[Pasek] Skrypt do wstawiania jednostek w placu

To Ten Nowy

Łucznik na koniu
Wynik reakcji
1.343
Witam. Dałby ktoś radę ogarnąć skrypt który po kliknięciu wstawiałby powiedzmy 50 lekkiej 1 taran w placu?
Czy jest tak wgl. możliwość przerobienia lub dodania do skryptu na kliny/planer ataku takiej możliwości, żeby po kliknięciu i przeniesieniu do placu automatycznie wstawiało wybrane ilości?

Z góry dziękuję.:)
 

*Gwiazdeczka*

CHŁOP
Plemiona Team
SuperMod
Moderator
Operator Gry
Wynik reakcji
2.467
Proszę sobie stworzyć szablon. W placu jest zakładka szablony wojsk. Wpisuje się wojska i po kliknięciu na szablon pole w placu uzupełnia się wybraną ilością wojsk.
 

DeletedUser59095

Guest
Stare, ale może coś podpowiem: spróbuj użyć skryptu do masowego fejkowania/skanowania. W nim możesz wpisywać ilość wojsk, a że jest na pasek skrótów, to możesz podpiąć pod niego klawisz.
Możesz jednak mieć problem z ustawianiem koordów, nie wiem czy da się go zmusić do nie zmieniania ich.
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
javascript: function insert_units()
{

document.getElementById("unit_input_light").value = '50';
document.getElementById("unit_input_ram").value = '1';
}; insert_units();

(...)żeby po kliknięciu i przeniesieniu do placu automatycznie wstawiało wybrane ilości?

tak, można to zaprogramować;
i ma to wszelkie znamiona czegoś w rodzaju "bota"
bo o ile można wypełniać miliard razy inputy bez wydawania poleceń - to jednak pojawia się tu coś a'la trigger: czyli uzależnienie wypełnienia formularza od faktu załadowania strony

w tym wypadku - "bot" w żaden sposób niewykrywalny, ale nie wiem , czy ktoś mający konto w grze chciałby się narażać

ja na przykład nie :D
 

DeletedUser

Guest
"7.2) W pasku skrótów można umieścić zaakceptowane polecenia JavaScript. Polecenia te mogą obsługiwać formularze - np. wypełniać ilość wojsk do wysłania w ekranie komend albo liczbę wojsk do rekrutacji - i mogą wykonywać maksymalnie jedną akcję w grze na jedno kliknięcie."

Regulamin mówi, że sam musisz uruchomić akcję wpisania jednostek na placu.
Dodatkowo jest udostępniony skrypt pod małpkę, co wpisuje wszystkie jednostki na placu.
https://forum.plemiona.pl/index.php?threads/wpisywanie-wszystkich-wojsk.114515/
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
tak co do zasady - samo wypełnianie pól to nie 'akcja w grze' :)

to jest bardziej problem...tzw. zdarzenia onload [javascript: onLoad Event : https://www.w3schools.com/jsref/event_onload.asp]

w grze - praktycznie to wygląda tak: jeśli podzielimy parę rzeczy, tj : załadowanie strony - wypełnienie formularza - wysłanie formularza to:
1. nie można zrobić tego 1 skryptem, są potrzebne co najmniej 2, ale

2. skrypt jednocześnie NIE MOŻE zrobić:
załadowanie strony - wypełnienie formularza

ale może
wypełnienie formularza - wysłanie formularza

---
dlatego zaryzykuję stwierdzeniem, że o ile istnienie tego mechanizmu kompletnie nie psuje gry i nawet nie jest jakimś rażącym nadużyciem

to jednak obiektywnie patrząc - mamy bota - i dlatego żaden rozsądny skrypciarz nie będzie tego publikować, bo odpowiedź adminów będzie "nie wolno, nie dziś jeszcze"

mooooże kiedyś...może kiedyś w grze będą już wbudowane zdarzenia jakieś,
kto wie...kto wie :)
 
Ostatnia edycja:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
ale może
wypełnienie formularza - wysłanie formularza
Niestety, nieprawda. Można wypełniać, ale kliknąć mu nie wolno :) Natomiast jak najbardziej można wypełniać skryptem w taki sposób, by wystarczyło tylko ręcznie "potwierdzić" komendę - ba, nawet przecież można tak robić z gry bez potrzeby skryptowania (ot na przykład "zaatakuj tymi wojskami" w symulatorze) ;)
Skrypty korzystające z tej właściwości w zasadzie istnieją co najmniej trzy legalne, a przynajmniej trzy, które mogę wymienić "z pamięci": wpisywanie wszystkich wojsk, planer klinów i pomocnik burzenia murów z AF :)
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
Lukasz032 napisał:
Niestety, nieprawda. Można wypełniać, ale kliknąć mu nie wolno

i to jest właśnie w :

