frg.
Topornik
- Wynik reakcji
- 136
Prędkość 2
Jednostki 0,8
Konto Premium Tak (darmowe 7 dni dla każdego)
Menedżer Konta Tak
Asystent Farmera Tak
Giełda Premium Nie
Rycerz Tak, ze zbrojownią
Łucznicy Nie
Chłopi Tak
Technologia jednostek 3 poziomy badań (max 15 w wiosce)
Kościół Nie
Wieża strażnicza Nie
Twierdza Nie
Rabowanie surowców Ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 5.000, jednak nie więcej niż 2.000.000 na ostatnie 24h
Milisekundy Brak
Zbieractwo Tak
Fake limit 1%
Szlachcic Złote monety
Maksymalny dystans 100 pól
Limit członków 80
Wsparcie tylko do plemienia Tak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk. W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie wsparcia możliwe po 3 dniach spędzonych w plemieniu
Ataki na członków plemienia Odbywają się normalnie
System poziomów plemienia Nie
Ochrona początkowa 3 dni
Ochrona stosunkiem punktów 20:1 - 60 dni
Morale Tak
Noc 0-8 (bonus obrony +100%)
Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich 3000
Burzenie się większych do tego poziomu Nie
Wioski bonusowe Tak
Flagi Nie
Handel Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioski Nie
Przedmiot do przenosin Tak, tylko wybór kierunku
Zastępstwo Włączone po 30 dniach
Zwycięstwo Dominacja warunek 80%
Jednostki 0,8
Konto Premium Tak (darmowe 7 dni dla każdego)
Menedżer Konta Tak
Asystent Farmera Tak
Giełda Premium Nie
Rycerz Tak, ze zbrojownią
Łucznicy Nie
Chłopi Tak
Technologia jednostek 3 poziomy badań (max 15 w wiosce)
Kościół Nie
Wieża strażnicza Nie
Twierdza Nie
Rabowanie surowców Ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 5.000, jednak nie więcej niż 2.000.000 na ostatnie 24h
Milisekundy Brak
Zbieractwo Tak
Fake limit 1%
Szlachcic Złote monety
Maksymalny dystans 100 pól
Limit członków 80
Wsparcie tylko do plemienia Tak, weryfikacja w momencie dotarcia wojsk. W momencie opuszczenia plemienia całe wsparcie w wioskach dawnych współplemieńców zostaje odesłane do domu, a jeżeli jakieś jest w tym momencie w drodze, to po dotarciu do celu natychmiast zawróci do wioski macierzystej.
Wysyłanie wsparcia możliwe po 3 dniach spędzonych w plemieniu
Ataki na członków plemienia Odbywają się normalnie
System poziomów plemienia Nie
Ochrona początkowa 3 dni
Ochrona stosunkiem punktów 20:1 - 60 dni
Morale Tak
Noc 0-8 (bonus obrony +100%)
Poziom rozwoju wiosek barbarzyńskich 3000
Burzenie się większych do tego poziomu Nie
Wioski bonusowe Tak
Flagi Nie
Handel Tylko wymiany rynkowe 1:1
Zapraszanie obok wioski Nie
Przedmiot do przenosin Tak, tylko wybór kierunku
Zastępstwo Włączone po 30 dniach
Zwycięstwo Dominacja warunek 80%