DeletedUser42746
Guest
Witam!
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że zmiany jakie wprowadza team nie są "dobrze odbierane" przez graczy.
Pominę już temat skasowania starej wersji graficznej, a będę opierał się tylko na zakomunikowanej dzisiaj nowej wersji.
mogę zapytać jak to zauważyliście? i drugie pytanie Po co jest samouczek ze strzałką na miejsce gdzie jest mapa. Po co ta zmiana? Nowy gracz ogarnie gdzie jest przycisk mapa a gracze, którzy już przegląd znają na pamięć będą sie teraz musieli przestawiać.
Czepiam się tej jednej zmiany bo ona mnie osobiście niezadowala.
I przechodzimy do propozycji właściwej
Proponuję, aby support po "wymyśleniu" jakiegoś nowego ficzera lub wykombinowaniu czegoś co może zmienić grę KONSULTOWAŁ to z graczami. Czy im to potrzebne, czy też będzie to uciążliwe.
Można to zrobić na kilka sposbów:
1) umieścić na stronie głównej w sekcji gdzie ogłaszany jest nowy swiat czy kto wygrał jakis swiat informacje.
"Nowa wersja plemion - zagłosuj za zmianami" albo coś w ten deseń.
2) masowe pw do graczy z informacją co planujecie i linkiem do jakiejś ankiety czy te zmiany wpłyną pozytywnie na rozgrywkę czy wręcz przeciwnie
3) i wreszcie opcja która w plemionach już jest USTAWIENIA -> ANKIETY. Piszemy pw do graczy, że tu i tu jest ankieta o tym co chcemy wprowadzić. Kto chce niech głosuje, kto nie ten nie.
Co z tego dla Was?
Będziecie wiedzieć jak ludzie zareagują na na zmiany zanim je wprowadzicie. Nie będzie niepotrzebnych spin, narzekań, że to mi sie nie podoba, to słabe, a to utrudnia.
Nie mówię, że każdy nowy ficzer ma być konsultowany bo wiadomo niektóre rzeczy musicie robić, żeby gre zoptymalizować, ale sprawy wyglądu/interfejsu czy rzeczy związane bezpośrednio z grą powinny być konsultowane z osobami, których te zmiany dotyczą.
Wydaje mi się, że InnoGames wie jak ważny jest feedback od ludzi, którzy będą korzystać z "naszych" nowych rozwiazań i zależy "nam" na tym, żeby "im" się dobrze grało bo to "oni" są naszymi "pracodawcami".
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź, jednocześnie zaznaczam, że bardzo chciałbym uniknąć postów "dobrze mówi - polać mu" itp. Zależy mi przede wszystkim na wypowiedzi supportu.
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że zmiany jakie wprowadza team nie są "dobrze odbierane" przez graczy.
Pominę już temat skasowania starej wersji graficznej, a będę opierał się tylko na zakomunikowanej dzisiaj nowej wersji.
Przycisk Mapa został umieszczony w górnym menu. Zauważyliśmy bowiem, że dla wielu początkujących graczy umiejscowienie tej opcji bezpośrednio nad obrazem wioski było nieintuicyjne. Zaczynając grę rozpoczyna się od przeglądu głównej listy menu i tam powinny znajdować się wszystkie najważniejsze opcje.
mogę zapytać jak to zauważyliście? i drugie pytanie Po co jest samouczek ze strzałką na miejsce gdzie jest mapa. Po co ta zmiana? Nowy gracz ogarnie gdzie jest przycisk mapa a gracze, którzy już przegląd znają na pamięć będą sie teraz musieli przestawiać.
szajka16 napisał:Komu przeszkadza przycisk "Mapa"? Przecież to jakaś niedorzeczność...
Jak się nie potrafi czytać to wtedy na pewno nowi gracze nie wiedzą, gdzie jest mapa...
Plumcioo napisał:Dla mnie niepotrzebnie dają te zmiany w menu .
To po co jest samouczek ze strzałką na mapę? P
Czepiam się tej jednej zmiany bo ona mnie osobiście niezadowala.
I przechodzimy do propozycji właściwej
Proponuję, aby support po "wymyśleniu" jakiegoś nowego ficzera lub wykombinowaniu czegoś co może zmienić grę KONSULTOWAŁ to z graczami. Czy im to potrzebne, czy też będzie to uciążliwe.
Można to zrobić na kilka sposbów:
1) umieścić na stronie głównej w sekcji gdzie ogłaszany jest nowy swiat czy kto wygrał jakis swiat informacje.
"Nowa wersja plemion - zagłosuj za zmianami" albo coś w ten deseń.
2) masowe pw do graczy z informacją co planujecie i linkiem do jakiejś ankiety czy te zmiany wpłyną pozytywnie na rozgrywkę czy wręcz przeciwnie
3) i wreszcie opcja która w plemionach już jest USTAWIENIA -> ANKIETY. Piszemy pw do graczy, że tu i tu jest ankieta o tym co chcemy wprowadzić. Kto chce niech głosuje, kto nie ten nie.
Co z tego dla Was?
Będziecie wiedzieć jak ludzie zareagują na na zmiany zanim je wprowadzicie. Nie będzie niepotrzebnych spin, narzekań, że to mi sie nie podoba, to słabe, a to utrudnia.
Nie mówię, że każdy nowy ficzer ma być konsultowany bo wiadomo niektóre rzeczy musicie robić, żeby gre zoptymalizować, ale sprawy wyglądu/interfejsu czy rzeczy związane bezpośrednio z grą powinny być konsultowane z osobami, których te zmiany dotyczą.
Wydaje mi się, że InnoGames wie jak ważny jest feedback od ludzi, którzy będą korzystać z "naszych" nowych rozwiazań i zależy "nam" na tym, żeby "im" się dobrze grało bo to "oni" są naszymi "pracodawcami".
Pozdrawiam i czekam na odpowiedź, jednocześnie zaznaczam, że bardzo chciałbym uniknąć postów "dobrze mówi - polać mu" itp. Zależy mi przede wszystkim na wypowiedzi supportu.