Świat 200 nadchodzi!

Status
Zamknięty.

DucuS

Zwiadowca
Wynik reakcji
861
Odstęp między szlachcicami na 25ms.
Fake limit brak
BEZ ŁUCZNIKÓW KONNYCH bo kto ich używa xDD
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.005
Biorąc pod uwagę to, że na 196 i 198 jest farma, to z jakiegoś powodu zakłócono przemienność. s200 będzie bez farmy.
Ej, to nie fair że znasz ustawienia przede mną! Ja chciałem ogłosić :(

Nie, nic w tej kwestii jeszcze nie jest ustalone, dlatego też powstał ten temat. I tak jak zazwyczaj kolejne światy wychodzą na zasadzie by różniły się od swoich poprzedników, tak 200 nie będzie to dotyczyło - on będzie konstruowany w zupełnym oderwaniu, bez oglądania się na kształt poprzednich światów. Więc to co jest na 196 czy 198 nie ma tu najmniejszego znaczenia.

Z tego co czytam to oprócz tradycyjnych obozów 'oczywiście że z farmieniem' i 'podstawa to brak farmienia' coraz więcej jest zwolenników wariantu pośredniego czyli ograniczonego farmienia i chyba to się rysuje jako całkiem rozsądny kompromis, który pozwala w jakimś stopniu pogodzić oba te obozy i umożliwić grę zarówno tym, którzy nie wyobrażają sobie rywalizacji zarówno z farmieniem jak i bez niego.

Póki co wiadome jest jednak jedno: na pewno na tym świecie nie pojawi się rycerz z przedmiotami. Zdaję sobie sprawę, że jest to jedna z częściej pojawiających się propozycji, dlatego dopytałem naszych deweloperów czy może jednak jakimś cudem... Ale nie... od wielu lat pozycja 'rycerz' przy konfiguracji ma 3 możliwe wartości: brak/jeden bez przedmiotów/system wielu rycerzy. To nie przypadek, że ostatni świat z tym system wystartował w 2016 roku (107 jeśli się nie mylę). Od tego czasu mechanizm ten został oznaczony jako 'wyłączony z użycia' i wszelkie prace nad nim (oraz zapewnieniem jego kompatybilności z aktualną wersją gry) zostały dezaktywowane. Ponad 7 lat temu i ponad 300 aktualizacji gry temu. Co oznacza, że gdyby ktoś wpadł na szalony pomysł i przywrócił skądś ten fragment kodu, to np. dostępu do tej funkcji nie byłoby z poziomu aplikacji mobilnej, która - w obecnej wersji - powstała w roku 2020 i nie słyszała nawet o takim mechanizmie.
 
Wynik reakcji
2.102
Ej, to nie fair że znasz ustawienia przede mną! Ja chciałem ogłosić :(

Nie, nic w tej kwestii jeszcze nie jest ustalone, dlatego też powstał ten temat. I tak jak zazwyczaj kolejne światy wychodzą na zasadzie by różniły się od swoich poprzedników, tak 200 nie będzie to dotyczyło - on będzie konstruowany w zupełnym oderwaniu, bez oglądania się na kształt poprzednich światów. Więc to co jest na 196 czy 198 nie ma tu najmniejszego znaczenia.

Z tego co czytam to oprócz tradycyjnych obozów 'oczywiście że z farmieniem' i 'podstawa to brak farmienia' coraz więcej jest zwolenników wariantu pośredniego czyli ograniczonego farmienia i chyba to się rysuje jako całkiem rozsądny kompromis, który pozwala w jakimś stopniu pogodzić oba te obozy i umożliwić grę zarówno tym, którzy nie wyobrażają sobie rywalizacji zarówno z farmieniem jak i bez niego.

Póki co wiadome jest jednak jedno: na pewno na tym świecie nie pojawi się rycerz z przedmiotami. Zdaję sobie sprawę, że jest to jedna z częściej pojawiających się propozycji, dlatego dopytałem naszych deweloperów czy może jednak jakimś cudem... Ale nie... od wielu lat pozycja 'rycerz' przy konfiguracji ma 3 możliwe wartości: brak/jeden bez przedmiotów/system wielu rycerzy. To nie przypadek, że ostatni świat z tym system wystartował w 2016 roku (107 jeśli się nie mylę). Od tego czasu mechanizm ten został oznaczony jako 'wyłączony z użycia' i wszelkie prace nad nim (oraz zapewnieniem jego kompatybilności z aktualną wersją gry) zostały dezaktywowane. Ponad 7 lat temu i ponad 300 aktualizacji gry temu. Co oznacza, że gdyby ktoś wpadł na szalony pomysł i przywrócił skądś ten fragment kodu, to np. dostępu do tej funkcji nie byłoby z poziomu aplikacji mobilnej, która - w obecnej wersji - powstała w roku 2020 i nie słyszała nawet o takim mechanizmie.
@kmic a mozesz cos powiedziec o tym czy bedzie z funkcjami premium?
 

