STATYSTYKI ŚWIATA 186 by Wretched Egg

JoteSKa

Karczmarz
Wynik reakcji
5.593
Proszę, nie piszecie że jutro zrobię, jutro wstawie.
Będziecie mieli to wstawcie.

Kiedyś już był taki od zamków co jak zamontował analizę ćwiartki i napisał że jutro wstawi kolejne to przez kilka dni go nie było bo zapomniał dopisać że jest w trakcie sesji.
A my ja te ciule czekaliśmy jak Grażyny co czekają na koniec reklam żeby odcinek dokończyć.
 

Wretched Egg

Łucznik
Wynik reakcji
17.824
Na mapie uwzględniał będę tylko top20 plemion, obecnie już miałem problem z doborem kolorów itd, a przy większej ilości już w ogóle byłby giga bałagan. Także jeśli chcecie żeby Wasze plemię znalazło się na mapie to musicie pozjadać swoich wrogów, albo przybrać na masie <tanczy>

Od przyszłych statystyk pojawią się przyrosty/spadki w danych kategoriach w porównaniu do poprzedniego notowania + gif ze zmianami na mapie.
Zostawcie lajka, suba, dzwoneczek, pozderki


Statystyki plemion:
czas.png

186.png

Mapa plemion:
pl186.png
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser209423

Guest
@kmic i tera pa jaki piękny świat stworzyliście, naprawcie może algorytm rozrzucania plemion. Prawa dolna ćwiartka zawalona, prawa górna w połowie pusta. Oddajcie itemek i wybór kierunków!


@Wretched Egg jak zwykle perfekt robota, legancko.

Ty ale Ty żartujesz teraz?
Co ma kmic do tego?

Przecież na północnym wschodzie zagęszczenie graczy jest takie samo, tylko nie stworzono sensownych plemion.
 

Czarna Szmata

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.333
@kmic i tera pa jaki piękny świat stworzyliście, naprawcie może algorytm rozrzucania plemion. Prawa dolna ćwiartka zawalona, prawa górna w połowie pusta. Oddajcie itemek i wybór kierunków!


@Wretched Egg jak zwykle perfekt robota, legancko.
Pewnie, wróćmy do modelu "donuta" z centrum pustym jak sekcja z browarami w biedrze przy promocji 12+12 i wianuszkiem "kozackich ekip" uciekających na obrzeża, bo łatwiej xd
Mimo tego co niektórzy śmieszni ludkowie sobie wyobrażają taki "algorytm" nie rozróżnia czy plemię ma się za kozaków czy to sklejka "randomów" i rozrzuca każde traktując tak samo - nie wiem czy należysz do tych śmiesznych ludków czy po prostu o tym nie pomyślałeś zanim walnąłeś głupotą pod publikę (za to o lajkujących już można sobie zdanie wyrobić xd), ale w obu przypadkach śmiech bierze.
 

Jacq

Rycerz
Wynik reakcji
1.291
Pewnie, wróćmy do modelu "donuta" z centrum pustym jak sekcja z browarami w biedrze przy promocji 12+12 i wianuszkiem "kozackich ekip" uciekających na obrzeża, bo łatwiej xd
Mimo tego co niektórzy śmieszni ludkowie sobie wyobrażają taki "algorytm" nie rozróżnia czy plemię ma się za kozaków czy to sklejka "randomów" i rozrzuca każde traktując tak samo - nie wiem czy należysz do tych śmiesznych ludków czy po prostu o tym nie pomyślałeś zanim walnąłeś głupotą pod publikę (za to o lajkujących już można sobie zdanie wyrobić xd), ale w obu przypadkach śmiech bierze.

A jak ktoś dał lajka bo zgadza się tylko z dolną częścią jego wypowiedzi? Może walnął gafę z tym algorytmem który rozrzuca ekipy, ale ogólnie to ma rację. Z itemkiem każdy szedł tam gdzie chce i grał. Centrum puste? O jej jak smutno, tak wygląda życie, ludzie wybierają to co im się bardziej podoba, jak tak cię to boli to sam za każdym razem startuj w centrum i graj.
 

