- Wynik reakcji
- 217
Bo byłaby ona ciężka w utrzymaniu i kłopotliwa w dodawaniu tam pozycji - musiałyby one przejść przez co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za akceptowanie skryptów w każdej wersji językowej z osobna. Gdzie nie wszyscy twórcy piszą skrypty pod kątem zgodności z wszystkimi wersjami językowymi gry. Wiecie, jakie by wtedy były opóźnienia?Okej, to ja mam pytanie. Dlaczego nie ma jednej skryptoteki dla wszystkich wersji językowych?
Dochodzi do tego jeszcze temat praw autorskich, bo twórca zwyczajnie może sobie nie życzyć dystrybucji zagranicznej albo sam może nie mieć prawa do dysponowania skryptem w tym stopniu. (Dotyczy to głównie skryptów, które oryginalny autor porzucił, ale zgodę na dostosowanie do swojej wersji językowej uzyskała inna osoba, która w zamian za oryginalnego twórcę dba o aktualność - nie ma on praw do publikacji poza swoją wersją językową.)