jarq
Killer
- Wynik reakcji
- 45
Skrypt ten pozwala na "wyciągnięcie" koordynatorów wiosek barbarzyńskich z danego przeglądu mapy.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Kod skryptu:
Kod skryptu do pobrania na stronie Skryptoteki.
JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
1) Instalujemy skrypt w pasku skrótów (instrukcja)
2) Wchodzimy w Mapkę i wybieramy obszar, z którego chcemy pobrać koordynaty barbar (na dole z prawej strony można sobie dowolnie zmienić rozmiar mapki, ewentualnie można się posłużyć "suwakiem", który znajduje się w prawym dolnym rogu mapy). Klikamy skrypt.
3) Pokazuje się lista z koordynatami, które potem możemy wkleić np. do skryptu do farmienia.
----------------------------------------------------------------------------------------------
Kod skryptu:
Kod:
javascript:(function(){var e=[],b,c,a,d,f=[0,12600];for(b=0;b<TWMap.size[1];b++)for(c=0;c<TWMap.size[1];c++)(d=TWMap.map.coordByPixel(TWMap.map.pos[0]+TWMap.tileSize[0]*c,TWMap.map.pos[1]+TWMap.tileSize[1]*b))&&(a=TWMap.villages[d.join("")])&&"0"===a.owner&&(a=Number(a.points.replace(".","")),(a>=f[0]||a<=f[1])&&e.push(d.join("|")));return e.join(" ")})();
Kod skryptu do pobrania na stronie Skryptoteki.
JAK TO WYGLĄDA W PRAKTYCE?
1) Instalujemy skrypt w pasku skrótów (instrukcja)
2) Wchodzimy w Mapkę i wybieramy obszar, z którego chcemy pobrać koordynaty barbar (na dole z prawej strony można sobie dowolnie zmienić rozmiar mapki, ewentualnie można się posłużyć "suwakiem", który znajduje się w prawym dolnym rogu mapy). Klikamy skrypt.
3) Pokazuje się lista z koordynatami, które potem możemy wkleić np. do skryptu do farmienia.
Ostatnio edytowane przez moderatora: