Jay x piniol
Pikinier
- Wynik reakcji
- 17
Witam.
Chciałbym wam zaproponować dodatek do gry... A mianowicie pogodę... Miałaby ona na celu ułatwienie bądź utrudnienie ataku na daną wioskę...
I tutaj przykłady:
1. Utrudnienie w ataku.
- Serwer wygenerował w dany dzień jakąś pogodę np. burza. W ten sam dzień do wioski atakowanej dochodzi atak z machinami oblężniczymi i CK, ale że lało porządnie, to część taranów, katapult bądź CK lub każde z jednostek ugrzęzły w błocie i atakujący stracił 1/3 machin i 1/4 CK. Efekt: mniejsza siła uderzenia atakującego, ale nie mniejsza niż 1/3.
- Serwer wygenerował w dany dzień jakąś pogodę np. niska mgła. W ten sam dzień do wioski atakowanej dochodzi atak. Mgła jest gęsta, ale niska. Wojska agresora podchodząc pod mury wioski w większości zostały wybite przez łuczników, np. 1/2 wojsk poległa. Efekt: agresor przegrał potyczkę. Chyba, że nie było innych jednostek we wiosce oprócz łuczników bądź było ich mniej niż restę wojsk agresora...
2. Ułatwienie w ataku.
- Serwer wygenerował w dany dzień jakąś pogodę np. słonecznie. W ten sam dzień do wioski atakowanej dochodzi atak, ale atakujący ma "ostre" słońce w plecy, co stwarza mu dodatkowy bonus, ponieważ obrońca nie był w stanie "wypatrzeć" wszystkich jednostek wroga. Efekt: obrońca poległ. Chyba, że we wiosce było więcej wojsk obrońcy niż agresora.
- Serwer wygenerował w dany dzień jakąś pogodę np. wysoka mgła. W ten sam dzień do wioski atakowanej dochodzi atak. Mgła jest gęsta i dość wysoka. Wojska agresora nie zostały "wypatrzone". Efekt: większa siła uderzenia agresora, ale nie większa niż 1/3.
3. Normalna potyczka.
- Serwer wygenerował w dany dzień jakąś pogodę np. pochmurnie. W ten sam dzień do wioski atakowanej dochodzi atak. No i teraz rozgrywa się walka na takiej samej zasadzie jak teraz
Dziękuję za uwagę i nie zapomnijcie głosować.
Pozdrawiam.
Chciałbym wam zaproponować dodatek do gry... A mianowicie pogodę... Miałaby ona na celu ułatwienie bądź utrudnienie ataku na daną wioskę...
I tutaj przykłady:
1. Utrudnienie w ataku.
- Serwer wygenerował w dany dzień jakąś pogodę np. burza. W ten sam dzień do wioski atakowanej dochodzi atak z machinami oblężniczymi i CK, ale że lało porządnie, to część taranów, katapult bądź CK lub każde z jednostek ugrzęzły w błocie i atakujący stracił 1/3 machin i 1/4 CK. Efekt: mniejsza siła uderzenia atakującego, ale nie mniejsza niż 1/3.
- Serwer wygenerował w dany dzień jakąś pogodę np. niska mgła. W ten sam dzień do wioski atakowanej dochodzi atak. Mgła jest gęsta, ale niska. Wojska agresora podchodząc pod mury wioski w większości zostały wybite przez łuczników, np. 1/2 wojsk poległa. Efekt: agresor przegrał potyczkę. Chyba, że nie było innych jednostek we wiosce oprócz łuczników bądź było ich mniej niż restę wojsk agresora...
2. Ułatwienie w ataku.
- Serwer wygenerował w dany dzień jakąś pogodę np. słonecznie. W ten sam dzień do wioski atakowanej dochodzi atak, ale atakujący ma "ostre" słońce w plecy, co stwarza mu dodatkowy bonus, ponieważ obrońca nie był w stanie "wypatrzeć" wszystkich jednostek wroga. Efekt: obrońca poległ. Chyba, że we wiosce było więcej wojsk obrońcy niż agresora.
- Serwer wygenerował w dany dzień jakąś pogodę np. wysoka mgła. W ten sam dzień do wioski atakowanej dochodzi atak. Mgła jest gęsta i dość wysoka. Wojska agresora nie zostały "wypatrzone". Efekt: większa siła uderzenia agresora, ale nie większa niż 1/3.
3. Normalna potyczka.
- Serwer wygenerował w dany dzień jakąś pogodę np. pochmurnie. W ten sam dzień do wioski atakowanej dochodzi atak. No i teraz rozgrywa się walka na takiej samej zasadzie jak teraz
Dziękuję za uwagę i nie zapomnijcie głosować.
Pozdrawiam.