Wałekkk

Pikinier
Wynik reakcji
40
Ja bym zaproponował inną formę początkowej fazy rozgrywki. Plemiona i ekipy na wstępnym logowaniu porozrzucać względem wielkiej mapy, a nie jak to zawsze się dzieje w jedno wielkie skupisko w centrum. Więcej powietrza wpuścić w te kratki na mapie (nie tak żeby wioska na wiosce przy wiosce). Pierwsze światy miały graczy na kontynentach skrajnych, fajnie by było to znów zobaczyć :)


/W
 

Jurekn LXXIX

Pomocna Stopa
Plemiona Team
Moderator
Wynik reakcji
2.126
Ej, to nie fair że znasz ustawienia przede mną! Ja chciałem ogłosić :(

Nie, nic w tej kwestii jeszcze nie jest ustalone, dlatego też powstał ten temat. I tak jak zazwyczaj kolejne światy wychodzą na zasadzie by różniły się od swoich poprzedników, tak 200 nie będzie to dotyczyło - on będzie konstruowany w zupełnym oderwaniu, bez oglądania się na kształt poprzednich światów. Więc to co jest na 196 czy 198 nie ma tu najmniejszego znaczenia.

Z tego co czytam to oprócz tradycyjnych obozów 'oczywiście że z farmieniem' i 'podstawa to brak farmienia' coraz więcej jest zwolenników wariantu pośredniego czyli ograniczonego farmienia i chyba to się rysuje jako całkiem rozsądny kompromis, który pozwala w jakimś stopniu pogodzić oba te obozy i umożliwić grę zarówno tym, którzy nie wyobrażają sobie rywalizacji zarówno z farmieniem jak i bez niego.

Póki co wiadome jest jednak jedno: na pewno na tym świecie nie pojawi się rycerz z przedmiotami. Zdaję sobie sprawę, że jest to jedna z częściej pojawiających się propozycji, dlatego dopytałem naszych deweloperów czy może jednak jakimś cudem... Ale nie... od wielu lat pozycja 'rycerz' przy konfiguracji ma 3 możliwe wartości: brak/jeden bez przedmiotów/system wielu rycerzy. To nie przypadek, że ostatni świat z tym system wystartował w 2016 roku (107 jeśli się nie mylę). Od tego czasu mechanizm ten został oznaczony jako 'wyłączony z użycia' i wszelkie prace nad nim (oraz zapewnieniem jego kompatybilności z aktualną wersją gry) zostały dezaktywowane. Ponad 7 lat temu i ponad 300 aktualizacji gry temu. Co oznacza, że gdyby ktoś wpadł na szalony pomysł i przywrócił skądś ten fragment kodu, to np. dostępu do tej funkcji nie byłoby z poziomu aplikacji mobilnej, która - w obecnej wersji - powstała w roku 2020 i nie słyszała nawet o takim mechanizmie.
Wiesz, że nie chodzi mi o to, że znam. Tylko od dawna była zasada farma-bez farmy. Oczywiście raz ograniczona, raz bez ograniczeń. A tu nagle dwa światy z farmą pod rząd. To wnioski nasuwają się same.
 

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.289
Ej, to nie fair że znasz ustawienia przede mną! Ja chciałem ogłosić :(

Nie, nic w tej kwestii jeszcze nie jest ustalone, dlatego też powstał ten temat. I tak jak zazwyczaj kolejne światy wychodzą na zasadzie by różniły się od swoich poprzedników, tak 200 nie będzie to dotyczyło - on będzie konstruowany w zupełnym oderwaniu, bez oglądania się na kształt poprzednich światów. Więc to co jest na 196 czy 198 nie ma tu najmniejszego znaczenia.

Z tego co czytam to oprócz tradycyjnych obozów 'oczywiście że z farmieniem' i 'podstawa to brak farmienia' coraz więcej jest zwolenników wariantu pośredniego czyli ograniczonego farmienia i chyba to się rysuje jako całkiem rozsądny kompromis, który pozwala w jakimś stopniu pogodzić oba te obozy i umożliwić grę zarówno tym, którzy nie wyobrażają sobie rywalizacji zarówno z farmieniem jak i bez niego.

