Rozmowa z Adminen

  • Rozpoczynający wątek Dj Haker
  • Data rozpoczęcia

Luzna rozmowa z Administracja

  • Tak, dobry pomysl :)

    Głosy: 10 14,9%
  • Nie, tak jest dobrze :(

    Głosy: 54 80,6%
  • Tak, ale pod warunkiem pewnych zmian :)

    Głosy: 3 4,5%

  • W sumie głosujących
    67
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Witam. Kiedy piszemy do supportu w jakichs sprawach rozmowa jest bardzo ze tak powiem "urzedowa" / oficjalna.... Moja propozycja jest taka zeby mozna bylo z adminami rozmawiac na luzie, oczywiscie nie lamiac regulaminu.

Przyklad:

Witaj Dj Haker,


Witam
Sprawa jest w toku. Dziękuję za zgłoszenie.

Pozdrawiam

a Moglo by to byc taK:

Witam. Postaram sie cos z tym zrobic. Dzieki za zgloszenie. Cześć.


Niektorzy pisza zadko do supportu wiec im to nie przeszkadza, ale po jakims czasie taki staly styl rozmowy u kazdego z adminow staje sie nudny. Wypowiedzcie sie co o tym sadzicie.
 

DeletedUser2590

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

Powiedz mi, co to by zmieniło? Jeżeli "urzędowy" styl ci nie odpowiada, to trudno, ale admin pełni taką "urzędową" funkcję. Pomysł nic nie wnosi.
 

DeletedUser20795

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

prowadzisz rozmowe jak chcesz.
styk urzedowy jest oficjalny i pasuje wszystkim zas styl "na luzie" moze wywolac niechec u niekturych adminow
 

DeletedUser

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

mi to jakos specjalnie nieprzeszkadza , rozmowa i tak niejest aż tak oficjalna:cool:
 

DeletedUser

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

ale masz problemy. co Ci przeszkadza, ze ktos pisze "pozdrawiam" zamiast "czesc"?
 

DeletedUser15278

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

Co do wypowiedzi wcześniejszych, dorzuce swoje 3 grosze. Najlepsze jest to, że tak jak poprzednik powiedzał jaka to róznica czesc czy pozdrawiam, a pozdrawiam to w cale nie jest urzędowa forma.

Przykład:

Czy urzędnik naprzykład z ZUS mówi do nas pozdrawiam??:)
Urzędnik z Urządu Skarbowago mówi do nas pozdrawiam??:D

[no chyba że mówi to z diabelskim uśmieszkiem gdy za późno oddajemy źle wypełnione pity, albo jak zalegamy skarbu państwa:eek:]

Prokurator na przesłuchaniu mówi pozdrawiam:rolleyes:??

[no może czasami jak jest pewien naszej winy. Wtedy znów towarzyszy mu diabelny usmiech:)]
Sędzia mówi pozdrawiam:cool:??

Niby tą są o wiele ważniejsze zawody niż taki Administrator, ale napisałeś URZĘDOWO wiec powiem ci że i tak te nasze pogawędki z adminkami to są luźne rozmowy.

Po za tym jaka to róznica?? Powiem tak, urzędowa forma wypowiedzi jest podobna, a luxna jest rożna. Każdy człowiek ma swój styl mówienia i nie wszystkim by się to spodobało. Nie którzy by byli oporni wobec takich zmian.

Ufam że URZĘDOWA forma wypowiedzi ci nie przeszkadz tak bardzo.


Co do mojego głosu, dla mnie jest to obojętne, ale bardziej na nie.Wkońcu co to zmieni??
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

DeletedUser

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

ale ty to masz problemy
zawsze możesz napisać tą wiadomość po swojemu tylko wtedy admini mogą tej sprawy nie braćna serio
 

DeletedUser

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

ja już mnóstwo pytań zadałem administracji szczególnie na początku mojej gry i jakoś styl "urzędowy" mi nie przeszkadzał:cool:
 

DeletedUser17915

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

Witam. Kiedy piszemy do supportu w jakichs sprawach rozmowa jest bardzo ze tak powiem "urzedowa" / oficjalna.... Moja propozycja jest taka zeby mozna bylo z adminami rozmawiac na luzie, oczywiscie nie lamiac regulaminu.

