Dziora1987
Chłop
- Wynik reakcji
- 63
jezeli ma byc kolejne gówno z farmieniem to tez odpuszczam ten syf
Kiedyś tak właśnie było i na pierwszych światach limitu liczby członków plemienia nie było. Tzn. z tego co pamiętam to były inne warunki zwycięstwa niż obecnie (a światy dłuższe i liczniejsze). Zdaje sobie trochę sprawę iż być może ta propozycja jest mało realna do spełnienia więc alternatywnie zaproponuję po prostu bardzo wysoki limit członków np. 300. Wiele plemion i tak ma po kilka członów i trochę nie widzę sensu utrzymywać fikcji, że każdy człon to osobne plemię. Niskie limity liczby członków w plemieniu tylko sztucznie zwiększają liczbę członów moim zdaniem.brak limitow ?
to jak bedzie 500 graczy na koniec w członie to maja rozdac 500 blach ?xd
Faktem jest, że po S99 żadna ekipa z S99 nie wygrała żadnego serwera, za to w momencie startu tamtego serwera ekipy z S99 miały dużo więcej wygranych serwerów niż ekipy z s100. Jeśli mnie pamięć nie myli to w chwili startu S99 wygrane serwery miały - Piska-1, Brawo-1, Ojki -2, ekipa Male (ekipa Bojara, dawna Elita-2), Office-2, Shadow-1 lub 2 serwery, do tego HEG-3 serwery ( świat z farma, świat z ograniczonym serwerem i świat bez farmy).ta XD
ktoś tu już pisał jak malutko światów ekipy z 99 wygrały w porównaniu do 100, przepaść skillowo
To może jak już to zamiast farmy to zbieractwo.Ej, to nie fair że znasz ustawienia przede mną! Ja chciałem ogłosić
Nie, nic w tej kwestii jeszcze nie jest ustalone, dlatego też powstał ten temat. I tak jak zazwyczaj kolejne światy wychodzą na zasadzie by różniły się od swoich poprzedników, tak 200 nie będzie to dotyczyło - on będzie konstruowany w zupełnym oderwaniu, bez oglądania się na kształt poprzednich światów. Więc to co jest na 196 czy 198 nie ma tu najmniejszego znaczenia.
Z tego co czytam to oprócz tradycyjnych obozów 'oczywiście że z farmieniem' i 'podstawa to brak farmienia' coraz więcej jest zwolenników wariantu pośredniego czyli ograniczonego farmienia i chyba to się rysuje jako całkiem rozsądny kompromis, który pozwala w jakimś stopniu pogodzić oba te obozy i umożliwić grę zarówno tym, którzy nie wyobrażają sobie rywalizacji zarówno z farmieniem jak i bez niego.
Póki co wiadome jest jednak jedno: na pewno na tym świecie nie pojawi się rycerz z przedmiotami. Zdaję sobie sprawę, że jest to jedna z częściej pojawiających się propozycji, dlatego dopytałem naszych deweloperów czy może jednak jakimś cudem... Ale nie... od wielu lat pozycja 'rycerz' przy konfiguracji ma 3 możliwe wartości: brak/jeden bez przedmiotów/system wielu rycerzy. To nie przypadek, że ostatni świat z tym system wystartował w 2016 roku (107 jeśli się nie mylę). Od tego czasu mechanizm ten został oznaczony jako 'wyłączony z użycia' i wszelkie prace nad nim (oraz zapewnieniem jego kompatybilności z aktualną wersją gry) zostały dezaktywowane. Ponad 7 lat temu i ponad 300 aktualizacji gry temu. Co oznacza, że gdyby ktoś wpadł na szalony pomysł i przywrócił skądś ten fragment kodu, to np. dostępu do tej funkcji nie byłoby z poziomu aplikacji mobilnej, która - w obecnej wersji - powstała w roku 2020 i nie słyszała nawet o takim mechanizmie.
A nie myśleliście by zrobić świat bazujący na wyborach graczy?Ej, to nie fair że znasz ustawienia przede mną! Ja chciałem ogłosić
Nie, nic w tej kwestii jeszcze nie jest ustalone, dlatego też powstał ten temat. I tak jak zazwyczaj kolejne światy wychodzą na zasadzie by różniły się od swoich poprzedników, tak 200 nie będzie to dotyczyło - on będzie konstruowany w zupełnym oderwaniu, bez oglądania się na kształt poprzednich światów. Więc to co jest na 196 czy 198 nie ma tu najmniejszego znaczenia.
