Zakończenie gry na świecie

Status
Zamknięty.

DeletedUser104891

Guest
Nie gram na żadnym starym świecie, ale przeczytałem wszystkie posty i zebrałem kilka moim zdaniem najlepszych pomysłów:

1. Koniec świata gdy zostanie tylko jedno plemię na świecie (lub plemiona nie będą chciały dalej walczyć ze sobą)
2. Jeżeli jakiś gracz zostanie przejęty brak możliwości zaczęcia od nowa
3. Znieś morale
4. Brak możliwości opuszczania i rozwiązania plemienia
5. Znaczna obniżka monet (paczek) na szlachcica
6. 100% szybsza rekrutacja wszystkich wojsk.

Moim zdaniem powinno to znacznie przyspieszyć grę i nie wpłynąć znacznie na zasady gry na poszczególnych światach jak również jest to wszystko realne.


Widzisz Nie grasz na starych światach a Już takie rzeczy Byś wprowadzał??

Powinni się wypowiadać sami gracze co grają na starych światach a nie
ci co Na nowych se grają będą się wtrącać..
Wiem że gracze z nowych światów chcieli aby światy nie istniały.. A gracze starych aby zostały!!!
 

DeletedUser133780

Guest
Widzisz Nie grasz na starych światach a Już takie rzeczy Byś wprowadzał??

Powinni się wypowiadać sami gracze co grają na starych światach a nie
ci co Na nowych se grają będą się wtrącać..
Wiem że gracze z nowych światów chcieli aby światy nie istniały.. A gracze starych aby zostały!!!

A może gracze nie grający na tych światach mają jakiś dobry pomysł?
 

DeletedUser27560

Guest
Nie gram na żadnym starym świecie, ale przeczytałem wszystkie posty i zebrałem kilka moim zdaniem najlepszych pomysłów:

1. Koniec świata gdy zostanie tylko jedno plemię na świecie (lub plemiona nie będą chciały dalej walczyć ze sobą)
2. Jeżeli jakiś gracz zostanie przejęty brak możliwości zaczęcia od nowa
3. Znieś morale
4. Brak możliwości opuszczania i rozwiązania plemienia
5. Znaczna obniżka monet (paczek) na szlachcica
6. 100% szybsza rekrutacja wszystkich wojsk.

Moim zdaniem powinno to znacznie przyspieszyć grę i nie wpłynąć znacznie na zasady gry na poszczególnych światach jak również jest to wszystko realne.

Wszystkie punkty tak tylko mam do jednego zastrzeżenie.
Punkt 4.
To raczej nie przyspieszy gry ale ja nawet zwolni.
Bez tego punktu są przecież możliwe fuzje co eliminuje kolejne plemienie. A tak? będzie ileś tam plemion 20-osobowych no i nie będą sie wstanie złączyć w silne jedno. (jeżeli na którymś świecie oczywiscie jest więcej liczących sie plemion niż pierwsze 3 :D)

Co do wypowiedzi poprzednika. Nawet jeśli gracze mieliby dobry pomysł i tak nie jest to ich sprawa. Chcemy tutaj w tym wąskim gronie ( mało graczy zostało na tych starych światach) przedyskutować i sami zadecydować co jest dobre a co złe.

Dawno admin się nie odezwał ani SGO ani nikt. Niech ktoś w końcu powie nad jakimi pomysłami dyskutują bo tu już sie tylko wszystko powtarza.
 

DeletedUser137434

Guest
Według mnie tak:

Ponieważ gra na starszych światach spowalnia i zamiera powininna być zasada nagłej śmierci "coś jak w worms".

Czyli powiedzmy zakończenie gry (2 miesiące - coś jak specjal) : przyspieszamy serwer do prędkości x2-x3 i jednostki x1.
Monety / Paczki są tańsze o połowę.

Wygrywa 3 graczy którzy mają :
a) Najwięcej punktów za budynki
b) Najwięcej punktów ROA (ranking ogólny = Ranking agresora + Ranking Obrońcy)
c) Najwięcej przejętych wiosek w te 2 miesiące gry

Teraz odnośnie plemion
a) wygrywa plemie które ma najwięcej punktów
b) wygrywa plemie które przejmie najwięcej wiosek w te dwa miesiące

to moja sugestia :D
 

DeletedUser49296

Guest
co do punktu "b", a jezeli w top ROA jest wrog, bo caly czas jest przez nas atakowany? :D
 

DeletedUser

Guest
Jak w temacie , o czym my w ogóle mówimy?!?!?!:confused:

"Przecież gramy do ostatniej wioski i jeden dzień dłużnej!!!!!":D

Nie po to tyle godzin, dni, miesięcy, lat,
nie będę nawet liczył, co spędziłem przy tej grze by ja teraz konczyc:/
Nawet kasy sporo władowałem, ale to są aby szczegóły.:cool:

Po mojemu można by porostu połączyć np św 1 2 i 3 i stworzyć jadaną galaktykę czy jakoś tak.


