Ma to polegać chyba na zablokowaniu skryptów
To jedynie uboczny skutek i to nie do końca, takie "blokowanie" polega po prostu na wyświetleniu ostrzeżenia "strona X chce wczytać niezabezpieczony skrypt".
Głównym problemem do wyeliminowania przez SSL jest kradzież ciastek i kradzież tożsamości (identity theft). Sprawa dość istotna, gdy łączymy się z grą z miejsca typu publiczny hotspot wifi, gdzie praktycznie każdy, kto ma kartę sieciową, może podsłuchać całą komunikację z serwerem (ciastka, login i hash hasła podczas logowania, treść strony, wiadomości) a nawet fuzzować pakiety (czyli wykonywać akcje jako gracz).
Swoją drogą dobrze, że zostanie to ukrócone, w końcu zamknie się jeden wektor kradzieży kont
EDIT:
Coby autor otrzymał odpowiedź na swoje pytanie:
Czy tak już zostanie? Czy w przyszłości dotyczyć to będzie także subdomen?
Dokładnie, docelowo światy gry również będą łączyły się z przeglądarką po SSL.