@Lukasz032 To "rozkładanie na części" rekrutacji nie do końca działa. Już to rozkminiałem, bo korzystałbym gdyby działało. Chodzi o to jak dokładnie działa Menedżer Rekrutacji. Stara się rekrutować jednostki proporcjonalnie względem celu rekrutacji. Czyli jak chcę zrobić deffa np. 11k pik 9k miecz, to piki będą się rekrutować nieco szybciej niż miecze, aby zakończyły się robić w tym samym momencie. I to czasem jest spoko, a czasem nie. Problem pojawia się, gdy już mam jakieś jednostki, bo wtedy MK "nadgania" jeden typ, aby wyrównać w nim etap rekrutacji. Np. powiedzmy, że te 2k pików ponad miecze chcę zrobić jako pierwsze, bo mają być przeznaczone na zbieractwo. Robię sobie szablon na same piki i nim rekrutuję te 2k. Potem jak włączę szablon 11k/9k, to nie będzie się rekrutowało równomiernie piki i miecze aż do końca. Najpierw "nadgoni" miecze do poziomu (2k/11k)*9k = ok 1,6k, a potem będzie kontynuował tak jakbym nigdy nie dzielił rekru na części, czyli robiąc piki nieco szybciej. Ten sam problem pojawia się, gdy np. chcemy podzielić rekrutację na części z CK i bez CK, aby mieć inną kompozycję rekrutacji w koszarach. Pierwsza, która uzupełnia się z CK, a druga, która jest samodzielna. Niestety Menedżer Rekrutacji w 2 części najpierw wyrówna do poziomu, jaki byłby w każdej jednostce, gdyby od razu rekrutować szablonem z 2 części.
Ogólnie to chciałbym zobaczyć jakiś upgrade Menedżera Rekrutacji, aby było więcej swobody w nim dla gracza. Zapasy całkiem niedawno dostały upgrade, więc może i tu by się udało?