Nie wiem w sumie :rolleyes:, bardzo nie widzi mi się ta opcja armagedonu :mad:

to jest i moje marzenie polaczyc swiaty i sprawdzic sie z innymi graczami na etapie gry..dosc wysokiej juz "klasy;)" firma nie traci..my zyskujemy (oni na starych wyjadaczach dalej kase trzepia za premium;) a my gramy..;)
 

DeletedUser49296

Guest
swiaty 1 i 2 maja stary styl, a od 3 w gore nowy :p ni wchodzi w re polaczenie wiecej niz 1 i 2, a i za tym tez bym nie byl :p
 

DeletedUser

Guest
Ja przedstawilem aspekt gdzie nikt nie traci..a firma zyskuje dalej..;) a my jako gracze..bawimy sie dalej ;) ale na swoich kontach watpie czy ktos..z tzw "starej gwardii wyjadaczy premium i milionowych kont..;) bedzie chcial zaczynac od nowa..a ewidentny spadek zainteresowania ta gra swiadczy o tym ze wiekszosc graczy ta gre ciagle..traktuje jak rotacje na swiatach..niestety prawdziwe ale mozliwe..;)
 

DeletedUser141764

Guest
Moim zdaniem to administracja powinna oglosic ze swiat zamykaja.. To gracze sami po opuszczaja konta albo je pokasuja;D hahah
 

DeletedUser

Guest
Nie gram na żadnym starym świecie, ale przeczytałem wszystkie posty i zebrałem kilka moim zdaniem najlepszych pomysłów:

1. Koniec świata gdy zostanie tylko jedno plemię na świecie (lub plemiona nie będą chciały dalej walczyć ze sobą)
2. Jeżeli jakiś gracz zostanie przejęty brak możliwości zaczęcia od nowa
3. Znieś morale
4. Brak możliwości opuszczania i rozwiązania plemienia
5. Znaczna obniżka monet (paczek) na szlachcica
6. 100% szybsza rekrutacja wszystkich wojsk.

Moim zdaniem powinno to znacznie przyspieszyć grę i nie wpłynąć znacznie na zasady gry na poszczególnych światach jak również jest to wszystko realne.
Słaby pomysł
 

DeletedUser132895

Guest
Widzisz Nie grasz na starych światach a Już takie rzeczy Byś wprowadzał??

Powinni się wypowiadać sami gracze co grają na starych światach a nie
ci co Na nowych se grają będą się wtrącać..
Wiem że gracze z nowych światów chcieli aby światy nie istniały.. A gracze starych aby zostały!!!

Więc powtórze jeszcze raz pierwsze zdanie tylko tym razem przeczytaj ze zrozumieniem

Nie gram na żadnym starym świecie, ale przeczytałem wszystkie posty i zebrałem kilka moim zdaniem najlepszych pomysłów.

Zrobiłem takie małe podsumowanie tego co moim zdaniem było najlepszym rozwiązaniem i w miarę możliwym do zrealizowania. Wszystkie te punkty były wzięte z waszych pomysłów, z pomysłów graczy którzy grają na starych światach.
 

DeletedUser27995

Guest
Nie czytałem wszystkich postów lecz uważam że gracze z pierwszej 20 na świecie powinni dostać dyplom , koszulka czy coś innego i jakieś pendraiv czy coś a reszta graczy np od top21 do top100 koszulki+ dyplom a reszta same dyplomy lecz to tylko moja sugestia i można by zapytać graczy czy chcą dalej grać i walczyć z wrogimi plemionami czy nie jeśli ponad 50% będzie że nie chcą walczyć to należy podziękować za grę i dać dyplom i np tą koszulkę można by jeszcze jakoś uhonorować graczy co byli top1 na danym kontynencie. A jak zakończyć? Można zrobić że te drzewka na mapie sie palą i wioski od nich sie zapalają lub niech stawy wyleją i zaleją wioski. To mój pomysł osobiście uważam że powinni zakończyć początkowe np 2-3 światy bo tam już chyba mało kto gra
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser30901

Guest
Postów czytałem 50% i z takim pomyslem się nie spotkałem:

grał ktoś z was może z traviana? albo słyszał jak tam kończą się swiaty? Z tego co mi wiadomo dany sojusz musi zrobić jakiś domek na wyznaczony poziom, szybciej od innego sojuszu albo rozwalić wrogi itp... Może by postawić taki cel na plemionach? Np;

Grupa wsi nazwana dla przykladu ( fortem plemienia XXX ) posiadająca 10 wiosek w których może stacjonować ograniczona liczba wojska, np 50tys, każdy gracz z plemienia ma wgląd co się dzieje w tych wioskach, lecz tylko założyciele mogą tam, budować bądź tworzyć jednostki. Wioski wchodzące w skład fortu po ataku szlachcicem tracą 1 poparcia Ostania wieś fortu - zamek może zostać przejęty tylko szlachciem który został wyprodukowany w zamku innego plemienia, limit jednostek stacjonujacych w zamku (na przyklad) 100tys. Zamek nie może być atakowany jeśli pozostałe wsie fortu nie zostana zdobyte przez jedno plemie. W zamku mogłby być jaki domek, swiatynia czy inny bajer ktory kosztowalby od groma sury i wygrywa pleme które robi ten domek pierwsze badz zdobywaa forty innych plemion. Np jesli plemie przejmie fort wroga bedzie posiadalo 2 forty- to ten domek bedzie budowal sie 2 razy szybciej.

