Ja tu tyko sprzątam
Łucznik
- Wynik reakcji
- 650
Czy zastępstwa będą ograniczone wyłącznie do graczy jednego plemienia?
A zlikwidujecie ruszanie obok siebie z zaproszenia na wstepnym nie bedac w plemieniu? Przeciez to pozwala na 100 dsrm i 5 czlonow, via miski z 150... odpiszesz?
Po 90 dniach to jest już niemożliwe, Gracz nie będzie mógł opuścić plemienia, nie będzie mógł zostać wyproszony.Tu jest własnie jeden problem, chyba że czegoś nie doczytałem. Po 90 dniach nie można zaprosić kogoś, kto jest już w plemieniu. A pozostawienie swoich ludzi na pastwę losu bez plemienia jest dosyć słabym pomysłem. Więc w przypadku wyszarzeniu jakiegoś gracza, ma się marginalną szansę na uzupełnienie tego ów miejsca innym graczem.
Punkt widzenia zależy od punktu siedzeniaJakiemu sojusznikowi? Przy tych ustawieniach świata nie będzie sojuszników, a sami wrogowie, jedni do zjechania szybciej drudzy później
Miałam na myśli pierwsze trzy miesiące serwa, gdy pojawia się najwięcej blokad na kontach (to Ci Gracze najczęściej przecież szarzeją).3. A niby kim mamy uzupełnić miejsce po wyszarzałym graczu? Z drugiego członu nie przejdzie przez ustawienia a nie wiem jak miałby przetrwać grając sam, taką szansę będą miały jedynie wspomniane w pkt.2 konta widma których dorobek wiosek będzie na poziome 1-2 gdzie reszta ma już grubo kilkaset pkt czyli wzmocni swoje plemię spamem w karczmie co najwyżej.
Chcę wierzyć że tym razem te darmy zostaną zablokowane skutecznie. A nawet jeśl nie, to przynajmniej start na 4 do 8 członów bo tego nie będzie się dało zamknąć w 1 człon w 3 miechy.Ty na prawdę doktor hałas nie kumasz tych parametrów. Ani darmy z vpn ani darmy na start nie znikają bo w łatwy sposób można to obejść i dalej robić.
Jasne jak ktoś zdradzi i pojawia się wioski w środku plemienia to jest kłopot ale szybko normalnie taka osoba padnie bo go podbija tutaj tego nie będzie w nieskończoność będzie stał. Odda do wroga wioske on ostro zadefuje i może z nic odbijać. Kret może w każdej chwili odbic taka wioske i bawić się w nieskończoność i mu nic nie zrobią i deff aby się utrzymać nie jest potrzebny.
Chcę wierzyć że tym razem te darmy zostaną zablokowane skutecznie. A nawet jeśl nie, to przynajmniej start na 4 do 8 członów bo tego nie będzie się dało zamknąć w 1 człon w 3 miechy.
Jeśli uważacie że wsadzenie kreta w 40-osobową ekipę jest tak samo proste jak wsadzenie go w ośmioczłonowego molocha to gratuluję, macie słabe ekipy. Im większa masówka, tym łatwiej o kreta a tu każdy prowadzący szanujące się plemię będzie kilka razy weryfikował ostateczny skład. Nie mówię że kretów nie będzie, ale będzie ich znacznie mniej, znacznie trudniej będzie ich wsadzić i nie będzie skoczków-spadochroniarzy uciekających z plemienia po pierwszych trudnościach, tego się obejśc nie będzie dało
Po 1, takie królewicze najczęsciej się pojawiają w nadziei przejścia do wroga, co tu się nie może zdarzyć.A kto powiedział, że kreta trzeba wsadzić? Znajdzie się jakiś królewicz co pojawi mu się front, nie dostanie 10000000000 zagród deffa i zacznie cyrki odwalać xD
[...]
