Tantaler

  • Rozpoczynający wątek Dawiddo242
  • Data rozpoczęcia

Jesteś za wprowadzeniem rund tego typu ?


  • W sumie głosujących
    80
Status
Zamknięty.

Dawiddo242

Guest
Co sądzicie , o tym ,żeby na naszych sp tak jak na czeskich pojawiły się rundy typu Tantaler ?
Dla niewiedzących rundy tantaler wyglądają tak :

Pojawia się gracz O nazwie np. Tantaler którego wioski są rozbudowane do chyba 76 k pkt i zbunkrowane .Wioski są porozrzucane po całym świecie.O ile się nie myle ilość wiosek Tantalera to 6-7

Warunkiem zwycięstwa jest podbicie największej ilości wiosek tantalera i utrzymanie ich do końca rundy .
 

Przepraszam Cie

Łucznik na koniu
Spoko pomysł tylko ze w polsce nie wypali bo zazwyczaj na runde wystarczy zoric i off i dobrze rozegrać... a na takiej rundzie to trzeba minimum 10 wiec musialo by być wiecej barbarek. Do tego np Wioska na start 4500 ale nie ze jeden budynek na maxa rozbudownany tylko po prostu podwyszone ale wszystkie..... Na taka runde trzeba by było np 8h i przynajmniej 4 osoby na plemie. ale zapewne pomysł nie przejdzie:)
 

drubens

Emeryturka
Podobne rundy już na naszych szybkich kiedyś były. Jeśli w ankiecie większa grupa graczy wyrazi zainteresowanie takim typem rund,zostanie to wprowadzone.
 

grzecho24

Guest
wioska 200 k fajna sprawa,tylko że trzeba z 10 offów,aby wyczyścić :) a to runda jakieś 8 h z wioską rozbudowaną :) i aby się później wioską trochę pobawić.
 

Przepraszam Cie

Łucznik na koniu
Podobne rundy już na naszych szybkich kiedyś były. Jeśli w ankiecie większa grupa graczy wyrazi zainteresowanie takim typem rund,zostanie to wprowadzone.
Z tego Co kojarze to była runda z eko na 45 poziomie ale wtedy były spore lagi. A jak by tylko jeden gracz posiadał taka wioske to serwer moze działać poprawnie ale to juz trzeba by było przetestować:)


Głosować i gramy:)
 

mfrn

Guest
Albo można zrobić jedna barbe w której nie brakuje surowców^^:p
 

Polakumie

Rycerz
jestem na nie. Bo i tak ataki na te wioski byly by dogrywane na ostatnia sekunde rundy. to raz. dwa widac do czego czechow doprowadzily takie rundy przegrywaja 2 vs 16.
 

grzecho24

Guest
nie zgodzę się ... to nie jest złe jak reguła zagrody,aby nie nadużywane... jestem jak najbardziej za różnymi nowymi ustawieniami,ale nie 3 rundy dziennie ... to już jest nudne z regułą zagrody jak nie było to miesiąc a jak jest to 3 razy dziennie ;/
 

matuss111

Rycerz
dzis fajnie ra sie nabijało :D
jaki kaduro m iwalnąłkontre 700ms uciekłem pote walnął kontre 1s nie uciekłem :D
 

Magnetit

Guest
Wioska Tantallera

On speed round named "Tantaller" there are 5 these villages.
Recommended length 4-8 hours.
Units:
Start village 26 points: +- 5,000-12,500 spear fighters and swordsmen
Start village 653 points: +- 10,000-15,000 spear fighters and swordsmen
Start village 2138 points: +- 10,000-20,000 spear fighters and swordsmen
Start village 2824-6500 points: +- 12,500-30,000 spear fighters and swordsmen
Start village 7272-12154 points: +- 20,000-80,000 spear fighters and swordsmen

As you can see on Czech speed rounds, there are next possibilities of speed of type Tantaller- for example Czech Metaller ( another villages- 20,725 points ), Nulaller ( villages with 26 points- difficult to keep it to the end of round ), Pevnost ( combined speed- there can be set "Iron forts", Cheatdorfs, Tantallers, etc.- according to actual settings ), speed rounds with Tantaller as a start level ( unusual ).

======================

W rundzie prędkości o nazwie "Tantaller" istnieje 5 te wsie. Zalecane godziny 4-8 długości. jednostki: Rozpocznij village 26 punktów: + - 5,000-12,500 włóczni zawodników i szermierzy Początek wsi 653 punktów: + - 10,000-15,000 włóczni zawodników i szermierzy Rozpocznij village 2138 punktów: + - 10,000-20,000 włóczni zawodników i szermierzy Rozpocznij village 2824-6500 punktów: + - 12,500-30,000 włóczni zawodników i szermierzy Rozpocznij village 7272-12154 punktów: + - 20,000-80,000 włóczni zawodników i szermierzy Jak widać na czeskich rundach prędkości są kolejne możliwości prędkości typu Tantaller-na przykład czeski Metaller (kolejne wsie, 20,725 punktów), Nulaller (wsie z 26 punktów, trudne do utrzymania go do końca rundy), Pevnost (łączny prędkości nie można ustawić "forty żelaza, Cheatdorfs i Tantallers itp. - w zależności od aktualnych ustawień), rund prędkości z Tantaller jako poziom startu (nietypowe).
 
Status
Zamknięty.