Póki co wiadome jest jednak jedno: na pewno na tym świecie nie pojawi się rycerz z przedmiotami. Zdaję sobie sprawę, że jest to jedna z częściej pojawiających się propozycji, dlatego dopytałem naszych deweloperów czy może jednak jakimś cudem... Ale nie... od wielu lat pozycja 'rycerz' przy konfiguracji ma 3 możliwe wartości: brak/jeden bez przedmiotów/system wielu rycerzy. To nie przypadek, że ostatni świat z tym system wystartował w 2016 roku (107 jeśli się nie mylę). Od tego czasu mechanizm ten został oznaczony jako 'wyłączony z użycia' i wszelkie prace nad nim (oraz zapewnieniem jego kompatybilności z aktualną wersją gry) zostały dezaktywowane. Ponad 7 lat temu i ponad 300 aktualizacji gry temu. Co oznacza, że gdyby ktoś wpadł na szalony pomysł i przywrócił skądś ten fragment kodu, to np. dostępu do tej funkcji nie byłoby z poziomu aplikacji mobilnej, która - w obecnej wersji - powstała w roku 2020 i nie słyszała nawet o takim mechanizmie.
no i klasa, ograniczona farma, niska prędkość, msy i kościół

brak zamykania składów
i można się bawić :)

ważne żeby nie pójść w tym bezsensownym bez msowym kierunku z prędkością 2 i brakiem farmy
połowa tych wielkich obrońców światów bez ms nawet nie widziała poważnych frontów a będą się wypowiadać o msach co psują grę XDDDDDD

chciałbym żeby akurat jeżeli chodzi o 200 administracja postawiła na wolniejszą i bardziej skillową rozrywkę - to lepsze dla community, jak i dla samej gry, gdzie większość osób deklaruje że 200 to pewnie ten ostatni...
S200 z farmieniem ? To daj wtedy 199 bez farmy i robimy powtórkę z 99-100 czyli poważne ekipy na bez farmy i noby na 200
ta XD
ktoś tu już pisał jak malutko światów ekipy z 99 wygrały w porównaniu do 100, przepaść skillowo
 

DucuS

Zwiadowca
Wynik reakcji
861
no i klasa, ograniczona farma, niska prędkość, msy i kościół

brak zamykania składów
i można się bawić :)

ważne żeby nie pójść w tym bezsensownym bez msowym kierunku z prędkością 2 i brakiem farmy
połowa tych wielkich obrońców światów bez ms nawet nie widziała poważnych frontów a będą się wypowiadać o msach co psują grę XDDDDDD

ta XD
ktoś tu już pisał jak malutko światów ekipy z 99 wygrały w porównaniu do 100, przepaść skillowo

A ciekawe czy ktoś tu pisał ile światów zagrały ekipy z 99 po wygraniu go ? Mhmm całe 0 pozdro.

Jak ma być świat z farmą to pierdziele ten jubileusz, bociki na start odszkocza, a to jest już nierówne.

Poza tym jak tak czytam komentarze to 60 jak nie więcej % graczy opowiedziała się za światem bez farmy
 
Wynik reakcji
608
Ej, to nie fair że znasz ustawienia przede mną! Ja chciałem ogłosić :(

Nie, nic w tej kwestii jeszcze nie jest ustalone, dlatego też powstał ten temat. I tak jak zazwyczaj kolejne światy wychodzą na zasadzie by różniły się od swoich poprzedników, tak 200 nie będzie to dotyczyło - on będzie konstruowany w zupełnym oderwaniu, bez oglądania się na kształt poprzednich światów. Więc to co jest na 196 czy 198 nie ma tu najmniejszego znaczenia.

Z tego co czytam to oprócz tradycyjnych obozów 'oczywiście że z farmieniem' i 'podstawa to brak farmienia' coraz więcej jest zwolenników wariantu pośredniego czyli ograniczonego farmienia i chyba to się rysuje jako całkiem rozsądny kompromis, który pozwala w jakimś stopniu pogodzić oba te obozy i umożliwić grę zarówno tym, którzy nie wyobrażają sobie rywalizacji zarówno z farmieniem jak i bez niego.
W przypadku ograniczonej farmy sugeruje, aby dodać liczbę barb tak jak na classicu, prędkość 2.0 i jakiś delikatny przelicznik limitu farmy. Duża liczba barb wydłuży świat, rozrzuci ekipy po mapie i nie będzie aż takiej padaki, że na 5 kwadratów wleca 3 ekipy. Prędkość 2.0 zrobi świat gdzie ciągle coś się będzie działo, czyli będzie ciekawy. A nie za wysoki limit farmy, żeby ci co klikają to coś z aktywności mieli, ale żeby farma jednak nie była op. Dla mnie najważniejsza jest duża liczba barb, aby za dwa miesiące osoba na zapleczu miała co robić. Czas trwania świata nie powinien być wydłużany niską prędkością, bo akcje co 12-15 dni są po prostu nużący. Offa rozbijesz i prawie 2 tygodnie luzu
 
