DeletedUser
Guest
Proponuję ujawnianie postępu kar.
Wielokrotnie były sytuacje, gdy gracz A zgłaszał gracza B, gdy ten popełnił jakieś wykroczenie przeciw regulaminowi. Gracz A po przekazaniu informacji do supportu otrzymuje "Dziękujemy za zgłoszenie" i niczego nie dowie się o tym graczu od tamtego momentu, może sobie wtedy gdybać, że pewnie dadzą mu bana. Gdy jednak zamierza gracz A zamierza dowiedzieć się na temat postępowania karnego wobec gracza B, to otrzymuje szablonowy wpis "Nie dyskutujemy z graczami postronnymi na temat kar nakładanych na innych graczy."
I tutaj się pytam jaki jest w tym sens? Czy sami nie utrudniacie łapania osób, które przeciwdziałają regulaminowi?
A wystarczyłoby poinformować co z danym graczem się stało.
Ostatnio pytałem supportu co się dzieje z przywódcą naszego plemienia i co otrzymałem? Oczywiście tą wiadomość, że nie dyskutujemy z graczami. To wyślijcie chociaż informację, że ten gracz został zbanowany na tyle i tyle, bo zrobił to i to.
W wyżej wymienionym przykładzie założyciel naszego plemienia został zbanowany. Tyle wiadomo, dotąd nie wiem za co i na ile, ale...Ja byłem zawieszony w próżni, nie wiedziałem co robić, czy to był ban 24-48h, czy na dłużej. Po 3 dniach zacząłem działać i dobrze zrobiłem. Ale samo utrzymywanie w próżni jest tylko przez to, że nie ma osoby pośredniczącej. Oczywiście można tłumaczyć się, że jak to my nie mieliśmy kontaktu ze sobą, przecież to nasza wina, haha, jednak nie. My zaczynamy z niczym, nie każdy ma znajomego ze starego świata i razem z nim zakłada plemię, wielokrotnie gramy z nowymi osobami, więc musimy się poznać, by sobie móc zaufać i dopiero wtedy ujawniamy nasze dane kontaktowe szybkiego działania.
A jeśli niczego konkretnego zgłoszony gracz nie zrobił, to i tak warto poinformować gracza A o tym, że popełnił błąd. Przebywanie w nieświadomości popełnionego błędu nie jest fajne, a support może wyprowadzić z nieświadomości poprzez ujawnienie informacji na temat postępowania karnego wobec danego gracza. Nawet nie musi być to cały proces, ważne, by chociaż informacja końcowa trafiła do gracza A co się działo, to już będzie dobrze.
Ten pomysł oczywiście można dalej rozwijać, ale od czegoś trzeba zacząć
Proszę o rozpatrzenie mojej propozycji.
Pozdrawiam
Fasen
Wielokrotnie były sytuacje, gdy gracz A zgłaszał gracza B, gdy ten popełnił jakieś wykroczenie przeciw regulaminowi. Gracz A po przekazaniu informacji do supportu otrzymuje "Dziękujemy za zgłoszenie" i niczego nie dowie się o tym graczu od tamtego momentu, może sobie wtedy gdybać, że pewnie dadzą mu bana. Gdy jednak zamierza gracz A zamierza dowiedzieć się na temat postępowania karnego wobec gracza B, to otrzymuje szablonowy wpis "Nie dyskutujemy z graczami postronnymi na temat kar nakładanych na innych graczy."
I tutaj się pytam jaki jest w tym sens? Czy sami nie utrudniacie łapania osób, które przeciwdziałają regulaminowi?
A wystarczyłoby poinformować co z danym graczem się stało.
Ostatnio pytałem supportu co się dzieje z przywódcą naszego plemienia i co otrzymałem? Oczywiście tą wiadomość, że nie dyskutujemy z graczami. To wyślijcie chociaż informację, że ten gracz został zbanowany na tyle i tyle, bo zrobił to i to.
W wyżej wymienionym przykładzie założyciel naszego plemienia został zbanowany. Tyle wiadomo, dotąd nie wiem za co i na ile, ale...Ja byłem zawieszony w próżni, nie wiedziałem co robić, czy to był ban 24-48h, czy na dłużej. Po 3 dniach zacząłem działać i dobrze zrobiłem. Ale samo utrzymywanie w próżni jest tylko przez to, że nie ma osoby pośredniczącej. Oczywiście można tłumaczyć się, że jak to my nie mieliśmy kontaktu ze sobą, przecież to nasza wina, haha, jednak nie. My zaczynamy z niczym, nie każdy ma znajomego ze starego świata i razem z nim zakłada plemię, wielokrotnie gramy z nowymi osobami, więc musimy się poznać, by sobie móc zaufać i dopiero wtedy ujawniamy nasze dane kontaktowe szybkiego działania.
A jeśli niczego konkretnego zgłoszony gracz nie zrobił, to i tak warto poinformować gracza A o tym, że popełnił błąd. Przebywanie w nieświadomości popełnionego błędu nie jest fajne, a support może wyprowadzić z nieświadomości poprzez ujawnienie informacji na temat postępowania karnego wobec danego gracza. Nawet nie musi być to cały proces, ważne, by chociaż informacja końcowa trafiła do gracza A co się działo, to już będzie dobrze.
Ten pomysł oczywiście można dalej rozwijać, ale od czegoś trzeba zacząć
Proszę o rozpatrzenie mojej propozycji.
Pozdrawiam
Fasen