Wysoka Wieża

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser19352
  • Data rozpoczęcia

Oceń

  • Dobry pomysł

    Głosy: 0 0,0%
  • Zły pomysł

    Głosy: 15 78,9%
  • Nie mam zdania

    Głosy: 2 10,5%
  • Dobry pomysł, ale wymaga poprawek

    Głosy: 2 10,5%

  • W sumie głosujących
    19
Status
Zamknięty.

DeletedUser19352

Guest
Nowy budynek: Wysoka Wieża
Na mapie widoczne byłby ruch wojsk w okolicy, zasięg (pole widzenia) oczywiście zależny od poziomu budynku.
Pozwoliłoby to uatrakcyjnić grę, sukces (przejęcie wioski, zagrabione surowce) zależałby bardziej od taktyki niż od brutalnej siły.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Wysoka Wieża

Jestem pewnien że sie nie uda. Ale może intencje masz dobre ale skrypt plemion nie ma aż tak rozwiniętej siatki szpiegowskiej i ruchy wojsk są niewidoczne dla nikogo. Prucz Atakujacego i ofirary
 

DeletedUser17523

Guest
Odp: Wysoka Wieża

Oj, kiepski pomysł, po za tym wykroczyłeś za regulamin... :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Odp: Wysoka Wieża

a po co to??? jest dobrze jak jest tak jak teraz:p
 

DeletedUser19352

Guest
Odp: Wysoka Wieża

a po co to??? jest dobrze jak jest tak jak teraz:p

no to po co taki temat ?
temat jest po to aby w przyszłości uatrakcyjnić tę grę.
co do uwagi pod tytułem " nie było na niemieckim forum" to muszę stwierdzić że to są serwer polskie, i jeśli team chce abyśmy sięgali do forum niemieckiego to niech go przetłumaczą, w zasadach gry, a tym bardziej w zasadach forum nie ma wymogu znajomości języka niemieckiego
 

DeletedUser17523

Guest
Odp: Wysoka Wieża

Z resztą masz rację, ale pomysł i tak mi się nie podoba :D
 

DeletedUser19467

Guest
Odp: Wysoka Wieża

Niee... Nie potrzebne są takie wieże:mad: Wymyśl coś fajnego i orginalnego to może na coś się przyda, a nie nowe jednostki czy budynki:mad:
 

DeletedUser

Guest
Odp: Wysoka Wieża

Pomysł jest średni:

  • Dużo pracy, duża ingerencja w silnik.
  • Duża ilość informacji zasypująca osobę posiadającą więżę.
  • Mógł by powodować dodatkowe obciążenie serwera. A cały czas pamiętam jak na s3 bywały raporty z ataków opóźnione o 45 minut.
  • Ingerencja w strukturę mapy, dodanie np. kresek czy modeli przedstawiających przemieszczające się wojsko, wprowadziło by dodatkowy chaos oraz mogło przyczynić się do przeciążeń.
  • Konsekwencje płynące z tego: tzn. np. pomysł późniejszy taki jak, atakowanie przechodzących obok wojsk. Zrobiło by się tego za dużo i jeszcze bardziej zmusiło by do siedzenia przy kompie. A nie wszyscy są przy nim 24h.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Wysoka Wieża

Pomysł jest średni:

  • Konsekwencje płynące z tego: tzn. np. pomysł późniejszy taki jak, atakowanie przechodzących obok wojsk. Zrobiło by się tego za dużo i jeszcze bardziej zmusiło by do siedzenia przy kompie. A nie wszyscy są przy nim 24h.


dokładnie, to byłoby za trudne i pracochłonne:(
 

DeletedUser16139

Guest
Odp: Wysoka Wieża

zamiast, więzy szpiegowskie, to lepsze by była taka wieża na którą można wkładać łuczników i mieli by wtedy większy atak ;) czy coś takiego.

A co do szpiegowania, to żeby zwiadowców można by wysyłać na zwiad po terenie - czyli nie że na konkretną wioske, tylko wysyła ich sie w pole i zwiedzali by okolice i ruchy wojsk. :rolleyes:


Pomysły tylko tak powiedziane. Oczywiście jak kogoś by to interesowało, to trzeba to by było bardziej udoskonalić, bo to tylko taki "projekt" ;)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Wysoka Wieża

to z wieżą na łuczników fajne:D ale może by też dla innych jednostek:confused:
 

DeletedUser1697

Guest
Odp: Wysoka Wieża

Qrde już kolejny raz taki sam pomysł i kolejny raz jestem na NIE!:mad:
 

DeletedUser13571

Guest
Odp: Wysoka Wieża

TUTAJ masz zawartą odpowiedz:)ledwo co sie zarejestrowales i juz durne pomysly skaladasz...ciekawe ile grasz w plemiona...chyba tez nie za dlugo...POMYSL BEZ SENSU!;)
 

DeletedUser

Guest
Odp: Wysoka Wieża

Było już trochę pomysłów z tym jakby to nazwać... szpiegowaniem bez zwiadu. Beznadziejne to!:mad:
 

DeletedUser13433

Guest
Odp: Wysoka Wieża

Najpierw czytaj regulaminy potem pisz nie bo jak ja np wysyłam 4 ataki i w tym samym czasie wyśle tych ataków mój przeciwnik ileś to na mapie niczego nie odczytasz bo będzie zapełniona a poza tym był już podobny pomysł
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser18218

Guest
Odp: Wysoka Wieża

Cytat:
1) Bezmyślne pomysły: nowe jednostki, nowe budynki, dodatkowe surowce i inne tego typu pomysły. A jakie mają być pomysły dobre? Otóż na tyle oryginalne, że nie ma ich na niemieckim forum w tym samym dziale! Czyli na prawdę wyjątkowe.


Tekst o niemieckim forum mnie dobił :D Kolego @Morgan czy Ty oby nie stawiasz zbyt wysokich wymagań user'om tego forum ??? :eek:
 

DeletedUser2590

Guest
Odp: Wysoka Wieża

Pomysł beznadziejny. Wystarczy przeczytać regulamin, żeby takich tematów nie zakładać. Tematów o nowych jednostkach, budynkach, surowcach itp. nie zakłada się.
 
Status
Zamknięty.
Do góry