[Pasek] Zapełnianie spichlerza aktualnie przeglądanej wioski

Dyskusja w 'Skrypty do paska skrótów' rozpoczęta przez użytkownika jarq, 6. Lut 2017.

Poleć tę stronę

  1. jarq

    jarq Killer Plemiona Team Opiekun Projektu

    Dołączył:
    26. Wrz 2007
    Wiadomości:
    1.810
    Docenione treści:
    4
    Zapraszam do dyskusji.
     
  2. szymonk1611

    szymonk1611 Chłop

    Dołączył:
    14. Sie 2018
    Wiadomości:
    5
    Docenione treści:
    0
    witam, czy tylko ja mam problem z tym skryptem?

    Gdy z widoku wioski klikam na skrypt wyskakuje mi informacja żebym odpalił go na rynku w zakładce wezwij (mam KP więc nie ma problemu). następnie każe mi ukryć wioski bez kupców (ok robię to), ale potem nie dzieje się już zupełnie nic po kliknięciu na skrypt. Może ktoś miał tak samo i wie jak zaradzić?
     
  3. Hartigan

    Hartigan Chłop

    Dołączył:
    12. Paź 2018
    Wiadomości:
    15
    Docenione treści:
    5
    Ja gdy klikam z widoku wioski na skrypt to automatycznie przenosi mnie w rynek w zakładkę wezwij.
    Po kolejnym kliknięciu skryptu wybierane są surowce i wtedy wystarczy klikać wezwij aż do momentu gdy zostanie wezwana zakładana w skrypcie ilość surowców
     
  4. BruT4l

    BruT4l Chłop

    Dołączył:
    29. Lip 2009
    Wiadomości:
    6
    Docenione treści:
    1
    Skrypt nie dziala po aktualizacji. Mozna prosic o update skryptu?
     
    Telquel lubi to.
  5. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.724
    Docenione treści:
    782
    Juz nie gram wiec bedzie ciezko (majac 1 wioske)
     
  6. Rij0

    Rij0 Topornik

    Dołączył:
    1. Wrz 2015
    Wiadomości:
    241
    Docenione treści:
    43
    Jest szansa na uaktualnienie tego skryptu, nawet nie przez samego autora, ale po prostu przez kogoś siedzącego w javascript? Bo tu chyba wystarczy wskazać odpowiednie przyciski na rynku w "wezwij" jedynie, a bez tego skryptu strasznie mozolnie rozwija się wioski, kiedy samo domyślne "wezwij" na rynku działa fatalnie.
     
  7. Miksa

    Miksa Zwiadowca

    Dołączył:
    19. Wrz 2014
    Wiadomości:
    520
    Docenione treści:
    188
    również dobrze może to zrobić każdy kto potrafi, zgłosic skrypt do supportu i bedzie git.
     
  8. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.724
    Docenione treści:
    782
    A Hermi swojego nie naprawil? W gruncie rzeczy byl lepszy
     
  9. Sosh-in-lit

    Sosh-in-lit Chłop

    Dołączył:
    24. Gru 2018
    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    6
    niestety hermitowski pisał, ze nie ma czasu zajac sie skryptem więc poki co nie ma żadnego. Barby mozolnie się wiec rozwijaja no chyba, ze bedzie sie klepac ręcznie co przy 100 wioskach idzie jak krew z nosa
     
  10. narkon

    narkon Chłop

    Dołączył:
    26. Sty 2019
    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Tak, tak, tak! Bez tego skryptu idzie się zajechać, potrzeba jest ogromna :p Duże piwo dla tego kto się podejmie :)
     
  11. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.724
    Docenione treści:
    782
    Musicie zostac beta testerami;)
    @BruT4l @Rij0 @Miksa @Sosh-in-lit @narkon

    Kod:
    w poscie nizej aktualizacja
    

    tak jak przedtem skrypt jest glupi i bierze np 14000/0/0 zamiast jakos to zbalansowac ale jedynie go naprawilem zeby dzialal a chyba wam to nie przeszkadzalo
     
    Last edited: 21. Mar 2019 o 11:22
    Miksa i narkon lubią to.
  12. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.724
    Docenione treści:
    782
  13. Leandere