Przyklad:

Witaj Dj Haker,


Witam
Sprawa jest w toku. Dziękuję za zgłoszenie.

Pozdrawiam

a Moglo by to byc taK:

Witam. Postaram sie cos z tym zrobic. Dzieki za zgloszenie. Cześć.


Niektorzy pisza zadko do supportu wiec im to nie przeszkadza, ale po jakims czasie taki staly styl rozmowy u kazdego z adminow staje sie nudny. Wypowiedzcie sie co o tym sadzicie.

Nikt nie narzuca ci rozmowy z adminem w stylu urzędowym, możesz rozmawiać jak chcesz. W regulaminie nie jest napisane że np. W nagłówku ma być Witam a nie Cześć. To jest twoja wola, pamiętaj jednak że sposób prowadzenia twojej rozmowy jest twoją reputacją i pamiętaj że admin to nie twój kolega bo czasami jak rozmawiasz z adminem w języku potocznym to może ci się coś wyrwać. :p
 

DeletedUser

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

mi to tam bez różnicy, zgłosiłem dokładnie 30 naruszeń regulaminu do administracji no i wiem jakiej się odpowiedzi spodziewać, ale na św9 na pierwsze 4 zgłoszenia odpowiedział mi thomas... nie pamiętam całej nazwy. i nie wiem dlaczego nie ma go w administracji. odp. nie była taka jak pewnie większość dostaje, po prostu jakby to nazwać... "rozmowa dużo bardziej na luzie" pewnie interesują was te odpowiedzi (jeśli ta odp. jest chroniona prawami autorskimi to sorry:) )

"Cześć Lavodrax,

Dzieki za informacje - jest ban.

Pozdrawiam"

no i druga odp.

"Cześć Lavodrax,

I tutaj takze dzieki za informacje - juz konta zablokowalem :)"
według mnie taka forma rozmów jest lepsza- to moje zdanie
 

DeletedUser5820

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

Wydaje mi się, że oficjalna forma zwracania się do graczy (witam, pozdrawiam) jest wyrazem pewnego rodzaju szacunku do nich i akcentem na to, że zadaniem teamu jest pomoc graczom. Potoczna rozmowa, luzackie zwroty mogłyby zostać odebrane przez graczy jako wstęp do poufałości daleko wykraczającej poza obręby zgłaszanego problem, niekoniecznie wskazanej i pożądanej. Takie luźniejsze rozmowy można przecież prowadzić na ircu (z całą pewnością nie oznacza to zapominania o pełnionej funkcji w grze). Natomiast w przypadku wszelkich pytań do aministracji, skarg, problemów zgłaszanych admini nie powinni traktować graczy jak kumpli....raczej jak klientów. Tak, stosunek przypomina mi relację z klientem, kto pracuje w usługach ten wie - nie powiemy do klienta - czego Pan szuka?/czego Pan chce? tylko: w czym mogę Panu pomóc/co mogę dla Pana zrobić/czego Pan sobie życzy itd. Tak więc oficjalne zwroty ze względu na specyfikę funkcji pełnionych przez cały team są moim zdaniem jak najbardziej wskazane.
 

DeletedUser

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

Pozatym warto dodac, ze admini musza wysylac mase odpowiedzi dziennie, i wydaje mi sie ze latwiej miec kilka gotowych regulek sztywnych i je wklejac niz tworzyc odpowiedz specjalnie dla kogos....
moze niedlugo kazecie im pisac wierszami.... Chyba dla ciebie wazna jest informacja ktorej ci udzieli admin a nie to w jaki sposob. Daj im zyc...
Serdecznie pozdrawiam (no dobra niech bedzie czesc )
 

kmic

Mamuś Plemion (III)
Plemiona Team
Opiekun Projektu
Wynik reakcji
13.005
Odp: Rozmowa z Adminen

