Warunki zmiany zasad na starych światach - dyskusja

Status
Zamknięty.

DeletedUser21561

Guest
Obawiam się, że to co proponujesz przysporzyło by więcej problemów niż pożytku. Nawet nie podejmuję się próby szacowania, jaka część z owych przekazań wsi, tudzież scaleń kont byłaby robiona "na lewo".
 

tutens

Kurier Plemion - członek plemienia roku 2010
Wynik reakcji
172
Czyli gracz X - nieaktywny (Pisze swoją deklarację do Supportu bądź do rady Plemienia o przekazanie wiosek wyznaczonemu graczowi z plemienia)
Gracz Y(z tego samego plemienia) - pisze deklarację że zgadza się na przyjęcie wiosek gracza X
Po zgłoszeniu przez członka rady danego plemienia do Supportu Gracz Y otrzymuje wszystkie wioski gracza X w terminie 7 dni od zgłoszenia
Gracz X nie ma możliwości posiadania wtedy konta na świecie na którym jego wioski zostały przekazane innemu graczowi z plemienia

nierealne, to w dalszym ciągu ma być rywalizacja na równych warunkach, ktoś kończy i dostajesz 3000 gratisów, zamiast porozdawać konta od początku dołączyłbym je do siebie i teraz miałbym kolosa ważącego nie mniej niż 400 milionów... teraz powiedz mi jak ma mi ktoś podskoczyć jak moje konto w pojedynkę waży przynajmniej 1/2 plemienia top2... a wcale nie przesadzam, tak by się stało patrząc po tym dla ilu kont znalazłem nowych właścicieli - przykładowo, mam 3200 wiosek, obecnego w tej dyskusji Nutzza wstawiłem na konto 1800 wioch+500 wolnej szlachty, zamiast tego dostałbym w prezencie 2300 wiosek, w tym tempie w pojedynkę wygrałbym ten świat a to nie o to chodzi

No i mamy temat kont nieaktywnych z głowy zostają szarości i wróg i tutaj możemy zacząć się bawić dalej ale na pewno jeden z ważniejszych problemu zostanie szybko i sprawnie rozwiązany.

Co do morali to tak jak Nina pisała małe konta służą do eliminowania tego typu kont z małymi moralami.

szarości i wróg to problem do rozwiązania dla plemienia, a nie dla suportu, takie jest moje zdanie... a "legalne" konta trzymane na morale to jest problem do rozwiązania dla suportu... właśnie to zrobili:D

edit: co do konta, miałbym jakieś 20000 offów, dałbym radę to wysyłać, ale kto dałby radę to obronić?
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser15287

Guest
szarości i wróg to problem do rozwiązania dla plemienia, a nie dla suportu, takie jest moje zdanie...


między moimi wioskami (wioskami moich współplemieńców a wioskami wroga są prawie 3 kontynenty szarości (tych płotek co skasują konta po zobaczeniu pierwszych ataków nie liczę)
To może mnie oświeć jak mamy rozwiązać ten problem nie mając szlachty?
Tylko nie pisz, że mamy przeskoczyć założyć sobie kolonie 100 wiosek i atakować przeciwnika, bo to śmieszne i nierealne rozwiązanie - moje ataki idą ok 300 h (dwa tygodnie) on obstawi wioski po sam dach i będę miała przyjemności zero bo nic nie wyczyszczę później dwa tygodnie odbudowy i znów wielka wyprawa - za taką grę to ja bardzo dziękuje, zero przyjemności, nawet KP mi nie potrzebne.

a "legalne" konta trzymane na morale to jest problem do rozwiązania dla suportu... właśnie to zrobili:D

Może u Was gra się nielegalnie lub oczekuje się że nielegalna rozgrywka zostanie zalegalizowana (może warto sprawdzić małe konta świata 7 jak to jest u nich z multikontami). U mnie w plemieniu maluszki są żywe, mają swoich właścicieli, którzy z różnych względów nie chcą kont wielomilionowych ale grają!
 

