usprawnienie likwidujące bany

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser7835
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser7835

Guest
Cześć!

Zakładam, że operatorzy gry pracują rzetelnie i nie trzymają strony żadnego z plemion na żadnym świecie. Duża ilość banów w moim plemieniu skłoniła mnie jednak do przemyśleń i zaproponowania łatwych do wprowadzenia, rewolucyjnych i moim zdaniem potrzebnych usprawnień.

Zdecydowana większość banów w moim plemieniu jest za sprawy, które nie mają większego, a w dużej mierze żadnego wpływu na przebieg rywalizacji. Są to sprawy typu:
- w napiętej sytuacji ktoś zalogował się u kolegi, a potem współpracował z nim jak dawniej i nie zwrócił uwagi na upływ 24h
- jedna z osób dzielących łącze ma to zaznaczone a druga nie
- domysł GO, że jedna osoba gra na kilku kontach, mimo że na obu jest zaznaczone dzielenie łącza

i różne inne tego typu lub o wadze jeszcze mniejszej.
2 lub 3 bany za tego typu przewinienia to ban stały często dla osoby, która gra wiele miesięcy.

Myślę, że takie rzeczy psuja atmosferę tej dość ciekawej gry dlatego mam następującą propozycję. Skoro system logów wychwytuje takie sytuacje jak nie przestrzeganie 24h po zastępstwie lub dzieleniu łącza, jak również nielegalną współpracę to czemu nie jest to zabronione programowo w samej grze. Przy próbie naruszenia tych części regulaminu mógłby się pojawiać odpowiedni komunikat tak jak to jest np. w przypadku ataków na osobę w okresie ochronnym.
Praktycznie cały kod już macie, bo to w dużej mierze ten sam kod, który generuje Wam logi. Dorobić kilka komunikatów, albo nawet jeden wspólny - "Akcja zabroniona" - to chyba nie jest wielki problem.

Zalety takiego rozwiązania są ogromne. Gra staje się bardziej sprawiedliwa a operatorzy mogą zająć się ciekawszymi i bardziej problematycznymi rzeczami.

Pozdrawiam i liczę na jakąś rozsądną dyskusję w tym temacie.
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.005
Odp: usprawnienie likwidujące bany

Ale tu nawet nie ma o czym dyskutować skoro żyjemy w kraju, gdzie 70% osób korzysta z neostrady lub innych rodzajów połączeń dających zmienne IP...
Zresztą to by było działanie dokładnie NA ODWRÓT od pożądanego, bo spowodowałoby jedynie wzrost inwencji twórczej graczy, czyli np. przesyłanie surowców między swymi multikontami za pośrednictwem innego gracza itd.

Zasady Gry są naprawdę proste. Każdy zakładając konto deklaruje zapoznanie się z nimi i zobowiązuje się do ich przestrzegania.
Jeśli ktoś ich przestrzega, to nie ma powodów do niepokoju. Jeśli nie - to JEGO problem a nie nasz. I będzie spotykać go za to kara, czy to się komuś podoba czy nie.

Pozdrawiam kończąc 'dyskusję'. Powrócimy do tematu, gdy każdy z graczy będzie miał zainstalowany skaner linii papilarnych...
kmic
 
Status
Zamknięty.
Do góry