    Leandere Moderator Plemiona Team Moderator

    Dołączył:
    1. Lis 2013
    Wiadomości:
    465
    Docenione treści:
    218
  14. Sosh-in-lit

    Sosh-in-lit Chłop

    Dołączył:
    24. Gru 2018
    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    6
    Dzięki mistrzuniu. Koledze porządny browar za kawał dobrej roboty sie należy <piwo>
     
  15. narkon

    narkon Chłop

    Dołączył:
    26. Sty 2019
    Wiadomości:
    4
    Docenione treści:
    0
    Serdecznie dziękuję w imieniu swoim i wszystkich moich znajomych barbarzyńców <jupi>

    Edit. Barbarzyńcy donoszą, że jest mały bug: po zmianie wioski wyskakuje komunikat "Skrypt należy uruchomić z rynku [wezwij]" mimo, że wciąż są w opcji wezwij. Wtedy trzeba zmienić stronę wioch, wejść do głównej zakładki rynku albo poklikać jakieś inne opcje i wtedy zaskakuje, chociaż też nie zawsze od razu. Jest to mała niedogodność, bo ostatecznie skrypt działa i to najważniejsze. Jednak warto zgłaszać takie rzeczy bo być może nie jest to zbyt skomplikowany problem do naprawy ;>

    Edit 2. Barbarzyńcy wspominają też coś o tym, że fajnie byłoby wprowadzić ograniczenie, żeby nie dało się ściągać surek z wiosek w których spichlerze zostały już ogołocone, a mimo to szlachetnie wysyłają kupca z surkami w ilości 14szt. na 10h drogi w jedną stronę <tuptup>
     
    Last edited: 21. Mar 2019 o 10:27
  16. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.724
    Docenione treści:
    782
    (game_data.screen == 'market' && game_data.mode == 'call')


    zamien na


    true
     
    narkon lubi to.
  17. Sosh-in-lit

    Sosh-in-lit Chłop

    Dołączył:
    24. Gru 2018
    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    6
    No i gitarka, teraz działa za każdym razem <piwo> da rade ustawić tylko jakoś limit ile surki musi zostać w wiosce z której ściagamy? Np 1k? Gdyż tak jak wspomniał Narkon po po chwili gdy zmienimy wioske, to znów ściąga np 9szt gliny blokujac tym samym handlarzy <rotfl>
     
  18. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.724
    Docenione treści:
    782
    Kod:
    javascript:
    /*-------------------- stv stor || stivens --------------------*/
    
    
    var MAX_STORAGE_FILL_PERCENTAGE = 0.93;
    var MINIMUM_RESOURCE_REQUEST = 1000;
    
    
    /////////////////////////////////////////////////////////////////
    
    
    var re;
    var maxStorage;
    var wood_atm,
    stone_atm,
    iron_atm;
    var vil;
    var capacity;
    var bufor;
    var wood_av,
    stone_av,
    iron_av;
    var inc_wood,
    inc_stone,
    inc_iron;
    var wood_needed,
    stone_needed,
    iron_needed;
    var inp_wood,
    inp_stone,
    inp_iron;
    var tmp;
    var inp;
    
    function getResources() {
    maxStorage = Math.floor(parseInt(game_data.village.storage_max) * MAX_STORAGE_FILL_PERCENTAGE);
    wood_atm = parseInt(game_data.village.wood);
    stone_atm = parseInt(game_data.village.stone);
    iron_atm = parseInt(game_data.village.iron);
    }
    
    function getIncoms() {
    re = /\D+/;
    inc_wood = $(document).find("#total_wood .res.wood").html();
    inc_stone = $(document).find("#total_stone .res.stone").html();
    inc_iron = $(document).find("#total_iron .res.iron").html();
    
    inc_wood = parseInt(inc_wood.replace(re, ''));
    inc_stone = parseInt(inc_stone.replace(re, ''));
    inc_iron = parseInt(inc_iron.replace(re, ''));
    }
    
    function veryFirstVill() {
    vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled)")[0];
    capacity = vil.getAttribute('data-capacity');
    capacity = parseInt(capacity);
    
    vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled) .wood")[0];
    wood_av = vil.getAttribute('data-res');
    wood_av = parseInt(wood_av);
    
    vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled) .stone")[0];
    stone_av = vil.getAttribute('data-res');
    stone_av = parseInt(stone_av);
    
    vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled) .iron")[0];
    iron_av = vil.getAttribute('data-res');
    iron_av = parseInt(iron_av);
    
    vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled)")[0];
    