Ostatnia edycja:

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.289
W przypadku ograniczonej farmy sugeruje, aby dodać liczbę barb tak jak na classicu, prędkość 2.0 i jakiś delikatny przelicznik limitu farmy. Duża liczba barb wydłuży świat, rozrzuci ekipy po mapie i nie będzie aż takiej padaki, że na 5 kwadratów wleca 3 ekipy. Prędkość 2.0 zrobi świat gdzie ciągle coś się będzie działo, czyli będzie ciekawy. A nie za wysoki limit farmy, żeby ci co klikają coś z aktywności mieli, ale żeby farma jednak nie była op. Dla mnie najważniejsza jest duża liczba barb, aby za dwa miesiące osoba na zapleczu miała co robić. Czas trwania świata nie powinien być wydłużany niską prędkością, bo akcje co 12-15 dni są po prostu nużący. Offa rozbijesz i prawie 2 tygodnie luzu
Ale czy ty rozumiesz, że szybsza prędkość premiuje ekipy mniej skillowe?

Na prędkości 2 inicjatywa poszczególnych graczy znaczy o wiele wiele mniej niż na prędkości 1, na prędkości 1 katapulty o wiele bardziej bolą, wojsko trzeba bardziej szanować na froncie, gra jest ciekawsza i trudniejsza na poziomie lokalnym. Na prędkości 2 zburzysz komuś wioski do 5k a on po tygodniu ma już tam zagrody na maxa, zburzysz kogoś do 2k to po 2 tygodniach będzie tam robić wojska. I tak dalej, poza tym spędzasz więcej "realnego" czasu gry w bonusie nocnym na prędkości 2, skill? :)

Prędkość 1 premiuje dobrych graczy, premiuje strategię, aktywność, zaangażowanie a nie bezmyślne słanie ataków z rozpiski co 5 dni i w zasadzie brak takiego "przestoju". Strategiczne oddawanie terenu? Zapomnij, możesz tam walnąć deffa co się odbuduje w 3 dni ze stałek i nie ma co myśleć nad oddawaniem czegokolwiek. Dajmy bonusy dla tej prędkości 1 - na przykład system rycków, poziomy plemienia dla bonusów, ale nie zabijajmy jubileuszowego świata prędkością 2.

Jestem już po prostu zmęczony tą prędkością 2, zero inicjatywy poszczególnych graczy, akcja za akcją za akcją za akcją za akcją. Czy to dla mnie problem? Zapytaj kogoś (nawet ze swojego plemienia, wielu miało styczność) czy nie jestem osobą co ci będzie siedzieć co 3 dni bronić konta, ale ten skill poszczególnych graczy po prostu się zaciera. Wolałbym codziennie się bić o każdą wioskę wiedząc że ma to znaczenie, niż być tylko cyferkami w excelu KO, gdzie w zasadzie pojedynczy gracze OD PEWNEGO POZIOMU SPODZIEWANEGO NA 200 (lepszego od 186 np) nie robią prawie wcale różnicy.

Tak samo etap 1 wioski jest po prostu trudniejszy na prędkości 1 i z farmą (o wiele trudniejszy na światach z farmą jeżeli są 2 ekipy obok siebie), narzekacie na boty, na prędkości 2 bez farmy perfekcyjnie zagra etap pierwszej wioski TYLKO BOT, co kliknie wszystko według szablonu co do sekundy i ewentualnie wysnajpi oferty na rynku jak trzeba.
Tak samo - na farmie darmy po prostu nie mają znaczenia, wioski trzeba rozmieszczać też strategicznie - pod farmienie, trzeba być po prostu aktywnym. A na nofarmach sobie poprzejmujesz darmy z multikont, a później nie musisz o niczym myśleć tylko bezmyślnie offy offy offy offy offy.

Nie chciałbym zabijania funkcji gry i zabijania przyjemności z bycia myślącym graczem z gry strategicznej, sczególnie w takim momencie jak jubileuszowy świat. Mieliśmy multum dobrze obsadzonych światów z prędkością 2 i bez farmy, ustaliliśmy już że P! nie ma nikomu równych na takich światach, a kiedy ostatnio mieliśmy dobrze obsadzony świat z farmą? Świat z prędkością 1? Bo ja nie pamiętam. A szkoda, bo warto by było się dowiedzieć kto po latach króluje w skillowych plemionach. Nie w bezfarmowym szybkim ścieku gdzie zbierasz oklep i lecisz na następny świat w 2 miesiące, grasz w plemiona nie grając w plemiona.