Oczywiście konfiguracja fortu do obgadania. Takie coś postawilo by przed graczami cel o który muszą walczyć, limit jednostek po to aby cel był możliwy do zdobycia, to oznacza zgranie plemienia, bo jeśli jedno plemie wyśle 100 ataków na jedna wioske fortu które wchodza w jedna minute to plemie broniącę musi pomiedzy te ataki wstawić defa bo inaczej wioska padnie. Limit drogi jaką moze isc gruby w tym przypadku zostałby zniesiony. Walka o normalne wsie toczy się dalej, lecz dochodzi urozwaicenie, które wyloniloby najlepych w przeciagu pol roku. Po zdobyciu fortu wroga mega satysfakcja oraz coś 'namacalnego' co pokazuje kto jest najlepszy, a nie jakieś statystyki typu 50% wiosek...
 

DeletedUser49296

Guest
Ja nie wiem, ale mi wystarczy za cel zdobycie wszystkich wiosek wroga, a nie jakiegos fortu ;) I to jeszcze z takimi bajerami, jak stukrotne atakowanie grubym :p.
 

DeletedUser27560

Guest
Nie czytałem wszystkich postów lecz uważam że gracze z pierwszej 20 na świecie powinni dostać dyplom , koszulka czy coś innego i jakieś pendraiv czy coś a reszta graczy np od top21 do top100 koszulki+ dyplom a reszta same dyplomy lecz to tylko moja sugestia i można by zapytać graczy czy chcą dalej grać i walczyć z wrogimi plemionami czy nie jeśli ponad 50% będzie że nie chcą walczyć to należy podziękować za grę i dać dyplom i np tą koszulkę można by jeszcze jakoś uhonorować graczy co byli top1 na danym kontynencie. A jak zakończyć? Można zrobić że te drzewka na mapie sie palą i wioski od nich sie zapalają lub niech stawy wyleją i zaleją wioski. To mój pomysł osobiście uważam że powinni zakończyć początkowe np 2-3 światy bo tam już chyba mało kto gra

Popieram popieram. Dla graczy którzy sa top 1 na jakimś kontynencie. Ale tylko to mi sie z tego pomysłu podoba

Ja nie wiem, ale mi wystarczy za cel zdobycie wszystkich wiosek wroga, a nie jakiegos fortu ;) I to jeszcze z takimi bajerami, jak stukrotne atakowanie grubym :p.

Beznadziejny pomysł. Same wojny i tak są już zajmujące.
 

DeletedUser

Guest
A aj bym proponowal gre do tego az zostanie 1 plemie, z tym ze szybkosc swiata zwiekszyc do 400 jak na szybkich :)
 

DeletedUser49296

Guest
na szybkich bronisz 20 wiosek, a nie 2000!!! ten pomysl sie nie sprawdzi.
 

DeletedUser104891

Guest
Proponuję Pootwierać rekrutację na starych światach .

Mianowicie Gracze nowi na starych światach mają 2 razy większy Bonus dla Obrońcy..
na światach starych jest jeszcze dużo wioch barbarzyńskich lub opuszczonych.. Mianowicie Proponował bym coś z tymi wiochami.. np je pousuwać.. i zrobi się miejsce na mapie.. Albo że np gracz dostaje wiochę już rozbudowaną przez jakiegoś gracza.. :)


Pozdrawiam..
 

DeletedUser148329

Guest
wioska rozbudowana od jakiegoś gracza?


widzę, że im dłużej trwa dyskusja, tym co raz głupsze pomysły się pojawiają.

Barb jest sporo, tych dużych i tych małych, ale ich nie trzeba usuwać.
 

DeletedUser104891

Guest
wioska rozbudowana od jakiegoś gracza?


widzę, że im dłużej trwa dyskusja, tym co raz głupsze pomysły się pojawiają.

Barb jest sporo, tych dużych i tych małych, ale ich nie trzeba usuwać.


te wioski rozbudowane przez innego gracza który już skończył GRĘ..
i chodziło mi o to aby Roztworzyć rekrutację.. a zamiast graniu od podstaw nowym graczom otrzymać wioskę rozbudowaną na początek gry( czyli opuszczoną wiochę)
 
Status
Zamknięty.
Do góry