Główne proponowane zmiany to dodać ograniczone farmienie (co ożywi początek gry oraz przy akcjach grupowych pozwoli zrabować troche sury wrogom
Przedewszystkim ograniczone farmienie miało by za zadanie przyciągnięcia większej uwagi do świata 91
Wielu graczy lubi sobie troche pofarmić ,ale wszystko zdrowe jest z umiarem
Odkrycia cywilizacji dlaczego ? Ano dlatego ,że mało kogo kręci gra na jednym świecie 4-10 lat Zaś odkrycia zwykle to światy z około max 2 latami gry na danym świecie co uważam za wystarczający okres i napewno wielu graczy podziela moje zdanie
Świat 91
Warunek zwycięstwa: zdobycie przez plemię 70% aktywnych (czyli mających właściciela) wiosek.
na
Świat zostanie zakończony zgodnie ze scenariuszem Odkryć Cywilizacji.
Prędkość: 2
Prędkość jednostek: 0,5
Nowe funkcje Premium: nie (na tym świecie nie będzie też Asystenta Farmera)
Flagi: nie
Morale: na podstawie punktów+czasu na
(brak morale) bo po co to komu morale ?)
Handel: tylko oferty 1:1
Komendy: milisekundy, odstęp 200ms
Ochrona początkowa: 5 dni
Ochrona na podstawie wielkości 1:10: 30 dni
Rycerz: tak, ze "starymi" przedmiotami
Łucznicy: tak
Technologia: prosta (zbadane/niezbadane)
Zwiad: jeżeli przetrwa wystarczająco dużo zwiadowców, można odkryć także budynki i surowce
Kościół: nie
Fake limit: 1%
Rozwój wiosek barbarzyńskich: do 2000
na
1000 ,bo 2 tys na prędkości x2 to zbyt szybka rozbudowa barbarek ,a chyba nie o to chodzi w tej grze ,żeby łykać szaraki i je budować ???
Farmienie: brak na
Farmienie: ograniczone, wg wzoru (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 9100, jednak nie więcej niż 910.000 na ostatnie 24h
Szlachta: monety
Max. dystans szlachcica: 200 pól na
(77 pól)
Wsparcie wojskowe: tylko do członków plemienia
Limit członków plemienia: 50, do rankingu liczy się pierwsza czterdziestka; ataki na członków własnego plemienia traktowane są jako odwiedziny
Wioski bonusowe: tak ("nowe")
Wybór kierunku: nie
Noc: od 0 do 7
Chłopi: tak
Zastępstwo: zostanie włączone 26 lutego