Zresztą zobacz też - ile ekip ze światów bez farmy organizuje zloty swoich plemion? A ile robi to na światach z farmą? Każdy wie, że prawdziwe ekipy rodzą się na prędkości 1 i farmie, a nie na cukierkowych plemionach dla mentalnych piętnastolatków. Bo i takim targetem są plemiona bez farmy i z prędkością 2. Prawdziwym miłośnikom plemion zależy na tym, by 200 był wolniejszy i z farmą, a jeżeli boisz się, że twoi prosi nie wytrzymają na takim świecie, to chyba tylko twój problem, nie?
 
Wynik reakcji
1.059
Ograniczona farma z niskim capem jak na 198 to sztuczne przedłużanie gry. Że też komuś się to podoba. Winszuję pomysłowi ograniczenia na samym początku, ale ustanawianie limitu na 1 kk to patologia.
 
Wynik reakcji
2.388
Ej, to nie fair że znasz ustawienia przede mną! Ja chciałem ogłosić :(

Nie, nic w tej kwestii jeszcze nie jest ustalone, dlatego też powstał ten temat. I tak jak zazwyczaj kolejne światy wychodzą na zasadzie by różniły się od swoich poprzedników, tak 200 nie będzie to dotyczyło - on będzie konstruowany w zupełnym oderwaniu, bez oglądania się na kształt poprzednich światów. Więc to co jest na 196 czy 198 nie ma tu najmniejszego znaczenia.

Z tego co czytam to oprócz tradycyjnych obozów 'oczywiście że z farmieniem' i 'podstawa to brak farmienia' coraz więcej jest zwolenników wariantu pośredniego czyli ograniczonego farmienia i chyba to się rysuje jako całkiem rozsądny kompromis, który pozwala w jakimś stopniu pogodzić oba te obozy i umożliwić grę zarówno tym, którzy nie wyobrażają sobie rywalizacji zarówno z farmieniem jak i bez niego.

Póki co wiadome jest jednak jedno: na pewno na tym świecie nie pojawi się rycerz z przedmiotami. Zdaję sobie sprawę, że jest to jedna z częściej pojawiających się propozycji, dlatego dopytałem naszych deweloperów czy może jednak jakimś cudem... Ale nie... od wielu lat pozycja 'rycerz' przy konfiguracji ma 3 możliwe wartości: brak/jeden bez przedmiotów/system wielu rycerzy. To nie przypadek, że ostatni świat z tym system wystartował w 2016 roku (107 jeśli się nie mylę). Od tego czasu mechanizm ten został oznaczony jako 'wyłączony z użycia' i wszelkie prace nad nim (oraz zapewnieniem jego kompatybilności z aktualną wersją gry) zostały dezaktywowane. Ponad 7 lat temu i ponad 300 aktualizacji gry temu. Co oznacza, że gdyby ktoś wpadł na szalony pomysł i przywrócił skądś ten fragment kodu, to np. dostępu do tej funkcji nie byłoby z poziomu aplikacji mobilnej, która - w obecnej wersji - powstała w roku 2020 i nie słyszała nawet o takim mechanizmie.

Z farmą jest jak z muchą w zupie - jak masz muchę w zupie (farma), to bez różnicy, czy jest to cała mucha od głowy po odwłok (nieograniczona), czy kawałek (ograniczona) - nadal masz muchę w zupie.

Niezależnie, czy wybierzecie ograniczoną, czy nie, to farma na tak mocno obsadzonym serwerze jak jubileuszowy tak czy inaczej będzie miała kluczowy impakt na rozgrywce, niezależnie od tego co mówią spoceńcy z botami. No offense, ale dużo lepiej Wam idzie ładowanie banów za pushing niż za bota do farmy (czasami przesadzonych, ale to nieuniknione patrząc obiektywnie).

Jest też drugi element: wiem, że chcecie patrzeć na jubileuszowy serwer jako na indywidualność, bez oglądania się na poprzednie, ale zwróć uwagę, że już "jubileuszowy" 150 świat miał farmę ograniczoną. 100 również miał farmę. Próbując w ten sposób łamać schematy wpadalibyśmy paradoksalnie w nowy schemat, którego wynikiem stają się powtórzenia farmy ograniczonej na jubileuszach, jako kompromisu, z tym, że kompromis wygląda tak, że gracze farmowi mają to co lubią - agresywny early game pozwalający odskoczyć od okolicy, a gracze bezfarmowi nie (bo early game nie rozstrzyga się w oparciu o lepszą dyplomację i kolektywną organizację, tylko w oparciu o farmienie limitu (biorąc pod uwagę ustawienia - na darmach, czego nie będzie można łatwo komuś udowodnić, w przeciwieństwie do pushingu).
 

