Wyświetlanie nazwy szablonu wojsk na ekranie wioski

Czy uważasz, że to dobry pomysł

  • Tak

  • Nie


Wyniki ankiety widoczne po oddaniu głosu.

Rok Szczura

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.926
też na to zwróciłem uwagę i miałem robić dokładnie taki sam post, mała rzecz a ułatwiłaby grę
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
205
To nie do końca pierdoła, bo wymagałaby przebudowy managera rekrutacji. On działa inaczej, niż manager rozbudowy i technologio, bo zamiast przypisać wioskę do utworzonego szablonu, przypisuje konkretne wartości do wioski. Dlatego, jak zmodyfikujesz szablon rekrutacji i nie przeklikasz wiosek, to dalej będą rekrutowały tak samo. Ale oczywiście jestem na tak.
 

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
189
On działa inaczej, niż manager rozbudowy i technologio, bo zamiast przypisać wioskę do utworzonego szablonu, przypisuje konkretne wartości do wioski. Dlatego, jak zmodyfikujesz szablon rekrutacji i nie przeklikasz wiosek, to dalej będą rekrutowały tak samo.
Dokładnie dlatego. Menedżer Rekrutacji nie trzyma wioski cały czas w szablonie - jak pewnie zauważycie, gdy ustawione poziomy jednostek zostają w pełni wyprodukowane, Menedżer Rekrutacji kończy swoją pracę i kilka dni później po prostu się wyłącza. Dzięki temu można np. zrobić dwa szablony, z których jeden bardziej priorytetowy (np. szablon do robienia żelaznego), przypisać go do wioski, poczekać aż skończy robotę (tzn. się wyłączy), po czym przypisać drugi ;)
 
Wynik reakcji
267
Dokładnie dlatego. Menedżer Rekrutacji nie trzyma wioski cały czas w szablonie - jak pewnie zauważycie, gdy ustawione poziomy jednostek zostają w pełni wyprodukowane, Menedżer Rekrutacji kończy swoją pracę i kilka dni później po prostu się wyłącza. Dzięki temu można np. zrobić dwa szablony, z których jeden bardziej priorytetowy (np. szablon do robienia żelaznego), przypisać go do wioski, poczekać aż skończy robotę (tzn. się wyłączy), po czym przypisać drugi ;)
Co to jest za argument? Kto normalny przypisuje "drugi szablon"? Po to jest nieograniczona ilość szablonów żeby ustawić jeden i go nie zmieniać. Dodatkowo prawda jest taka, że jeśli się już zmienia szablony wybierając po kolei kilka grup.
A jeśli chodzi Ci o to że możemy ustawić niepełną zagrodę to pokaże Ci jeden mój. Ustawianie nie pełnej zagrody nie ma sensu, po to jest limit miejsc w zagrodzie przy których szablon się wyłącza
1624479569506.png
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
189
Są różne szkoły grania, nie ma "jednej, jedynie słusznej i jedynej właściwej" metody dotarcia do celu ;) Jeden może od razu robić i stosować szablony docelowe pod to, co chce osiągnąć, drugi może to rozłożyć na części. Nie każdy świat też jest identyczny pod tym względem - chociażby na światach z farmieniem niektóre wioski gracze specjalizują właśnie pod farmę, podczas gdy inne pod inne, konkretne zadania.

Ustawianie nie pełnej zagrody nie ma sensu
Ależ czasami jak najbardziej ma - ot jeżeli wraz z templatką wojsk latają ci równocześnie jeszcze budowy - pozwolę sobie przypomnieć, że przy większości budynków rozbudowa również zabiera miejsca w zagrodzie ;)

Tak jak wspominałem, każdy gra inaczej - Menedżer Rekrutacji tak jakby ułatwia też tu bycie "dynamicznym", bo w przeciwieństwie do szablonu budowy budynków, tutaj nie rekrutujemy szablonu, tylko rekrutujemy liczby, które z szablonu można zastosować - ale można też je później niezależnie zmienić per wioska, co przy poziomach budynków bez edycji samej templatki nie jest możliwe ;)
 

PabloCanaletto

Topornik
Wynik reakcji
205
@Lukasz032 To "rozkładanie na części" rekrutacji nie do końca działa. Już to rozkminiałem, bo korzystałbym gdyby działało. Chodzi o to jak dokładnie działa Menedżer Rekrutacji. Stara się rekrutować jednostki proporcjonalnie względem celu rekrutacji. Czyli jak chcę zrobić deffa np. 11k pik 9k miecz, to piki będą się rekrutować nieco szybciej niż miecze, aby zakończyły się robić w tym samym momencie. I to czasem jest spoko, a czasem nie. Problem pojawia się, gdy już mam jakieś jednostki, bo wtedy MK "nadgania" jeden typ, aby wyrównać w nim etap rekrutacji. Np. powiedzmy, że te 2k pików ponad miecze chcę zrobić jako pierwsze, bo mają być przeznaczone na zbieractwo. Robię sobie szablon na same piki i nim rekrutuję te 2k. Potem jak włączę szablon 11k/9k, to nie będzie się rekrutowało równomiernie piki i miecze aż do końca. Najpierw "nadgoni" miecze do poziomu (2k/11k)*9k = ok 1,6k, a potem będzie kontynuował tak jakbym nigdy nie dzielił rekru na części, czyli robiąc piki nieco szybciej. Ten sam problem pojawia się, gdy np. chcemy podzielić rekrutację na części z CK i bez CK, aby mieć inną kompozycję rekrutacji w koszarach. Pierwsza, która uzupełnia się z CK, a druga, która jest samodzielna. Niestety Menedżer Rekrutacji w 2 części najpierw wyrówna do poziomu, jaki byłby w każdej jednostce, gdyby od razu rekrutować szablonem z 2 części.

Ogólnie to chciałbym zobaczyć jakiś upgrade Menedżera Rekrutacji, aby było więcej swobody w nim dla gracza. Zapasy całkiem niedawno dostały upgrade, więc może i tu by się udało?
 

Rok Szczura

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.926
Może by zacząć słuchać graczy którzy rzeczywiście używają tych funkcji na jakiejs większej liczbie wiosek :rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes: