Ustawienia

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser182378
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser182378

Guest
Ustawienia nr 1
Ochrona trwa: 25 minut.
Wioska startowa:
Surowce 12 poziom, ratusz 10 poziom, spichlerz i zagroda poziom 8.
Koszary poziom 7, stajnia poziom 5, kuźnia poziom 5
Chłopi: Nie
Łucznicy: Nie.
Rycerz: Tak, bez przedmiotów.
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 1.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: brak
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
Ustawienia nr 2
Ochrona trwa: 10 minut.
Wioska startowa:
Surowce 22 poziom, ratusz 20 poziom, spichlerz i zagroda poziom 22.
Koszary poziom 18, stajnia poziom 10, kuźnia poziom 15
Chłopi: Nie
Łucznicy: Nie.
Rycerz: Tak, nowe przedmioty
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 3.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: 1000
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
Ustawienia nr 3
Ochrona trwa: 20 minut.
Wioska startowa:
Surowce 30 poziom, ratusz 20 poziom, spichlerz i zagroda poziom 10.
Koszary poziom 3, stajnia poziom 0, kuźnia poziom 5
Chłopi: Nie
Łucznicy: Nie.
Rycerz: Nie.
Kościół: Tak.
Ilość Graczy w plemieniu: 1.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 40.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: 1500
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Nie.
Szlachta: Monety
Ustawienia nr 4
Ochrona trwa: 10 minut.
Wioska startowa:
Surowce 30 poziom, ratusz 20 poziom, spichlerz i zagroda poziom 30.
Koszary poziom 20, stajnia poziom 10, kuźnia poziom 5
Chłopi: Nie
Łucznicy: Tak.
Rycerz: Tak, stare przedmioty
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 2.
Możliwość opuszczenia plemienia: Tak.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
Technologia: proste
Zwiadowcy: widzą jednostki w wiosce i budynki.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 34-35.
Reguła zagrody: 1500
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Nie.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
Ustawienia nr 5
Ochrona trwa: 15 minut.
Wioska startowa:
Surowce 15 poziom, ratusz 25 poziom, spichlerz i zagroda poziom 13.
Koszary poziom 10, stajnia poziom 1, kuźnia poziom 5
Chłopi: Nie
Łucznicy: Nie.
Rycerz: Nie.
Kościół: Tak.
Ilość Graczy w plemieniu: 1.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 1000.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: 1000
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Paczki
Ustawienia nr 6
Ochrona trwa: 10 minut.
Wioska startowa:
Surowce 26 poziom, ratusz 20 poziom, spichlerz i zagroda poziom 25.
Koszary poziom 18, stajnia poziom 10, warsztat poziom 5, kuźnia poziom 15
Chłopi: Tak.
Łucznicy: Nie.
Rycerz: Tak, nowe przedmioty
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 2.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Nie.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 4.
Szlachcic zbija poparcie: 50-55
Reguła zagrody: brak.
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
 

DeletedUser182378

Guest
Ustawienia nr 7
Ochrona trwa: 20 minut.
Wioska startowa:
Surowce 3 poziom, ratusz 2 poziom, spichlerz i zagroda poziom 2.
Koszary poziom 0, stajnia poziom 0, warsztat poziom 0, kuźnia poziom 0
Chłopi: Nie..
Łucznicy: Nie.
Rycerz: Nie.
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 4.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Ataki na sojusznika traktowane jako odwiedziny: Tak.
Technologia: proste
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Fake limit: 1%
Maksymalny zasięg szlachcica: 100.
Szlachcic zbija poparcie: 20-35
Reguła zagrody: brak.
Podbijanie wiosek barbarzyńskich: Tak.
Przesyłanie wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Szlachta: Monety
 

DeletedUser182378

Guest
Mała informacja

W związku z licznymi głosami i opiniami na temat dużej intensywności turnieju zmniejszyliśmy liczbę rund rankingowych. Będą one się odbywać od teraz co drugi dzień.
Cieszymy się że otrzymujemy od Was pozytywne opinię i propozycję wpływające na rozwój turnieju!

Życzymy powodzenia w dalszych etapach.
 
Status
Zamknięty.
Do góry