DeletedUser18169

Guest
Do tego Nina na pewno gracz nie będący milionowym graczem nie będzie chciał kont a raczej wiosek gracza co ma kilka milionów bo nie chce obrabiać tego.jak pisałem wszystko we własnym plemieniu się dzieje i nie byłoby możliwości przekazania wiosek graczowi z innego plemienia.Co za tym idzie chcemy mieć szlachtę na wroga a nie na barbary i własne konta które trzeba rozbierać.Nikt nie każe Ci brać wiosek graczy nieaktywnych i nikt cię do tego nie zmusza chodzi aby była taka możliwość.S 7 jak nie chce tego to ich sprawa ale dla Nas na S6 byłoby to jakieś rozwiązanie które pozwoliło by się skupić na sensie tej gry jaką jest walka z wrogiem a nie z barbarami i własnymi kontami bo to też można nazwać walką ale z wiatrakami w przypadku małych ilości szlachty.
Tak jak Nina napisała biegać 300h i więcej na wroga to idiotyzm nie mający żadnej logiki i sensu tej gry a co za tym idzie zabiera przyjemność jaką dawała ta gra bo czy daje sami sobie odpowiedzieliśmy na s6 pisząc do supportu o zmiany które mają poprawić tą grę i jej sens.Nie ma możliwości zlikwidowania szarości nie ma innych możliwości ale jest aby wioski współplemieńca przypisać graczowi aktywnemu za jego świadomą zgodą.Co do obrabiania wiosek hm.....koledzy powiem Wam tak obrabiam prawie 3k i nie ma problemu nie zajmuje mi to dłużej jak do 1h więc nie widzę problemu czy będę miał 5k więcej wiosek czy też nie.Zgadzając się wiem co z tym się wiąże i nie będę jęczał ale gra z barbarami i własnymi kontami by to wszystko uporządkować nie bardzo mi się uśmiecha a jak już pisałem sensem tej gry jest zupełnie coś innego.Można to wprowadzić lecz nie trzeba nikogo zmuszać do gry.Jak ktoś przejmie kogoś wioski a sam nie jest aktywny to robi tylko i wyłącznie problem plemieniu a to raczej rada plemienia będzie brała pod uwagę i na pewno nie pozwoli na taki ruch a sama dobrze wie co się dzieje i jak się dzieje w plemieniu.
A patrząc na statystyki świata to S6 raczej widać że jest bardziej ofensywnym światem niż defensywnym w porównaniu z S7i stąd bardziej nam odpowiada gra ofensywna i atakowanie wroga a nie zbieranie barbar i rozbieranie kont:D
Nawet by istniała możliwość aby gracze którzy nie są aktywni mocno się rozruszali bo nie byłoby widać problemu z kontami wewnątrz plemienia została by szarość i wróg i w naszym przypadku również szlachta byłaby wykorzystana na barbary (których nie da się zlikwidować) i wroga a tak przejmując dodatkowo własnych graczy marnujemy czas i grubasy na przejmowanie tych wiosek i po co?Czy to wpłynie na monotonie?uważam że nie pozwoli w dużym stopniu uporządkować sytuację na świecie i gra może zacząć cieszyć a nie głowić się kogo następnego rozbieramy bo kolejni są w kolejce beznadziejna sprawa.Tak jak pisałem nikt nikogo nie zmusza można wprowadzić a realizacja tego to każdego indywidualna sprawa.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Wymyślacie problemy tam gdzie ich nie ma :)
Czy gdzieś tam jest napisane, że to musi być "większość bezwzględna"? Czyli większość spośród graczy będących na świecie?
Nie - wystarczy najzwyklejsza WIĘKSZOŚĆ. Jeśli na świecie jest 2000 kont, a swój głos w ankiecie zechce oddać 100 z nich, to głosy tych 100 zadecydują o tym czy wygra opcja TAK czy NIE...

zdecydowanie popieram bo przypominam sobie jak była obniżka na "19" to na 3000 ludzi zagłosowało 987 jak pamiętam

Na 22ś również mamy paru takich pajaców.

Na "16" jest takich najwięcej jak na to zobaczyć zwłaszcza w plemieniu Wind
 

DeletedUser18169

Guest
Tak na szybko sobie policzyłem do przekazania jest 16694 wioski przyjmuję na tą chwilę 6 graczy by przyjęło wioski to daje nam średnio po 2,8k wiosek na głowę czy to dużo ja bym obrobił nie ma problemu a ile to zaoszczędzi szlachty?Mamy w tym momencie ponad 16 tys mniej barbarek jakby przyjąć że w zamiast rozbiórek przejmiemy barbary.
 

