
Ostatnia edycja:

Damianosbananos

Zwiadowca
Wynik reakcji
21
jezeli ma to byc cos niecodziennego, to powiem wam tak:

2-3 wioski na start na kazdego gracza
speed swiata 1.6
eko x1,5
framy brak
zbieractwo tak
wioski barbazynskie 2-3 na kazdego gracza i to takie przyspedoowane zeby szybciej sie rozwijaly

i tyle.
swiat bedzie oporowo duzy w porownaniu co jest teraz, ciekawy, nawet jesli ktos grac nie umie to bedzie mial frajde z klikania bo bedzie mial 3 iowski do przegladania, a kto wie moze jakas barbe uda sie podbic :D


ewentualnie mozna przykozaczyc i zrobic liczbe czlonkow w plemieniu bez limitu, bo na te limity i tak sa obejścia,
brak zastępstw
 

Mentos151

Chłop
Wynik reakcji
6
Bez zbieraka, bez farmy, bez kościoła/wieży, technologia prosta, jeśli ma być rycerz to 1 z przedmiotami,
Prędkość 2.0,
 

PanAsior

Chłop
Wynik reakcji
3
Ej, to nie fair że znasz ustawienia przede mną! Ja chciałem ogłosić :(

Nie, nic w tej kwestii jeszcze nie jest ustalone, dlatego też powstał ten temat. I tak jak zazwyczaj kolejne światy wychodzą na zasadzie by różniły się od swoich poprzedników, tak 200 nie będzie to dotyczyło - on będzie konstruowany w zupełnym oderwaniu, bez oglądania się na kształt poprzednich światów. Więc to co jest na 196 czy 198 nie ma tu najmniejszego znaczenia.

Z tego co czytam to oprócz tradycyjnych obozów 'oczywiście że z farmieniem' i 'podstawa to brak farmienia' coraz więcej jest zwolenników wariantu pośredniego czyli ograniczonego farmienia i chyba to się rysuje jako całkiem rozsądny kompromis, który pozwala w jakimś stopniu pogodzić oba te obozy i umożliwić grę zarówno tym, którzy nie wyobrażają sobie rywalizacji zarówno z farmieniem jak i bez niego.

Póki co wiadome jest jednak jedno: na pewno na tym świecie nie pojawi się rycerz z przedmiotami. Zdaję sobie sprawę, że jest to jedna z częściej pojawiających się propozycji, dlatego dopytałem naszych deweloperów czy może jednak jakimś cudem... Ale nie... od wielu lat pozycja 'rycerz' przy konfiguracji ma 3 możliwe wartości: brak/jeden bez przedmiotów/system wielu rycerzy. To nie przypadek, że ostatni świat z tym system wystartował w 2016 roku (107 jeśli się nie mylę). Od tego czasu mechanizm ten został oznaczony jako 'wyłączony z użycia' i wszelkie prace nad nim (oraz zapewnieniem jego kompatybilności z aktualną wersją gry) zostały dezaktywowane. Ponad 7 lat temu i ponad 300 aktualizacji gry temu. Co oznacza, że gdyby ktoś wpadł na szalony pomysł i przywrócił skądś ten fragment kodu, to np. dostępu do tej funkcji nie byłoby z poziomu aplikacji mobilnej, która - w obecnej wersji - powstała w roku 2020 i nie słyszała nawet o takim mechanizmie.
A nie myśleliście by zrobić świat bazujący na wyborach graczy?
Macie wiele dni wystartowania... Dało by się z tym wyrobić przed startem...
Zamysł taki by codziennie robić Ankietę tu na forum na temat każdego parametru z osobna? Zamykać ją przed wstawianiem kolejnej...
Wyniki potem zaimplementować w świat i lecimy!
 

Dobra Ciecz

Miecznik
Wynik reakcji
80
A nie myśleliście by zrobić świat bazujący na wyborach graczy?
Macie wiele dni wystartowania... Dało by się z tym wyrobić przed startem...
Zamysł taki by codziennie robić Ankietę tu na forum na temat każdego parametru z osobna? Zamykać ją przed wstawianiem kolejnej...
Wyniki potem zaimplementować w świat i lecimy!
juz widzę wysyp multikont by oddać głosy. TYLKO DYKTATURA!
 

