rozmowy o szybciutkich rundach ;)

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser140323
  • Data rozpoczęcia

Deleted User - 7388697

Guest
jakby zumirek nie poszedl kibicowac bułgarom, to moze by o win walczył :D I jakby nie poszedł na godzine myc auta, nie zagral poczatek deffem,bo pisal mamie na kompie itd :D

Dzieki remi za gre :D

Bułgaria Włochy 3:0 makaraony baj baj :)
 

DeletedUser

Guest
Drubens już nigdy nie bd barb? fajnie że są takie rundy jakk np. ta teraz no ale bez przesady :(
 

DeletedUser

Guest
Moim skromnym zdaniem, jest super, że nie ma barb. Spokojnie rabuś przez całą rundę. ;)
 

DeletedUser

Guest
Drubens już nigdy nie bd barb? fajnie że są takie rundy jakk np. ta teraz no ale bez przesady :(

tak nie bedzie brb, zeby polowa topowych graczy nie mogla farmic skryptami i przetala byc w topce :)

moze ja nawet wbije na jakas runde ^.^ widze, ze brb zniknely ;D fajnie :rolleyes:
 

Damianosbananos

Zwiadowca
Wynik reakcji
21
niech dadza jedną wioske barbarzyńską ktorej nie mozna podbic z ekiem na 50 i spichlerzem na 50:D
wtedy przynajmniej nie będzie potrzebny bot do farmienia:D
kiedys na czechch tak było:p
 

DeletedUser28210

Guest
niedziela, 10.07.2011 18:40
Koniec: niedziela, 10.07.2011 23:00
Opis:
Ochrona trwa 20 minut.
Wioska startowa 36 punktów.
Chłopi: Nie.
Rycerz: Nie.
Kościół: Tak.
Ilość Graczy w plemieniu: 1 osoba..
Brak możliwości opuszczenia plemienia: Nie
Technologia: Prosta.
Zwiadowcy: Widzą tylko jednostki.
Maksymalny zasięg szlachcica: 500.
Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 99-100.
Reguła zagrody: 200.
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.

Szlachta miała zbijac 99-100.
A zbija z 20-30 ;D
 

DeletedUser

Guest
24fxq2r.png

i po grze:)
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser28210

Guest
Mam nadzieję że z tym grubym to tylko błąd?
Bo pierwszy raz widzę taką rundę:D


#1297 Szybkie
Początek: środa, 13.07.2011 23:00
Koniec: czwartek, 14.07.2011 03:00
Opis:
Ochrona trwa: 20 minut.
Wioska startowa : 2138 punktów.
Chłopi: Nie.
Rycerz: Tak.
Kościół: Nie.
Ilość Graczy w plemieniu: 4 osoby.
Możliwość opuszczenia plemienia: Nie.
Technologia: 1-3.
Zwiadowcy: Widzą wszystko.
Maksymalny zasięg szlachcica: 0.
Szlachcic zbija poparcie w zakresie: 0.
Reguła zagrody: 100.
Przesyłanie surowców i wsparcia tylko w ramach plemienia: Tak.
Limit graczy: 100
Warunki zwycięstwa:
Prędkość 400
Prędkość jednostek: 0.4
Tryb śpiący: Nie
Zastępstwo: Nie
Morale: Tak
Kolejka budowy: Tak
 

DeletedUser159451

Guest
no cóż chyba nawet niezły wynik jak na 2 moją rundkę sp zjechani i przejęci przeze mnie hertrof i f55p + jeszcze dla loxeta deff zjechany jak sądzicie nieźle mi poszło?
 
Do góry