DeletedUser

Guest
Tak na szybko sobie policzyłem do przekazania jest 16694 wioski przyjmuję na tą chwilę 6 graczy by przyjęło wioski to daje nam średnio po 2,8k wiosek na głowę czy to dużo ja bym obrobił nie ma problemu a ile to zaoszczędzi szlachty?Mamy w tym momencie ponad 16 tys mniej barbarek jakby przyjąć że w zamiast rozbiórek przejmiemy barbary.

2,8k na głowę, odrobiłbyś ??? za pewne nie, bo średnio przejmujesz wioski tak damy gracza z średnio-zaawansowanej ekipy to 80-120 na miesiąc to wychodzi ładny wynik 2 lata! żeby barbarki przejąć to trzeba nie tylko tanich szlachciców, ale zgranego plemienia nie musi być silny, ale musi być takie co każdy gracz przejmuje chociaż dziennie po 3-5 wiosek to wtedy barbarzyńskie nie będą stanowić takiego mocnego problemu.

Jeśli tak patrze, na wypowiedzi 23nina, to niestety to nie jest wina administracji tylko plemienia i samych graczy, masz 4 miejsce w topce na 6 i regularne przejmujesz wioski, ale plemię jest takie co przejmuje 10/53 wioski, no to problem wyjaśnia się sam, nie martw się tak jest wszędzie na "19" miałem to samo zwłaszcza kiedy HN atakowało JP, wystarczyło z 150-200 ataków na jednego typka i cały front na linii k47/k48/k49/k58/k59 posypało się i są barbarki, teraz dołączył sektor k39, ale tak jeszcze HN ma daleko tym bardziej będzie miało ciężej, bo dojdą moje teraz wsie do barbarzyńskich.
 

DeletedUser18169

Guest
Co ty gadasz łącznie nie jestem w stanie obrobić 6k wiosek? które będą w moim posiadaniu?z lekkim dy......co do szarości to może jeszcze support uswać z barbar woja i wtedy co ? dużo lepiej przejmować i szybciej można a tym bardziej że ma się grube które się zaoszczędziło na nie przejmowaniu swoich kont tzw rozbiórce.Więc wydaje mi się że jest to rozwiązanie a plemię będzie grało nie ważne czy będzie tam 53 graczy czy 30 ważne że nie będzie straty czasu i grubasów na rozbiórki tylko będzie można zająć się wrogiem i barbarami.A ty byś nie obrobił 5k wiosek czy 6?
 

DeletedUser

Guest
przejmowanie barbarzyńskich a zostawisz tych z rozbiórki nic nie da, zaś co ty możesz wiedzieć o 5k czy 6k wiosek na 1 koncie jak masz niecałe 3k, jeśli masz 5k czy 6k wiosek to normalnie już sobie cały kontynent kontrolujesz
 

tutens

Kurier Plemion - członek plemienia roku 2010
Wynik reakcji
172
między moimi wioskami (wioskami moich współplemieńców a wioskami wroga są prawie 3 kontynenty szarości (tych płotek co skasują konta po zobaczeniu pierwszych ataków nie liczę)
To może mnie oświeć jak mamy rozwiązać ten problem nie mając szlachty?
Tylko nie pisz, że mamy przeskoczyć założyć sobie kolonie 100 wiosek i atakować przeciwnika, bo to śmieszne i nierealne rozwiązanie - moje ataki idą ok 300 h (dwa tygodnie) on obstawi wioski po sam dach i będę miała przyjemności zero bo nic nie wyczyszczę później dwa tygodnie odbudowy i znów wielka wyprawa - za taką grę to ja bardzo dziękuje, zero przyjemności, nawet KP mi nie potrzebne.

