Zakończenie gry na świecie

Status
Zamknięty.

DeletedUser27560

Guest
A ja proponuję tutaj wszystkim umilknąć i poczekać bo jak narazie nikt z "władz wyższych" dawno nie interesował się tym tematem
 

DeletedUser

Guest
norbert ty posiadajac je..1,5 mln..to ci to zwisa bedac malo aktywnym graczem ale my nie po to gramy by stracic;)
 

DeletedUser21484

Guest
oooooo moj oprawca. ostatnio mnie skanowales. nununu. wywalenie polowy wioch przyspieszylo by gre.
 

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Najsensowniejsze propozycje zostały przekazane do głównej puli pomysłów, spośród której zostanie wybrane ostateczne rozwiązanie :).
 

DeletedUser69558

Guest
Ja dodatkowo dołożyłbym coś w rodzaju "superwioski". Polegałoby to na tym że każdy gracz mając np 10 wioch w niedużej odległości mógłby zrobić z niej taką jedną dużą wiochę. Oczywiście byłaby szybsza produkcja woja, większy magazyn i zagroda. Ułatwiłoby to walkę - zamiast wysyłać 10 zagród wysyłamy 1 superzagrodę offa i mamy ten sam efekt. Oczywiście algorytm powstawania takiej wiochy trzeba by było jeszcze przemyśleć (nie mogłoby to być wprost x10) ale sądzę że nie dostarczyłoby wielu trudności w realizacji.
 

DeletedUser

Guest
Wcześniej, czy później przyjdzie nam zmierzyć się z problemem końca gry na poszczególnych światach. Uznaliśmy, że nie jest najlepszym rozwiązaniem zwykłe czekanie aż na serwerze zostanie np. mniej niż 100 graczy. Dlatego postanowiliśmy zapytać Was jak mógłby wyglądać koniec gry na świecie.

Dla mnie takie coś bez sensu jest! Grałem na s13 i poznałem tam wiele wspaniałych graczy, z którymi chciałbym jak najdłużej grać... Niestety musiałem tam zakończyć grę ~1 rok temu :/.
Bryfft, najlepiej jak się powoli poprzejmują sami, etc. Dzięki temu zgrane i lubiące się osoby będą ze sobą grać dłużej ;).
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser148576

Guest
Tak sobie myślałem, jakby stworzyć coś podobnego do wirusa, albo pewnej nacji. To coś w postaci jednostek podobnych do wojska atakowałoby najpierw najsłabsze plemiona i docierałoby do tych silniejszych okrążając je dookoła. Wówczas wszystkie plemiona musiałyby się połączyć i razem przeciwstawić się sile zła. W innym wypadku nie mieliby szans na sukces. Gra się skońćzy, jeżeli siły zła zostaną pokonane. Zwycięzcą będzie plemię, gracz, który zdobędzie najwięcej punktów. Punkty będą przyznawane za niszczenie jednostek sił ciemności w walce jak również w obronie oraz za zdobywanie ich wiosek.
A siłami zła byliby przykładowo admini, moderatorzy, którzy nie widzieliby co kto ma w jakiej wiosce.
 

DeletedUser

Guest
Ja ogolnie niechciałbym aby 4 swiat juz zniknał sa tu fajne atmosfery nawet :)) dzija sie wojny i beda sie dziac dalej wiec nie popieram tego aby nie było 4 swiata
 

DeletedUser148599

Guest
ja uwazam ze swiat powinien trwac do okreslonego momentu i po tym momencie ludzi by podsumowano z atakow obrony i pkt i najlepsi by otrzymali zwrot kp(np 5 naj lepszych) i karzdego kto do trwal do konca sw by wpisano do np Histroi :p i karzdy kto dotrwal by do konca sw dostal by np kp na 2 tygi badz dluzej i tytul najwytrwalszego gracza

