Podatek/Cło do plemienia.

Podatek/Cło do plemienia

  • Dobry

    Głosy: 12 17,1%
  • Zły

    Głosy: 48 68,6%
  • Trzeba dopracować

    Głosy: 10 14,3%

  • W sumie głosujących
    70
Status
Zamknięty.

DeletedUser

Guest
Może tak ulepszyć grę dodanię podatku lub jak kiedyś mówiono cłę. Miało by to polegać na automatycznym pobieraniu surowców do plemienia np.

przez pierwszy tydzień po 10 każdego surowca
po tygodniu do 500 pkt. po 100 każdego surowca
od 500 pkt do 1000 pkt po 200 każdego surowca
powyżej 1000 pkt po 250 każdego surowca

Mogą być inne ja tylko podaje przykład

Do czego by miało to służyć.
- do pomocy innym członką plemienia
- lepsza obrona

Założyciel plemienia mógłby dysponować tymi zasobami w następujący sposób:
- zrobienia wojska (było by trzeba utworzyć zakłatkę w plemieniu do tego)
- wysłanie surowców lub wojska potrzebującemu
- zaatakowanie wroga
- handel z innymi plemionami

No można ten pomysł ulepszyć.

Co wy o tym sądzicie?
 

DeletedUser

Guest
to by sluzylo glownie do tworzenia kolejnych multikont, ktore w jednym plemieniu pracowalyby na jedno konto glowne ^^
 

DeletedUser

Guest
Ale to by miało być pobierane autamatycznie nie zależnie od założyciela plemienia, czyli gra pobiera po xxx każdego surowca i ani jednego surowca więcej.
 

DeletedUser

Guest
Tylko po co..? Może zamiast wymyślać "pomysły" to zacznij grać.


Założyciel plemienia mógłby dysponować tymi zasobami w następujący sposób:
- zrobienia wojska (było by trzeba utworzyć zakłatkę w plemieniu do tego)
- wysłanie surowców lub wojska potrzebującemu
- zaatakowanie wroga
- handel z innymi plemionami

Wszystko to co wymyśliłeś jest pozbawione sensu. Wojsko każdy robi sam, nie potrzeba ku temu dodatkowych zakładek itd.
Po drugie, można to robić bez płacenia podatków/ ceł itd.
Po trzecie, jeżeli da się zaatakować wroga surowcami to chętnie poznam tą technikę. :cool:
A po czwarte handlować można i nie ma ku temu żadnych przeciwwskazań.

Tak więc, na nie!
 

DeletedUser

Guest
podatek dla plemienia??? ale durny pomysł...kilka tygodni po rozpoczęciu gry już to nie będzie potrzebne...głupi uszczęściwiacz a potem gdy już surka nie będzie tak potrzebna to będzie gromadziła się...gdyby na moim 42 świecie takie coś od początku było to załoze się że w plemieniu nagromadziłoby się po milion każdej surki lub nawet więcej(pisze tyle bo nie było niczego o pojemności spichlerza plemiennego)
 
Status
Zamknięty.
Do góry