masz takie konto a nie inne i spróbuj coś wymyślić, moje ataki latają ostatnio czasami nawet 600h(k99=>K0) i nie widzę problemu żeby to wykorzystywać do różnych celów... jak ci gra nie sprawia przyjemności to nie jest wina suportu czy systemu gry tylko przebiegu rozgrywki na konkretnym świecie, jednocześnie proponowane przez was zmiany spowodują zaburzenie jakiejkolwiek rywalizacji między graczami, a prawdopodobnie i między plemionami, tańsza szlachta jest rozwiązaniem równym dla wszystkich, wszyscy mają to samo, a przekazywanie kont gratisem nigdy w życiu nie przejdzie, z kilku banalnych powodów(chociażby większa ilość kont przynosi większe zyski firmie)... dawajcie propozycje które są realne i równe dla wszystkich graczy(nie promują jednostki w tak rażący sposób - wszystkie rankingi indywidualne można skasować)

a szaraki prędzej czy później znikną, takie przestoje się zdarzają, u nas z jednej strony trwał 2 lata po kasacji plemienia top2... musicie to przeczekać i tyle, nie znajdziecie na to innego sensownego i równego dla wszystkich rozwiązania niż potanienie ceny paczki/monety, lub nawet zrobienie 10 w cenie jednej... możecie skatasować te szaraki żeby ludzie nie chcieli brać każdej tylko powiedzmy połowę, zawsze to jakieś przyśpieszenie... my pozwoliliśmy przejąć obecnym wrogom jakieś 25000 z 30-paru tysięcy... kogo to nie bawiło to się tym nie zajmował

Może u Was gra się nielegalnie lub oczekuje się że nielegalna rozgrywka zostanie zalegalizowana (może warto sprawdzić małe konta świata 7 jak to jest u nich z multikontami). U mnie w plemieniu maluszki są żywe, mają swoich właścicieli, którzy z różnych względów nie chcą kont wielomilionowych ale grają!

u nas też konta mają swoich właścicieli i co to zmienia... niektórzy nawet z własnej kasy kupują premium, ale w praktyce wychodzi tak ze oni nie grają tylko korzystają z forum i udostępniają konta na morale... czy ich konta byłyby trzymane gdyby nie problem ze szlachtą i morale? odpowiedź moim zdaniem jest oczywista, konta byłyby rozebrane albo do 0 albo do wielkości kilku wiosek jak ktoś korzysta z forum

PS. macie wszystkie konta legalnie obsadzone graczami, a chcecie łączyć konta całościowo w wielkie molochy... coś to się kupy nie trzyma... po prostu czołówka nie ma szlachty jak wszędzie na każdym świecie i nawet jak dadzą wam 300 szlachty miesięcznie na dobrą sprawę też będzie mało... mi by nie starczyło



@Dunio... jak chodzi o obrabianie wiosek, może nie doczytałeś mojego komentarza, twój pomysł doprowadzi do tego że ci bardziej ogarnięci będą słali ilości offow nie do obronienia(dostaniesz serie po 10000 offa każdy po 200 katapult na różne cele i dowidzenia przeciwnik szarzeje na 100%, 2 tygodnie mijają następny cel... 3 miesiące wroga nie ma - wyślesz coś takiego? ja bym wysłał... ile osób na świecie da radę obronić taką falę? jak licząc dojdziesz do drugiej ręki to znaczy że połowę ludzi przeceniasz), gra naprawdę straci sens
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
kmic napisał:
Czy gdzieś tam jest napisane, że to musi być "większość bezwzględna"? Czyli większość spośród graczy będących na świecie?
Nie - wystarczy najzwyklejsza WIĘKSZOŚĆ. Jeśli na świecie jest 2000 kont, a swój głos w ankiecie zechce oddać 100 z nich, to głosy tych 100 zadecydują o tym czy wygra opcja TAK czy NIE...
ale to jak zmiana Konstytucji
to powinna być bezwzględna większość xD:p
 

DeletedUser15287

Guest
masz takie konto a nie inne i spróbuj coś wymyślić, moje ataki latają ostatnio czasami nawet 600h(k99=>K0) i nie widzę problemu żeby to wykorzystywać do różnych celów... jak ci gra nie sprawia przyjemności to nie jest wina suportu czy systemu gry tylko przebiegu rozgrywki na konkretnym świecie, jednocześnie proponowane przez was zmiany spowodują zaburzenie jakiejkolwiek rywalizacji między graczami, a prawdopodobnie i między plemionami, tańsza szlachta jest rozwiązaniem równym dla wszystkich, wszyscy mają to samo, a przekazywanie kont gratisem nigdy w życiu nie przejdzie, z kilku banalnych powodów(chociażby większa ilość kont przynosi większe zyski firmie)... dawajcie propozycje które są realne i równe dla wszystkich graczy(nie promują jednostki w tak rażący sposób - wszystkie rankingi indywidualne można skasować)

Może warto, żebyś jeszcze raz przeczytał moje wypowiedzi, bo próbujesz przypisać mi propozycje, który nigdy nie napisałam.

