TheSzumix x Ramajad
Szlachcic
- Wynik reakcji
- 3.042
A może zrobić bonus dzienny zamiast nocnego i rozgrywka toczyła by się w nocy. Jak się bawić to się bawić
Kościoły to przecież mechanika która jest z tą grą od kilkunastu lat. Tak jak napisałem, nie ma dla mnie problemu grać z paczkami surowcowymi jako pałacami, nawet tymi klasycznymi.To chcesz klasyczną prędkość i farmę, żeby ustawienia nawiązywały do przeszłości, czy kościoły, wsparcie tylko do plemienia i monety, bo sam sobie zaprzeczasz? Jak chcesz zrobić klasyczne ustawienia to dołóż brak ograniczeń przy wspieraniu, brak limitu członków plemienia (bo to też jest element przeszłości, bardzo istotny zresztą) i poziomy pałacu, bo bierzesz tylko to co Ci pasuje próbując zroastować kogoś, bo nie chce mu się wstawać w nocy piętnaście razy, bo spoceńcy będą na botach sobie farmę kręcić napędzając kulę śnieżną (której też podobno chcesz przeciwdziałać wedle Twojego własnego posta).
Albo rybki albo akwarium.
No i to jest problem światów bez farmy, każdemu równo, każdemu gówno.Oby to był świat dla każdego równy, czyli bez farmy.
Czy większość graczy NA FORUM się zgodzi? Pewnie tak, bo tutaj jest jakiś fetysz grania światów z prędkością 2 i po dwóch miesiącach migracji na kolejny świat, ale uważam że twoje ustawienia skrajnie zepsułuby doświadczenia z rozgrywki na świecie 200. Zamykanie składów i brak ms? No to witamy w sytuacji, gdzie będą koalicje na najmocniejszego i zgadywanie się na sztuczne podziały świata. Nie zdziwiłbym się koalicjom typu 10/90 15/85 20/80 na takim świecie.Cześć wszystkim, moim zdaniem świat 200 powinien mieć ustawienia jak poniżej. Myślę, że takie ustawienia byłyby rozsądne i duża część graczy zgodzi się ze mną
Warunek zwycięstwa: dominacja nad światem w postaci posiadania 70% wiosek (nie licząc barbarzyńskich)
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Nowe funkcje Premium: nie
Giełda Premium: nie
Flagi: nie
Morale: nie
Handel: tylko wymiany rynkowe 1:1
Komendy: brak ms
Ochrona początkowa: 3 dni
Ochrona na podstawie stosunku punktów x10: nie
Rycerz: tak, jeden
Łucznicy: nie
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Kościół: nie
Wieża strażnicza: nie
Twierdza: nie
Fake limit: tak, 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do ok. 1000pkt, większe będą się burzyły do tego poziomu
Wioski bonusowe: nie
Farmienie: brak (wojska atakujące wioski nie rabują surowców)
Chłopi: nie
Szlachta: złote monety
Max. dystans szlachcica: 100 pól
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia + w momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej
Limit członków plemienia: 100
Ataki na członków własnego plemienia: odwiedziny
Noc: tak, w godzinach 23-7
Zastępstwo: zostanie włączone 30 dni po starcie świata
Brak możliwości dołączenia do plemienia (ani stworzenia nowego) po 120 dniach
wieże że się uda i będą takie ustawieniaŚwiat prosty, duża prędkosć 2-3. Rycerz , bez farmy, proste techy wolał bym bez wierz, kościołów itp. mogą być zadania jak już są i trochę więcej barb. Plemiona też trochę większe takie 80 osób
a wieża może być?Nie wiem czy padł już ten pomysł ale dajcie przedmioty do rycka !!!
Zbieractwo może być.
Farma zdecydowanie nie.
Bez kościołów i wierzy.
Prędkość 2 to zdecydowanie za wysoka prędkość - 1.6 byłaby idealna
Na pewno limit członków plemienia 100 byłby zajebistą opcją również
jak najbardzieja wieża może być?
flagi chyba troszke meh jednak...Jubileuszowy świat,to powinien być jak za dawnych czasów.Styl klasyczny,mogą być flagi i kościół.