Prędkość Jednostek - ulepszenie

  • Rozpoczynający wątek DeletedUser78462
  • Data rozpoczęcia

Czy jesteś za wprowadzeniem w życie tego projektu? ;)

  • Tak

    Głosy: 56 33,3%
  • Nie

    Głosy: 112 66,7%

  • W sumie głosujących
    168
Status
Zamknięty.

DeletedUser78462

Guest
Hej :)
W plemionach jest jedna rzecz, która mnie bardzo irytuje. Chodzi mi o prędkość jednostek - czemu nie da się jej zmieniać? Wiem, że jednostki nie mają żadnych napędów, lecz poruszają się o własnej sile. Dlatego wpadłem ma bardzo fajny pomysł, dotyczący zmiany ich prędkości:

Kiedy wybieramy wojska na atak, z boku pojawiłoby się okienko 'Ustal prędkość', o tak:

my.php

http://img216.imageshack.us/my.php?image=11aaaxs5.png - jakby obrazek nie wchodził.

Jak widać (chyba :D ) przy przykładowych prędkościach w nawiasie pisze np. (-10 w napadzie) - jest to efekt zmian prędkości... spowodowany zmęczeniem jednostek :) Jak jedzie lub idzie szybko, jest zmęczona i nie ma siły walczyć na siłach, za to ja porusza się wolniej, jest w pełni sił, by walczyć... nawet lepiej niż potrfi :p

Mam nadzieję, że pomysł się podobał... nie mam już nic do powiedzenia, żegnam :p Flaaj :D
 

DeletedUser79980

Guest
Hej :)
W plemionach jest jedna rzecz, która mnie bardzo irytuje. Chodzi mi o prędkość jednostek - czemu nie da się jej zmieniać? Wiem, że jednostki nie mają żadnych napędów, lecz poruszają się o własnej sile. Dlatego wpadłem ma bardzo fajny pomysł, dotyczący zmiany ich prędkości:

Kiedy wybieramy wojska na atak, z boku pojawiłoby się okienko 'Ustal prędkość', o tak:

my.php

http://img216.imageshack.us/my.php?image=11aaaxs5.png - jakby obrazek nie wchodził.

Jak widać (chyba :D ) przy przykładowych prędkościach w nawiasie pisze np. (-10 w napadzie) - jest to efekt zmian prędkości... spowodowany zmęczeniem jednostek :) Jak jedzie lub idzie szybko, jest zmęczona i nie ma siły walczyć na siłach, za to ja porusza się wolniej, jest w pełni sił, by walczyć... nawet lepiej niż potrfi :p

Mam nadzieję, że pomysł się podobał... nie mam już nic do powiedzenia, żegnam :p Flaaj :D



W plemionach obecnie prędkość jednostek jak dla mnie jest w sam raz.

Nie za szybko i nie za wolno.

Więc nie widze sensu aby to wszystko teraz pozmieniać.

Głos oddaję niestety na NIE.

Pozdrawiam
 

DeletedUser

Guest
Zbyt dużo kombinowania, szczególnie wtedy kiedy np. wysyłamy szlachcica z topornikami, którzy idą prawie dwa razy wolniej i co wtedy gdy ktoś da normalną prędkość, a topornicy idą wolniej niż powinni, musieli by mieć +20% do ataku, a przy szybkości 50%, było by już +40%. Więc zmiany były by zbyt dużym zamieszaniem. Ludzie pewnie wtedy wysyłali by lekką kawalerie z taranami/katapultami i zwalniali jeszcze o 50%, i co wtedy lekka miała by wtedy ok. +80% do ataku, a to niezbyt dobry pomysł.
No chyba, że wypróbować takie coś na nowym świecie, ale nawet jeśli byśmy chcieli to i tak niemcy się nie zgodzą i tego nie zrobią, bo musieli by przy tym posiedzeń z dobre kilka dni, jeśli nie kilka tygodni.

Ale namieszałem ;)
 

DeletedUser27977

Guest
To uniemożliwiło by sprawdzenie jakie jednostki idą w jakim ataku. I w ogóle trochę przekombinowane:D To nie symulator. Głos na NIE
 

DeletedUser78462

Guest
Ale mi chodziło oto, że prędkość ustalamy wszystkim jednostkom na raz... nie każdej z osobna :p

Z resztą, mówcie jak uważacie :DD
 

DeletedUser79795

Guest
Jak dla mnie wprowadziłoby to niepotrzebne zamieszanie, teraz jest w sam raz, nie ma po co zmieniać.