Support, właściciel gry, w pewnym sensie ponosi odpowiedzialność za to co mamy na s6 - już 1,5 roku temu zgłaszaliśmy że pojawia się za dużo wiosek szarych i trzeba wprowadzić implementację w grze usuwającą szare wioski.

PS. ja się już 4 razy przenosiłam i zawsze trafiam na szarość, może takie moje przekleństwo...:(
 

tutens

Kurier Plemion - członek plemienia roku 2010
Wynik reakcji
172
dobrze nie zaproponowałaś tego... propozycja była w odniesieniu do twojego posta... mój błąd, w takim razie jaka jest twoja propozycja? wcielenie szaraków za darmo? podarowanie szlachty(właśnie to robią)? zaproponuj coś... usuwanie szarych wiosek na jakich zasadach? weź pod uwagę że jak usuniesz szare wioski to zamiast 3 kontynentów szarości zrobią ci się puste... co tam wstawisz? możesz zasadzić drzewko, bo przestrzeni nie nagniesz, wroga sobie nie przesuniesz

edit:
A patrząc na statystyki świata to S6 raczej widać że jest bardziej ofensywnym światem niż defensywnym w porównaniu z S7i stąd bardziej nam odpowiada gra ofensywna i atakowanie wroga a nie zbieranie barbar i rozbieranie kont:D

popatrz dobrze, to że macie 3 agresorów lepszych to nie pokazuje ogółu... u nas byłbyś 3 miejsca niżej niż u siebie... do tego macie jakieś 2 miesiące(może miesiąc) przewagi bo wasz świat jest dłużej... na dokładkę szarość o której piszecie u nas została niedawno skończona, teraz agresorzy rozwiną skrzydła i prędzej czy później nadrobią stratę
 
Ostatnia edycja:

złodziej marzeń

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
31
między moimi wioskami (wioskami moich współplemieńców a wioskami wroga są prawie 3 kontynenty szarości (tych płotek co skasują konta po zobaczeniu pierwszych ataków nie liczę)
To może mnie oświeć jak mamy rozwiązać ten problem nie mając szlachty?
Tylko nie pisz, że mamy przeskoczyć założyć sobie kolonie 100 wiosek i atakować przeciwnika, bo to śmieszne i nierealne rozwiązanie - moje ataki idą ok 300 h (dwa tygodnie) on obstawi wioski po sam dach i będę miała przyjemności zero bo nic nie wyczyszczę później dwa tygodnie odbudowy i znów wielka wyprawa - za taką grę to ja bardzo dziękuje, zero przyjemności, nawet KP mi nie potrzebne.

Może rozwiązaniem byłoby wprowadzenie możliwości przekazywania monet/paczek surowców (w zależności od stylu świata) z konto na konto.

Druga możliwość to zmiana regulaminu a konkretnie punktu mówiącego o pushingu dla starych swiatów czyli tych już zamkniętych. Dla nowych światów niestety to rozwiązanie musiałby odpaść z wiadomych względów.

Trzecia propozycja to szybsza reakcja co do obniżki cen monet. Jeżeli obecnie jest:

Obniżka do 50% początkowej ceny: zamknięty świat i liczba graczy poniżej 3000. Gracze muszą zagłosować na "tak" by zmiana mogła być wprowadzona

To wprowadzić to przy 5000 graczach bez żadnych ankiet bo wiadomo, ze osoby mało aktywne zagłosuja na nie ;)

Jest takie powiedzenie które mówi: Lepiej zapobiegać jak leczyć... nikt przecież nie będzie teraz siedział 48 godzin na dobę :p i przejmował te wiochy. Gdyby obniżka była wprowadzona odpowiednio wcześniej problem nie byłby aż tak duży...
 