Z tego co czytam to oprócz tradycyjnych obozów 'oczywiście że z farmieniem' i 'podstawa to brak farmienia' coraz więcej jest zwolenników wariantu pośredniego czyli ograniczonego farmienia i chyba to się rysuje jako całkiem rozsądny kompromis, który pozwala w jakimś stopniu pogodzić oba te obozy i umożliwić grę zarówno tym, którzy nie wyobrażają sobie rywalizacji zarówno z farmieniem jak i bez niego.
Póki co wiadome jest jednak jedno: na pewno na tym świecie nie pojawi się rycerz z przedmiotami. Zdaję sobie sprawę, że jest to jedna z częściej pojawiających się propozycji, dlatego dopytałem naszych deweloperów czy może jednak jakimś cudem... Ale nie... od wielu lat pozycja 'rycerz' przy konfiguracji ma 3 możliwe wartości: brak/jeden bez przedmiotów/system wielu rycerzy. To nie przypadek, że ostatni świat z tym system wystartował w 2016 roku (107 jeśli się nie mylę). Od tego czasu mechanizm ten został oznaczony jako 'wyłączony z użycia' i wszelkie prace nad nim (oraz zapewnieniem jego kompatybilności z aktualną wersją gry) zostały dezaktywowane. Ponad 7 lat temu i ponad 300 aktualizacji gry temu. Co oznacza, że gdyby ktoś wpadł na szalony pomysł i przywrócił skądś ten fragment kodu, to np. dostępu do tej funkcji nie byłoby z poziomu aplikacji mobilnej, która - w obecnej wersji - powstała w roku 2020 i nie słyszała nawet o takim mechanizmie.
juz widzę wysyp multikont by oddać głosy. TYLKO DYKTATURA!A nie myśleliście by zrobić świat bazujący na wyborach graczy?
Macie wiele dni wystartowania... Dało by się z tym wyrobić przed startem...
Zamysł taki by codziennie robić Ankietę tu na forum na temat każdego parametru z osobna? Zamykać ją przed wstawianiem kolejnej...
Wyniki potem zaimplementować w świat i lecimy!
Z tego co czytam to oprócz tradycyjnych obozów 'oczywiście że z farmieniem' i 'podstawa to brak farmienia' coraz więcej jest zwolenników wariantu pośredniego czyli ograniczonego farmienia i chyba to się rysuje jako całkiem rozsądny kompromis, który pozwala w jakimś stopniu pogodzić oba te obozy i umożliwić grę zarówno tym, którzy nie wyobrażają sobie rywalizacji zarówno z farmieniem jak i bez niego.
i się skończy jak w ankiecie na s100 51% do 49% xDpanie Kmic.
Ograniczona farma to nie jest kompromis bo to dalej farma. Są dwa obozy, których nie pogodzisz. Zrób pan ankietę z ograniczoną rejestracją kont na forum (min. rok) żeby uniknąć głosów z mulciaków i niech lud zadecyduje.
Drodzy Gracze,
tytuł tematu nieco clickbaitowy ale taki był jego cel - aby zachęcić Was do zajrzenia tu.
Uspokójmy: oczywiście świat 200 nie "nadchodzi" na dniach, ale w standardowym cyklu otwierania światów (czyli prawdopodobnie w pierwszej części marca), ale z uwagi na magię jego numeru chcielibyśmy zaprosić Was do dyskusji na temat tego, jakie parametry chcielibyście na nim zobaczyć. Może uda się wpleść na niego coś niestandardowego, co nie pojawia się zazwyczaj na 'normalnych' światach.
Oczywiście nie chodzi tutaj byście zarzucili nas setkami list kompletnych parametrów, ale bardziej o jakieś luźne pomysły (że przykładowo podrzucę jakiś abstrakcyjny: godziny nocne od 0 do 12).
Zapraszamy zatem do swoistej "burzy mózgów", może uda się w ten sposób wyłonić jakieś ciekawe propozycje.
Prosimy jedynie mieć świadomość, że póki co jest to jedynie luźna dyskusja i:
- w żaden sposób nie obiecujemy wprowadzenia danego pomysłu
- możemy jedynie obracać się w obszarze istniejących możliwych parametrów... jubileuszowy numer świata nie oznacza, że pojawią się na nim nieistniejące w grze funkcje, jednostki itp.
