Urodziny Plemion

Status
Zamknięty.

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
Urodzinowy Special No-rules

ciekawe ciekawe
ciekawe czy dane pozyskane w tej rundzie nie będą wykorzystane potem XD:D^^
 

DeletedUser

Guest
Wszystko fajnie pięknie, ale ten specjal z pushingiem multi kontami itd to będzie masakra ;))
Gdyby nie świat 55 może i bym wystartował, zobaczymy czy dużo chętnych będzie, na pewno ktoś się pokusi by zgarną PP.
 

DeletedUser157137

Guest
albo nic nie mozna .. albo mozna wszystko.. Moze jakis zloty srodek??
 

DeletedUser161104

Guest
Wszystkiego najlepszego! W plemiona gram od 3 lat począwszy od 5 świata z przerwami :))) Zmieniły się na lepsze patrząc graficznie i estetycznie :)) Tylko ni umiem znaleść wejścia gościnnego na światy da ktoś link?


100 LAT PLEMIONA!!!
 

DeletedUser160857

Guest
http://pl54.plemiona.pl/stat.php


Pod napisałem świat 54 jest napis "Dostęp Gościnny >> Ustawienie Świata"
Klikasz w dostęp gościny i masz , a jak chcesz zmienić s to po lewej stronie jest spis ;d


To kiedy dokładnie te urodziny :D?
 

DeletedUser158592

Guest
Urodziny fajna rzecz , konkursy przyjemne ale ustawienia specka maksymalnie kretyńskie. Ciekaw jestem kto wpadł na tak genialny pomysł i co chciał tym osiągnąć. Albo walczycie z tym co nielegalne i zabronione albo pozwalacie na to całe eldorado jak to nazwał kiedyś Bryft. To tak jakby kilkuletniemu dziecku na urodziny kupić paczkę papierosów i alkohol ... Wiadomo że specek wygra największy bociaz i oszust i co w tym ma być fajnego ? A wy jeszcze rozdajecie za to punkty premium haha?! Może jeszcze je zakupcie na allegro i później pobanujcie zwycięzców :) Ale skoro nie ma tutaj żadnych zasad nie zdziwcie się jak kilka sekund po starcie pojawi się 1500 kont kmicic1,2,3,4 ... A jak wiecie z odpowiednim skryptem jest to możliwe i dziecinnie proste :) i najsmieszniejsze że bedzie to legalne. Ok ja wyraziłem swoje zdanie ciekawe co na to inni
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser158309

Guest