YetiŚ

Pikinier
Wynik reakcji
25
Farma jest spoko dopóki na mapie są wioski barbarzyńskie, potem to już "expienie się" na graczach swojego plemienia.
Mogłaby być ograniczona + brak farmienia na graczach, lub wyłączenie farmy gdy zostanie mniej niż 10% wiosek barbarzyńskich względem wiosek graczy.
Zbieractwo jest o wiele ciekawszą alternatywą bo tego nie oszukasz, ile wyślesz tyle dostaniesz.
 

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.289
Z farmą jest jak z muchą w zupie - jak masz muchę w zupie (farma), to bez różnicy, czy jest to cała mucha od głowy po odwłok (nieograniczona), czy kawałek (ograniczona) - nadal masz muchę w zupie.

Niezależnie, czy wybierzecie ograniczoną, czy nie, to farma na tak mocno obsadzonym serwerze jak jubileuszowy tak czy inaczej będzie miała kluczowy impakt na rozgrywce, niezależnie od tego co mówią spoceńcy z botami. No offense, ale dużo lepiej Wam idzie ładowanie banów za pushing niż za bota do farmy (czasami przesadzonych, ale to nieuniknione patrząc obiektywnie).

Jest też drugi element: wiem, że chcecie patrzeć na jubileuszowy serwer jako na indywidualność, bez oglądania się na poprzednie, ale zwróć uwagę, że już "jubileuszowy" 150 świat miał farmę ograniczoną. 100 również miał farmę. Próbując w ten sposób łamać schematy wpadalibyśmy paradoksalnie w nowy schemat, którego wynikiem stają się powtórzenia farmy ograniczonej na jubileuszach, jako kompromisu, z tym, że kompromis wygląda tak, że gracze farmowi mają to co lubią - agresywny early game pozwalający odskoczyć od okolicy, a gracze bezfarmowi nie (bo early game nie rozstrzyga się w oparciu o lepszą dyplomację i kolektywną organizację, tylko w oparciu o farmienie limitu (biorąc pod uwagę ustawienia - na darmach, czego nie będzie można łatwo komuś udowodnić, w przeciwieństwie do pushingu).
Absolutnie strasznie słaby take.

Na świecie jak 200 jakby był bez farmy to liczba darm będzie tak astronomiczna, że albo support zatrudni 50 osób do weryfikacji zgłoszeń i pisania odwołań, albo nikt za te darmy bana nie dostanie. Gracze bez farmy kochają mówić o tym że farma be, bo boty, a sami dogrywają w 1ms, mają perfekcyjnie opisany każdy atak i wysyłają fejki nieprzerwanie godzinami. Bociarstwo na światach bez farmy jest tak wielkie, że są całe plemiona które zbudowały swoją historię na botach (te lepsze jak trd czy te gorsze jak mag). Na farmach? No oczywiście że są boty na farme, ale wiesz co? Ja wolę świat gdzie nie zabieramy skillowych funkcji gry przez parę debili z programikami.

Każdy z botem dogra ci perfekcyjnie atak, ale nie wyfarmi ci topki serwera, bo w farmieniu zawiera się jakaś strategia, rozumiesz? Trzeba umieć farmić, myśleć, grać w grę STRATEGICZNĄ. Tylko kwestia jest taka, że brak ms premiuje plemiona co zamiast walczyć na uczciwym froncie będą zasypywać przeciwnika czapkami i robić koalicje 75/25 i takie inne, słynny rohan to chyba nigdy nie grał w przewadze wroga, jutro do pewnego czasu też.

Plemiona bez farmy z prędkością 2 to plemiona okrojone, plemiona okrojone o większość funkcji która czyni tą grę skillową i czemu w ogóle miłośnicy strategii jak ja w taką grę chcieli grać. Światy bez farmy są szalenie schematyczne, denne, gdzie pojedynczy gracze nie zrobią sami z siebie żadnej przewagi. Ja rozumiem pogoń za dopaminą w dzisiejszych czasach, ale na miłość boską to będzie prawdopodobnie ostatni naprawdę świetny personalnie świat na plemionach. Plemionach, grze strategicznej. Grze strategicznej, a nie na grze z elementami strategii.

A co do początkowego etapu jeszcze - widać że nigdy nie grałeś etapu 1 wioski na świecie z farmą gdzie 2 mocne ekipy rzuciło obok siebie. To nie ma w ogóle porównania ze światem bez farmy i początkowym etapem, żadnego. Absolutnie żadnego.

