Prędkość gry | 1.5 |
Prędkość jednostek | 0.67 |
Burzenie budynków | Aktywne |
Morale | Aktywne (na podstawie czasu i punktów) |
Milisekundy | Aktywne, odstęp 200 ms |
Ograniczenie straszaków | 1% punktów wioski |
System badań | 3 poziomy technologii, max. 15 na wioskę |
Kościół | Aktywne |
Wieża strażnicza | Nieaktywne |
Odznaczenia | Aktywne |
Rozwój wiosek barbarzyńskich | Aktywne (do 2000 punktów) |
Osady koczownicze | ulepszone osady koczowników |
Czas na przerwanie ataku | 10 minut |
Czas przerwania dla transportów | 5 minut |
Bonus nocny | Aktywny od 0:00 do 8:00 |
Ochrona dla nowych graczy | 5 dni |
Max stosunek ataku (atakującybrońca) | 30:1 przez pierwsze 30 dni |
Flagi | Aktywne |
Farmienie | ograniczone, wg wzoru: (dni_na_świecie + liczba_posiadanych_wiosek) * 12000, jednak nie więcej niż 1.000.000 na ostatnie 24h |
Zbieractwo | Aktywne (jeżeli może się wliczać do limitu farmienia - w przeciwnym razie oczywiście nieaktywne) |
Twierdza | Nieaktywne |
Jednostki
Łucznicy | Aktywne |
Zwiad | Zwiadowcy mogą zaraportować wojska, budynki, surowce i jednostki poza wioską. |
Rycerz | Stare przedmioty |
Chłop | Aktywne |
Szlachcic
Sposób rekrutacji | Złote monety |
Maksymalny dystans podróży szlachcica | 200 pól |
Utrata poparcia po napadzie szlachcica | 20-35 |
Wzrost poparcia na godzinę | 1.5 |
Konfiguracja
Limit członków plemienia | 80 |
Ataki na członków plemienia | Traktowane jak odwiedziny |
Wsparcie wojskowe | Tylko do członków plemienia, po zmianie plemienia całe wsparcie jest odsyłane |
Poziomy plemienia | Aktywne |
Zastępstwo | Aktywne |
Ograniczenia zastępstwa | Ograniczone prawa zastępcy po przekroczeniu 30 dni zastępstwa w ciągu ostatnich 60 dni. |
Przesyłanie surowców | Nieaktywne |
Możliwość wyboru kierunku startu | Aktywne |
Warunki zwycięstwa | Po 360 dniach plemię musi posiadać minimum 75% wiosek należących do graczy |
Krótkie wyjaśnienie:
Noc do 8 godziny żeby ta gra nie polegała na wzajemnym niszczeniu sobie życia. Wyspany gracz gra lepiej i prezentuje wyższy poziom, a tego chcemy.
Limit farmienia - doskonały kopromis między boceniem a jechaniem na darmach produkujących nam surkę.
3 poziomy technologii - dużo ciekawsze niż bezmyślne klikanie wszystkiego.
Rycerz ze starymi przedmiotami - Rozwój rycerzy nie ma sensu na świecie bez nieograniczonego farmienia
Duże odstępy ms - małe odstępy premiują bociarzy, a nie "skill". "Skill" to umiejętność pokonania dobrze przygotowanego przeciwnika i sprowokowanie go do błędu (np. robiąc synchro z Taranów, wrzucając offa na 3 grubego), a nie zmuszenie go do odpalenia skryptu do klinów.