NIE
 

DeletedUser25947

Guest
Gram w plemiona, żeby było innaczej niż w Ogamie, a jak to się wprowadzi to przestane grać, bo to samo jest w Ogamie.
 

DeletedUser68213

Guest
Jestem na nie. Zbyt duża przewaga dla atakującego. Obrońca nie może domyślić się co atakuje po prędkości jednostek atakujących (czas dojścia).
Atakujący nie musi zarywać nocki, wystarczy że zmniejszy prędkość i puści atak o godz 1:00 a nie np. o 3:00. Zmieni to balans gry i ciężej będzie się bronić.
 

DeletedUser65004

Guest
Jestem na nie. Zbyt duża przewaga dla atakującego. Obrońca nie może domyślić się co atakuje po prędkości jednostek atakujących (czas dojścia).
Atakujący nie musi zarywać nocki, wystarczy że zmniejszy prędkość i puści atak o godz 1:00 a nie np. o 3:00. Zmieni to balans gry i ciężej będzie się bronić.

Dokładnie, zgadzam się z przedmówcą.
A po drugie, to troszkę za bardzo naciągnięte jest z Ogame ;)
 

DeletedUser75789

Guest
jednym słowem dałeś projekt, który by zmienił cały wątek gry, no i oczywiście wielu graczy przestałoby grać. Na tym polega cały sens gry, że masz możliwość rozpoznania co na ciebie idzie. Jeśli weszło by to co napisałeś, to przejąć wioskę nawet najlepszym graczom byłoby banalnie prosto. Mam nadzieje, że nie przejdzie :D
 

DeletedUser79869

Guest
moim zdaniem to nadało by jeszcze dodatkowego ulebszenia i rozwinięcia tej gry jestem za tym.
 

DeletedUser

Guest
Powiedz, do czego by to służyło ??

Z ogame ściągnięte. Tam na FS się przydaje, a tutaj. Zdecydowanie NIE.
 

DeletedUser

Guest
Każda jednostka ma swoją własną prędkość, a prędkość ataku dostosowywana jest do prędkości najwolniejszej jednostki. Tylko wysyłanie pomocy z rycerzem przyspiesza wojsko do jego prędkości. Poza tym nie widzę potrzeby wprowadzania ustalania prędkości. Zbędne.
 

DeletedUser

Guest
jest tylko jedyne wyjście jak miało by to powstać , takie coś jak na świecie 10 czyli budowanie technologi !!!!. Ale jest to nie potrzebne !!!
 

DeletedUser

Guest
pomysł dość ciekawy, ale zamieszany ;p

po drugie:

za to ja porusza się wolniej, jest w pełni sił, by walczyć... nawet lepiej niż potrfi :p

Atakujący podniesie kwalifikacje swoich jednostek o parę % a co z obrońcami??

po trzecie:

na wielu światach jest dodatkowy bonus nocny dla obrońcy i przypuśćmy, że gracz X (któremu śnią się koszmary i nie umie zasnąć) rzuca się do ataku na gracza Y. W tym momencie pierwsze co zrobi to zwolni swoje jednostki tak, by zaatakowały gracza Y, zaraz po nocnym bonusie. Dodatkowo, jego jednostki podniosą siłę ataku. Postaw się na miejscu gracza Y - chyba nie było by to sprawiedliwe??

jestem na Nie (ps. nie grałem w ogame ;) )
 

DeletedUser

Guest
Temat już był poruszany kilkakrotnie.
Za każdym razem padały te same argumenty przeciwko:
-nie da sie ustalić co idzie
-nienaturalna siła bardzo spowolnionych jednostek-np lekkiej kawalerii

Dodatkowo możnaby zrobić tak-puszczam grubasa z lk, zmieniam mu szybkośc na 10 min by ganiał jak lekka-i w 2 godziny przebiega kilka kwadratów.... To by było co najmniej dziwne.
Głos na nie.
 

DeletedUser84408

Guest
Pomysł jak dla mnie jest dobry.Szybkość jednostek jest ustalana przy stworzeniu serwów.Szybkośc jednostek danego swiata jest pokazana w jego statystykach.
 

DeletedUser

Guest
Wg, mnie wystarczy ustawić troszeczkę szybszą jednostkę- Szlachcica
 

DeletedUser80884

Guest
Mi podoba się tak jak jest. Jestem na nie, ponieważ możnaby wymyślić i wprowadzić lepsze zmiany za ten czas.
 

DeletedUser14772

Guest
moim zdaniem jest to głupi pomysł ponieważ słabsi gracze nie mieli by szans się rozwinąć bo farmerzy jeszcze szybciej by ich farmili
 
Status
Zamknięty.
Do góry