I tak naprawdę najsmutniejsze jest to, że dobrzy gracze sobie poradzą i tu i tu, nie ma za bardzo różnicy w ustawieniach. Tylko czy naprawdę musimy ich karać za to że myślą a inni nie potrafią? Jak nie chcesz zarywać nocy dla gry to przerzuć się na pasjansa, a nie pisz elaboraty jak to normalni gracze mają być ukarani bo ty nie masz rąk i potrzebujesz dopaminy jak ci offy wchodzą w przeciwnika.

A tak na marginesie - wyobrażasz sobie że ktoś będący w topce dobrego plemienia na świecie z farmą po pierwszych atakach powie ci że on to w sumie na obrone sie nie pisal i rzuci kontem? Bo ja nie, wiedzac ile musi poswiecac codziennie na farmienie. A na nofarmach nie raz widzialem topkowiczow co po pierwszych krzyzach sie zawijali. Tyle znaczy topka na swiatach bez farmy, cale nic. Zero skilla.

I tutaj nie ma co bronić. Jak 200 ma być skillowy to nie może być zamykania składów (koalicje ze sztucznymi podzialami np 50/50), prędkości 2 (by gracze mogli personalnie zrobić różnicę) i musi być pewnego rodzaju farma (by nie blokować tego aspektu gry i wynagradzac myslenie i umiejetnosci) i msy (bo brak ms premiuje tworzenie sie nierownych koalicji, latwiej wygrac w przewadze). Usuwając każdy parametr który ma w sobie jakiegoś skilla tym bliżej jest nam do gry, gdzie nic poza masą nie ma znaczenia, gdzie strategii oprócz podpisywania się z każdym nie ma, a sam pojedynczy gracz nie zrobi zupełnie żadnej różnicy.
 

husqa*strongmaman

Szlachcic
Wynik reakcji
9.289
A kto tak powiedział? A po co to komu? A komu to potrzebne?

Lepiej by więcej ekip/graczy wróciło do gry. Im prostsze ustawienia tym lepiej.
Tylko świat z farmą przyciągnie więcej starych graczy niż świat bez farmy

A co do skillowości - po prostu byłoby mi smutno jakby 200 po czterech miesiącach miał koalicje 25/75 czy coś takiego, ale w sumie to by pięknie pokazało stan plemion na światach bez farmy w 2024
 

ddd121

Chłop
Wynik reakcji
0
Proponuję świat 200 w stylu 61 rycerz plus przedmioty jak berło ogień olimpijski limit 100 osób w plemieniu
 
Wynik reakcji
2.388
Absolutnie strasznie słaby take.

Na świecie jak 200 jakby był bez farmy to liczba darm będzie tak astronomiczna, że albo support zatrudni 50 osób do weryfikacji zgłoszeń i pisania odwołań, albo nikt za te darmy bana nie dostanie. Gracze bez farmy kochają mówić o tym że farma be, bo boty, a sami dogrywają w 1ms, mają perfekcyjnie opisany każdy atak i wysyłają fejki nieprzerwanie godzinami. Bociarstwo na światach bez farmy jest tak wielkie, że są całe plemiona które zbudowały swoją historię na botach (te lepsze jak trd czy te gorsze jak mag). Na farmach? No oczywiście że są boty na farme, ale wiesz co? Ja wolę świat gdzie nie zabieramy skillowych funkcji gry przez parę debili z programikami.

Każdy z botem dogra ci perfekcyjnie atak, ale nie wyfarmi ci topki serwera, bo w farmieniu zawiera się jakaś strategia, rozumiesz? Trzeba umieć farmić, myśleć, grać w grę STRATEGICZNĄ. Tylko kwestia jest taka, że brak ms premiuje plemiona co zamiast walczyć na uczciwym froncie będą zasypywać przeciwnika czapkami i robić koalicje 75/25 i takie inne, słynny rohan to chyba nigdy nie grał w przewadze wroga, jutro do pewnego czasu też.

Plemiona bez farmy z prędkością 2 to plemiona okrojone, plemiona okrojone o większość funkcji która czyni tą grę skillową i czemu w ogóle miłośnicy strategii jak ja w taką grę chcieli grać. Światy bez farmy są szalenie schematyczne, denne, gdzie pojedynczy gracze nie zrobią sami z siebie żadnej przewagi. Ja rozumiem pogoń za dopaminą w dzisiejszych czasach, ale na miłość boską to będzie prawdopodobnie ostatni naprawdę świetny personalnie świat na plemionach. Plemionach, grze strategicznej. Grze strategicznej, a nie na grze z elementami strategii.

A co do początkowego etapu jeszcze - widać że nigdy nie grałeś etapu 1 wioski na świecie z farmą gdzie 2 mocne ekipy rzuciło obok siebie. To nie ma w ogóle porównania ze światem bez farmy i początkowym etapem, żadnego. Absolutnie żadnego.

