DeletedUser195153
Guest
Witam ponownie. Tym razem chciałbym się skupić na Flagach w Plemionach, a więc Cel Flag jest dosyć prosty mają nam dawać określone bonusy wówczas gdy takową założymy, im większy poziom Flagi, tym równo znacznie więcej ma do zaoferowania dana flaga, co oznacza, że staramy się wbić maksymalny poziom flagi a już wcześniejsze flagi, są kompletnie nieużywane.
Do czego zmierzam?
Chciałbym aby na Plemionach pojawił się system, który sprawi, że dany poziom flagi będzie miał określonego cooldowna (czas oczekiwania) na zmianę na inną, jednocześnie mniejsze flagi nie pójdą w niepamięć dlatego, że będą mieć ten cooldown po prostu mniejszy niż w przypadku lepszych flag, więc do nich będzie można podejść w sposób taktyczny (w końcu gra w dużym znaczeniu opiera się na taktyce).
Moja Propozycja cooldown'ów:
1 poziom - 4 godziny
2 poziom - 8 godzin
3 poziom - 12 godzin
4 poziom - 16 godzin
5 poziom - 20 godzin
6 poziom - 24 godziny
7 poziom - 30 godzin
8 poziom - 36 godzin
9 poziom - 42 godziny
10 poziom - 48 godzin
Piszcie, głosujcie czy jesteście za takim pomysłem, czy może jednak nie, albo macie własne uwagi co do tego pomysłu. Zapraszam do aktywności pod tematem
Do czego zmierzam?
Chciałbym aby na Plemionach pojawił się system, który sprawi, że dany poziom flagi będzie miał określonego cooldowna (czas oczekiwania) na zmianę na inną, jednocześnie mniejsze flagi nie pójdą w niepamięć dlatego, że będą mieć ten cooldown po prostu mniejszy niż w przypadku lepszych flag, więc do nich będzie można podejść w sposób taktyczny (w końcu gra w dużym znaczeniu opiera się na taktyce).
Moja Propozycja cooldown'ów:
1 poziom - 4 godziny
2 poziom - 8 godzin
3 poziom - 12 godzin
4 poziom - 16 godzin
5 poziom - 20 godzin
6 poziom - 24 godziny
7 poziom - 30 godzin
8 poziom - 36 godzin
9 poziom - 42 godziny
10 poziom - 48 godzin
Piszcie, głosujcie czy jesteście za takim pomysłem, czy może jednak nie, albo macie własne uwagi co do tego pomysłu. Zapraszam do aktywności pod tematem