Elo ziomal (tudzież joł, cze, bry czy inne przypadkowe zbitki liter)
jo jest spoko ziom, to ci odpowiem luzacko: weź stary mi tu jakiś pierdół nie wkminiaj, bo my som elo gostki a ty nam tu jakieś kity wciskasz, że z nas niby sztywniaki... wyluzuj stary!
narka
mc gangsta kmic

ufff....
A tak na poważnie: zwróć proszę uwagę, że członkowie teamu nie mają po 15 lat (nie urażając w żaden sposób 15-latków), ale w zdecydowanej większości są to studenci (lub osoby w tym wieku), a duże grono stanowią także osoby w okolicy 30 lat i starsze. Więc nie oczekuj od nas rozmów na poziomie gimnazjum, bo większość z nas nigdy do takiej szkoły nawet nie chodziła. :) I tak naprawdę to nie jest problem 'sztywności' adminów, ale fakt wieku ich rozmówców. Bo jeśli nawet kłócę się na supporcie z osobą w swoim wieku, to zwroty typu "Szanowny Panie" są dla obu stron oczywiste i niezauważalne. A jeśli nazwany w ten sposób 10-latek jest gotów się obrazić to, z całym szacunkiem, ale chyba problem leży po jego stronie...
Nie widzę powodu, dla którego miałbym np. mówić 'dzięki' zamiast 'dziękuję' czy 'cześć' zamiast 'pozdrawiam'. W końcu ja też nie wiem kto siedzi po drugiej stronie kabelka: może być to zarówno osoba mogąca być moim synem, a także w wieku mojej matki. To ma być support (czyli jakby nie patrzeć: obsługa 'klientów') a nie chat :)
Zresztą jest jeszcze inna sprawa - mi np. przypada rola 'złego admina' i 90% moich interwencji to tłumaczenie ludziom, że NAPRAWDĘ ich konta nie zostaną odblokowane i NAPRAWDĘ nie będą pierwszymi, co do których odwieszę karę.
I nie widzę najmniejszego sensu, dla którego miałbym się z takimi osobami 'zaprzyjaźniać' wytwarzając jakąś ciepłą atmosferę... i bez tego niektórzy piszą w nieskończoność "odblokuj mnie... plisssssssssss". I wydaje mi się, że w takiej sytuacji wypowiedź "Przykro mi - konto nie będzie odblokowane" brzmi bardziej adekwatnie niż "no sorry stary, nie mogę". Bo to drugie to brzmi jak zachęta do kolejnego "no ale jesteś... plisssss...."

Zresztą powiedzmy sobie szczerze: ja bym wolał aby był czytelny podział na graczy i administrację. Żeby w razie problemów gracz nie zwracał się do operatora X "bo on jest jednym z nas więc nas zrozumie" ale do tego samego operatora X z powodu "bo on jest profesjonalnym adminem, więc na pewno nam fachowo pomoże". Więc tak naprawdę to nie widzę żadnego powodu dla którego nie miałoby być pewnej takiej niewidzialnej granicy między graczami a adminami... I żeby ci ostatni mieli jednak opinię kompetentnych i profesjonalnych a nie 'spoko ziomali'...

A swoją drogą: chyba naprawdę co niektórzy nie mają co robić z czasem, skoro wymyślają takie problemy... :)
Nie pozdrawiam (no bo to takie sztywne, a ja jestem luzak :D)
kmic
 
Ostatnia edycja:

DeletedUser

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

No i taka odpowiedz mi bardzo odpowiada :) Ale trochu Pan Kmic przesadził pan z tymi "ziomalami" :) Ja własnie mam 15 lat... Teraz zrozumialem dlaczego jest tak a nie inaczej. Dzieki. Wiec mysle ze mozna juz zamknac to propozycje...
 

DeletedUser14998

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

a mi to nie prszeszkadza. oni do mnie jak sztywniacy a ja do nich na luzie. siemka lub cos w tym stylu
 

DeletedUser16005

Guest
Odp: Rozmowa z Adminen

a mi to nie prszeszkadza. oni do mnie jak sztywniacy a ja do nich na luzie. siemka lub cos w tym stylu

no jak sie niechce czytac calego tematu to sie tak pisze^^ a atak na serio to y tez sie do nich tak powinnismy zwracac:p bo oni przez takie zwroty nas szanuja...
 
Status
Zamknięty.
Do góry