"7.2) W pasku skrótów można umieścić zaakceptowane polecenia JavaScript. Polecenia te mogą obsługiwać formularze - np. wypełniać ilość wojsk do wysłania w ekranie komend albo liczbę wojsk do rekrutacji - i mogą wykonywać maksymalnie jedną akcję w grze na jedno kliknięcie."



sam przyznasz, że wypełnianie pól - bez żadnej interakcji z serwerem- nie można uznać za działanie; byłoby to co najmniej kuriozalne :p

co innego "automatyczny" click() - tu nie ma co polemizować
ale pojawia się słowo klucz: automatyczny
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Kiedyś była na tym forum obfita definicja akcji. I było tam podane, że za "pół-akcję" uważa się wypełnienie dowolnej liczby pól, a dodatkowo w przykładach do regulaminu jest explicite zakaz klikania w przyciski gry :)
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
to chyba czas najwyższy urealnić ten regulamin ;):p
bo jeśli przeniosę przycisk...który włącza inny przycisk ...ale jak go kliknę- czyli realnie zrobię to samo...to zakaz nie wydaje się to trochę schizofreniczny ? :)

no bo po załadowaniu strony ja mogę dowolnie tą stroną manipulować, łącznie z przeniesieniem oryginalnych przycisków tam gdzie chcę, żadnego żądania przesłania informacji nie ma, więc jeśli w ogóle zakotwiczę ten przycisk na pasku..to jaka to w zasadzie różnica gdzie fizycznie obiekt zostanie kliknięty ?

czyli wracając do wątku - skoro liczba klików pozostaje zawsze ta sama, mamy dokładnie tą samą ścieżkę zapytań do serwera... to co jest nie tak ?:D
 
Ostatnia edycja:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Może to, że każdy skrypt jeszcze przeglądamy i my, ludzie, i czasami w sytuacjach tego wymagających centrala. I jeżeli skrypt miałby za zadanie wprowadzać w błąd użytkownika, zamieniając na przykład przycisk "atak" miejscem i opisami z przyciskiem "pomoc", to coś takiego nie przejdzie :p
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
@Lukasz032

jasne, spoko :)
zawsze przecież można powołać się - też wprost- na to, czego ja wolałem nie zaznaczać :p

"7.2) W pasku skrótów można umieścić zaakceptowane polecenia JavaScript. Polecenia te mogą obsługiwać formularze - np. wypełniać ilość wojsk do wysłania w ekranie komend albo liczbę wojsk do rekrutacji - i mogą wykonywać maksymalnie jedną akcję w grze na jedno kliknięcie."

co też równie dobrze może oznaczać, że jakbym sobie chciał na bieżąco zmieniać guziczkiem tło..powiedzmy na coś ..dziwnego- to też nie przejdzie :p

co przecież i tak nie zmienia faktu- że jest to moje tło :p

ale ok :) ja wiem, że wy wiecie, że ja wiem...itd
--------------------------
co do wątku:

dobra. czyli reasumując... nie da się

wstawianie czegokolwiek na placu to czynność "offline"

koledze twórcy wątku chodzi oczywiście o

<html>
<script type="text/javascript">
function myFunction()

{
ten taki kod do wypelniania inputow w placu po ID
}
</script>

<body onload="myFunction()">
....
...
</body>

</html>

ale tego się nie się da zrobić w regulaminowych realiach :p


bo jeśli mamy otwierać plac...i jeszcze oczekiwać kolejnego zdarzenia..to sorry
to nie to forum do pytania chyba :p:p
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Guest
javascript:
let spearCount = /* magiczne obliczenia */;
location = TribalWars.buildURL('GET','place',{x:"500", y: "600", from: "simulator", att_spear: spearCount});

klikniesz, zostaniesz przeniesiony do placu z wstawionymi jednostkami i dodatkowo wpisanymi kordami, jak inne jednostki dopisać się pewnie domyślisz, więc, wygląda, że masz rozwiązanie jakie chciałeś
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
nie kumam bazy,

kliknąć w co ?
ok- jest [pseudo-protokół]:javascript...

co za location = TribalWars.buildURL('GET','place',{x:"500", y: "600", from: "simulator", att_spear: spearCount}); ???