Mickez

Władca Rohanu
Wynik reakcji
1.109
Z tego co czytam to oprócz tradycyjnych obozów 'oczywiście że z farmieniem' i 'podstawa to brak farmienia' coraz więcej jest zwolenników wariantu pośredniego czyli ograniczonego farmienia i chyba to się rysuje jako całkiem rozsądny kompromis, który pozwala w jakimś stopniu pogodzić oba te obozy i umożliwić grę zarówno tym, którzy nie wyobrażają sobie rywalizacji zarówno z farmieniem jak i bez niego.

panie Kmic.

Ograniczona farma to nie jest kompromis bo to dalej farma. Są dwa obozy, których nie pogodzisz. Zrób pan ankietę z ograniczoną rejestracją kont na forum (min. rok) żeby uniknąć głosów z mulciaków i niech lud zadecyduje.
 

fanberbecia

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.459
Drodzy Gracze,

tytuł tematu nieco clickbaitowy :) ale taki był jego cel - aby zachęcić Was do zajrzenia tu.

Uspokójmy: oczywiście świat 200 nie "nadchodzi" na dniach, ale w standardowym cyklu otwierania światów (czyli prawdopodobnie w pierwszej części marca), ale z uwagi na magię jego numeru chcielibyśmy zaprosić Was do dyskusji na temat tego, jakie parametry chcielibyście na nim zobaczyć. Może uda się wpleść na niego coś niestandardowego, co nie pojawia się zazwyczaj na 'normalnych' światach.

Oczywiście nie chodzi tutaj byście zarzucili nas setkami list kompletnych parametrów, ale bardziej o jakieś luźne pomysły (że przykładowo podrzucę jakiś abstrakcyjny: godziny nocne od 0 do 12).

Zapraszamy zatem do swoistej "burzy mózgów", może uda się w ten sposób wyłonić jakieś ciekawe propozycje.

Prosimy jedynie mieć świadomość, że póki co jest to jedynie luźna dyskusja i:
- w żaden sposób nie obiecujemy wprowadzenia danego pomysłu
- możemy jedynie obracać się w obszarze istniejących możliwych parametrów... jubileuszowy numer świata nie oznacza, że pojawią się na nim nieistniejące w grze funkcje, jednostki itp.

Tyle ode mnie. Teraz oddaję głos WAM :)

Wszystkie wioski +100% bonusu pojemności zagrody
i nadupcamy się na duże offy!!!!!!!!!!!!!!1
 

skydwayler

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.697
Tylko świat z farmą przyciągnie więcej starych graczy niż świat bez farmy

A co do skillowości - po prostu byłoby mi smutno jakby 200 po czterech miesiącach miał koalicje 25/75 czy coś takiego, ale w sumie to by pięknie pokazało stan plemion na światach bez farmy w 2024
Absolutnie się z Tobą nie zgadzam, a Świetlisty Władca ma całkowitą rację. W którym miejscu farma jest bardziej skillowa? W ilości aktywnych graczy koło mnie, w ilości zrespionych barb koło mnie, czy może w ilości darm ściągniętych przez innych graczy, których sobie farmią i wyprzedzają mnie w rozwoju? A może w ilości graczy grających na botach? W farmie jest tyle czynników losowości, oraz czynników nie-fairplay, o których pisał władca, a które nie występują na światach bez farmy, że to właśnie dlatego większość graczy aktualnie wybiera światy bez farmy.
Co do Twojego argumentu o przyciągnięcie starych graczy, którzy rzekomo nie wrócą na świat bez farmy - no to największa głupota, którą napisałeś i muszę ją wypunktować. Jedną z najważniejszych rzeczy w plemionach, patrząc od strony indywidualnego gracza, jest aktywność. Ludzie którzy przestają grać w plemiona, robią to przez brak czasu. Zauważ, że bardzo mało jest już graczy w wieku szkolnym (gdzie ma się go de facto najwięcej), gdzie kiedyś to było na porządku dziennym, ja sam zaczynałem mając 10 lat. Teraz w plemiona grają już tylko studenci i dorośli, którym praca pozwala na klikanie, nie grają już praktycznie osoby niepełnoletnie. Jeśli ktoś skończył grać w plemiona z powodu braku czasu, to świat z farmą na 100% nie zachęci go do powrotu, a wręcz przeciwnie. Swoją drogą, to nie sądzę, że nagle dinozaury zaczną masowo wracać na jubileuszowy, a jeśli ktoś się waha, to wróci na świat bez farmy - który nie wymaga wstawania 15 razy w nocy na początkowym etapie gry. Więc pokrótce podsumowując: early game może nie jest bardziej skilowy (choć mniej też nie) ale jest mniej wymagający - a tego właśnie chcemy na świecie, który mamy nadzieję będzie trwał dużo dłużej niż inne światy. Jeśli chodzi o end game - tu z kolei prędkość robi swoje i przyjmowanie akcji co tydzień na dużych frontach jest niezwykle wyczerpujące. Ponieważ powstał wątek o kompromisie, a kmic zaproponował farmę ograniczoną (tu też się zgadzam z przedmówcami, to nie jest do końca kompromis) to chciałbym zaproponować inny. Husqa boi się zbyt szybkiego świata - i uważam to za obawy słuszne - co gdyby zagrać bezfarm na mniejszej prędkości? Albo może... ze zmienną prędkością? Zmniejszenie prędkości do 1,6 albo w ogóle do 1,0 mogłoby zabić early game, ale gdyby zrobić early na 2,0 i potem zmniejszyć odpowiednio prędkość aby wydłużyć mid i late? Nie wiem czy coś takiego jest możliwe, ale myślę, że rozwiązywałoby to trochę problem prędkości późniejszych etapów, zadowoliłoby po części fanów wolniejszej gry. Gdyby nie było możliwe, to może cały wolniejszy świat z lekką nudą na starcie?
 

