Konkurs Wiedzy o Plemionach- Runda I

Status
Zamknięty.

Lateralis

Opiekun Projektu
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Opiekun ModTeamu
Wynik reakcji
1.278
Drodzy Użytkownicy!

Zgodnie z zapowiedzią, rozpoczynamy rundę pierwszą naszego konkursu wiedzy o Plemionach.
Przypominam, że na odpowiedzi czekamy dwie godziny od momentu opublikowania posta. Uprzedzam również, że w czasie tych dwóch godzin wątek będzie na bieżąco moderowany. W praktyce oznacza to, że udzielone odpowiedzi będą chowane przed wzrokiem innych uczestników konkursu, by uniemożliwić "ściąganie" :)
Po zakończonej rundzie wszystkie odpowiedzi ujrzą światło dzienne i wyłonieni zostaną zwycięzcy.


1. Wymień wszystkie przedmioty rycerza, które trafiały do Zbrojowni.

2. Jaki maksymalny łup może przynieść atak złożony z 77 łuczników na koniach, 777 toporników i 17 taranów?

3. W którym roku Reprezentacja Polski w szybkich zajęła pierwsze miejsce, wygrywając tym samym turniej międzynarodowy?

4. Na którym świecie po raz pierwszy wprowadzono nowe funkcje Premium (redukcja czasu budowy, handel z miejscowym kupcem etc.)?

5. Podaj charakterystyczne parametry światów Arkadia, wyróżniające je od pozostałych światów Plemion.


Powodzenia!

Wasz Plemiona Team
 

SaFaR

Chłop
Wynik reakcji
10
1.Halabarda szwajcarska
Wojowniczy topór Thorgarda
Ogień olimpijski
Lanca Mieszka
Flaga Baptysty
Wielki Łuk Edwarda
Długi miecz Ulricha
Wekiera Carlosa
Łuk refleksyjny Khana
Berło Vasca
Luneta Kalida


2.11620

3.2015

4.61

5.Możliwość zalogowania się na świat tylko
przez przeniesienie się już z istniejącego świata
lub po utracie ostatniej wioski na jakimś świecie
ograniczenia ataków względem punktów
brak możliwości podbicia gracza gdy posiada jedną wioskę
 

Pa-Triota

NAJLEPSZY FRONTOWIEC SPEED
Wynik reakcji
1.580
1. Flaga Baptysty, Halabarda szwajcarska, Ogień olimpijski, Wojowniczy topór Thorgarda,Łuk refleksyjny Khana,Berło Vasca,Lanca Mieszka, Wielki Łuk Edwarda,Długi miecz Ulricha,Wekiera Carlosa.Luneta Kalida.

2. 8540.

3. 2015r

4. świat 61.

5. Nie można atakować wioski startowej, limit ataków 120%.
 

Deleted User - 8465599

Guest
1. Ogień Olimpijski, Flaga Baptysty, Luneta Kalida, Długi Miecz Urlicha, Łuk Khana, Topór Thorgarda, Lanca Mieszka, Halabarda Szwajcarska, Wielki Łuk Edwarda, Berło Vasca, Wekiera Carlosa.
2. Maksymalny łup takiego ataku to 11620 surowców.
3. Wydaje mi się, że w roku 2016.
4. Wydaje mi się, że był to świat 61.
5. Gracz zaczyna z rozbudowaną wioską (można się przenieść z każdego świata), gracze mogą atakować się nawzajem tylko gdy ilość punktów większego z nich nie jest większa niż 120% punktów tego mniejszego gracza.
 
Wynik reakcji
1.062
1. Halabarda szwajcarska, Długi miecz Ulricha, Wojowniczy topór Thorgarda, Wielki Łuk Edwarda, Luneta Kalida, Lanca Mieszka, Flaga Baptysty, Łuk refleksyjny Khana, Wekiera Carlosa, Ogień Olimpijski, Berło Vasca
2. 11620
3. 2016
4. 61
5. Współczynnik blokady ataków , Max stosunek ataku (atakujący:eek:brońca) , Warunki zwycięstwa( Ograniczenia ataków będą stopniowo zmniejszane, aż do całkowitego usunięcia. Następnie ustawiony zostanie warunek zwycięstwa w postaci dominacji),
 

Deleted User - 699866780

Guest
1. Ogień Olimpijski, Flaga Baptysty, Luneta Kalida, Długi Miecz Urlicha, Łuk Khana, Topór Thorgarda, Lanca Mieszka, Halabarda Szwajcarska, Wielki Łuk Edwarda, Berło Vasca, Wekiera Carlosa.

2. 11620

3. 2016

4. 61

5 Zaczyna się z rozbudowaną wioską (z innego swiata) której nie mozna przejac, blokada ataku jesli agresor ma 120% pkt obroncy. Warunkiem zwyciestwa jest dominacja po stopniowym zmniejszeniu ograniczeń.



Pozdrowienia dla najlepszego opiekuna projektu, Magdy!
 

Adeq x Atak

Szlachcic
Wynik reakcji
1.403
AD1

  • Flaga Baptysty
    Ciężki kawalerzysta: Podnosi siłę uderzenia w napadzie o 30%, a w obronie o 20%.[/COLOR]
    1111wq1.png



  • Halabarda szwajcarska
    Pikinier: Podnosi siłę uderzenia w napadzie o 30%, a w obronie o 20%.
    2222fp7.png



  • Wojowniczy topór Thorgarda
    Topornik: Podnosi siłę uderzenia w napadzie o 30%, a w obronie o 20%
    3333lh9.png



  • Ogień olimpijski
    Podnosi szkody spowodowane przez katapulty o 100%.
    4444bg1.png



  • Wielki Łuk Edwarda
    Łucznik: Podnosi siłę uderzenia w napadzie o 30%, a w obronie o 20%
    lukhv8.png



  • Lanca Mieszka
    Lekki kawalerzysta: Podnosi siłę uderzenia w napadzie o 30%, a w obronie o 20%.
    6666nm4.png



  • Wekiera Carlosa
    Podnosi szkody spowodowane taranami o 100%.
    7777sy8.png



  • Długi miecz Ulricha
    Miecznik: Podnosi siłę uderzenia w napadzie o 30%, a w obronie o 20%.
    888st9.png



  • Luneta Kalida
    Szpiedzy widzą w każdym wypadku wojska stacjonujące poza wioską
    656567566hi7.png



  • Berło Vasca
    Szlachcic zbija poparcie w atakowanej wiosce o minimum 30. Dodatkowo wzrasta siła uderzenia o 30%, natomiast siła obrony o 20%.
    11ye8.png



  • Łuk refleksyjny Khana
    Łucznik na koniu: Podnosi siłę uderzenia w napadzie o 30%, a w obronie o 20%.
AD2-11620

AD3-2015 r
AD4- 14 lip 2015 -sw63
AD5- Najważniejszą różnicą jest to, że na takim świecie nie można podbić wioski startowej Gracza. Aby rozpocząć grę na Arkadii musisz zostać podbity na "normalnym" świecie, lub grać na nim ponad 14 dni i samodzielnie wybrać w ustawieniach opcję przeniesienia (a właściwie "skopiowania") swojej wioski na świat Arkadia.
 

aszxqw92

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.467
1. Halabarda szwajcarska
Długi miecz Ulricha
Wojowniczy topór Thorgarda
Wielki Łuk Edwarda
Luneta Kalida
Lanca Mieszka
Flaga Baptysty
Łuk refleksyjny Khana
Wekiera Carlosa
Ogień Olimpijski
Berło Vasca

2. 11620

3. 2015

4. 61

5. limit ataku wynoszący 120% pkt słabszego Gracza oraz niemożność przejęcia wioski startowej które są gwarantowane przez 12 miesięcy od daty startu świata.
Po upływie 12 miesięcy parametry świata będą stopniowo liberalizowane. Poprzez krokowe zwiększanie limitu punktów do ataku a w późniejszym okresie także poprzez redukcję kosztów szlachcica.
Po upływie 18 miesięcy (lub wcześniej, w zależności od sytuacji na świecie) świat wejdzie w tzw. "fazę końcową", w której zlikwidowane zostaną całkowicie limity atakowania oraz niemożność atakowania wioski startowej. Ustawiony zostanie także warunek zwycięstwa w postaci posiadania X % wiosek przez liderujące plemię
 

Zafkiel.

Chłop
Wynik reakcji
0
1. Ogień Olimpijski, Halabarda Szwajcarska, Luneta Kalida, Łuk Khana, Długi Miecz Urlicha, Topór Thorgarda, Lanca Mieszka, Wielki Łuk Edwarda, Berło Vasca, Wekiera Carlosa, Flaga Baptysty.
2. 11620 surowców.
3. W 2016.
4. Świat 61.
5. Gracz zaczyna z rozbudowaną wioską, którą można przenieść, gracze mogą atakować się nawzajem jeżeli ilość punktów większego z nich nie jest większa niż 120% punktów mniejszego gracza.
 

