Zwrot niewykorzsytanych PP

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser174820
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser174820

Guest
Witam

Jeden z graczy mi opowiadał, że kiedyś przypadkiem sobie przedłużył premium na jeszcze jeden miesiąc.
Gdy napisał do supportu, kmic odpisał, że skoro okres, na który premium zostało przedłużone, jeszcze się nie rozpoczął - to nie ma problemu, i zrobił zwrot.

Mam aktualnie podobną sytuację, jednak nie z PP, lecz paczką z inwentarza - 30 dniowym KP.
Zwróciłem się z podobną prośbą, ale dostałem odmowę.

Paczkę oczywiście sam kupiłem, za swoje PP, więc nie rozumiem, dlaczego przedłużenie przez PP można cofnąć, a przez inwetnarz nie.

Ktoś mi to wytłumaczy?
 

DeletedUser182378

Guest
Generalnie przez FO nikt Ci nie udzieli dobrej odpowiedzi na to pytanie, bo jak to wszystko wygląda wie support, a support odpowiada w systemie zgłoszeń, przez forum nie mamy możliwości zweryfikowania niczego. Także pytanie trochę w przestrzeń.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.005
To nieco dłuższa historia.

Generalnie nie powinniśmy oddawać żadnych punktów, które zostały użyte. Wyjątkiem są oczywiście sytuacje jakichś błędów aplikacji (czyli gdy np. ktoś wyda punkty na jakąś usługę ale de facto ona się nie odpali) a także zakończenie rozgrywki na danym serwerze (wówczas zwracamy niewykorzystane punkty, proporcjonalnie do okresu usługi jaki przepadł z powodu zamknięcia świata).

Swego czasu były jednak na tyle częste problemy z zastępcami zużywającymi na koncie wszystkie PP, że doprosiliśmy się technicznej możliwości anulowania takich operacji (opisowo: widzimy w logach aktywowanie KP na 30 dni kosztujące 200 PP, obok mamy przycisk umożliwiający cofnięcie tego, czyli zwrot 200 PP na konto przy jednoczesnym skróceniu czasu trwania KP o owe 30 dni).
Tak naprawdę teraz - gdy od pewnego czasu istnieje możliwość zablokowania zastępcy dostępu do zakładki Premium - nie ma tu za bardzo racji bytu. Funkcja jednak pozostała i czasami faktycznie idziemy graczom na rękę i z niej korzystamy w takich sytuacjach jak opisana przez autora tematu.

Funkcje kupowane w opcji "Na prezent", czyli trafiające do Inwentarza, są zupełnie innego rodzaju operacjami. Siłą rzeczy nie może w stosunku do nich działać ten sam mechanizm (że zacytuję samego siebie: "zwrot 200 PP na konto przy jednoczesnym skróceniu czasu trwania KP o owe 30 dni"), nie ma zaś opracowanego żadnego innego. Czyli mówiąc wprost - nie mamy takiego rozwiązania technicznego, który umożliwiałby nam wycofanie takiej operacji.
 

DeletedUser174820

Guest
Ok, dzięki za odpowiedź ;)

Trudno - pieniądze w błoto.
Następnym razem nie będe przedłużał na zapas, a na pewno już nie będę korzystał z inwentarza ;)
 
Status
Zamknięty.
Do góry