-karzdego gracza wpisac do histori gry ile mial pkt itp
-karzde plemie wpisac do histori gry ile mialo pkt ipt
-uruchomic swiat od nowa gracze ktorzy by na nim byli nie musieli by zakladac kont odnowa :) czlonkowie plemion ktore przetrwaly pojawili by sie obok siebie w 1 plemieniu o tej nazwie co ja mieli wczesniej a swiat by byl traktowany jako nowy i ludzie znowu by mogli na niego wchodzic :) i sie rejestrowac

to rozwiazanie wydaje mi sie korzystne dlatego ze jak gralem na niemieckich plemionach to tez byl koniec sw tylko ze ja ni huhu niemca to nic nie rozumialem XD

a sie rozgadalem a to miala byc krotka wypowiedz :D

PS:nie moge alta bo ja w grecji jestem na kafejce internetowej :D
 

DeletedUser114179

Guest
Najsensowniejsze propozycje zostały przekazane do głównej puli pomysłów, spośród której zostanie wybrane ostateczne rozwiązanie :).

Czy będzie odwołanie od wybranego najsensowniejszego rozwiązania ? Szczególnie gdyby większość graczy danego świata sprzeciwiło się temu.

PS: Jest możliwość opublikowania puli najsensowniejszych propozycji ?:p
 

DeletedUser5385

Guest
Czy będzie odwołanie od wybranego najsensowniejszego rozwiązania ? Szczególnie gdyby większość graczy danego świata sprzeciwiło się temu.

PS: Jest możliwość opublikowania puli najsensowniejszych propozycji ?:p


Myślę że nie, po bo co, to nie jest administracji na rękę, nie ma się co dziwić adminom :)

A zresztą ogromna część pomysłów jest po prostu godna politowania, nie wnosząca nic konstruktywnego do dyskusji,
wiec po co dawać dalszą pożywkę tym co je pisali. Nie na tym polega burza mózgów.

Ja mam nadzieję że admini "coś" wybrali, i zostanie to wcielone w życiu. Czekamy.
Mam nadzieję żę do końca roku uda się COŚ wcielić w życie.

Pozdrawiam
 

DeletedUser148599

Guest
ja mam nadzieje ze admini wybiora to co graczom sie naj bardziej spodoba :D bo jak by nie patrzec to jest wyzwanie XD
 

Bryfft

Emeryturka
Wynik reakcji
182
Pula pomysłów zostanie omówiona wewnętrznie.
Co do odwołań: to będzie sposób raczej jednakowy dla wszystkich światów i wszystkich wersji językowych, więc trudno tu mówić o jakichkolwiek odwołaniach (bo niby od czego?).
 

DeletedUser49296

Guest
a ja mysle, ze jednakowy sposob dla kazdego swiata, to byloby zle rozwiazanie. Na kazdym swiecie gra toczy sie swoim torem i gracze woleliby inne rozwiazania.
 

DeletedUser21198

Guest
Uważam, że zdecydowanie najlepszym wyjsciem będzie łączenie światów, ale z równoczesnym zmniejszeniem liczby wiosek. Grywalność zdecydowanie wzrośnie jeśli na połączonym świecie każdy dostanie przynajmniej 20 razy mniej wiosek niż ma teraz, poza tym (o czym nikt nie wspominał) światy z paczkami i monetami należałoby łączyć osobno np. można połączyć s1, s2 i s10, a współczynnik podziału wiosek powinien zależeć od świata (np. od średniej top20).

Zmniejszenie liczby wiosek jest absolutnie konieczne, gdyż przy 2-3 tysiącach walka wygląda tak, że wydzierane są z rąk do rąk pojedyncze wioski, tu i tam uda się z rąk wroga wydrzeć 20 wioch na granicy i jest radocha, a w międzyczasie gdzie indziej przejmuje się 100 sztuk od współplemieńców albo barbarzyńskich, czy na tym ma polegać ta gra? Zdaję sobie sprawę, że może to stanowić problem natury technicznej, szczególnie umiejscowienie wiosek na nowym świecie, ale według mnie warto coś takiego zorganizować :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry