Super automatyczne synchra. I jak tu teraz kliny wbijać ? jak ataki wchodzą w 200 ms ?
To akurat żaden problem.
Odznaczenia - obojętne. Ataki w profilu - fajna opcja, mi się podoba.
No ale z tym narzędziem do synchro to już jest porażka na całej linii...
1. Zero umiejętności agresora. Obecnie jest zawsze jakieś prawdopodobieństwo - słabszy net, lag przeglądarki, czy coś takiego. Nawet nie chodzi o to, że będzie przeskok sekund, ale nawet te 100ms więcej odstępu. Po wprowadzeniu narzędzia wszystko będzie szło jak jeden mąż. Beznadzieja, zero emocji.
2. Przy dobrym rozeznaniu gracza używanie fejk karet z taranów stanie się bezużyteczne. Dlaczego - bo 4 szlachcice wejdą równo co 200 ms, a przy ręcznym wysyłaniu karety z taranów mogą być większe odstępy i każdy je rozróżni. Zabijanie umiejętności, frajdy, jakiekolwiek elementu strategii.
3. Skrypty są różne. Na kliny też są, na dogrywanie ataków, na balans surowców, na inne duperele. Czyli rozumiem, że wprowadzicie to wszystko w życie żeby było sprawiedliwie? Bo ja np. znam osoby, które korzystają ze skryptów na klin wielokrotny np., a ja nie używam bo sobie radzę bez tego. Śmiało, jak już wprowadzacie pomysł z karetą to i z klinami.
Gra sprowadza się teraz po prostu do klikania. Bezmyślnego, pozbawionego emocji, jakiegokolwiek prawdopodobieństwa pomyłki klikania. Ot - tępa masa ma siedzieć i klikać myszką jak nierozwinięte dziecko z podstawówki.
Nie będę zarzucał nikomu komercji itd. jak niektórzy. Rozumiem, że gra musi generować zyski, im większe tym lepsze. Więc ciągle się do tego dąży. Apeluję jednak, żeby przy okazji unowocześniania, które przyciągnie do gry wielu teoretycznie słabszych graczy i da im szansę walki jak równy z równym, nie zapominać o korzeniach gry, które są wycinane bezlitośnie kolejnymi aktualizacjami.
Zabraliście już nawet możliwość wgrania starego pakietu graficznego, który osobiście uwielbiałem i korzystałem z niego jeszcze 2 miesiące temu.
Powodzenia w aktualizacjach, wiadomo, że część graczy i tak nie odejdzie bo gdybyśmy mieli odejść zrobilibyśmy to dawno temu. Ale tracimy na klimacie gry i na tym, co sprawiło, że wyróżniła się spośród pozostałych siecówek polegających na budowie imperium gracza. Pozdrawiam.