Ogólnie też mapa stanie się tak mało czytelna, że już nic na niej nie będzie widać.
A to nie wiem z jakiego powodu? Bo o żadnej zmianie na mapie nic mi nie wiadomo...
Ogólnie: gratulacje dla wszystkich piszących na zasadzie "nie za bardzo rozumiem, nie widziałem na oczy, ale DOSKONALE WIEM ŻE TO PORAŻKA".
Ja dla odmiany mam możliwość testowania tej zmiany i uważam - bynajmniej NIE z obowiązku - że jest to bardzo ciekawe rozwiązanie, wydatnie urozmaicające rozgrywkę. Wystarczy po prostu grać, a flagi wpadają same, nie jest to żaden element wymagający wielkiego zaangażowania... A niewątpliwym plusem jest to, że teraz opłacać się będzie zdobywanie odznaczeń - do tej pory była to swoista "sztuka dla sztuki", dla osób chcących pochwalić się swoimi osiągnięciami.
I bez obaw - nie ma realnego zagrożenia tego, że gracze bogatsi będą dzięki temu niepokonani. Nawet gdyby ktoś "zainwestował" naprawdę spore pieniądze, to i tak kupić będzie można jedynie ograniczone poziomy flag i do tego będą one przyznawane losowo. Te same flagi i te same poziomy można uzyskać aktywnym graniem.
A przede wszystkim: flagi same nie grają! A mogą nawet zaszkodzić, jeśli nie umie się ich używać...
Wystarczy połączyć dwa fakty: jedna wioska = jedna flaga + niemożność zmiany przez 24h.
Jeśli więc atakuje nas ktoś z bonusem dla agresora (a jest to widoczne w raporcie) to nawet jeśli ma kupioną flagę dająca bonus obrońcy, to NIE BĘDZIE mógł jej w danej chwili użyć. Więc nawet takiego "niepokonanego bogacza" możemy w tym momencie atakować i żadna flaga go w niczym nie obroni.
Jeszcze dopowiem: średni bonus jaki będzie można
kupić to +5% mocy ataku. Czyli (w uproszczeniu) taki "bogacz" będzie atakował (w pierwszych dniach) za pomocą 20 toporników, a będą oni mieć taką moc jak 21 toporników... A później armia licząca 100 LK będzie miała siłę 105 LK. Czy to czyni go niepokonanym? Co więcej: po tygodniu aktywnej gry, bez żadnego kupowania czegokolwiek, mam już zdobyte dwie flagi tego samego poziomu, dla odmiany wspomagające obronę.