DefinitelyNotLama

Super Lamcia
Wynik reakcji
197
1. Halabarda szwajcarska, Długi miecz Ulricha, Wojowniczy topór Thorgarda, Wielki Łuk Edwarda, Luneta Kalida, Lanca Mieszka, Flaga Baptysty, Łuk refleksyjny Khana, Wekiera Carlosa, Ogień Olimpijski, Berło Vasca
2. 11620
3. 2016
4. 2012
5. Nie można podbić wioski startowej gracza,
startuje się z wioską przeniesioną z jakiegoś innego świata (może mieć 26 pkt, albo 12 tyś) wybierana jest zawsze ta z największą ilością pkt,
przez pierwsze 12 miesięcy gra toczy się na podstawowych zasadach światów Arkadia, później przez 6 kolejnych miesięcy jest faza przejściowa podczas której ograniczenia są stopniowo znoszone, później w kolejnych max 3 miesiącach toczy się walka o zwycięstwo, faza końcowa
 

Deleted User - 8687748

Guest
1. Flaga Baptysty, Halabarda szwajcarska, Wojowniczy topór Thorgarda, ogień olimpijski, wielki łuk Edwarda, lanca Mieszka, wekiera Carlosa, długi miecz Urlicha, luneta Kalida, berło Vasca, łuk refleksyjny Khana

2. 777 * 10 + 77 * 50 + 17 * 0 =11620

3. 2015

4. 61

5. Brak możliwości atakowania wioski startowej przez 12 miesięcy, limit ataku wynoszący 120% pkt. słabszego gracza, możliwość skopiowania wioski z normalnego świata, tzn. przeniesienie na arkadie, stopniowe niwelowanie ustawień tzn. przechodzenie w kolejne fazy, które np. zwiększają limit punktów do ataku, a po 18 miesiącach bellum omnium contra omnes - można normalnie atakować każdego, bez limitów atakowania, czy też można atakować wioskę startową innego gracza.
 

Lukai

Chłop
Wynik reakcji
0
1. Flaga Baptysty,
Halabarda szwajcarska,
Wojowniczy topór Thorgarda,
Ogień olimpijski,
Wielki łuk Edwarda,
Lanca Mieszka,
Wekiera Carlosa,
Długi miecz Urlicha,
Luneta Kalida,
Berło Vasca,
Łuk refleksyjny Khana


2. 11620


3. 2017


4. 61


5. - limit ataku wynoszący 120% pkt słabszego Gracza oraz brak możliwości przejęcia wioski startowej przez 12 miesięcy od startu świata
Na ten świat można się dostać jedynie przez przeniesienie wioski z normalnego świata
 

Lateralis

Opiekun Projektu
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Opiekun ModTeamu
Wynik reakcji
1.278
Kochani :)

Bardzo Wam dziękuje za udział w pierwszej Rundzie i liczę na obecność w kolejnych. Szczerze mówiąc to miałam spore obawy, że 5 godzin od ogłoszenia konkursu do jego rozpoczęcia to zdecydowanie za mało, ale jak zwykle można na Was liczyć :*

Poprawne odpowiedzi to:

1. Halabarda szwajcarska, Długi miecz Ulricha, Wojowniczy topór Thorgarda, Wielki Łuk Edwarda, Luneta Kalida, Lanca Mieszka, Flaga Baptysty, Łuk refleksyjny Khana, Wekiera Carlosa, Ogień Olimpijski, Berło Vasca
2. 11 620
3. 2015 @Ceiter - dziękuję =) Jako ciekawostkę wrzucam filmik z tamtego czasu: >>KLIK<<
4. 61
5. tutaj chodziło głownie o brak możliwości podbicia wioski startowej, ale każde inne parametry odróżniające tego typu światy są mile widziane :)

W związku z powyższym:

Pierwsze miejsce zajmuje:
@SaFaR

Drugie miejsce:
@aszxqw92

Trzecie miejsce:
@Pietrek z Sosnowca


Uprzejmie proszę napisać do mnie na priv w celu przekazania Punktów Premium :)
 
Status
Zamknięty.
Do góry