[Pasek] Zapełnianie spichlerza aktualnie przeglądanej wioski

DeletedUser198198

Guest
witam, czy tylko ja mam problem z tym skryptem?

Gdy z widoku wioski klikam na skrypt wyskakuje mi informacja żebym odpalił go na rynku w zakładce wezwij (mam KP więc nie ma problemu). następnie każe mi ukryć wioski bez kupców (ok robię to), ale potem nie dzieje się już zupełnie nic po kliknięciu na skrypt. Może ktoś miał tak samo i wie jak zaradzić?
 

Hartigan

Chłop
Wynik reakcji
6
Ja gdy klikam z widoku wioski na skrypt to automatycznie przenosi mnie w rynek w zakładkę wezwij.
Po kolejnym kliknięciu skryptu wybierane są surowce i wtedy wystarczy klikać wezwij aż do momentu gdy zostanie wezwana zakładana w skrypcie ilość surowców
 

DeletedUser189632

Guest
Jest szansa na uaktualnienie tego skryptu, nawet nie przez samego autora, ale po prostu przez kogoś siedzącego w javascript? Bo tu chyba wystarczy wskazać odpowiednie przyciski na rynku w "wezwij" jedynie, a bez tego skryptu strasznie mozolnie rozwija się wioski, kiedy samo domyślne "wezwij" na rynku działa fatalnie.
 

Lord Miksa

Szlachcic
Wynik reakcji
3.526
również dobrze może to zrobić każdy kto potrafi, zgłosic skrypt do supportu i bedzie git.
 

Sosh-in-lit

Chłop
Wynik reakcji
6
A Hermi swojego nie naprawil? W gruncie rzeczy byl lepszy

niestety hermitowski pisał, ze nie ma czasu zajac sie skryptem więc poki co nie ma żadnego. Barby mozolnie się wiec rozwijaja no chyba, ze bedzie sie klepac ręcznie co przy 100 wioskach idzie jak krew z nosa
 

DeletedUser198927

Guest
Tak, tak, tak! Bez tego skryptu idzie się zajechać, potrzeba jest ogromna :p Duże piwo dla tego kto się podejmie :)
 

DeletedUser198927

Guest
Serdecznie dziękuję w imieniu swoim i wszystkich moich znajomych barbarzyńców <jupi>

Edit. Barbarzyńcy donoszą, że jest mały bug: po zmianie wioski wyskakuje komunikat "Skrypt należy uruchomić z rynku [wezwij]" mimo, że wciąż są w opcji wezwij. Wtedy trzeba zmienić stronę wioch, wejść do głównej zakładki rynku albo poklikać jakieś inne opcje i wtedy zaskakuje, chociaż też nie zawsze od razu. Jest to mała niedogodność, bo ostatecznie skrypt działa i to najważniejsze. Jednak warto zgłaszać takie rzeczy bo być może nie jest to zbyt skomplikowany problem do naprawy ;>

Edit 2. Barbarzyńcy wspominają też coś o tym, że fajnie byłoby wprowadzić ograniczenie, żeby nie dało się ściągać surek z wiosek w których spichlerze zostały już ogołocone, a mimo to szlachetnie wysyłają kupca z surkami w ilości 14szt. na 10h drogi w jedną stronę <tuptup>
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Sosh-in-lit

Chłop
Wynik reakcji
6
No i gitarka, teraz działa za każdym razem <piwo> da rade ustawić tylko jakoś limit ile surki musi zostać w wiosce z której ściagamy? Np 1k? Gdyż tak jak wspomniał Narkon po po chwili gdy zmienimy wioske, to znów ściąga np 9szt gliny blokujac tym samym handlarzy <rotfl>
 

stiv.ens

Szlachcic
Wynik reakcji
1.884
Kod:
javascript:
/*-------------------- stv stor || stivens --------------------*/


var MAX_STORAGE_FILL_PERCENTAGE = 0.93;
var MINIMUM_RESOURCE_REQUEST = 1000;


/////////////////////////////////////////////////////////////////


var re;
var maxStorage;
var wood_atm,
stone_atm,
iron_atm;
var vil;
var capacity;
var bufor;
var wood_av,
stone_av,
iron_av;
var inc_wood,
inc_stone,
inc_iron;
var wood_needed,
stone_needed,
iron_needed;
var inp_wood,
inp_stone,
inp_iron;
var tmp;
var inp;

function getResources() {
maxStorage = Math.floor(parseInt(game_data.village.storage_max) * MAX_STORAGE_FILL_PERCENTAGE);
wood_atm = parseInt(game_data.village.wood);
stone_atm = parseInt(game_data.village.stone);
iron_atm = parseInt(game_data.village.iron);
}

function getIncoms() {
re = /\D+/;
inc_wood = $(document).find("#total_wood .res.wood").html();
inc_stone = $(document).find("#total_stone .res.stone").html();
inc_iron = $(document).find("#total_iron .res.iron").html();

inc_wood = parseInt(inc_wood.replace(re, ''));
inc_stone = parseInt(inc_stone.replace(re, ''));
inc_iron = parseInt(inc_iron.replace(re, ''));
}

function veryFirstVill() {
vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled)")[0];
capacity = vil.getAttribute('data-capacity');
capacity = parseInt(capacity);

vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled) .wood")[0];
wood_av = vil.getAttribute('data-res');
wood_av = parseInt(wood_av);

vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled) .stone")[0];
stone_av = vil.getAttribute('data-res');
stone_av = parseInt(stone_av);

vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled) .iron")[0];
iron_av = vil.getAttribute('data-res');
iron_av = parseInt(iron_av);

vil = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled)")[0];

$(vil).addClass('stv-stor-filled');
}

function getNeeds() {
wood_needed = maxStorage - wood_atm - inc_wood;
stone_needed = maxStorage - stone_atm - inc_stone;
iron_needed = maxStorage - iron_atm - inc_iron;
}

function callIt() {
inp = $(vil).find('input[name=select-village]');
$(inp).trigger('click');

inp_wood = $(vil).find(".wood input")[0];
inp_stone = $(vil).find(".stone input")[0];
inp_iron = $(vil).find(".iron input")[0];

getNeeds();

if (wood_needed > 0 && capacity > 0) {
bufor = wood_needed;

if (bufor > wood_av) {
bufor = wood_av;
} else {
bufor = bufor;
}

if (bufor > capacity) {
bufor = capacity;
capacity = 0;
} else {
capacity = capacity - bufor;
}

} else {
bufor = 0;
}

if (bufor < MINIMUM_RESOURCE_REQUEST) {bufor = 0;}
$(inp_wood).val(bufor);
inc_wood += bufor;

/*#################################*/

if (stone_needed > 0 && capacity > 0) {
bufor = stone_needed;
if (bufor > stone_av) {
bufor = stone_av;
} else {
bufor = bufor;
}

if (bufor > capacity) {
bufor = capacity;
capacity = 0;
} else {
capacity = capacity - bufor;
}

} else {
bufor = 0;
}


if (bufor < MINIMUM_RESOURCE_REQUEST) {bufor = 0;}
$(inp_stone).val(bufor);
inc_stone += bufor;

/*#################################*/

if (iron_needed > 0 && capacity > 0) {
bufor = iron_needed;
if (bufor > iron_av) {
bufor = iron_av;
} else {
bufor = bufor;
}

if (bufor > capacity) {
bufor = capacity;
capacity = 0;
} else {
capacity = capacity - bufor;
}

} else {
bufor = 0;
}


if (bufor < MINIMUM_RESOURCE_REQUEST) {bufor = 0;}
$(inp_iron).val(bufor);
inc_iron += bufor;

if ($(inp_iron).val() == 0 && $(inp_stone).val() == 0 && $(inp_wood).val() == 0) {
UI.InfoMessage('Spichlerz zapełniony', 5000, 'success');
}
}


function start() {
veryFirstVill();
callIt();
}

if (document.getElementById("checkbox_hide_traderless").checked == false) {
UI.InfoMessage('Ukryj wioski bez dostępnych kupców.', 5000, 'error');
} else {
getResources();
getIncoms();

var num_vils = $("#village_list").find("tbody tr:not(.stv-stor-filled)").length;

for (let i=0; i<num_vils; i++) {
start();
}
}
@narkon @Sosh-in-lit @Leandere
 
Ostatnia edycja:

Sosh-in-lit

Chłop
Wynik reakcji
6
ja dla mnie bomba. Dzięki wielkie za poświęcony czas. Może zrzuta dla kolegi jakieś pp w zamian za poświęcony czas? <piwo>
 
Do góry