 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
ok, ja tej koncepcji torpedować nie mam zamiaru , skoro sam pisałem że

'(...)dlatego zaryzykuję stwierdzeniem, że o ile istnienie tego mechanizmu kompletnie nie psuje gry i nawet nie jest jakimś rażącym nadużyciem (...)'
 

DeletedUser

Guest
a jaki jest generalnie cel tego tematu?
pytanie początkowe:
"Czy jest tak wgl. możliwość przerobienia lub dodania do skryptu na kliny/planer ataku takiej możliwości, żeby po kliknięciu i przeniesieniu do placu automatycznie wstawiało wybrane ilości?"

widzę dwie proste opcje (jesteśmy na placu):
a) skrypt: odpalasz skrypt, skrypt wstawił wojska
b) szablon: wojsk, klikasz templatkę, templatka wstawia wojska

w obu przypadkach masz 1 kliknięcie

twoje spostrzeżenie:
tak co do zasady - samo wypełnianie pól to nie 'akcja w grze' :), tak samo jak kliknięcie templatki nie jest akcją (nie ma żadnych requestów do serwera)

masz też błąd tutaj:

skrypt jednocześnie NIE MOŻE zrobić:
załadowanie strony - wypełnienie formularza

istnieją skrypty, które coś takiego robią, np. lista rozkazów z planera/stałej obstawy czy też MailingList generując nową kopertą uzupełnia pola (otwierając przy tym nową kartę)
tutaj trzeba też się rozsądkiem kierować, co można moim zdaniem, a co nie, bo zaraz powiesz, że finałowe kliknięcie potwierdzenia rozkazu (sam guzik potwierdzenia) to też formularz, i czemu by od razu nie można było otwierać z paska skrótów strony z wypełnionym formularzem ataku (wstukane hashe, typ ataku, ilosc jednostek, cel) w taki sposób, aby ręcznie pominąć moment wpisywania wojsk (czy to ręcznie czy skryptem czy templatką) na placu,
 

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
ja myślę- że po prostu należy regulamin trochę odświeżyć

i tyle w temacie- ja się cieszę, że inni widzą, czym jest 'zapytanie',i tyle; nie kombinujmy

bo o to tu chodzi w rozgrywce;

-------
apropo:

'skrypt jednocześnie NIE MOŻE zrobić: (offline)
załadowanie strony - wypełnienie formularza'


może... spoko. może, i zrobi

i nijak to gry nie popsuje


edit[]:
odszczekuję wszystko co napisałem :D
dopiero teraz przejrzałem bazę skryptów...no trochę się pozmieniało jednak w tej materii od momentu jak kiedyś częściej zaglądałem na dział skryptów
sporo nowych argumentów get się pojawiło w samych linkach :D

czyli reasumując- po prostu jeden klik[akcja] to jedno zapytanie do serwera
i bardzo zdrowo :D:D
 
Ostatnia edycja:

wtkc

Zwiadowca
Wynik reakcji
9
ok, a jeszcze jedno. Jest możliwość od razu wbicia wszystkiego z danej formacji samym linkiem ?

ten Bob Budowniczy linków przewiduje coś takiego ? :)

att_axe=att_axe_all
att_axe=att_axe_all_units
att_axe=att_axe_max
att_axe=att_axe_max_units
att_axe=units_all_axe
att_axe=units_max_axe


to w każdym razie nie działa :D a trochę szkoda mi czasu na sprawdzanie wszystkich w miarę logicznych kombinacji słów :D:)

jeszcze się może okazać że to będzie powiedzmy:
att_axe = axe_open_sesame :D
 
Ostatnia edycja:

Lukasz032

Kapitan Oczywisty
Plemiona Team
SuperMod
Operator Gry
Wynik reakcji
210
Teoretycznie zawsze możesz tego linka wołać w funkcji pobrania aktualnych jednostek :)
Kod:
TribalWars.get("place", {ajax: "home_units"}, function(jednostki) {/* tutaj wywołanie placu */});

(Oczywiście jeżeli robicie coś nietrywialnego, to obowiązuje przesłanie kodu do weryfikacji ;) )
 
Do góry