A co do tego że będzie mniej krętaczy i blaszki dostaną osoby które zasłużyły. Rozumiem że bardziej zasłuży na blachę gościu co przez 3 pierwsze miesiące będzie intensywnie klikać a potem wyłoży lache i będzie się logować raz na tydzień przez rok, dwa, a może nawet trzy ? Skoro dominacja będzie na poziome 75% to szybko się ten świat nie skończy.
Otóż wyobraź sobie, że mam za sobą 15 lat gry w plemiona. Wiem co znaczy prowadzić plemię, wiem co oznacza bawić się w dyplomację, wiem co oznacza gra na froncie.
Wydaje Ci się, że ustawienia świata opierane są na zgłoszeniach Graczy? Otóż nie.
Chcielibyście, by wszystko było na Waszą modłę, każdy ogłaszany świat krytykujecie, oblewacie wiadrami pomyj, chcecie bojkotować ankietami, a powinniście spojrzeć na samych siebie i posypać głowę popiołem.
Na każdy świat ściągacie ogrom darm, bo po co się gimnastykować na starcie skoro można na pewniaka łyknąć kilka wiosek bez większego wysiłku. Na każdym świecie sztucznie zagęszczacie tworząc wyspy randmomowych kont. Na każdym świecie wbijane są kosy, wojny na bany, dyplomacja układana na 3 miesiące przed startem serwa, pushing etc.
Twierdzicie, że ekipy zbierały się od pół roku i teraz rezygnują. Rozumiem, że przez te sześć miesięcy nie było wystarczająco dużo czasu, by zebrać ekipę ZAUFANYCH ludzi i pewnych, takich którzy dotrwają do końca? Trochę słabo.
Po 1, takie królewicze najczęsciej się pojawiają w nadziei przejścia do wroga, co tu się nie może zdarzyć.
Po 2 to kolejny powód do potrójnego prześwietlenia składu. Czyżby te wszystkie ekipy startujące na 200-300 graczy nie były w stanie znaleźć nawet 40 w 100% zaufanych? Przykre
Czy od tego support rozważa jakieś wyjątki w końcowej fazie gry ? W głowie mi sie narodził pomysł jakby można usprawnić końcowy etap gry ,gdzie faktycznie może dojść do sytuacji gdzie 10-15 graczy będzie musiało 75% dominacji zdobyć.Po 90 dniach to jest już niemożliwe, Gracz nie będzie mógł opuścić plemienia, nie będzie mógł zostać wyproszony.
Po 1, takie królewicze najczęsciej się pojawiają w nadziei przejścia do wroga, co tu się nie może zdarzyć.
Po 2 to kolejny powód do potrójnego prześwietlenia składu. Czyżby te wszystkie ekipy startujące na 200-300 graczy nie były w stanie znaleźć nawet 40 w 100% zaufanych? Przykre
Za dużo kombinowania, niech już zostawią jak jest.Czy od tego support rozważa jakieś wyjątki w końcowej fazie gry ? W głowie mi sie narodził pomysł jakby można usprawnić końcowy etap gry ,gdzie faktycznie może dojść do sytuacji gdzie 10-15 graczy będzie musiało 75% dominacji zdobyć.
Np. jest 10 miesiąc gry , Plemię A ma 10 członków ,Plemię B ma 20. Plemię A chce przejść do plemienia B aby mieć realną szansę powalczyć o wygranie świata.
Wtedy plemię B pisze ticket do supportu o możliwość udzielenia możliwości zaproszenia graczy z plemienia A.
Ustalić zasadę że raz na czas trwania serwera możliwy jest taki ruch dla plemienia od jakiegoś konkretnego miesiąca (coś jak tańsze monety o połowę).