fanberbecia

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.459
Absolutnie się z Tobą nie zgadzam, a Świetlisty Władca ma całkowitą rację. W którym miejscu farma jest bardziej skillowa? W ilości aktywnych graczy koło mnie, w ilości zrespionych barb koło mnie, czy może w ilości darm ściągniętych przez innych graczy, których sobie farmią i wyprzedzają mnie w rozwoju? A może w ilości graczy grających na botach? W farmie jest tyle czynników losowości, oraz czynników nie-fairplay, o których pisał władca, a które nie występują na światach bez farmy, że to właśnie dlatego większość graczy aktualnie wybiera światy bez farmy.
Co do Twojego argumentu o przyciągnięcie starych graczy, którzy rzekomo nie wrócą na świat bez farmy - no to największa głupota, którą napisałeś i muszę ją wypunktować. Jedną z najważniejszych rzeczy w plemionach, patrząc od strony indywidualnego gracza, jest aktywność. Ludzie którzy przestają grać w plemiona, robią to przez brak czasu. Zauważ, że bardzo mało jest już graczy w wieku szkolnym (gdzie ma się go de facto najwięcej), gdzie kiedyś to było na porządku dziennym, ja sam zaczynałem mając 10 lat. Teraz w plemiona grają już tylko studenci i dorośli, którym praca pozwala na klikanie, nie grają już praktycznie osoby niepełnoletnie. Jeśli ktoś skończył grać w plemiona z powodu braku czasu, to świat z farmą na 100% nie zachęci go do powrotu, a wręcz przeciwnie. Swoją drogą, to nie sądzę, że nagle dinozaury zaczną masowo wracać na jubileuszowy, a jeśli ktoś się waha, to wróci na świat bez farmy - który nie wymaga wstawania 15 razy w nocy na początkowym etapie gry. Więc pokrótce podsumowując: early game może nie jest bardziej skilowy (choć mniej też nie) ale jest mniej wymagający - a tego właśnie chcemy na świecie, który mamy nadzieję będzie trwał dużo dłużej niż inne światy. Jeśli chodzi o end game - tu z kolei prędkość robi swoje i przyjmowanie akcji co tydzień na dużych frontach jest niezwykle wyczerpujące. Ponieważ powstał wątek o kompromisie, a kmic zaproponował farmę ograniczoną (tu też się zgadzam z przedmówcami, to nie jest do końca kompromis) to chciałbym zaproponować inny. Husqa boi się zbyt szybkiego świata - i uważam to za obawy słuszne - co gdyby zagrać bezfarm na mniejszej prędkości? Albo może... ze zmienną prędkością? Zmniejszenie prędkości do 1,6 albo w ogóle do 1,0 mogłoby zabić early game, ale gdyby zrobić early na 2,0 i potem zmniejszyć odpowiednio prędkość aby wydłużyć mid i late? Nie wiem czy coś takiego jest możliwe, ale myślę, że rozwiązywałoby to trochę problem prędkości późniejszych etapów, zadowoliłoby po części fanów wolniejszej gry. Gdyby nie było możliwe, to może cały wolniejszy świat z lekką nudą na starcie?
ktos tl;dr?
 
Status
Zamknięty.
Do góry