Choriel
NACZELNY MENEL
- Wynik reakcji
- 3.226
NIE MA CO SIE OSZUKIWAC @Bl-ack sno-w PO NASZEJ STRONIE= +100% DO MORALI
WITAM - Zwyciezcy 174, 186 = 2
• WITAM startowalo jako zlepek emerytow z plemion Rebels (win 93), Espada, Brokuł. Pierwszym światem był 158, a Pietrek poszezyl tam core graczy WITAM o kilkanascie mocnych nickow i doswiadczen przegrywajac z bardziej doswiadczona na tamten dzien FORZA (Zwyciezcy 145-go). Na przestrzeni lat bylo sporo takich projektow, ktore po pierwszej porazce odpuszczaly, ale nie WITAM. Ekipa ta potrafila wziac porazke na klate bez masowej kasacji czym przyciągnela bardze duże grono osób - sojuszników a nawet wrogów. Drugim światem WITAM był 174 - rozegrany przez nich bardzo taktycznie bez zbednego ryzyka vs. OJ oraz koncowa zwycieska ustawka 50/50 vs PEWNIACZKI. Trzeci świat był 186 - Na przestrzeni ostatnich swiatow jest to jeden z dwoch comebackow, ktory wyszedl wczesniej jedynie P! na 170-tym, bo WITAM wyszlo z sytuacji ~40% vs 60%. Witam jest zdecydowanie jedna z najlepszych ekip ostatnich 50-ciu swiatow, nie zapominajac o ROHAN, ktory ma podobny bilans zwyciestw. Na przestrzeni swiatow nie bylo tu jakichs wiekszych krzywych akcji, wiec oby tak dalej bo progress ze swiata na swiat jest ogromny.
Sytuacja na mapie: Wylosowali chyba najgorsza pozycje startowa jaka sie dalo, jakby Kmic po latach sie mscil na Pietrku, ze ten odszedl z supportu. Nie dosc ze WITAM zostalo rzucone w centrum, gdzie kazda inna ekipa z sukcesami jest w okolicach obrzezy kontynentu, to jeszcze zmieszal go z dwukrotnie wieksza ekipa by przypadkiem WITAM nie moglp skupic sie na objeciu obrzezy. Dodatkowo jakby tego bylo malo to jeszcze zmatchowal ekipy po dwie jak na jakims Tinderze (bliziutko siebie) by ze soba romansowali za plecami WITAM, a samo WITAM wrzucil pomiedzy nie, zeby ci przygladali sie jak jakis cuckold. Niezly swir musial ta maszyne losujaca kodowac, jak co jubileusz dymaja jakas ekipe do odciny. Ale wracajac do ich mozliwosci dyplomatycznych, to oczywiscie wyobrazic sobie dwa potencjalne scenariusze. Pierwszy gdzie WITAM kumpluje sie z polnocnym sojuszem SPEED + APK, a drugi to ten gdzie zaprzyjaznia sie z tym poludniowym !N! + TI. Problem pojawia sie w momencie gdy WITAM przechyli szale zwyciestwa na jedna ze stron - wtedy zostanie najpewniej obrane za kolejny cel, bo przy obecnych ustawieniach swiata (tj. blokada skladow po 180 dniach) zwyciezca moze byc tylko 1, ktory wyloni sie w koncowym 1v1. Dlatego WITAM przed dolaczeniem do ktorejkolwiek ze stron powinno zdobyc obrzeza (JUST) by byc totalnie nie zaleznym oraz dobrac 4-go sojusznika do koalicji, ktory w przyszlosci moglby wyrownac bilans walki 1 vs 2 do 2 vs 2. Wraz z dolaczeniem WITAM do jednej ze stron zmusi to przeciwna strone do dzialania i rowniez dobrania plemienia ze wschodu by to jakkolwiek zbalansowac - dzielac swiat na dwa obozy. Obecnie szansa na sojusz WITAM + STEFAN/HELL + TI + !N! jest moim zdaniem znacznie wyzsza od tek gdzie WITAM + [XYZ] przechodzi na strone APK + SPEED.
Plusy: Skillowy skład, mocna/doświadczona rada (KO/KD), świetna atmosfera w plemieniu, wysokie morale i chęci do gry, Black Snow & Stukniety po ich stronie
Minusy: Tragiczna pozycja startowa, ktora utrudnia dyplomacje
Ocena: 8 z 10"
A.D.K
• Opis plemienia jest tak długi, że odbijam go kolanem, niemniej jednak szacunek dla wszystkich, którzy doczytali do choć trzeciego akapitu, bo wygląda jakby go ChatGPT wygenerował, i to jak jeszcze był w Becie. Mi się to udało doczytać dopiero za trzecią próbą, mimo tego dalej nie wiem o co chodzi - podobnie jak na ich godle, które przypomina mi obrazek z podręcznika z historii. Co do samego A.D.K, to założył je PeJay kilka światów temu, gdzie nie poszło im najgorzej, a nawet doszli do ćwierćfinałów. Oczywiście nie jest to ekipa na najwyższym poziomie, bo brakuje im doświadczenia w pisaniu akcji i ustawianiu obrony na akcjach wroga, ale nie jest też najgorsza na kontynencie - więc zasługuje na uwzględnienie w analizie. Obecnie mają najwyższą ilość graczy na świecie, co akurat w ich przypadku jest plusem, gdyż pomaga to we wczesnych etapach gry - w których PeJay ma największe szanse na powodzenie.
Sytuacja na świecie: Całkowicie wymieszani z WITAM, które podobnie jak w przypadku wojny A.P.K vs. STEFAN ma już średnio 100 pkt przewagi więcej - co stawia ich na przegranej pozycji. Dodam też, że przy tak dużej rekrutacji graczy z mapy niemożliwym jest, by ci nie zebrali co najmniej jednego kreta z WITAM. #WITAMOSZUST Kluczowa natomiast będzie tu reakcja rady i opanowanie paniki, która powstanie na pierwszej akcji WITAM. Jeżeli pojawi się tu chaos, to wszystko zacznie się sypać - zfrustrowani ludzie będą obrzucać się winą, opuszczać plemię i wyzywać, a wtedy wszystko pójdzie jak krew w piach. Z kolei jeżeli A.D.K planuje wygrać tę wojnę - to tylko i wyłącznie poprzez wyższą ilość graczy i zkoordynowane ataki. PeJay powinien jak najszybciej odezwać się zarówno do R1 jak i HRN, opowiedzieć im jak wygląda sytuacja, a potem wziąć ich pod swoje skrzydła by zwiększyć swoje szanse na zwycięstwo - które są bardzo niskie.
Plusy: Nic do stracenia, wysoka liczba graczy, co przekłada się na siłę wojskową.
Minusy: Tragiczna pozycja startowa, która utrudnia dyplomację, Niska ilość doświadczonych frontowców, prawdopodobnie krety, które będą sprzedawać informacje dla możliwości dalszej gry.
Ocena: 4 z 10
Ostatnia edycja: