ulepszenie w zbrojowni

  • Rozpoczynający wątek arabinhuo
  • Data rozpoczęcia

Dobry pomysł ?

  • Tak

    Głosy: 316 72,8%
  • Nie

    Głosy: 118 27,2%

  • W sumie głosujących
    434
Status
Zamknięty.

DeletedUser93933

Guest
ja mam ze zbrojownią problem. Raptem się zmieniła. Jest jakby poza ramką - pusta, a przedmioty wyżej rządkiem i można ich zmieniać. Nie jestem specjalistką jeśli chodzi o sprawy komputerowe (użytkownik) i nie znam jęz.angielskiego
Może był jakiś błąd serwera. Restart komputera albo wyczyszczenie plików przeglądarki powinno pomóc :D
 

DeletedUser84722

Guest
bardziej na tak niż na nie, ale jak już ktoś napisał nie podnosić o 100% tylko o parę procent, bo później nowi gracze już nie będą mieli w ogóle żadnych szans
 

DeletedUser94723

Guest
może i to dobry pomysł ale czy to nie bedzie zbyt wielkie ułatwienie gry?
 

DeletedUser74044

Guest
Pomysł fajny bo jak się zbrojownia się zapełni to jest już trochę nudno:(



Jestem na TAK:D
 

DeletedUser

Guest
pomysł fajny, i też miałem bardzo podobne pytanie, kiedyś, ale go nie walnąłem na forum, ale jeżeli chodzi o tą ankietę, to po co to? Żeby była i żeby trzeba było głosować, to nam i tak nic nie da bo jesteśmy Polakami i nie mamy możliwości ulepszania plemion, tylko Niemcy tak mogą:(.
 

DeletedUser

Guest
A co z taranami ?

dają 100% a jak by dawały 200%
to by 10 taranów miało siłę 200 taranów
600 toporów miało by siłę 6000 toporów
250 LK miało by siłę 2500 lk
 

DeletedUser

Guest
To chyba dobrze co? Nawet jeżeli to TY jako oblegany, miałbyś tyle samo(jeśli posiadałbys TĄ zbrojownie).
 

DeletedUser

Guest
Moim skromnym zdaniem pomysł jest dobry tylko trzeba go nieco dopracować. Przyda się takie coś w grze bo potem z rycerzem nie ma juz nic do roboty.
 

DeletedUser61664

Guest
A co z taranami ?

dają 100% a jak by dawały 200%
to by 10 taranów miało siłę 200 taranów
600 toporów miało by siłę 6000 toporów
250 LK miało by siłę 2500 lk


coś chyba źle policzyłeś:) przykładowo jak masz 10 taranów i siła jest 100%większa czyli, 10 x 2, czyli jakby było 20 taranów, a skoro było by 200% więcej czyli 10 x 3, czyli 30 taranów, pitagorasem, ani innym matematykiem nie jestem, więc mogę się mylić:p
 

DeletedUser

Guest
Mi to się nie podoba to by było zbyt duże ułatwienie, bo taka osoba która ma już wszystkie przedmioty to i tak już jest dużo lepsza a dodatkowe ulepszenie to by już była przesada...
 

DeletedUser99486

Guest
Jeden z lepszych propozycji ktore na tym forum widzialem Jestem na TAK. ProPlayer* ---> Pocwicz troche matmatyke .Twoje obliczenia sa bledne .:eek:

10 * (200%) = 20
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Nie mam zdania:confused:
Jak zbrojownia się zapełniła przestałem jej używać.
Wolałbym zamiast wzrostu mocy lub nowych przedmiotów drugiego i kolejnych rycerzy.
Jak wiadomo mamy jednego i spróbuj zapamiętać w której wiosce się obija.

klikasz piedestał i ci pisze :D

a wracając do tematu:

lepiej by było tak(wg. mnie;)):

Może byłyby 2 levele tylko by przedmiot ulepszał się o 50%???
 

DeletedUser

Guest
Pomysł bardzo dobry, tylko jak wielu z poprzedników proponuję, aby bonus zwiększał się stopniowo, a nie od razu 100%.
Jestem również za wprowadzeniem zdobywania poziomów Rycerza.
[Patrz osobny temat w propozycjach, tam troszeczkę już wyjaśniłem].
 

DeletedUser40321

Guest
Także jestem na TAK, ale żeby moc przedmiotu zwiększała się o kilka%. B. dobry pomysł też to lvl rycerza- myślę, że to zwiększy trochę dynamikę gry
 

DeletedUser

Guest
Jestem na tak, z drobną korektą, że to rycerz po zapełnieniu się zbrojowni, zdobywałby xp, można by było wtedy przyznać mu punkt, do obrony, lub też ataku przeciwko konkretnym jednostką (powiedzmy np. że przewidziane jest 20 punktów, które to gracz ma do dyspozycji, za każdy punkt dodawany jest jeden procent, ataku lub obrony)
Swoją decyzję motywuję tym, że po uzyskaniu wszystkich przedmiotów, a więc w dalszej fazie gry, rola rycerza ulega osłabieniu, a gdyby dodać to usprawnienie, gra byłaby ciekawsza.
 

DeletedUser

Guest
Pomysł kompletnie do kitu ;]
Po 1 słabsi gracze zaczynający później znowu by mieli gorzej bo <np.> tamten mnie atakował z rycerzem i jego miecze już są takie dobre że działają jak topory.
Po 2 jak już wcześniej ktoś wspomniał "te udziwnienia zniechęcają do gry"
Po 3 berło na 2 lvl brało by 35 albo 35 poparcia ;P?
i to tyle
 

DeletedUser22714

Guest
IMO gra była lepsza bez tych wszystkich udziwnień.
Na początku chodziło po prostu o zdobywanie wiosek i eliminowanie innych graczy, a teraz aż się boję nowych światów i tych wszystkich dodatkowych pierdół..
 

DeletedUser

Guest
dobry pomsył ale wymaga porpawek wg mnie jak ktoś zdobędzie już wszystkie przedmioty to procenty przychodzą mu tylko 1 na dzień ale bonusy za walke takie same i np jak ktoś znajdzie Halabarde Szwajcarską to zamiast 30 i 20 daje mu 32 i 22 bo jak będzie wzrastało zawsze się o 10procent to mając 600lk to będziesz miał 6tys
 

DeletedUser92237

Guest
Pomysł przedni, ponieważ daje on duże większe pole rażenia silniejszym graczą, którzy dużo atakują.
Np.Lanca mieszka 100% ataku:eek:
Niemam ogólnego zdania:)
 
Status
Zamknięty.
Do góry