Ostatnia edycja:

tutens

Kurier Plemion - członek plemienia roku 2010
Wynik reakcji
172
przekazanie monet to byłby ułatwiony push, wciąż uzyskujemy jedno konto górujące nas resztą i ktoś chcący się ścigać w równych zawodach nie ma szans... jeżeli ma to być w jakiś sposób równe musiałby to dzielić monety/paczki na wszystkich graczy na serwerze(wrogów też, na tych małych niedobitków też) - dlaczego nie na plemię? bo wtedy tworzymy 2 osobowe plemię i skasowany przenosi całą pulę... z tym że mogłoby to się odbywać automatycznie w momencie usunięcia konta z serwera i nie z wybranych kont tylko z każdego, do tego mogłoby rozdawać te paczki w stosunku do posiadanych wiosek...

może w takiej formie ma to sens

mam 5000000, dzielę to na graczy na serwie przy zachowaniu proporcji, przyjmijmy że top1 ma 1% wioch, dostaje 50000 monet=15 szlachciców, mniej wiosek każdemu graczowi daje wciąż podobną liczbę szlachty dodatkowej... świat dostaje sporą część moich grubasów podzielonych po równo, wystarczająco żeby moje pożegnanie się z grą nie było aż tak uciążliwe jak jest teraz

nie jestem w stanie sam tego ocenić...skomentujcie
 

DeletedUser21561

Guest
Polać mu. Zawsze wiedziałem że na kacu najlepiej Ci się myśli :D
 

tutens

Kurier Plemion - członek plemienia roku 2010
Wynik reakcji
172
ty tu się nie podlizuj tylko szukaj haka na mój pomysł, a na pewno coś jest, np. dlaczego przekazywać gratisową szlachtę wrogowi? bez sensu... ale samemu plemieniu też nie można na to pozwolić
 

DeletedUser21561

Guest
A to akurat nie jest żaden hak tylko element który cały pomysł balansuje, tak że jest akceptowalny.
 

tutens

Kurier Plemion - członek plemienia roku 2010
Wynik reakcji
172
w sumie może racja... jakby wróg miał dostać ode mnie szlachtę to bym drugi raz przemyślał kasacje konta
 

DeletedUser15287

Guest
Jest takie powiedzenie które mówi: Lepiej zapobiegać jak leczyć... nikt przecież nie będzie teraz siedział 48 godzin na dobę :p i przejmował te wiochy. Gdyby obniżka była wprowadzona odpowiednio wcześniej problem nie byłby aż tak duży...

Zgadzam się z Tobą. Nie tylko liczba graczy powinna decydować o obniżce ceny szlachty. Takim wyznacznikiem powinna być również liczba szarych wiosek na świecie, chodzi głównie o wioski powyżej 3k punktów.

Myślę, że najlepszym rozwiązaniem jest kasacja wiosek gracza który robi się szary, np w proporcji 1/3 kasowana reszta zostaje. Gwarantuje to możliwość przeskoczenia między kontynentami. Jeżeli szary robi się cały kontynent graniczny świata np 99; 69 itd to kasacji ulega 100% wiosek.
Proste oraz łatwe do implementacji w kodzie - takie rozwiązanie proponowaliśmy 1,5 roku temu. W odpowiedzi była obniżka ceny szlachty, gdzie z góry wiedziano, że to nie rozwiąże problemu.

Rozdawanie szlachty wskazanej osobie to nie jest dobre rozwiązanie, może prowadzić do wielu nadużyć w tym włamań na konta i przekazywania ich do kasacji.
W miejsce tego rozwiązania, dla światów borykających się z dużym problemem szaraków, czy kandydatów na szaraków w formie graczy logujących się tylko proponowaliśmy jednorazowe rozdanie dodatkowej szlachty w liczbie 1.000 sztuk dla każdego gracza, za wyjątkiem tych co włączyli zacznij od początku lub zostali przejęcie do zera w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Do zaakceptowania jest również, obniżenie ceny szlachty do 2% ceny podstawowej do czasu gdy liczba wiosek barbarzyńskich będzie niższa niż 20.000.
 
Status
Zamknięty.
Do góry