Tyle ode mnie. Teraz oddaję głos WAM
To by było coś xDDajcie na każdym kontynencie inne ustawienia, i wybór dla gracza na którym chce wystartować. Wszyscy będą zadowoleni, proste.
Absolutnie się z Tobą nie zgadzam, a Świetlisty Władca ma całkowitą rację. W którym miejscu farma jest bardziej skillowa? W ilości aktywnych graczy koło mnie, w ilości zrespionych barb koło mnie, czy może w ilości darm ściągniętych przez innych graczy, których sobie farmią i wyprzedzają mnie w rozwoju? A może w ilości graczy grających na botach? W farmie jest tyle czynników losowości, oraz czynników nie-fairplay, o których pisał władca, a które nie występują na światach bez farmy, że to właśnie dlatego większość graczy aktualnie wybiera światy bez farmy.Tylko świat z farmą przyciągnie więcej starych graczy niż świat bez farmy
A co do skillowości - po prostu byłoby mi smutno jakby 200 po czterech miesiącach miał koalicje 25/75 czy coś takiego, ale w sumie to by pięknie pokazało stan plemion na światach bez farmy w 2024
ktos tl;dr?Absolutnie się z Tobą nie zgadzam, a Świetlisty Władca ma całkowitą rację. W którym miejscu farma jest bardziej skillowa? W ilości aktywnych graczy koło mnie, w ilości zrespionych barb koło mnie, czy może w ilości darm ściągniętych przez innych graczy, których sobie farmią i wyprzedzają mnie w rozwoju? A może w ilości graczy grających na botach? W farmie jest tyle czynników losowości, oraz czynników nie-fairplay, o których pisał władca, a które nie występują na światach bez farmy, że to właśnie dlatego większość graczy aktualnie wybiera światy bez farmy.
Co do Twojego argumentu o przyciągnięcie starych graczy, którzy rzekomo nie wrócą na świat bez farmy - no to największa głupota, którą napisałeś i muszę ją wypunktować. Jedną z najważniejszych rzeczy w plemionach, patrząc od strony indywidualnego gracza, jest aktywność. Ludzie którzy przestają grać w plemiona, robią to przez brak czasu. Zauważ, że bardzo mało jest już graczy w wieku szkolnym (gdzie ma się go de facto najwięcej), gdzie kiedyś to było na porządku dziennym, ja sam zaczynałem mając 10 lat. Teraz w plemiona grają już tylko studenci i dorośli, którym praca pozwala na klikanie, nie grają już praktycznie osoby niepełnoletnie. Jeśli ktoś skończył grać w plemiona z powodu braku czasu, to świat z farmą na 100% nie zachęci go do powrotu, a wręcz przeciwnie. Swoją drogą, to nie sądzę, że nagle dinozaury zaczną masowo wracać na jubileuszowy, a jeśli ktoś się waha, to wróci na świat bez farmy - który nie wymaga wstawania 15 razy w nocy na początkowym etapie gry. Więc pokrótce podsumowując: early game może nie jest bardziej skilowy (choć mniej też nie) ale jest mniej wymagający - a tego właśnie chcemy na świecie, który mamy nadzieję będzie trwał dużo dłużej niż inne światy. Jeśli chodzi o end game - tu z kolei prędkość robi swoje i przyjmowanie akcji co tydzień na dużych frontach jest niezwykle wyczerpujące. Ponieważ powstał wątek o kompromisie, a kmic zaproponował farmę ograniczoną (tu też się zgadzam z przedmówcami, to nie jest do końca kompromis) to chciałbym zaproponować inny. Husqa boi się zbyt szybkiego świata - i uważam to za obawy słuszne - co gdyby zagrać bezfarm na mniejszej prędkości? Albo może... ze zmienną prędkością? Zmniejszenie prędkości do 1,6 albo w ogóle do 1,0 mogłoby zabić early game, ale gdyby zrobić early na 2,0 i potem zmniejszyć odpowiednio prędkość aby wydłużyć mid i late? Nie wiem czy coś takiego jest możliwe, ale myślę, że rozwiązywałoby to trochę problem prędkości późniejszych etapów, zadowoliłoby po części fanów wolniejszej gry. Gdyby nie było możliwe, to może cały wolniejszy świat z lekką nudą na starcie?