DeletedUser
Guest
Trochę się nad tym zastanawiałem i postanowiłem dać pomysł (bo niekoniecznie musi być nowy) co do małego bonusu dla agresora.
Mianowicie chyba każdy z nas oglądał "Władcę Pierścienia: Powrót Króla" i "Królestwo Niebieskie". Tam zostały użyte te machiny, które bez proplemu wchodziły na mur i rozbijały obronę obrońcy.
Wieża oblężnicza: (Jednostka atakująco-obronna)
Koszta: 20.000 drewna 17.000 gliny 35.000 żelaza (są to koszta 100 mieczników i 100 łuczników + koszt samej machiny)
Ludność: 250 (100 mieczników + 100 łuczników + ludzie, którzy muszą popychać wieżę)
Prędkość: 60 minut na pole
Siła napadu: 5.000 (siła ataku 100 mieczników i 100 łuczników + naszpikowana kolcami wieża)
Obrona ogólna: 2.700
Oborna przed kawalerią: 2.300
Obrona przed łucznikami: 4.000
(nowa rubryka) Obrona przed machinami oblężniczymi: 900
Wydaje się, że wieża jest nie do pokonania i wszyscy będą ją tworzyć, by robijać potężną obronę w wioskach...
Lecz tu wkraczają do akcji katapulty (o armatnikach trochę później) - jednostki, które prawdziwie potrafią się oprzeć temu kolosowi - potrzebne są 54 katapulty, by odeprzeć atak jednej wieży!
Piechota i kawaleria również potrafi odeprzeć atak. Wydaje się to nierealne, prawda? Może i samej wieży nie dadzą rady się zniszczyć, ale uda mi się rozwalić obsługę, choć trochę im to zajmie.
Czemu wziąłem mieczników i łuczników, skoro są tacy słabi w ataku? Ponieważ nie chciałem aż tak zwiększać siły napadu.
A teraz coś o armatniku:
Armatnik: (Jednostka obronna TYLKO)
Koszta: 730 drewna 500 gliny 1.300 żelaza
Ludność: 14
Prędkość: 30 minut na pole
Siła napadu: 115
Obrona ogólna: 145
Obrona przed kawalerią: 105
Obrona przed łucznikami: 180
Obrona przed machinami oblężniczymi: 220
Jednostka wyspecjalizowana do niszczenia machin oblężniczych.
Co do kosztów wynalezienia w kuźni zastanowimy się po akceptacji pomysłu.
Być może obie jednostki zostaną wprowadzone w świecie 11...
_______________________
W razie jakichkolwiek pytań piszcie, a chętnie, bądź i nie, odpowiem.
Mianowicie chyba każdy z nas oglądał "Władcę Pierścienia: Powrót Króla" i "Królestwo Niebieskie". Tam zostały użyte te machiny, które bez proplemu wchodziły na mur i rozbijały obronę obrońcy.
Wieża oblężnicza: (Jednostka atakująco-obronna)
Koszta: 20.000 drewna 17.000 gliny 35.000 żelaza (są to koszta 100 mieczników i 100 łuczników + koszt samej machiny)
Ludność: 250 (100 mieczników + 100 łuczników + ludzie, którzy muszą popychać wieżę)
Prędkość: 60 minut na pole
Siła napadu: 5.000 (siła ataku 100 mieczników i 100 łuczników + naszpikowana kolcami wieża)
Obrona ogólna: 2.700
Oborna przed kawalerią: 2.300
Obrona przed łucznikami: 4.000
(nowa rubryka) Obrona przed machinami oblężniczymi: 900
Wydaje się, że wieża jest nie do pokonania i wszyscy będą ją tworzyć, by robijać potężną obronę w wioskach...
Lecz tu wkraczają do akcji katapulty (o armatnikach trochę później) - jednostki, które prawdziwie potrafią się oprzeć temu kolosowi - potrzebne są 54 katapulty, by odeprzeć atak jednej wieży!
Piechota i kawaleria również potrafi odeprzeć atak. Wydaje się to nierealne, prawda? Może i samej wieży nie dadzą rady się zniszczyć, ale uda mi się rozwalić obsługę, choć trochę im to zajmie.
Czemu wziąłem mieczników i łuczników, skoro są tacy słabi w ataku? Ponieważ nie chciałem aż tak zwiększać siły napadu.
A teraz coś o armatniku:
Armatnik: (Jednostka obronna TYLKO)
Koszta: 730 drewna 500 gliny 1.300 żelaza
Ludność: 14
Prędkość: 30 minut na pole
Siła napadu: 115
Obrona ogólna: 145
Obrona przed kawalerią: 105
Obrona przed łucznikami: 180
Obrona przed machinami oblężniczymi: 220
Jednostka wyspecjalizowana do niszczenia machin oblężniczych.
Co do kosztów wynalezienia w kuźni zastanowimy się po akceptacji pomysłu.
Być może obie jednostki zostaną wprowadzone w świecie 11...
_______________________
W razie jakichkolwiek pytań piszcie, a chętnie, bądź i nie, odpowiem.
Ostatnio edytowane przez moderatora: