Leszcz Kartograf
Szlachcic
- Wynik reakcji
- 6.523
Hej,
przy rozmowie z innym Leszczem @Fruxed pojawił nam sie taki koncept jak urozmaicić rozgrywkę.
Dodatkowo w późniejszych etapach wybór między bonusem off/deff też byłby ciekawy, szczególnie przy dużej regularności akcji oraz wymianie akcji z dnia na dzień
Ze względu na tańsze bonusy w mniejszych plemionach możliwe, że plemiona z mapy/obrzeżowe/nie ekipowe miałyby większą szansę na nawiązanie walki.
przy rozmowie z innym Leszczem @Fruxed pojawił nam sie taki koncept jak urozmaicić rozgrywkę.
- System podatkowy + warownia.
- Z podatków pobieraloby się obowiązkowo odgórnie ustalony przez władze plemienia procentowy udział wynoszący od 0% do 50% od każdej budowy, wybicia monet i rekrutacji.
- Surowce uzyskane z podatków można by przeznaczyć na rozbudowę twierdzy (dotyczy tylko światów z twierdzą), umożliwiającą jej wzmocnienie. Twierdzę nadal można by wzmocnić osobno za pomocą przesyłanych surowców.
- Nowa mechanika polegałaby na dodaniu plemiennej warowni, która byłaby rozwijana podobnie do poziomu plemienia na poziomach od 1 do 20, przy użyciu surowców z podatków (wyłącznie). Każdy poziom twierdzy zapewniałby niewielki bonus do wytrzymałości murów i budynków, na przykład 0,5-0,7% za każdy poziom. Dodatkowo skracałby czas rekrutacji jednostek w podobnym zakresie.
- Dodatkowo, warownia dawałaby założycielom plemienia możliwość aktywowania globalnego bonusu do ataku lub obrony (podobnie jak wyżej, na przykład 0,3-0,5% za każdy poziom). Można by go aktywować raz na 14 dni, a czas aktywacji skracałby się wraz z kolejnymi poziomami, docelowo raz na 7 dni. Jednak warto zaznaczyć, że bonus ten dotyczyłby tylko ataku lub tylko obrony (nie da się odpalić obu na raz).
- Taki bonus kosztowałby X surowców pomnożonych przez liczbę członków plemienia. W przypadku braku wystarczających surowców można by zredukować poziom plemienia w celu aktywacji bonusu.
- Co ważne, żeby ten bonus nie był tez zbyt mocny - bonus odpalany by był tylko u aktualnych członków plemienia, wyjście z plemienia kasuje bonus, dołączenie po odpaleniu bonusu - członek plemienia jest bez bonusu.
Dodatkowo w późniejszych etapach wybór między bonusem off/deff też byłby ciekawy, szczególnie przy dużej regularności akcji oraz wymianie akcji z dnia na dzień
Ze względu na tańsze bonusy w mniejszych plemionach możliwe, że plemiona z mapy/obrzeżowe/nie ekipowe miałyby większą szansę na nawiązanie walki.