DeletedUser21561
Guest
Obawiam się, że to co proponujesz przysporzyło by więcej problemów niż pożytku. Nawet nie podejmuję się próby szacowania, jaka część z owych przekazań wsi, tudzież scaleń kont byłaby robiona "na lewo".
Czyli gracz X - nieaktywny (Pisze swoją deklarację do Supportu bądź do rady Plemienia o przekazanie wiosek wyznaczonemu graczowi z plemienia)
Gracz Y(z tego samego plemienia) - pisze deklarację że zgadza się na przyjęcie wiosek gracza X
Po zgłoszeniu przez członka rady danego plemienia do Supportu Gracz Y otrzymuje wszystkie wioski gracza X w terminie 7 dni od zgłoszenia
Gracz X nie ma możliwości posiadania wtedy konta na świecie na którym jego wioski zostały przekazane innemu graczowi z plemienia
No i mamy temat kont nieaktywnych z głowy zostają szarości i wróg i tutaj możemy zacząć się bawić dalej ale na pewno jeden z ważniejszych problemu zostanie szybko i sprawnie rozwiązany.
Co do morali to tak jak Nina pisała małe konta służą do eliminowania tego typu kont z małymi moralami.
szarości i wróg to problem do rozwiązania dla plemienia, a nie dla suportu, takie jest moje zdanie...
a "legalne" konta trzymane na morale to jest problem do rozwiązania dla suportu... właśnie to zrobili
Wymyślacie problemy tam gdzie ich nie ma
Czy gdzieś tam jest napisane, że to musi być "większość bezwzględna"? Czyli większość spośród graczy będących na świecie?
Nie - wystarczy najzwyklejsza WIĘKSZOŚĆ. Jeśli na świecie jest 2000 kont, a swój głos w ankiecie zechce oddać 100 z nich, to głosy tych 100 zadecydują o tym czy wygra opcja TAK czy NIE...
Na 22ś również mamy paru takich pajaców.
Tak na szybko sobie policzyłem do przekazania jest 16694 wioski przyjmuję na tą chwilę 6 graczy by przyjęło wioski to daje nam średnio po 2,8k wiosek na głowę czy to dużo ja bym obrobił nie ma problemu a ile to zaoszczędzi szlachty?Mamy w tym momencie ponad 16 tys mniej barbarek jakby przyjąć że w zamiast rozbiórek przejmiemy barbary.
między moimi wioskami (wioskami moich współplemieńców a wioskami wroga są prawie 3 kontynenty szarości (tych płotek co skasują konta po zobaczeniu pierwszych ataków nie liczę)
To może mnie oświeć jak mamy rozwiązać ten problem nie mając szlachty?
Tylko nie pisz, że mamy przeskoczyć założyć sobie kolonie 100 wiosek i atakować przeciwnika, bo to śmieszne i nierealne rozwiązanie - moje ataki idą ok 300 h (dwa tygodnie) on obstawi wioski po sam dach i będę miała przyjemności zero bo nic nie wyczyszczę później dwa tygodnie odbudowy i znów wielka wyprawa - za taką grę to ja bardzo dziękuje, zero przyjemności, nawet KP mi nie potrzebne.
Może u Was gra się nielegalnie lub oczekuje się że nielegalna rozgrywka zostanie zalegalizowana (może warto sprawdzić małe konta świata 7 jak to jest u nich z multikontami). U mnie w plemieniu maluszki są żywe, mają swoich właścicieli, którzy z różnych względów nie chcą kont wielomilionowych ale grają!
ale to jak zmiana Konstytucjikmic napisał:Czy gdzieś tam jest napisane, że to musi być "większość bezwzględna"? Czyli większość spośród graczy będących na świecie?
Nie - wystarczy najzwyklejsza WIĘKSZOŚĆ. Jeśli na świecie jest 2000 kont, a swój głos w ankiecie zechce oddać 100 z nich, to głosy tych 100 zadecydują o tym czy wygra opcja TAK czy NIE...
masz takie konto a nie inne i spróbuj coś wymyślić, moje ataki latają ostatnio czasami nawet 600h(k99=>K0) i nie widzę problemu żeby to wykorzystywać do różnych celów... jak ci gra nie sprawia przyjemności to nie jest wina suportu czy systemu gry tylko przebiegu rozgrywki na konkretnym świecie, jednocześnie proponowane przez was zmiany spowodują zaburzenie jakiejkolwiek rywalizacji między graczami, a prawdopodobnie i między plemionami, tańsza szlachta jest rozwiązaniem równym dla wszystkich, wszyscy mają to samo, a przekazywanie kont gratisem nigdy w życiu nie przejdzie, z kilku banalnych powodów(chociażby większa ilość kont przynosi większe zyski firmie)... dawajcie propozycje które są realne i równe dla wszystkich graczy(nie promują jednostki w tak rażący sposób - wszystkie rankingi indywidualne można skasować)
A patrząc na statystyki świata to S6 raczej widać że jest bardziej ofensywnym światem niż defensywnym w porównaniu z S7i stąd bardziej nam odpowiada gra ofensywna i atakowanie wroga a nie zbieranie barbar i rozbieranie kont
między moimi wioskami (wioskami moich współplemieńców a wioskami wroga są prawie 3 kontynenty szarości (tych płotek co skasują konta po zobaczeniu pierwszych ataków nie liczę)
To może mnie oświeć jak mamy rozwiązać ten problem nie mając szlachty?
Tylko nie pisz, że mamy przeskoczyć założyć sobie kolonie 100 wiosek i atakować przeciwnika, bo to śmieszne i nierealne rozwiązanie - moje ataki idą ok 300 h (dwa tygodnie) on obstawi wioski po sam dach i będę miała przyjemności zero bo nic nie wyczyszczę później dwa tygodnie odbudowy i znów wielka wyprawa - za taką grę to ja bardzo dziękuje, zero przyjemności, nawet KP mi nie potrzebne.
Jest takie powiedzenie które mówi: Lepiej zapobiegać jak leczyć... nikt przecież nie będzie teraz siedział 48 godzin na dobę i przejmował te wiochy. Gdyby obniżka była wprowadzona odpowiednio wcześniej problem nie byłby aż tak duży...