Postępowania w przypadku włamania, utraty konta, nieudanej próby odzyskania hasła.

  • Rozpoczynający wątek Corpus
  • Data rozpoczęcia
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Postępowanie w przypadku włamania na konto.

1. zgłosić do supportu przez "ustawienia" -> "pytanie do supportu"
2. W zgłoszeniu podać na jakiej podstawie stwierdzono włamanie.
- jeżeli wysłano wojska, czy włączono niszczenie budynków, podać przybliżoną godzinę.
3. Podać nazwę swojego dostawcy internetowego (także ułatwi to znalezienie sprawcy)
4. Zaznaczyć, jeżeli korzystało się z kafejki internetowej.
5. Czekać na odpowiedź.

Postępowanie w przypadku kradzieży konta

Tworzysz drugie - tymczasowe konto w plemionach po czym należy:
1) zgłosić do supportu przez "ustawienia" -> "pytanie do supportu"
2) W zgłoszeniu podać:
- nick.
- mail, który był wykorzystany do rejestracji.
- nazwę dostawcy internetowego.

(bez tego zgłoszenie nie będzie rozpatrzone)
3) Członek supportu ma prawo poprosić Cię o wysłanie na adres podany przez niego, maila w celu weryfikacji. Do wysłania wiadomości używasz maila podanego przy rejestracji. Dopiero po otrzymaniu maila supporter może prowadzić z tobą dalsze rozmowy o odzyskanie konta.
4) Jeżeli team stwierdzi, że konto należało do Ciebie, poda Ci instrukcję jak odzyskać konto.
5) Po odzyskaniu konta zmieć koniecznie hasło na koncie mail oraz w plemionach. Hasła muszą być różne zarówno na koncie mail jak i w grze. Najlepiej by zawierały cyfry oraz litery i nie były podobne do nicku.

Postępowanie w przypadku utraty hasła

1) Skorzystać ze strony: KLIKNUJ TUTAJ BY ODZYSKAĆ HASŁO
- jeżeli po 2 godzinach nie udało się odzyskać hasła za pomocą powyższego linku, to postępuj tak jak w przypadku kradzieży konta.
-jeżeli odzyskasz hasło i okaże się zmienione, postępuj tak jak podczas włamania.
-jeżeli nie pasuje adres mail, a jesteś pewien, że jest dobry, postępuj jak podczas kradzieży konta.
-jeżeli nie pamiętasz adresu mail albo go utraciłeś, a nie dokonałeś zmiany wcześniej, to masz problem.

PAMIĘTAJ
- zespół gry postara się pomóc, ale musisz udowodnić, że jesteś właścicielem konta.
- dostęp do konta mail podany przy rejestracji daje supportowi, przesłankę, że jesteś właścicielem. Jeżeli takowego nie masz, patrz wyżej.
- czekaj cierpliwie, pisz ponownie tylko jeżeli wygląda na to, że zrobiłeś coś źle wysyłając zgłoszenie.

Życzę udanej gry.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:
Status
Zamknięty.
Do góry