Czarna Szmata

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.333
A jak ktoś dał lajka bo zgadza się tylko z dolną częścią jego wypowiedzi? Może walnął gafę z tym algorytmem który rozrzuca ekipy, ale ogólnie to ma rację. Z itemkiem każdy szedł tam gdzie chce i grał. Centrum puste? O jej jak smutno, tak wygląda życie, ludzie wybierają to co im się bardziej podoba, jak tak cię to boli to sam za każdym razem startuj w centrum i graj.
Poza Eggiem wątpię by tak było z tym lajkiem :D
Ależ dla mnie można sobie chcieć mieć itemek do przenosin albo wybór kierunku, nie boli mnie to a zwyczajnie przyprawia o mieszankę rozbawienia i zażenowania. Dlaczego tak?
Ano bawi mnie, że itemek do przenosin służy głównie do spierdzielania na obrzeża przed walką w potencjalnie niełatwym położeniu, a wybór kierunku jest po to żeby móc nie wylądować zbyt blisko ekipy, która jest mocna (nieraz się dogadywały słynne marki żeby się nie lać na starcie, nie wchodzić sobie w drogę) - wszystko to po to by mieć jak najłatwiej, unikać wyzwań i potem chełpić się wygraną zawdzięczaną skillowi xD
Zażenowanie powoduje we mnie natomiast to jak typy, np. Ty tutaj, próbują swój żal z powodu braku możliwości unikania walki albo uciekania przed innymi ekipami na mapie przykryć gadką o tym, że to kwestia lubienia sobie czegoś lub nie - przyznawalibyście wprost po co ten itemek to by nie było tematu, ale pewnie gdzieś tam w środku wstyd się przyznać.
Co do bólu dupy to bym raczej doszukiwał się go u osób widzących, że wielu innym graczom podoba się różnorodność i nieprzewidywalność światów bez tych frajerskich ułatwiaczy dla tchórzy xd
 

Jacq

Rycerz
Wynik reakcji
1.291
Poza Eggiem wątpię by tak było z tym lajkiem :D
Ależ dla mnie można sobie chcieć mieć itemek do przenosin albo wybór kierunku, nie boli mnie to a zwyczajnie przyprawia o mieszankę rozbawienia i zażenowania. Dlaczego tak?
Ano bawi mnie, że itemek do przenosin służy głównie do spierdzielania na obrzeża przed walką w potencjalnie niełatwym położeniu, a wybór kierunku jest po to żeby móc nie wylądować zbyt blisko ekipy, która jest mocna (nieraz się dogadywały słynne marki żeby się nie lać na starcie, nie wchodzić sobie w drogę) - wszystko to po to by mieć jak najłatwiej, unikać wyzwań i potem chełpić się wygraną zawdzięczaną skillowi xD
Zażenowanie powoduje we mnie natomiast to jak typy, np. Ty tutaj, próbują swój żal z powodu braku możliwości unikania walki albo uciekania przed innymi ekipami na mapie przykryć gadką o tym, że to kwestia lubienia sobie czegoś lub nie - przyznawalibyście wprost po co ten itemek to by nie było tematu, ale pewnie gdzieś tam w środku wstyd się przyznać.
Co do bólu dupy to bym raczej doszukiwał się go u osób widzących, że wielu innym graczom podoba się różnorodność i nieprzewidywalność światów bez tych frajerskich ułatwiaczy dla tchórzy xd

No dobra, po części się z tobą zgodzę, itemek ułatwia ucieczkę i dużo ludzi go wykorzystuje po to, żeby jak najmniej się bić i mieć łatwiejszy świat.
Ale z itemkiem czy bez, te ekipy i tak będa robiły wszystko by uniknąć walki.

Nie mam żalu że nie ma itemku, nie podoba mi się to i nie jestem fanem ale mimo to gram, ba gram nawet w samym centrum na s186 a mógłbym zacząć od nowa i uciec na obrzeża.