I tak naprawdę najsmutniejsze jest to, że dobrzy gracze sobie poradzą i tu i tu, nie ma za bardzo różnicy w ustawieniach. Tylko czy naprawdę musimy ich karać za to że myślą a inni nie potrafią? Jak nie chcesz zarywać nocy dla gry to przerzuć się na pasjansa, a nie pisz elaboraty jak to normalni gracze mają być ukarani bo ty nie masz rąk i potrzebujesz dopaminy jak ci offy wchodzą w przeciwnika.

A tak na marginesie - wyobrażasz sobie że ktoś będący w topce dobrego plemienia na świecie z farmą po pierwszych atakach powie ci że on to w sumie na obrone sie nie pisal i rzuci kontem? Bo ja nie, wiedzac ile musi poswiecac codziennie na farmienie. A na nofarmach nie raz widzialem topkowiczow co po pierwszych krzyzach sie zawijali. Tyle znaczy topka na swiatach bez farmy, cale nic. Zero skilla.

I tutaj nie ma co bronić. Jak 200 ma być skillowy to nie może być zamykania składów (koalicje ze sztucznymi podzialami np 50/50), prędkości 2 (by gracze mogli personalnie zrobić różnicę) i musi być pewnego rodzaju farma (by nie blokować tego aspektu gry i wynagradzac myslenie i umiejetnosci) i msy (bo brak ms premiuje tworzenie sie nierownych koalicji, latwiej wygrac w przewadze). Usuwając każdy parametr który ma w sobie jakiegoś skilla tym bliżej jest nam do gry, gdzie nic poza masą nie ma znaczenia, gdzie strategii oprócz podpisywania się z każdym nie ma, a sam pojedynczy gracz nie zrobi zupełnie żadnej różnicy.
To wg Ciebie darmy są be, ale darmy, które I TAK SIĘ POJAWIĄ I NA DODATEK OPRÓCZ PRZEWAGI W WIOSKACH BĘDĄ CI WYPRACOWYWAŁY PRZEWAGĘ W WOJSKU to już będą cacy? Bo na bezfarmie nawet jak masz kuzynów pod ręką, to jeśli nie będą to gracze którzy choć przez jakiś czas normalnie będą bronić swojej wioski, to ryzykujesz, że ktoś Ci tego kuzyna przejmie. Na farmie nie ma na to szans, bo zrobisz pałac przed wszystkimi codziennie farmiąc limit, a w momentach gdy nie farmisz wrzucając deffa (świnie) do swojej darmy.

A JUTRO gwoli ścisłości kolego na pierwszym serwerze na jakim się pojawiło (145) wygrało świat bez przewagi w endgame (jak kończyłem grę na tamtym świecie na oko było 45/55 dla przeciwnika).

Jesteś napalony na świat z farmą i nic co ktokolwiek powie nie zdoła ci otworzyć oczu na fakt, że albo chcesz grać w środowisku w którym JESTEŚ W STANIE coś zdziałać bez bota, albo zakładamy, że każdy tego bota sobie ogarnie, a kto nie ogarnie ten ma pecha.

Nigdy nie używałem żadnego bota do tej gry, nawet gdybym go miał to nie jest mi potrzebny. Z klinami sobie radziłem, osoby których kont broniłem też raczej były zadowolone z moich zastępstw. Wbrew pozorom nie trzeba wbijać klina w 1ms (chociaż ze 3 razy na parę tysięcy prób mi się mogło trafić, że tak ustrzeliłem na cofkach), żeby zagrać całkiem dobrze na tych ustawieniach. Nie rozumiem, dlaczego jest to dla Ciebie problemem na bezfarmie, ale na farmie, na której skala nadużyć ZNACZĄCO rośnie przez farmienie botami już nie.

Przypomnij mi, bo chyba zapomniałem, co jest skillowego w klepaniu stu rozkazów z AF po dwa pikomiecze, żeby mi przytargali za godzinę dodatkowe surowce w ilości groszowej i patrzeniu przy tym, jak ktoś sobie lata na swoich kuzynów ściągając dzięki nim limit? Ty serio jesteś tak odklejony, że (zwłaszcza po tym jak na 198 Kmic & Company usunęli taką masę wiosek, że JUTRO zaczęło od nowa) myślisz, że farma magicznie zlikwiduje albo ograniczy to zjawisko, kiedy się ono na tych ustawieniach jeszcze bardziej opłaca? Na bezfarmie podobne środki jakie masz w rękach sprawiają, że oprócz Twojego mitycznego skilla (który zawiera się w spamowaniu atakami) musisz dogrywać się z innymi graczami, a nie tylko z kuzynami, żeby w odpowiednim momencie ich sfarmiać.
 
Status
Zamknięty.
Do góry