    $(vil).addClass('stv-stor-filled');
    }
    
    function getNeeds() {
    wood_needed = maxStorage - wood_atm - inc_wood;
    stone_needed = maxStorage - stone_atm - inc_stone;
    iron_needed = maxStorage - iron_atm - inc_iron;
    }
    
    function callIt() {
    inp = $(vil).find('input[name=select-village]');
    $(inp).trigger('click');
    
    inp_wood = $(vil).find(".wood input")[0];
    inp_stone = $(vil).find(".stone input")[0];
    inp_iron = $(vil).find(".iron input")[0];
    
    getNeeds();
    
    if (wood_needed > 0 && capacity > 0) {
    bufor = wood_needed;
    
    if (bufor > wood_av) {
    bufor = wood_av;
    } else {
    bufor = bufor;
    }
    
    if (bufor > capacity) {
    bufor = capacity;
    capacity = 0;
    } else {
    capacity = capacity - bufor;
    }
    
    } else {
    bufor = 0;
    }
    
    if (bufor < MINIMUM_RESOURCE_REQUEST) {bufor = 0;}
    $(inp_wood).val(bufor);
    inc_wood += bufor;
    
    /*#################################*/
    
    if (stone_needed > 0 && capacity > 0) {
    bufor = stone_needed;
    if (bufor > stone_av) {
    bufor = stone_av;
    } else {
    bufor = bufor;
    }
    
    if (bufor > capacity) {
    bufor = capacity;
    capacity = 0;
    } else {
    capacity = capacity - bufor;
    }
    
    } else {
    bufor = 0;
    }
    
    
    if (bufor < MINIMUM_RESOURCE_REQUEST) {bufor = 0;}
    $(inp_stone).val(bufor);
    inc_stone += bufor;
    
    /*#################################*/
    
    if (iron_needed > 0 && capacity > 0) {
    bufor = iron_needed;
    if (bufor > iron_av) {
    bufor = iron_av;
    } else {
    bufor = bufor;
    }
    
    if (bufor > capacity) {
    bufor = capacity;
    capacity = 0;
    } else {
    capacity = capacity - bufor;
    }
    
    } else {
    bufor = 0;
    }
    
    
    if (bufor < MINIMUM_RESOURCE_REQUEST) {bufor = 0;}
    $(inp_iron).val(bufor);
    inc_iron += bufor;
    
    if ($(inp_iron).val() == 0 && $(inp_stone).val() == 0 && $(inp_wood).val() == 0) {
    UI.InfoMessage('Spichlerz zapełniony', 5000, 'success');
    }
    }
    
    
    function start() {
    veryFirstVill();
    callIt();
    }
    
    if (document.getElementById("checkbox_hide_traderless").checked == false) {
    UI.InfoMessage('Ukryj wioski bez dostępnych kupców.', 5000, 'error');
    } else {
    getResources();
    getIncoms();
    
    var num_vils = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled)").length;
    
    for (let i=0; i<num_vils; i++) {
    start();
    }
    }
    
    
    
    @narkon @Sosh-in-lit @Leandere
     
    Last edited: 21. Mar 2019 o 11:37
    Miksa i Sosh-in-lit lubią to.
  19. Sosh-in-lit

    Sosh-in-lit Chłop

    Dołączył:
    24. Gru 2018
    Wiadomości:
    13
    Docenione treści:
    6
    ja dla mnie bomba. Dzięki wielkie za poświęcony czas. Może zrzuta dla kolegi jakieś pp w zamian za poświęcony czas? <piwo>
     
  20. stiv.ens

    stiv.ens Rycerz

    Dołączył:
    27. Mar 2014
    Wiadomości:
    1.724
    Docenione treści:
    782
    Nie gram juz