Kolejnym wymogiem może być np. że suma graczy w obu plemionach nie może przekroczyć maksymalnego limitu członków plemienia i mamy kolejny pomysł na grę który urozmaici dyplomację na tym świecie tak że warto będzie posiadać 1 konkret sojusznika do końca serwera
Oczywiście o ile mechanicznie coś takiego jest możliwe
No tak, Niszczyciele musza móc wystartować w 6 członów + rekru żeby ostatecznie móc zejśc w 3 miechy do jednego i na koniec zfuzjować z wrogiem po zebraniu batów prawda? 3 miesiące to dość czasu żeby połowa składu się odsiała (w przypadku Niszczycieli 80%), na 80-100 grajków spokojnie można startować jeśli znowu się okaże że brak możliwości zaproszenia znajomego do gry obok to ściema albo zrobić fuzję z sojusznikiem przed zamknięciem składów, ale tobie nie chodzi o 2 człony a o 4 do 6 + akademie, tak samo większości tu marudzacych a na to szans nie będzie. I dobrze, niech cieniasy startują na światach z giełdami.No nie do końca, wystartujesz na 2 człony swoich ludzi to już masz lipę, bo na starcie ten drugi człon wie, że nie będzie w zwycięskim składzie, żeby nie wiem co to. To co małe ekipiki może wystartują ale nie maja takich struktur. Duże poważne ekipy tego nie chcą robić, bo co mają powiedzieć, macie na nas zapieprzać ale o blaszce to zapomnijcie xD
Za dużo kombinowania, niech już zostawią jak jest.
No tak, Niszczyciele musza móc wystartować w 6 członów + rekru żeby ostatecznie móc zejśc w 3 miechy do jednego i na koniec zfuzjować z wrogiem po zebraniu batów prawda? 3 miesiące to dość czasu żeby połowa składu się odsiała (w przypadku Niszczycieli 80%), na 80-100 grajków spokojnie można startować jeśli znowu się okaże że brak możliwości zaproszenia znajomego do gry obok to ściema albo zrobić fuzję z sojusznikiem przed zamknięciem składów, ale tobie nie chodzi o 2 człony a o 4 do 6 + akademie, tak samo większości tu marudzacych a na to szans nie będzie. I dobrze, niech cieniasy startują na światach z giełdami.
Stricte bez wycieczek personalnych, startując na 2 człony nikogo nie skazujesz bo wszyscy doskonale wiedzą że połowa składu nie wytrzymuje trzech miesięcy gry, start w 80 osób powinien być jak najbardziej możliwy Dlatego dodałem komentarz o większej ilości planowanych członów, bo realnie patrząc dwa to jeszcze nie problem.Serio dyskutujemy tu na temat ustawień, a Ty jakieś przytyki wrzucasz, i uogólniasz serio... ?
cyk, wyłączone restarty... ups.Miałem nie zakładać spowrotem konta ale jednak coś napiszę.
Super ustawienia. Świat będzie trwać dużo dłużej niż dotychczasowe, a wiecie czemu? Bo nic się nie zmieni po za utrudnieniem z przeżucaniem graczy między członami, ustawianiem frontu i wykorzystywaniem kretów. Nadal będą plemiona po 10 członów, Nadal będą sojusze na pół świata. A czy drogi support wie jak zostanie rozwiązany problem blaszek? Z tych plemion zostaną wybrani gracze do blaszek, usunął oni konta i założa ponownie po czym przez Bóg wie ile czasu będą wybijać monety i przejmować wioski aby wbić dominacje, może co mądrzejsi z tych co nie dostaną blaszek sami pousuwają też by wioski zszarzały by szybciej świat zamknąć. Tak czy siak gratuluje sztucznego wydłużania trwania świata, Bo o to chodziło, prawda?
Sprostowanie, bo chyba się nie zrozumieliśmy. Napisałem jedynie, że pomysł takiego ustawienia został wymyślony przez kolegów z innych krajów i stosowany jest z powodzeniem na ich wersjach, my zaś - po zapoznaniu się z ich opiniami - zdecydowaliśmy się na jego adaptację. I tyle. Zdecydowanie nie został on nam narzucony, ja zaś jak najbardziej się pod nim podpisuję.
Różnie. Na najnowszym niemieckim świecie (notabene bardzo zbliżonym pod względem parametrów do naszego 15 liczba członków plemienia wynosi 25 osób. Też uważam, że 40 to może być nieco za dużo, pożyjemy zobaczymy.