Pozdrawiam
 

Czarna Szmata

Zwiadowca
Wynik reakcji
1.333
Ok, wybacz w takim razie uszczypliwości i zbędne oceny twojej osoby.
Zgadzam się, że nadal jest masa mechanizmów by unikać walki i lecieć po linii najmniejszego oporu, ale brak itemu do przenosin czy wyboru świata, do tego blokady składów czy ograniczenia w wysyłce deffa to moim zdaniem kroki odbierające/ograniczające arsenał sztuczek dla takich ekip. Myślę, że jeszcze daleko do na prawdę takiego sensownego zestawu ustawień znalezienia, ale idzie to moim zdaniem w dobrym kierunku - zwyczajnie prawie wszystkie bezfarmy z kilku ostatnich lat były podobne do siebie, przewidywalne i nudne a światy gdzie wygrywały ekipy po wymagającej walce i zasłużeniu sobie na wygraną skillem to pojedyncze przypadki.
Owszem, sam byś mógł uciec na obrzeża, ale całą ekipą tego nie zrobisz i stracisz trochę czasu do reszty zanim kombinacjami jakoś się zespawnujesz na obrzeżach w miarę blisko większą liczbą graczy.
 

Stuknięty

Zwiadowca
Wynik reakcji
11.624
Na mapie uwzględniał będę tylko top20 plemion, obecnie już miałem problem z doborem kolorów itd, a przy większej ilości już w ogóle byłby giga bałagan. Także jeśli chcecie żeby Wasze plemię znalazło się na mapie to musicie pozjadać swoich wrogów, albo przybrać na masie <tanczy>

Od przyszłych statystyk pojawią się przyrosty/spadki w danych kategoriach w porównaniu do poprzedniego notowania + gif ze zmianami na mapie.
Zostawcie lajka, suba, dzwoneczek, pozderki


Statystyki plemion:
View attachment 44470

View attachment 44486

Mapa plemion:
View attachment 44471


Konkretne ;)
podoba mi się ;)

Łap Lajkusia :D
 

Jacq

Rycerz
Wynik reakcji
1.291
Ok, wybacz w takim razie uszczypliwości i zbędne oceny twojej osoby.
Zgadzam się, że nadal jest masa mechanizmów by unikać walki i lecieć po linii najmniejszego oporu, ale brak itemu do przenosin czy wyboru świata, do tego blokady składów czy ograniczenia w wysyłce deffa to moim zdaniem kroki odbierające/ograniczające arsenał sztuczek dla takich ekip. Myślę, że jeszcze daleko do na prawdę takiego sensownego zestawu ustawień znalezienia, ale idzie to moim zdaniem w dobrym kierunku - zwyczajnie prawie wszystkie bezfarmy z kilku ostatnich lat były podobne do siebie, przewidywalne i nudne a światy gdzie wygrywały ekipy po wymagającej walce i zasłużeniu sobie na wygraną skillem to pojedyncze przypadki.
Owszem, sam byś mógł uciec na obrzeża, ale całą ekipą tego nie zrobisz i stracisz trochę czasu do reszty zanim kombinacjami jakoś się zespawnujesz na obrzeżach w miarę blisko większą liczbą graczy.

W głównej mierze wina leży po stronie graczy. Można by było zacząć grać tak jak kiedyś, czyli wchodzisz ekipą i po prostu się bijesz, bez kombinacji czy miliona sojuszy, czysta walka z drobną dyplomacją. Sami sobie taki los zgotowaliśmy, bo ludzie chcą po prostu mieć blachy a nie radość (być może ich cieszy samo zdobycie blachy a nie wojna o nią)

Bardziej byłbym za tym by ograniczyć możliwości podpisywania się na 10 sojuszy i 20 ponów, by zlikwidować wchodzenie na świat w 3 człony + sojusznik z kolejnymi trzema i człon ludzi na zaplecze. Samo rozmieszczenie nic nie zmieni, bo do wojny i tak by doszło, czy na etapie pierwszej wioski czy na etapie kilkuset.

Nie ma też co się dziwić że gra wymiera, nawet jak wchodzi ktoś nowy to nie ma szans z kolosami które już przed startem mają podzielone blachy, nawet ci bardziej doświadczeni którzy chcą stworzyć coś swojego raczej mogą pomarzyć albo szukać słabo obsadzonego świata.
 

Wretched Egg

Łucznik
Wynik reakcji
17.824
Lipa tylko, że forum bieda edition i powyżej 1MB obrazki już są dla niego za duże, więc w gifie nowy obrazek trochę ucierpiał na jakości
 
Do góry